Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Aankomen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 101
Leeftijd : 28
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Pokémon trainer
Team:

Aankomen Empty
BerichtOnderwerp: Aankomen   Aankomen Icon_minitimezo mei 16, 2010 11:03 am

Uit de verte klonk een schip. Het was een groot schip dat hier, in de haven zou gaan stoppen. In het schip zat Levy. Levy was nog aan het slapen tot hij ineens getoeter hoorde. Het was het schip. Levy zich wakker. "Ah man..ik was aan het slapen.." Zei Levy geïrriteerd. Levy keek even uit het raam van zijn kamer. "De haven.." Zei Levy half-slapend. Levy liet zijn hoofd weer op zijn kussen vallen. Levy deed zijn ogen ineens open. "DE HAVEN..?!" Levy sprong uit zijn bed en kletste met zijn voorhoofd tegen het raam. Levy keek verwonderend naar de haven. "Eindelijk.." Zei Levy. Levy deed zijn kledingkast vliegensvlug open en pakte zijn parka eruit. Levy kleedde zich aan en pakte zijn rugzak. "Alles wat ik nodig heb." Zei Levy rustig. Levy zette zijn zonnebril op en gooide een pokéball in de lucht. "Vanaf dit moment begint mijn reis! Mijn reis om een ...." Verder kwam Levy niet. Levy wist niet wat hij wou worden. Coördinator of trainer. Het was een lastige keuze. "Naja, ik beslis het later wel.." Zei Levy eigenwijs. Levy was al vergeten dat hij de pokéball van treecko in de lucht had gegooid. "Oja" Zei Levy. Levy keek naar zijn treecko. "Kom, maatje" Zei Levy grijnzend. Levy trapte zijn deur open en liep richting het dek. Levy stak zijn kop over de reling. Het schip was bijna bij de haven gearriveerd. Levy kon haast niet wachten. Na een paar minuten verder varen stopte het schip. Levy rende van het schip af. "Kom, treecko! Laten we ons avontuur beginnen!" Riep Levy blij. Levy pakte treecko vast en zette hem op zijn schouders. Levy stopte bij de winkel. "Ik heb 5 pokéballs van prof. birch..dat zal toch wel genoeg zijn, hoop ik?" Levy keek vragend naar treecko. Treecko vond het genoeg. "Maar, ik heb een map nodig.." Zei Levy. Levy keek nog eens naar de winkel. "Toch maar kijken?" Levy keek met twinkelende oogjes naar treecko. Treecko zuchtte. "Ja!" Zei Levy blij. Levy rende de winkel in en keek rond. Veel medicijnen. Er was zelfs tonnen eten te koop. "Vast voor die matrozen of zo.." Levy rolde met zijn ogen. 'Echt een winkel voor in de haven..' Dacht Levy. Levy keek opeens naar een kaart. Levy beet op zijn lip. Er was er nog maar eentje. Levy griste de map snel weg en liep naar de balie. "Een map graag!" Zei Levy. Levy betaalde rustig en liep toen naar buiten. "Ik was nog maar net op tijd.." Zei Levy droog. Levy liep de haven uit met treecko.
Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: het Drukke Westen :: Western coast harbor-
Ga naar: