Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Me, Myself and I.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Me, Myself and I. Empty
BerichtOnderwerp: Me, Myself and I.   Me, Myself and I. Icon_minitimedo mei 20, 2010 6:49 am

Dan stel ik me maar eens voor. x.o

Hi, mijn naam is Sarah, maar ik ben beter bekend als Doos. Het huis waar ik al vanaf mijn geboorte in woon staat in het mooie stadje Groningen. Je kan hem opzoeken op Google Street View, als je de straatnaam en het huisnummer van mij te horen krijgt iig. x.o
Ik heb een broer met PDD-NOS en verschijnselen van ADHD, of zoiets. Hij is heel druk en een echte aandachtstrekker. En hij wil altijd zijn zin hebben. Ondanks dit heeft hij ook goede punten. Als hij iets grappig vind herhaalt hij het zo vaak hij kan en hij kan geweldig goed schelden. Oh, wacht, dat zijn geen goede punten.. ô.o Laatmaardan.

Ik ben inmiddels 13 jaar oud en ga al richting de 14. Jaja, oud hè? ô.o Ik zit op het H.N. Werkman college in, je raadt het al, Groningen. =3 De Nieuwe Sint Jansstraat, om precies te zijn, denk ik. xD Daar zit ik momenteel in de 2e brugklas, maar volgend jaar ga ik Atheneum doen. Ik had 9 punten meer dan daarvoor nodig was, dus dat lukt wel. =3

Eerhm.. wat nog meer? Ik heb geen huisdieren, maar zou wel graag een hond willen. Een Border Collie, Australische Herder of een Kooikerhondje, het liefst. Of een bastaardje die heel erg op één van die lijkt. =') Ook een wolf of een uil lijkt me leuk, maar wilde dieren horen niet als huisdier gehouden worden. En al helemaal niet in een huurhuis. ô.ô

Ik heb meerdere hobby's. Eén daar van is natuurlijk RPGen. Mensen RPGen is niet iets wat ik graag doe; ik speel liever als dier of fantasy beest of zoiets. Daarnaast teken ik ook nog redelijk wat. Ik wil ook graag door in het tekenen, maar denk niet dat ik er goed genoeg voor ben. Ook lezen doe ik wel graag, maar niet zo graag dat ik de hele dag zit te lezen. Natuurlijk heb ik ook nog een Nintendo DS en er staat een mooie Wii bij ons in de huiskamer waar ik me mee kan vermaken.

Mijn RPG hobby is inmiddels al vrij lang geleden begonnen. Op 07-07-08 (Hè, was ik maar een dag eerder geweest), op het welbekende PokéRPG. Toevallig ook de datum van de verjaardag van mijn vrouw, Kim. Ik ben op 24-04-'10 officieel met haar getrouwd, met getuigen erbij en al die shit. En Tutu was onze kneusminee. Nog bedankt daarvoor. =D xD

Mijn aller aller aller beste vriendin is Erin. Die ken ik inmiddels ook al heel lang. We zijn een soort zusjes voor elkaar geworden, maar dan met een betere band, ofzoiets. x.o Daarna is mijn bf Joram. Met haar ga ik het meeste om op school. Erin zit ook bij mij op school, maar ze zit 2 klassen hoger dus zie ik haar niet bepaald vaak. Erin zit op WS en RPG't dus ook, Joram niet.

Oke.. Vergeet ik nog iets? ;o Volgens mij niet. Mooi, dan weten jullie nu wie ik ben. :^^:

Xx, DeEnigeEchteDoos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
 
Me, Myself and I.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Voorstellen :: Real Life-
Ga naar: