Hay Suzanne,
Presentator/presentatriceDit idee klinkt leuk, al heb ik wel zo mijn twijfels. Normaal gesproken is het zo dat een morderator of beheerder de jury zal worden en tegerlijkertijd het contest presenteert, maar misschien kunnen we dit splitsen. ik zal dit idee met Emily overleggen.
Level verschilNet als in de anime/games is het hier zo; hoe langer je traint, des te sterker je pokemon zijn. Dit betekend echter niet dat degene die minder lang lid zijn minder kans maken. Je kan bv. doen dat je karakter al een pokemon had, voordat deze aan zijn/haar reis begon, en deze dus al wat sterker is. Ik neem als voorbeeld even mijn karakter, die heeft haar Riolu al een lange tijd en dus ook al veel met hem getraind.
Pokemon die je hier in Utah vangt moeten getraind wordn, wil je dat ze sterker worden. Als je in een Contest/wedstrijd tegenover iemand komt die zijn/haar pokemon meer heeft getraind is er een grotere kans dat hij wint ja. Toch kun je altijd proberen met slimme tactieken te komen om je tegenstander te verslaan. Het gaat namelijk niet altijd om wie er het sterkste is..
Zanger/zangeresJe hoofddoel is trainer, coördinator of breeder. Tuurlijk mag je doen dat je karakter ook een tweede passie heeft, in dit geval dus zingen. Je kan dan in de RPG neerzetten dat je ergens optreed, of dergelijke.. In een Contest vind ik dit een ander verhaal. Meestal hebben de jury al snel hun keuze gemaakt en om nou een post te posten waarin je alleen maar zingt, vind ik een beetje nutteloos. Sorry.
Ik hoop dat dit je vragen beantwoord
~Ayla.