Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nincada evolueren

Ga naar beneden 
+4
Ayla
Emily
Charelle
Tim
8 plaatsers
AuteurBericht
Tim

Tim


Aantal berichten : 89
Registration date : 20-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 12
Trainer soort: Trainer
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimedi mei 25, 2010 11:43 am

Ik had laatst zo'n Trailer gezien van die nieuwe film met Zorua en Zoroark. En daar zag je op een gegeven moment zo'n groepje Ninjask een Celebi achterna zitten. En Nincada vond ik ook wel cool dus zou ik er een in mijn team willen. Die ga ik over een tijdje dus misschien vangen alleen als Nincada dan over een lange tijd (kuch als Utah dan nog niet kuch dood is kuch) evolueert zou Nincada dan moeten evolueren in Ninjask en Shedinja. Maar heb ik dan ook echt een Shedinja en een Ninjask of hoe zit dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charelle

Charelle


Vrouw Aantal berichten : 62
Woonplaats : In de Lunatic! (L)
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 years
Trainer soort: Breeder
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimedi mei 25, 2010 11:48 am

Wat probeer je nou helemaal te vragen? Ik vind de vraag een beetje vreemd, maar ja. Ik zal proberen antwoord te geven.

Tim schreef:
Die ga ik over een tijdje dus misschien vangen alleen als Nincada dan over een lange tijd evolueert zou Nincada dan moeten evolueren in Ninjask en Shedinja.
Ninjask en Shedinja? Een Nincada evolueert op level 20 in een Ninjask. Als je een bepaald item bij je hebt, zal hij op level 20 evolueren in Shedinja, in plaats van in Ninjask.

Zoals al duidelijk was, kan een Pokémon gewoon evolueren in Utah, als je er maar toestemming voor hebt. Dus, je Nincada zou dan over een tijd kunnen evolueren in Ninjask of Shedinja.

MvG,
Charelle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Aantal berichten : 89
Registration date : 20-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 12
Trainer soort: Trainer
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimedi mei 25, 2010 12:05 pm

Ehm... het is echt zo dat hij evolueerd in Ninjask en Shedinja tegelijk. of bedoel je dat op Utah als hi een item vast houd alleen in Shedinja veranderd en niet in ninjask en dan zonder item wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charelle

Charelle


Vrouw Aantal berichten : 62
Woonplaats : In de Lunatic! (L)
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 years
Trainer soort: Breeder
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimedi mei 25, 2010 12:06 pm

Nee. Hij evolueert niet in beiden. [Alleen beheerders zien deze link] maar eens, dan kom je aan op de pagina van Nincada, op Serebii. Hier zul je zien dat het waar is dat hij evolueert in Ninjask of Shedinja.

Probleem opgelost?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Aantal berichten : 89
Registration date : 20-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 12
Trainer soort: Trainer
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimedi mei 25, 2010 12:29 pm

[Alleen beheerders zien deze link]

Onderaan staat toch echt dat hij in beide evolueerd. dat je dus na de evolutie twee pokémon overhoudt. En mijn vraag was of dat op Utah dan ook zo gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charelle

Charelle


Vrouw Aantal berichten : 62
Woonplaats : In de Lunatic! (L)
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 years
Trainer soort: Breeder
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimedi mei 25, 2010 12:36 pm

Waarom stuur je die link dan niet gelijk? Moeilijk he, je vraag even duidelijk maken, met de nodige informatie.
Ik zal kijken wat Ayla en Emily ervan vinden. Zij zullen dan op dit topic reageren en het sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimewo mei 26, 2010 8:19 am

Ik weet het niet hoor. Het is sowieso onlogisch als een pkmn zich opeens opsplitst. Daarbij zou je dan opeens een Pokémon meer hebben. Dat lijkt mij vrij oneerlijk. ;p Ik zou dus zeggen dat je er beter eentje kan kiezen, maar als Maaike daar anders over denkt (en mij weet te overtuigen) zou je beiden misschien mogen..

En als je beiden wil moet je maar twee Nincada vangen en zorgen dat ze in verschillende pkmn evolueren.

Maargoed, dat is mijn mening.. :^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimewo mei 26, 2010 8:47 am

Oke, ik heb even gelezen op bulbapedia hoe dat evolutiegedoe nou in zijn werking gaat met Nincada en dit is wat ik heb gevonden.

Ninacada evolueert gewoon in Ninjask. Het is dus niet zo dat hij zich 'opsplitst' in twee pokemon of dat er zomaar in het niks een tweede Pokemon verschijnt. Maar, als je een lege pokeball bij je hebt en ruimte over hebt in je team, zal de omhulsel die van Nincada overblijft zodra deze evolueert, tot leven komen en veranderen in een Pokemon. Hoe dit komt weet niemand, maar het gebeurt. Zo ontstaat Shedinja dus.
Het engelse woord voor umhulsel is ook shed, vandaar de naam; Shedinja.

Maarja, mijn mening is dus dat het ook zo in Utah mag gaan. Anders bestaat er ook geen enkele andere manier om Shedinja te krijgen. Twee Ninacadas vangen gaat dus niet, aangezien deze dan allebei gewoon in Ninjask zullen evolueren.
~Ayla
Terug naar boven Ga naar beneden
Charelle

Charelle


Vrouw Aantal berichten : 62
Woonplaats : In de Lunatic! (L)
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 years
Trainer soort: Breeder
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimewo mei 26, 2010 8:50 am

We zouden ook kunnen doen dat je er inderdaad twee Pokémon verschijnen, maar dat je de Shedinja wel apart moet proberen te vangen. Dat maakt het i.m.o. wat realistischer en handiger.

Yeah, like, sorry voor deze kortheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimewo mei 26, 2010 9:05 am

Oke.. Dus, als ik wat Maaike zegt goed begrijp, zal dat lege omhulsel alleen tot leven komen als je een lege Pokéball bij je hebt? Kinda onlogisch.. Het kan ook gewoon tot leven komen zonder dat je je ball bij je hebt, en dan de natuur in vliegen. o-o"

Maargoed, ik vind Tutu's voorstel wel goed. Het lege omhulsel zal sowieso tot leven komen, als we dit in Utah goedkeuren. Als we het dan toch wat realistischer maken zou ik ook zeggen dat het even duurt voor dit gebeurt, of er moet iets mee gedaan worden? Het lijkt mij namelijk onlogisch als een Pokémon uit zijn schulp kruipt en zijn schulp opeens wegvliegt.

& misschien is het handig als we dit verder via MSN of PB bespreken, omdat dit anders zo'n zinloos topic wordt. x.o

Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
Tim

Tim


Aantal berichten : 89
Registration date : 20-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 12
Trainer soort: Trainer
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimewo mei 26, 2010 9:10 am

Dan nu nog even het aller laatsterige post ding. Ik kan het ook zo doen dat ik een van die twee dan vrijlaat in xe RPG. dat als Nincada evolueert ik Ninjask krijg en Shedinja omhoog vliegt ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 26
Registration date : 12-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17
Trainer soort: Trainer
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimewo jul 14, 2010 10:57 am

Nincada kan inderdaad in beide evolueren, maar dat betekent niet dat er een shedinja én een ninjask tevoorschijn komen. Zoals al is gezegt: als je een speciaal item bij je hebt evolueert hij in shedinja, zo niet? dan gewoon in een ninjask hoor. Ook staat er op Bulbapedia gewoon dat hij in beide kan evolueren. Zelfde met Politoed en Poliwrath trouwens, alleen dan gaat het om specifieke evolutiestenen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Violet

Violet


Aantal berichten : 2
Registration date : 25-08-10

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimewo aug 25, 2010 3:09 am

Charelle schreef:
Waarom stuur je die link dan niet gelijk? Moeilijk he, je vraag even duidelijk maken, met de nodige informatie.
Ik zal kijken wat Ayla en Emily ervan vinden. Zij zullen dan op dit topic reageren en het sluiten.

Ik wil niet veel zeggen, maar dit is niet een manier waarop een Admin (of wat je dan ook bent) hoort te reageren. In mijn ogen is de enige reden waarom je geïrriteerd bent, omdat jouw fout bewezen is. Is dit meteen een reden om je af te reageren op degene die je op jouw fout wijst? In plaats daarvan had je ook zelf goed kunnen zoeken, zo moeilijk is het niet. (Ik snapte zijn vraag ook meteen trouwens)

In het spel is het zo dat wanneer nincada evolueert, je een pokéball bij je hebt én een lege plaats in je team, dat er ook een shedinja in je team komt. Je hebt dan beide pokémon dus.

Shed kan je overigens niet vertalen als "omhulsel", het betekent "afstoten" :)
(Nincada stoot zijn omhulsel af, wat dus een shedinja wordt)

Maar ik denk dat ik aan de stilheid van dit topic kan opmerken dat het al is opgelost :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimewo aug 25, 2010 4:39 am

Ik snap je punt over Charelle/Cynthia, Violet, maar ben het er niet helemaal mee eens. Natuurlijk reageerde ze wat geïrriteerd, maar dat noem ik niet meteen afreageren. Ik ben het totaal met haar eens dat hij beter meteen die link had kunnen plaatsen, dan was zijn vraag meteen duidelijker geweest. Want, wij begrepen het blijkbaar niet, omdat wij het gewend zijn dat een Pokémon in één Pokémon evolueert, en niet dat hij zijn omhulsel verliest die ook weer tot leven komt.

En nu weer even over dit onderwerp. Ik heb er een tijd lang niets over gehoord, en het overleg was volgens mij nog niet klaar. Dus, weet ik niet tot wat voor conclusie we zijn gekomen. Ik twijfel of we moeten toestaan dat je beide Pokémon krijgt, zelfs al gebeurt dat wel in de games, of waar dan ook.

Dat was het denk ik wel.. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimewo aug 25, 2010 7:19 am

Violet schreef:
Ik wil niet veel zeggen, maar dit is niet een manier waarop een Admin (of wat je dan ook bent) hoort te reageren. In mijn ogen is de enige reden waarom je geïrriteerd bent, omdat jouw fout bewezen is. Is dit meteen een reden om je af te reageren op degene die je op jouw fout wijst? In plaats daarvan had je ook zelf goed kunnen zoeken, zo moeilijk is het niet. (Ik snapte zijn vraag ook meteen trouwens)
Ik reageerde geïrriteerd door het gebrek aan informatie. Als je bij de Helpdesk iets nodig hebt, vind ik dat je je vraag zo duidelijk mogelijk moet stellen. Ik reageerde me niet af op hem, maar vond, en vind, dat als je wat post je gewoon moet zorgen dat alles duidelijk is.
En, ik wist het inderdaad niet, en dat durf ik eerlijk toe te geven. Iedereen zit weleens fout. Maar ja.. Ik kan het iemand niet kwalijk nemen als hij/zij over een pokémon iets niet weet, want.. Eerlijk gezegd ben ik zelf niet geïnteresseerd in alle Pokémon. Je kan mij nog zo veel dingen vragen over Tangrowth of een andere Pokémon die mijn interesse niet heeft, en ik zal je alleen met een O_O-face aan kunnen kijken. En, ik wed dat ik niet de enige ben die dat heeft, en dus niet wist dat een Nincada zich opsplitst, of hoe men het ook noemen wilt.

Emily/Demy schreef:
En nu weer even over dit onderwerp. Ik heb er een tijd lang niets over gehoord, en het overleg was volgens mij nog niet klaar. Dus, weet ik niet tot wat voor conclusie we zijn gekomen. Ik twijfel of we moeten toestaan dat je beide Pokémon krijgt, zelfs al gebeurt dat wel in de games, of waar dan ook.
Charelle (Ik) schreef:
We zouden ook kunnen doen dat je er inderdaad twee Pokémon verschijnen, maar dat je de Shedinja wel apart moet proberen te vangen. Dat maakt het i.m.o. wat realistischer en handiger.
Ik denk dat ik nog steeds dezelfde mening heb als ik eerst had.. Maar, het gaat er natuurlijk om wat jij en Ayla beslissen. Smile
Misschien is het dan wel handig dat je er alleen 2 mag vangen als je al de nodige ervaring hebt, en/of met een bepaalde reden.. Anders kunnen de 'beginners' zich zo gelijk 2 geëvolueerde Pokémon (proberen) toe te eigenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimedo aug 26, 2010 1:53 pm

Ik heb denk ik wel een ideetje...
Zodra Nincada evolueert, verschijnt er dus een Ninjask. Vervolgens vormt het omhulsel dat Nincada had afgestoten, zich tot een Shedinja. Het is dan aan ons, de beheerders en moderators, om in de betreffende post te editen of de Shedinja wegvliegt, of dat hij een gevecht aan wilt gaan met de train(st)er van de zojuist geëvolueerde Ninjask en dus uiteindelijk word gevangen of niet.

Dit lijkt mij eerlijk gezegd het meest handigste. Want, zoals Cynthia al zei, is voor een 'beginner' 2 geëvolueerde Pokémon tegerlijkertijd iets teveel. Wij moeten er dus toestemming voor geven, en dit krijgt diegene pas als wij vinden dat hij/zij het echt verdient. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimevr aug 27, 2010 12:12 pm

Ayla schreef:
Ik heb denk ik wel een ideetje...
Zodra Nincada evolueert, verschijnt er dus een Ninjask. Vervolgens vormt het omhulsel dat Nincada had afgestoten, zich tot een Shedinja. Het is dan aan ons, de beheerders en moderators, om in de betreffende post te editen of de Shedinja wegvliegt, of dat hij een gevecht aan wilt gaan met de train(st)er van de zojuist geëvolueerde Ninjask en dus uiteindelijk word gevangen of niet.

Dit lijkt mij eerlijk gezegd het meest handigste. Want, zoals Cynthia al zei, is voor een 'beginner' 2 geëvolueerde Pokémon tegerlijkertijd iets teveel. Wij moeten er dus toestemming voor geven, en dit krijgt diegene pas als wij vinden dat hij/zij het echt verdient. x3

Zelf vind ik dit zeker een geschikt idee.
Maar, wat nou als iemand een Shedinja wilt, en geen Ninjask? oO_
Ik weet het niet zeker, maar als dan de Shedinja wegvliegt, lijkt dat me toch wel heel erg balen.. xD

~Kortheid..~
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitimevr aug 27, 2010 12:48 pm

Nou, je moet altijd de evolutie aanvragen, dus als je daar even bij meld dat je de Shedinja wil kunnen we dat misschien regelen. =3

Ik vind dit ook wel een goed plan, al kunnen we misschien ook toevoegen dat de trainer wiens Nincada evolueert een lege plek in zijn/haar team moet hebben om Shedinja te krijgen. Net zoals in de games, dus.
Maar als dit een zinloze toevoeging is, maakt het mij niet zo veel uit als het wordt afgewezen.. ^,^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nincada evolueren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nincada evolueren   Nincada evolueren Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nincada evolueren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» !!Evolueren!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Helpdesk-
Ga naar: