Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Afwezigheids topic

Ga naar beneden 
+6
Zoë
Cynthia
Thirza
Ayla
Charelle
Emily
10 plaatsers
AuteurBericht
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimeza mei 22, 2010 3:38 am

Meld het hier als je tijdelijk weg bent. Dit kan zijn door vakantie, of gewoon een weekendje weg. Zolang je maar meer dan een hele dag ( dus minimaal 24 uur, 0 minuten en 1 seconde) weg bent. Alles wat daar niet aan voldoet zal verwijderd worden. Eventueel melden waarom je afwezig bent is ook wel handig.

------------------------------------------------------------------------------

Ik ga vandaag t/m maandag proef-kamperen. We gaan de tent opzetten bij mn oma en daar slapen.. ;o Maandag zullen we terugkomen, maar ik weet niet zeker of ik dan alweer online kan komen, in verband met huiswerk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
Charelle

Charelle


Vrouw Aantal berichten : 62
Woonplaats : In de Lunatic! (L)
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 years
Trainer soort: Breeder
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimedo mei 27, 2010 12:15 pm

Ik zal 13 t/m 18 juni afwezig(er) zijn, in verband met de repetitieweek.. M'n laatste kans op overgaan. Als ik niet overga, zal ik pc verbod krijgen, en dus like heel lang afwezig zijn.

Verder.. Ik ga vanaf 1 juli tot 9 juli naar Oostenrijk. Dus, ook als ik níet over ga, ik zal tussen die dagen sowieso afwezig zijn.

MvG,
Tuuwt.

De kans bestaat ook dat ik vanaf dit weekend al niet meer on kom..
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimedo mei 27, 2010 2:24 pm

Morgen ga ik vanuit school meteen mee met Joram. Ik blijf daar logeren, dus zal ik meer dan 24 uur weg zijn. Dit heb ik al gemeld in de Chatbox enzo, maar voor degenen die het nog niet wisten zet ik het hier ook.. De tijd dat ik terugkom is nog onzeker.

Oh, ik kan hier dan meteen melden dat wij vanaf 17 juli naar Noord-Holland gaan. We nemen de laptop mee en gaan internet regelen, maar door die rotbroer van me zal ik waarschijnlijk niet veel online zijn. D_D We blijven daar drie weken, daarna kom ik weer terug.

Jippie. D_D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimevr jul 16, 2010 2:14 pm

Ik ga vanaf morgen 2 tot 3 weken op vakantie. Ik neem me laptop mee, maar weet niet of ik online kan komen.
~Ayla
Terug naar boven Ga naar beneden
Thirza

Thirza


Vrouw Aantal berichten : 30
Woonplaats : Bwuehahaha xD
Registration date : 08-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimedo aug 12, 2010 5:35 am

Vanaf vrijdag 13 augustus, morgen, tot donderdag 26 augustus, ben ik op vakantie, en zal ik wss niet online komen. Aangezien ik niet denk dat ik ergens een computer met internet ga vinden op de camping, zal ik er dus 2 weekjes niet zijn. 030
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.fanfic.nl/users/HyperRoos/
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimema aug 16, 2010 2:28 am

Amore schreef:
De 24e begint school weer! En omdat ik 1 Havo/Vwo deed, maar toen gezakt ben naar 2 Havo, en vervolgens daar ook nog ben blijven zitten, is mijn ma nogal boos. Ik zal dus heel veel tijd besteden aan mijn school, en zal weinig tot niet online kunnen komen. 's weekends al helemaal niet, want.. Ik had al een pcverbod, like u know. Wss zal dit een tijdje duren, tot mijn PCverbod over is (dit zal kunnen duren tot 't eerste rapport, maar dat betwijfel ik). Dan zal ik alsnog veel tijd besteden aan school, maar ik zal dan weer proberen al mijn plichten beter te vervullen.

Zoals ik al op PokéRPG gemeld heb, zal ik vanaf de 24e afwezig(er) zijn. Ik zal alsnog, zoals ik al sinds mei doe, proberen stiekem online te komen om mijn 'plichten' als mod te vervullen. x3

Dat was 't wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimewo aug 18, 2010 2:17 pm

Mijn verjardag komt eraan, en dit betekend drukke dagen. x3
Morgen vier ik het met een paar vriendinnen, en zaterdag komt er een groot feest voor de familie. Aangezien mijn zusjes beide ook in augustus jarig zijn, vieren we het met zijn drietjes. Vandaar dat er een hoop geregeld moet worden en ik dan ook vandaag t/m zaterdag waarschijnlijk niet tot weinig online kan komen. Ik zal proberen te posten zodra ik tijd heb, maar of deze tijd mij gegunt word weet ik niet. xD
××Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimema aug 30, 2010 7:57 am

In verband met bepaalde Privé-redenen zal Maaike [Ayla] waarschijnlijk afwezig zijn vandaag & misschien ook morgen.

Ik moest dit even melden, of zo. Smile

~

Bovendien zal ik (Cynthia/Miley) elke maandag/dinsdag-avond & elke woensdagavond hoogstwaarschijnlijk niet meer on komen ivm. folderwijk, en zal ik sowieso al Minder tot Niet online komen ivm school en zo..
Dat was 't. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Vrouw Aantal berichten : 51
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overijssel
Registration date : 23-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar
Trainer soort: Weet ze nog niet
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimewo sep 01, 2010 9:00 am

Ik ga donderdag (morgen) op kamp en kom vrijdag laat in de middag weer trug. Nu moet ik naar beneden (zusje heeft feestje =P) en weet ni of ik vanaaf nog kan.
Dus dan miss tot in het weekend! x3
xx.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sakura
Moderator
Sakura


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~
Registration date : 28-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator/Trainster
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimevr sep 03, 2010 4:28 am

Hmmz, ok... Eens eventjes kijken:
Vandaag komt er bezoek laat in de middag, dus ben er vanaf dan weinig of niet.
Dan hebben we morgen en overmorgen ook nog familiedag hierzo.
(4 en 5 sept.)
Zaterdag ben ik er dan hoogstwaarschijnlijk niet, of misschien een keer om posts up te daten.
En Zondag misschien laat in de middag of zo, weet het niet.

-Sakura/Ryoma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rai

Rai


Aantal berichten : 7
Registration date : 30-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 jaar
Trainer soort: Trainer/Breeder
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimeza sep 04, 2010 2:26 am

Nou, ik ben er wel af en toe maar van rpgen gaat er eventjes niks komen. Dit komt om doordat ik mijn pink gebroken heb, zoals sommigen al wisten. En school komt er nu ook bij. Ik ben altijd op maandag achtste uur uit. :'( Maar voor de rest als mijn pink beter is zal ik weer kunnen rpgen.

Let alsjeblieft meer op je ABN.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimeza sep 04, 2010 8:59 am

Ben er de komende dagen niet =(
Ben ziek =( Maar dan niet ziek van, ''Jeeh ik hoef niet naar school.'' ,maar ziek van, ''Ik blijf de hele dag in mijn bed liggen.'' Ik ben nu alleen maar op de PC om dit te kunnen melden aangezien het alleen erger lijkt te worden.
Tutu, Riool, jullie kunnen door gaan in het topic zonder mij =3
Naja, bye.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimeza sep 04, 2010 9:15 am

Wauw, ziekte lijkt echt te heersen, he? x)
Ik ben dus ook ziek, of zo. Maar, onderhand kennen jullie mij wel, en weten jullie dat ik gewoon altijd online blijf komen en zelfs met de ergste hoofdpijn (heb serieus donderdagnacht huilend vd kop- & buikpyn doorgebracht) probeer te posten, maar ik zal wel even minderen, hopend dat het een beetje over gaat voor maandag. Dus, sorry voor de mensen waarmee ik momenteel in 'n topic zit, ik zal het even langzaamaan moeten doen.

Verder.. Eind September & in geheel oktober heb ik wat verjaardagen (stiefzus, stiefpa, moeder, broertje, zusje..) wat betekent dat ik nogal wat dagen afwezig zal zijn. Natuurlijk duurt het nog even voor het zover is, maar.. Dan is 't alvast duidelijk. x)

Verder.. Mag ik nog altijd niet echt op de lapt, dus doordeweeks ben ik nauwelijks online ivm dat en ivm school, en 's weekends.. Volgens mn ma mag ik op vrijdag & zaterdag wel op de lapt, of zo. Maar, ze weten dus niet dat ik RPG nu, dus zal ik niet al te veel posts kunnen maken ('t valt op als je 2000 woorden typt terwijl je zogenaamd Clannad zit te kijken..).

En.. O_O
Ik denk dat ik, zelfs als dit er allemaal niet is, toch even minder met RPGen. Natuurlijk zal ik in mijn topics blijven posten, maar ik zal niet al te veel nieuwe topics meer maken. Mijn zin om te posten gaat echt weg, en ik weet ook steeds minder in mijn posts te zetten. Misschien als ik één weekje, of wat langer/korter, wat minder, dat mijn zin & inspiratie weer terugkomen.

Dit geldt dus voor Cynthia en Miley, of zo. x)

xx.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimewo sep 08, 2010 11:28 am

Aankomend weekend gaan we een weekendje weg. Ik zal dan ook van vrijdag 10-september tot en met maandag 13-september niet online kunnen komen.
Ook ga ik de week hierop op werkweek. Zaterdag 18-september al om 05:00 op, om vervolgens een 14-uur durende reis naar naar Oostenrijk te maken. Ik zal daar een week blijven, dus kan ik waarschijnlijk pas die zondag weer online komen.
Naja, dit alles betekend dus veel afwezigheid voor mij de aankomende weken.
XxMaaike
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Vrouw Aantal berichten : 28
Leeftijd : 30
Registration date : 05-09-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 Jaar
Trainer soort: Trainer
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimewo sep 22, 2010 7:26 am

27 t/m 30 september zullen jullie Quinten en mij moeten missen, omdat we die dagen met school in Berlijn zitten. Dat overleven jullie wel hea? dummy!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theheartofimagination.host56.com/
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimevr okt 08, 2010 2:14 pm

Ik maak er maar even een melding van. Zoals jullie vast al gemerkt hebben ben ik de laatste tijd erg inactief wat betreft posten enzo. Dit heeft de reden dat ik het de laatste tijd ontzettend druk heb met school (en een paar andere dingen). Vandaar dat ik dus zo afwezig ben, sorry daarvoor. Ik ga me best doen om te posten waarneer ik kan, en waarschijnlijk als de drukte wat afneemt zal ik gewoon weer actief worden. Maar nu dus nog eventjes niet, heb hier alsjeblieft een beetje begrip voor.
~Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Vrouw Aantal berichten : 51
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overijssel
Registration date : 23-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar
Trainer soort: Weet ze nog niet
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimevr okt 22, 2010 8:26 am

Het is herfstvakantie!! (L)

Ik ga morgen (zaterdag) op vakantie met 2 opa's en oma's naar Duitsland, dus ik meld me ff afwezig. Ik ben een weekje op vakantie dus ben volgende week zaterdag weer terug.

Dit geldt voor Zoë.

Sorry dat ik niet vaak online ben, maar ik ben tegenwoordig erg inspiloos, en dan vind ik het ook niet zo leuk om een stukje te schrijven. Ik heb het ook nog eens druk (3e klas VWO sucks :S), maar als ik inspi heb zal ik na de herfstvakantie wat vaker komen.

Fijne vakantie allemaal! (voor wie de vakantie is begonnen dan, voor degene die weer naar school moeten; suc6 Wink )

xx Anne
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimedi jan 04, 2011 8:53 am

Nou ja, eh.. :3
Ik heb de afgelopen jaren weinig aan school gedaan en nu, met de problemen die mijn klas heeft veroorzaakt, zullen er strengere maatregelen komen als ik dat niet blijf doen, zelfs als ik niets met die problemen te maken heb.
Verder mag ik van mijn ma alleen in de weekenden (vrijdagen meegeteld, hoop ik) op RPG's & MSN, aangezien ze me afleiden. (:
Ik zal wel af en toe on komen en proberen mn modplichtjes te doen. Posten kan vaak dinsdagmiddag, donderdagmiddag & vrijdag, zaterdag & zondag. Natuurlijk lijkt het nu minder erg, maar 's middags posten na een hele dag school gaat niet zo goed als het lijkt en de PC moet om 5 uur afgesloten zijn, wil ik niet betrapt worden. x)

Dus, ik vraag begrip voor mijn inactiviteit, al zal die niet al te erg zijn.

xXx
Tuuwt.
(Cynthia/Elena etc)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimedo jan 06, 2011 10:00 am

Ik ga vanaf morgen tot zondag naar mijn tante en nichtjes in Limburg, en zal daardoor niet online kunnen komen.
XxMaaike (Ayla, Skye)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitimeza maa 26, 2011 2:00 am

Ik zit midden in een verhuizing, wat betekend dat ik vandaag en morgen weinig tot niet online zal kunnen komen.
~Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afwezigheids topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids topic   Afwezigheids topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezigheids topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Off Game-
Ga naar: