Na een lange dag intensieve training kwam Levy uit bij het strand. Het was overduidelijk niet wat Levy had verwacht. Levy keek geïrriteerd rond. Wat zag hij allemaal. Een zee. Zand. En een soort van café. "Ik heb me door deze regio gesleurd..alleen maar voor een strand?!" Levy schopte zand weg. "Ik dacht toch echt dat de eerste gym hier was..naja..wel in een stad natuurlijk.." Kuchte Levy. Levy liep doelloos op het strand. Levy keek naar de zee. "Ach..het is best mooi hier.." Zei Levy. Levy leek wel bijna verdwaald, maar hij had het naar zijn zin. "Ik verlangde eigenlijk naar een bed in een pokémon center, maar dit is ook goed hoor.." Zei Levy. Levy keek naar de maan die op Levy scheen. "Laat ik mijn allerlaatste training van vandaag maar eens gaan doen.." Gaapte Levy. Levy stond ongemakkelijk op en keek rond. Er vlogen een paar zubats boven het strand. Die waren overal als het nacht was. Levy keek toen naar een krabby die langs wandelde. "Ook hallo, klein kereltje.." Zei Levy. Levy stak zijn vinger uit naar de krabby. Een luid geschreeuw teisterde over het strand. Het was Levy. Levy was gebeten in zijn vinger door de schaar van de krabby. "Stoute krab.." Zei Levy dreigend. "Kom maar tevoorschijn..treecko!" Riep Levy. Treecko kwam tevoorschijn. "Ik weet het, het is laat.." Mompelde Levy. "Maar voor een laatste gevecht heb je toch nog wel de energie, hè!" Zei Levy. Treecko knikte. "Begin met absorb, doe dan je bullet seed!" Riep Levy. 2 gras moves. Dat is waar Krabby's dus echt niet tegen konden. Treecko sprong richting de krabby en deed een absorb. De absorb raakte meteen en treecko vuurde meteen een bullet seed af. De krabby verweerde zichzelf met zijn schaar en deed een vicegrip. Treecko werd in zijn arm geraakt maar de krabby deed iets fout. De krabby stond nu vlak voor treecko. Treecko grijnsde en deed een bullet seed. De krabby vloog een end weg. "Goed gedaan..treecko.." Zei Levy slaperig. Levy gaapte en deed treecko in zijn pokéball. Levy liep richting het café. "Ik kwam wel wat drinken gebruiken.." Zei Levy. Levy keek dorstig naar het café. Levy liep naar het café toe en zou wat te drinken pakken. Nadat Levy zou hebben gedronken in het café zou Levy 's morgens vroeg op het strand zo vroeg mogelijk als hij kon gaan opstaan.
- 's morgens -
Aan de zee te zien begon het langzaam vloed te worden. Levy lag nog te slapen. Levy lag te snurken op het strand. Hij was bekaf van gisteren en was daarom meteen in slaap gevallen. Opeens raakte het water Levy zijn voeten. Levy wreef in zijn ogen. "Waar ben ik..?" Vroeg Levy aan zichzelf. Levy stond ongemakkelijk op. Voor hem was de zee. Precies voor Levy zijn voeten. Levy slikte. "Ik was bijna verdronken..als ik iets langer was blijven liggen.." Zei Levy. Levy rekte zich uit en krabde even aan zijn kont. Levy pakte een tandenborstel tevoorschijn en smeerde wat tandpasta op zijn tanden. "Dit moet genoeg zijn.." Zei Levy. Levy spuugde het uit en veegde zijn mond af. "Ik ga verder.." Zei Levy moe. Levy slenterde het strand af.