Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Moderatoren.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Moderatoren. Empty
BerichtOnderwerp: Moderatoren.   Moderatoren. Icon_minitimewo jun 02, 2010 12:31 pm

Hallo beste leden!

Zoals jullie al weten is Charelle al een tijdje Moderator. Dit verliep allemaal prima, maar doordat zij nu een computer-verbod heeft, kan ze haar taak niet volbrengen. Daarom hebben Ayla en ik besloten dat we iemand anders tijdelijk moderator maken. Gefeliciteerd, Mara! Dit is waarschijnlijk tijdelijk, tot Charelle weer volledig terug is.

Er is echter toch kans dat dit blijvend is. Als Mara goed laat zien dat ze het zeker waard is om Moderator te zijn, zal de kans groot zijn dat we besluiten dat ze haar rang mag houden.

Is dit alles? Volgens mij wel. Iedereen die Mara of Charelle nog wil feliciteren, mag dat in dit topic doen.


M.v.g.
[Alleen beheerders zien deze afbeelding]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
Charelle

Charelle


Vrouw Aantal berichten : 62
Woonplaats : In de Lunatic! (L)
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 years
Trainer soort: Breeder
Team:

Moderatoren. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderatoren.   Moderatoren. Icon_minitimedo jun 03, 2010 7:24 am

Gefeliciteerd, Roos.
Ik had al verwacht dat er een vervanger zou komen, aangezien ik mijn taak niet kan volbrengen op het moment. Ik weet dat jij het kan, je hebt je op PokéRPG bewezen.

Verder, helaas denk ik dat ik nog wel ff afwezig zal blijven.. Nu, bijvoorbeeld, zit ik stiekem op de laptop *moehaha*.

MvG,
Charelle.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Moderatoren.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Informatie :: Mededelingen-
Ga naar: