Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nova Gym

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Nova Gym Empty
BerichtOnderwerp: Nova Gym   Nova Gym Icon_minitimeza mei 15, 2010 2:09 pm

Nova Gym Ety7pz
Gegroet, ik ben Sidtka.
Mijn gevechtstijl gaat nog als de oeroude traditie. Je vecht niet op een gevechtsveld en je mag ook niet van pokemon wisselen.

Ik zal het je uitleggen;
Ik ben beheerder van een groot natuur gebied, hier zullen we ons gevecht houden. Het word en 3 op 3 gevecht. Nadat de hekken zijn gesloten zal het beginnen. Je mag het hele gebied gebruiken, er is een stuk bos, een rivier, een waterval en een rotsachtig gebied. Aangezien het een behoorlijke inzet is om dit gevecht vol te houden lassen we na drie kwartier een pauze in. Dan krijg je even te tijd om uit te rusten en kunnen jij en je pokemon eventueel wat eten. Na de pauze beginnen we weer waar we gebleven waren. Het gevecht eindigt als alle 3 de pokemon van één van de trainer zijn uitgeschakeld.

Mijn pokemon zullen zijn:
- Chimeco ♂ (level 24)
- Kadabra ♀ (level 24)
- Espeon ♀ (level 27)

Als je wint krijg je de Wish badge. Maar, dit is niet het enige. Aan het einde van het gebied zit een grot, ik zal je hiernaar toe brengen. Het is de grot waar ooit Jirachi zich in had gehuisvestigd. De legendarische pokemon is er nu niet meer, maar dat betekend niet dat het niet het kijken waard is. De grot is namelijk prachtig verlicht met bijzondere sterren. Merkwaardig.. Maar prachtig. In het midden van de ruimte zit een bron, je mag één van je pokemon uit je team uitkiezen en ik wil dat deze dan van de bron gaat drinken. Je pokemon zal hierdoor sterker worden en heel misschien zelfs evolueren.

Verlies je? Sorry, maar dan kan ik je niet metéén een herkansing geven. Een gevecht zoals dit is zwaar, zeker voor je pokemon. Ik wil dat als je verliest je veel gaat trainen en pas als je denkt dat je er klaar voor bent mag je terugkomen.

Veel succes!
M.v.g Sidtka.

Sidtka is heel kalm. Hij denkt goed na voordat hij iets besluit. Ook is hij erg wijs en zal hij altijd je vragen zo goed mogelijk beantwoorden. Veel mensen zijn dan ook erg verrast als ze hem vechtend zien. Dan word hij plotseling een stuk fanatieker. Een oude man kun je hem op dat moment niet echt meer noemen. Hij weet zijn omgeving goed te gebruiken en hij en zijn Pokemondoen altijd erg hun best.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
 
Nova Gym
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: het Drukke Westen :: Nova Town :: Nova gym-
Ga naar: