Onderwerp: Re: Het grote combinatie spel za aug 28, 2010 3:59 pm
Stripverhaal. {Jah, je moet toegeven dat manga's een soort stripverhalen zijn.. Maar dan heel anders =o}
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Het grote combinatie spel zo aug 29, 2010 4:37 am
Plaatjes. x3
Raven
Aantal berichten : 68 Woonplaats : Kijk in je kast, achter je kleding als je me daar niet ziet dan zit ik al ergens in je lichaam te genieten van je maaltijden Registration date : 07-06-10
Onderwerp: Re: Het grote combinatie spel zo sep 05, 2010 6:44 am
Fotolijst >:l
Kom op jongens, we moeten nu echt eens... Orgineel gaan doen of zo? Dus aanschouw mijn... Slimheid, door dingen van een woord af te leiden DX!
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Het grote combinatie spel zo sep 05, 2010 7:00 am
Glasscherven! Mijn fotolijst is laatst kapot gevallen, en toen lagen er overal glasscherven.. En, idd.. Origineler. Maar, dat kan niet. Je moet gewoon neerzetten wat 't eerste is waar je aan denkt, hoe vreemd 't ook is. =o
Zoë
Aantal berichten : 51 Leeftijd : 28 Woonplaats : Overijssel Registration date : 23-08-10
Onderwerp: Re: Het grote combinatie spel zo sep 05, 2010 12:40 pm
Water o_o...
En ik zeg altijd wat het eerste in mij opkomt; maar mijn brein doet gewoon vaag omdat het altijd dingen pakt... Die zeg maar... Ehh... Een paar beurten later gebruikt zouden worden of zo xD EN WATER KAN ALS SPIEGELWERKEN, JEEJ VOOR DE NATUUR
Cynthia
Onderwerp: Re: Het grote combinatie spel zo sep 05, 2010 1:05 pm
Natuurkunde, want daar hadden we het ooit over water. D=