Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jake en de Cyndaquil

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jake

Jake


Aantal berichten : 26
Registration date : 12-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17
Trainer soort: Trainer
Team:

Jake en de Cyndaquil Empty
BerichtOnderwerp: Jake en de Cyndaquil   Jake en de Cyndaquil Icon_minitimema jul 12, 2010 8:54 am

Jake fietste met volle snelheid over de asfaltweg heen. 'Ik kan niet wachten tot ik een nieuwe pokémon heb!' zei hijhijgend tegen zichzelf. Het was een lange weg naar het lab van professor Barton en dan was het ook nog snikheet buiten. Jake kon niet wachten om binnen in het koele lab te zijn en zijn nieuwe pokémon te ontmoeten. Al gauw kwam hij voor het lab met gierende banden tot stilstand. Hij rende het kleine paadje naar de ingang af en ging door de schuideuren naar binnen. Zoakls verwacht was het in het lab lekker koel. Over waar Jake keek zag hij technologische apparatuur en technische snufjes. Helemaal aan het einde stond een computer,met daarachter een vrouw. 'Professor Barton??' vroeg Jake langzaam. De vrouw stond op en draaide zich om. 'Dat ben ik!' antwoordde de vrouw een tikkeltje overdreven. 'Zo, en wie ben jij?' vroeg de professor. 'Ik ben Jake. Leuk u te ontmoeten professor!' zei hij opgewekt. 'Ik neem aan dat je hier bent om een pokémon te kiezen? Of niet Jake?' zei de kalme stem van de vrouw nu. Jake knikte. 'Loop maar mee, dan laat ik de 'kandidaten' zien.' grinnikte ze. Jake liep achter haar aan en ze kwamen in een felle witte ruimte. Op het tafeltje stonden allemaal pokémon te wachten op hun nieuwe trainer. Jake moest lachen, hij vond het grappig om te zien hoe al die pokémon hun best deden om gekozen te worden, hij zou ze eigenlijk allemaal wel hebben, maar toch besefte hij dat hij er maar één kon krijgen. 'En Jake, welke pokémon lijkt je wel wat?' onderbrak de professor hem in zijn gedachten. 'Uhhmmmm....' zei Jake hardop. Hij liep langzaam naar het tafeltje toe. Hij keek ze allemaal eens goed na. Toen begon hij richting de Johto-beginners pokémon te schuifelen. Hij ging voor een Cyndaquil staan. 'Die neem ik!' zei hij opeens heel hard en wijzend naar de kleine vuurpokémon. De professor knikte. 'Goede keus, ik denk dat Cyndaquil wel bij jou past!' zei ze goedkeurend. De professor draaide zich om en gaf Jake daarna zijn Pokédex en 10 Pokéballs.

Jake liep samen met zijn nieuwe maatje het lab uit. Hij was blij dat hij nu een maatje had, en nog wel een pokémon ook! 'Kom Cyndaquil, dan gaan we naar mijn huis!' zei hij tevreden. "Cyndaquil!' gaf de vuurpokémon als antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jake en de Cyndaquil
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De persoon achter Jake :P

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town :: Het lab-
Ga naar: