Misschien wel het bekendste forum spel. Je geeft een cijfer van 1 tot 10 aan de avatar van degene die voor je gepost heeft. Hier op Utah voegen we echter wat regeltjes toe: - Minimaal 2 posts ertussen voor jij weer post. - Waarom je het cijfer geeft er a.u.b. ook bij zetten. Is niet verplicht, maar wel fijn! - Eerlijk zijn. :'}
Nouja.. begin maar? =o
Zeph
Aantal berichten : 6 Leeftijd : 30 Woonplaats : Fume City Registration date : 15-05-10
Onderwerp: Re: Avatar raten zo mei 16, 2010 8:37 am
Hmm, ik weet niet...ik vind de kleding niks. Die sjaal vind ik wat overdreven. De persoon zelf is wel gaaf en de overige kleding ook, maar die sjaal stoort mij.
Ik geef je een 7 voor je Avatar.
Ayla Admin
Aantal berichten : 321 Registration date : 09-11-09
Onderwerp: Re: Avatar raten zo mei 16, 2010 8:39 am
De rode achtergrond vind ik wat irritant, ze hadden beter voor een lichtere kleur kunnen kiezen x]. Verder is het een leuk plaatje. De jongen heeft een leuk uiterlijk en de Castform erbij maakt het natuurlijk extra lief. Ik geef je een 8.
Charelle
Aantal berichten : 62 Woonplaats : In de Lunatic! (L) Registration date : 16-05-10
Onderwerp: Re: Avatar raten zo mei 16, 2010 12:06 pm
Ik ben niet echt een naam in ava fan. maar je hebt wel een mooie lettertype gekozen. Het plaatje is wel mooi, en het past zo gezegd bij hoe je haar hebt voorgesteld. Ik heeft het een 8
Emily Back-up Admin account
Aantal berichten : 103 Leeftijd : 28 Woonplaats : Groningen. Registration date : 14-02-09
Onderwerp: Re: Avatar raten ma mei 17, 2010 9:25 am
Het meisje is leuk, vooral de ogen lief ik , maar haar haar had iets beter gekund. Die stervormige dingen op het eind vind ik een beetje raar, al zijn die twee verschillende kleuren wel heel leuk. Verder heeft het plaatje een mooie achtergrond, maar vind ik hem te echt vergeleken met het meisje. Hmm.. ik geef je een 7,8 x]
Aantal berichten : 103 Leeftijd : 28 Woonplaats : Groningen. Registration date : 14-02-09
Onderwerp: Re: Avatar raten di mei 18, 2010 11:52 am
Die ogen vind ik niet geweldig. Ik weet niet, maar volgens mij krijgt ze er een boze uitdrukking van wat ik niet echt heel mooi vind. Het haar zit op zich wel leuk, maar het kraagje van de kleding irriteert me weer een beetje. Daardoor krijg ik de indruk dat ze bij een of ander kantoor werkt, of zoiets ;o Hmmn.. een 7. ;o
Mira
Aantal berichten : 8 Leeftijd : 31 Registration date : 31-05-10
Onderwerp: Re: Avatar raten ma mei 31, 2010 5:16 am
Hij is echt heel schattig! Jammer alleen is dat hij een simpel zwart randje heeft en een witte achtergrond. Al moet ik toegeven, door de soort glowing uitstraling die ze heeft valt de negativiteit van de witte achtergrond weg. Netjes dus . 9/10
Cherry
Aantal berichten : 36 Leeftijd : 31 Woonplaats : Drenthe Registration date : 16-05-10
Onderwerp: Re: Avatar raten ma jun 28, 2010 11:26 pm
Ontzettend leuk plaatje! Ik houdt echt van die stijl (L) Verder een mooi randje, beetje groot in de lengte, maar verder een dikke 8!
Raven
Aantal berichten : 68 Woonplaats : Kijk in je kast, achter je kleding als je me daar niet ziet dan zit ik al ergens in je lichaam te genieten van je maaltijden Registration date : 07-06-10
Onderwerp: Re: Avatar raten di jun 29, 2010 2:50 am
Ik hou niet zo van de naam op de ava evenals ik niet echt fan ben van de kleur roze. Maar de kleur past wel goed bij de naam en verder is het een mooie afbeelding, een kleine 8
Onderwerp: Re: Avatar raten di jun 29, 2010 9:24 am
Je avatar is erg leuk en die sjaaltje en die hoedje vind ik ook erg mooi dat komt ook dat het ook mijn stijl is Het nadeel is dat ik niet de neus en de mond kan zien,maar verder een prima plaatje dus een 8,5
Tim
Aantal berichten : 89 Registration date : 20-05-10
Onderwerp: Re: Avatar raten wo jun 30, 2010 8:15 am
Mooi, al had hij in de breedte wat hoger gemogen en het was denk ik ook leuker geweest als het plaatje wat meer ingezoomd was op het meisje zelf. Verder vind ik de achtergrond mooi en heeft het meisje een leuk jurkje aan. Een 8. =)
Larissa
Aantal berichten : 52 Leeftijd : 28 Registration date : 29-06-10