Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Fume Gym

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayla
Admin

Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Fume Gym Empty
BerichtOnderwerp: Fume Gym   Fume Gym Icon_minitimevr nov 13, 2009 8:46 am

[Alleen beheerders zien deze afbeelding]
Haloo, mijn naam is Lyra. Ik ben de leider van de Fume gym.
Ik maak graag gebruik van Vliegsoorten, mijn specialiteit zijn dan ook vliegpokemon.

We vechten op een groot veld met hier en daar een aantal pilaren, waarop op sommige plekken houten stokken zijn bevestigd. Tijdens een gevecht is het aan jou om deze objecten slim te gebruiken. Wijzelf zullen plaatsnemen in een luchtballon hoog in de lucht, zodat je alles goed kunt zien. Ook is het zo makkelijker om één te worden met je Vliegpokemon. De wind kan een belangrijke rol spelen in ons gevecht, het is afhankelijk hoe je ermee omgaat. Wil je het in je voordeel laten werken? Dan geef ik je één tip:
focus je op de bewegingen van je pokemon.
Met je vliegpokemon zo hoog in de lucht vechten zal een goede ervaring zijn voor beide, tegerlijkertijd is het ook een goede training.

Natuurlijk kun je ook met andere soorten pokemon tegen mij vechten, hier maak ik geen enkel probleem van.
We zullen vechten in een 3 op 3 gevecht, alleen de trainer mag van pokemon wisselen.

De pokemon die ik zal gaan gebruiken zijn:
- Hoothoot ♂ (level 37)
- Swellow ♀ (level 38)
- Pidgeot ♂ (level 40)

Als je wint krijg je van mij de Vane badge en ik zal je één van je vliegpokemon -als je deze bezit- de aanval Aerial ace leren.
Als je verliest kun je altijd een herkansing krijgen, mits je eerst goed traint.

Veel succes!
Lyra.

Lyra heeft zeker een passie voor Vliegpokémon, ze begrijpt ze en weet de wind perfect toe te passen in haar vechttechnieken. Het wil ook wel eens gebeuren dat ze zomaar komt met iets compleet nieuws - wat vaak succesvol uitpakt -, zonder dat ze daar eerst voor getraind had. Verder is Lyra een aardige meid en zal ze altijd haar best doen er een leuk gevecht van te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden

Fume Gym
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Fume City :: Fume gym-
Ga naar: