Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Lab

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Het Lab Empty
BerichtOnderwerp: Het Lab   Het Lab Icon_minitimeza mei 15, 2010 2:37 pm

[Alleen beheerders zien deze afbeelding]
Welkom in mijn lab! Ik ben Ella Barton, de professor van Utah. Jonge trainers komen altijd hierheen om hun eerste Pokémon op te halen. je kan kiezen uit alle bekende starters. Dat zijn;
Bulbasaur
Charmander
Squirtle
Chikorita
Cyndaquil
Totodile
Treecko
Torchic
Mudkip
Turtwig
Chimchar
Piplup
In hele bijzondere gevallen is het mogelijk dat er een ander wordt weggegeven, maar reken er niet op.

Bij mijn lab zit een groot gebied waar alle soorten Pokémon zich fijn voelen. Hier kan je je Pokémon heen sturen als je teveel Pokémon bij je hebt, of als je ze eens goed wil laten rusten. Dit is gratis, natuurlijk. Je Pokémon zal volledig verzorgd worden. Natuurlijk kan je je Pokémon hier ook voorgoed achterlaten, als je dat echt wil. Als je midden in je reis je Pokémon naar mij toe wil verzenden kan dat via een computer in het Pokécenter. Je kan je Pokémon die je bij mij hebt gelaten via die computers ook weer ophalen.

Wie zijn/haar eerste Pokémon bij mij ophaalt zal ook wat spullen meekrijgen. Namelijk een Pokédex, een kaart van Utah en 5 gewone Pokéballs. Met de Pokédex kan je informatie over de Pokémon die je tegenkomt bekijken. Alle Pokémon staan er in. De kaart is zodat je je weg beter kan vinden. De Pokéballs zijn een extraatje. Dezen zijn om Pokémon mee te vangen. Wij geven ze zodat je ze zelf niet hoeft te kopen bij een Pokémart. Aardig, niet?

Natuurlijk is het niet verboden om af en toe langs te komen bij mijn lab. Dat zou ik zelfs erg vriendelijk vinden. Veel plezier met je Pokémon reis!

~ Professor Barton.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
 
Het Lab
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town :: Het lab-
Ga naar: