Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een aantal vraagjes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Suzanne




Man Aantal berichten : 2
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rotterdam.
Registration date : 15-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Een aantal vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Een aantal vraagjes   Een aantal vraagjes Icon_minitimema mei 24, 2010 8:11 am

Hi!
Zoals de titel al zegt, ik heb een paar vraagjes;

Presentator/Presentatrice
Mag je ook iets doen in deze richting? Dus dat je doel word om zoveel mogelijk wedstrijden/contesten te presenteren?

Level verschil
Ik heb een vraag over de wedstrijden/contests: Stel je voor een trainer die vaak traint en lang lid is vecht tegen iemand die minder lang lid is en minder vaak traint. Heeft de trainer die minder lang lid is en minder lang traint dan nog een kans om te winnen?

Zanger/Zangeres
Mag je ook iets doen in deze richting? Zoiets als: Dat je tijdens de wedstrijden/contests soms optreed om het publiek te vermaken terwijl de jury hun keuze maakt wie er door gaat naar de volgende ronde?

~Suzanne/Tim.. n__n
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Een aantal vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal vraagjes   Een aantal vraagjes Icon_minitimema mei 24, 2010 9:50 am

Hay Suzanne,

Presentator/presentatrice
Dit idee klinkt leuk, al heb ik wel zo mijn twijfels. Normaal gesproken is het zo dat een morderator of beheerder de jury zal worden en tegerlijkertijd het contest presenteert, maar misschien kunnen we dit splitsen. ik zal dit idee met Emily overleggen.

Level verschil
Net als in de anime/games is het hier zo; hoe langer je traint, des te sterker je pokemon zijn. Dit betekend echter niet dat degene die minder lang lid zijn minder kans maken. Je kan bv. doen dat je karakter al een pokemon had, voordat deze aan zijn/haar reis begon, en deze dus al wat sterker is. Ik neem als voorbeeld even mijn karakter, die heeft haar Riolu al een lange tijd en dus ook al veel met hem getraind.
Pokemon die je hier in Utah vangt moeten getraind wordn, wil je dat ze sterker worden. Als je in een Contest/wedstrijd tegenover iemand komt die zijn/haar pokemon meer heeft getraind is er een grotere kans dat hij wint ja. Toch kun je altijd proberen met slimme tactieken te komen om je tegenstander te verslaan. Het gaat namelijk niet altijd om wie er het sterkste is..

Zanger/zangeres
Je hoofddoel is trainer, coördinator of breeder. Tuurlijk mag je doen dat je karakter ook een tweede passie heeft, in dit geval dus zingen. Je kan dan in de RPG neerzetten dat je ergens optreed, of dergelijke.. In een Contest vind ik dit een ander verhaal. Meestal hebben de jury al snel hun keuze gemaakt en om nou een post te posten waarin je alleen maar zingt, vind ik een beetje nutteloos. Sorry.

Ik hoop dat dit je vragen beantwoord Wink
~Ayla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne




Man Aantal berichten : 2
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rotterdam.
Registration date : 15-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Een aantal vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal vraagjes   Een aantal vraagjes Icon_minitimema mei 24, 2010 10:09 am

Ayla schreef:
Meestal hebben de jury al snel hun keuze gemaakt en om nou een post te posten waarin je alleen maar zingt, vind ik een beetje nutteloos. Sorry.

Oké bedankt voor het beantwoorden. (:
Het is opzicht inderdaad wel nutteloos, door het Eurovisie songfestival ben ik meer bezig met zulke dingen dus het is een maandelijkse obsessie. Ik hoop dat het idee van het presenteren geaccepteerd word, het zal wel leuk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Een aantal vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal vraagjes   Een aantal vraagjes Icon_minitimema mei 24, 2010 12:45 pm

Presentator/Presentatrice
Vrij zinloos. De jury doet het presenteren ook al, en anders moet je toch alleen maar wachten tot de presentator je naam heeft aangekondigd. Ik zeg dus nee.

Level verschil
Volgens mij heeft Maaike dit wel goed gezegd. Natuurlijk is trainen belangrijk, al vind ik persoonlijk dat techniek nog belangrijker is. Hoe mooier de aanval, hoe meer punten van de tegenstander er af gaan, niet? Wink

Zanger/zangeres
.. Volgens mij kan ik hier wel 'Zie Ayla' neerzetten?

Goed dat je zulk soort dingen voorstelt, al zijn ze niet echt nodig. Als je weer eens iets bedenkt weet je ons (en onze helpdesk) te vinden. Smile

Slotje, lijkt me.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Een aantal vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal vraagjes   Een aantal vraagjes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een aantal vraagjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vraagjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Helpdesk-
Ga naar: