Ze noemen me Sakura, ik ben de gymleider van de Tahmin gym. De band tussen trainer en pokemon is iets wat ik heel erg belangrijk vind. Ik heb dingen gezien en meegemaakt die ik liever niet aan andere vertel, maar dankzij mijn verleden ben ik erachter gekomen hoeveel pokemon voor mij betekenen. Pokemon zijn geen vechtmachines, maar levende wezens die je met hart en ziel steunen. Geef ze dan ook de liefde die ze verdienen, geloof me, je zult er heel veel mee bereiken.
Mijn gymsysteem is een 4 op 4 gevecht. De 1e keer spelen we in een dubbelgevecht en de andere twee keren solo. Het dubbelgevecht is over als beide pokémon van je tegenstander zijn uitgeschakeld. De Pokémon die in het dubbelgevecht gebruikt zijn mogen niet in de sologevechten gebruikt worden. Ten slotte zijn de sologevechten voorbij als beide Pokémon niet meer in staat zijn verder te vechten.
In mijn gymgebouw staan vele beelden, schilderijen en oude boeken. Wees hier alsjeblieft voorzichtig mee. Ons gevecht zal plaatsvinden in een grote zaal. Er staat een tribune voor eventuele familie of vrienden.
De pokemon die ik gebruik zijn: - Vibrava ♂ (level 40) - Gabite ♀ (level 40) - Dragonair ♀ (level 42) - Salamence ♀ (level 44)
Als je wint krijg je van mij de Legend badge en een friend ball. Als je verliest was de band tussen jou en je pokemon waarschijnlijk nog niet sterk genoeg, ik wil dat je hier dan eerst aan gaat werken voordat je een herkansing krijgt.
M.v.g Sakura
Sakura is een wat stil persoon. Er zal weinig woordenwisseling zijn tussen haar en haar tegenstanders. Sommige beweren zelfs dat ze meer met haar Pokemon praat dan met mensen. Ze heeft een goede band met ze en dit is duidelijk terug te zien in haar gevechtsstijl.