Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 A new day..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Twixie

Twixie


Vrouw Aantal berichten : 57
Registration date : 09-06-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

A new day.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day..   A new day.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 2:55 am

''Ik denk dat het beter is om te stoppen, hun hebben gewonnen,'' Sprak Tyler toen zijn Buizel erg uitgeput was van die laatste aanval van Girafarig. Lena glimlachtte, liep naar Girafarig toe en aaide haar over het hoofdje. ''Je hebt het goed gedaan Girafarig, rust maar uit,'' zei Lena die Girafarig terug liet keren in zijn Pokébal. ''Jij was ook heel goed Lena..'' ''Jij ook hoor Tyler, zo'n goed gevecht heb ik in weken niet gehad! We zullen echt ons best doen in Chimber Town, he Girafarig!'' Sprak Lena met een glimlachje. ''Gi, Girafarig!'' Lena hurkte neer om iets uit haar tas te halen, het waren twee Oran Bessen. Ze gaf er één aan Girafarig die hem al meteen helemaal opat. Toen liep Lena naar Tyler en Buizel toe met de andere Oran Bes. ''Hier Buizel, eet dit maar op en je zult je zo weer beter voelen,'' Zei ze tegen de water Pokémon terwijl ze hem de Oran Bes aanbood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

A new day.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day..   A new day.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 4:57 am

''Jij ook hoor Tyler, zo'n goed gevecht heb ik in weken niet gehad! We zullen echt ons best doen in Chimber Town, he Girafarig!' antwoordde Lena waarna ze een Paar Berry's uit haar tas haalde. Eentje gaf ze aan haar Girafarig en de andere gaf ze aan Buizel. De Buizel keek de Oran Berry even aan voordat hij hem aannam. Hij gooide hem in zijn mond en begon met aandacht te kauwen. Niet veel later was de Buizel weer genezen. ''Bui..Bui,'' sprak de Buizel als bedankje. ''Hmm.. Chimber Town hé?'' sprak Tyler daarna rustig. Hij had gehoord dat je 3 Pokémon moest hebben voor die gym en Tyler had er maar 2. Dus hij moest snel een derde Pokémon vechten.''Weet je al welke 3 Pokémon je gaat in zetten voor de Chimber Gym?'' vroeg Tyler kalmpjes. Tyler had al 4 van haar Pokémon gezien, maar ze kon er altijd meer hebben. ''En? Hoe lang ben je al bezig met reizen in Utah?'' vroeg Tyler daarna. Aan haar Pokémon te zien kon hij zeggen dat ze al lang Trainer was. Maar er was ook kans dat ze dat in een andere Regio had gedaan. Kanto, Johto, Hoeën en misschien zelfs Sinnoh..

- Had echt niks te posten.. -
Terug naar boven Ga naar beneden
Twixie

Twixie


Vrouw Aantal berichten : 57
Registration date : 09-06-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

A new day.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day..   A new day.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 5:08 am

''Weet je al welke 3 Pokémon je gaat in zetten voor de Chimber Gym?'' Lena dacht voor eventjes na, ''In ieder geval Girafarig en Cyndaquil, het is een grastype gym en Cyndaquil kan goed tegen grassoorten op. Girafarig is part Psychisch en zou ook goed van pas kunnen komen. Luxio denk ik niet, hij is elektrisch ookal zit hij op een hoog level ik denk dat ik Eevee verder ook nog wel gebruik,'' Sprak Lena aandachtig. ''En? Hoe lang ben je al bezig met reizen in Utah?'' Vervolgde Tyler zijn vraag. ''Best een tijdje al, ik ben nog niet in de andere regios geweest en ik weet niet wat mijn geboorte regio is, dus...'' Lena besloot maar niet verder te praten maar ze glimlachtte en aaide Girafarig nog eventjes over het hoofdje.

-Inspiloos-
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

A new day.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day..   A new day.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 5:19 am

'In ieder geval Girafarig en Cyndaquil, het is een grastype gym en Cyndaquil kan goed tegen grassoorten op. Girafarig is part Psychisch en zou ook goed van pas kunnen komen. Luxio denk ik niet, hij is elektrisch ookal zit hij op een hoog level ik denk dat ik Eevee verder ook nog wel gebruik,' zei Lena al snel. Eevee, Girafarig en Cyndaquil dus. Die waren alle 3 handig. GIrafarig en Cyndaquil het meest, en daarna pas Eevee. Bij Tyler was Ralts in de voordeel bij de gif kant van de Pokémon aangezien Ralts Psychic was. En zijn Buizel kon IJsslag dat zou ook wat doen bij gras Pokémon, maar de hele tijd 1 aanval achter elkaar doen zou saai zijn. Dus ze moesten een andere IJsaanval leren. 'Best een tijdje al, ik ben nog niet in de andere regios geweest en ik weet niet wat mijn geboorte regio is, dus...' Tyler knikte even droog. ''Ik denk dat ik maar ga, ik moet nog een derde Pokémon voor de eerste Gym vangen.. Daar zal ik veel tijd in moeten besteden aangezien ik nog een paar Pokébals moet kopen en dan nog moet bepalen welke Pokémon ik wil vangen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Twixie

Twixie


Vrouw Aantal berichten : 57
Registration date : 09-06-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

A new day.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day..   A new day.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 5:23 am

''Ik denk dat ik maar ga, ik moet nog een derde Pokémon voor de eerste Gym vangen.. Daar zal ik veel tijd in moeten besteden aangezien ik nog een paar Pokébals moet kopen en dan nog moet bepalen welke Pokémon ik wil vangen.'' Lena knikte terug naar Tyler, dat was een goed idee, voor Chimber Gym had je drie Pokémon nodig en het was schijnbaar dat hij nog veel moest trainen met zijn Pokémon zelfs met de nieuwe aditie. ''Ik ga ook maar eens, ik moet mijn weg banen door het woud en dan hoop ik dat ik eindelijk in de juiste stad ben,'' Lena liet haar Girafarig terug keren en zwaaide eventjes naar Tyler voordat ze weg ging.

-Flutpost-
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

A new day.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day..   A new day.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 08, 2010 5:36 am

'Ik ga ook maar eens, ik moet mijn weg banen door het woud en dan hoop ik dat ik eindelijk in de juiste stad ben.' Tyler knikte even rustig. Hij keek even richting de Buizel, daarna richting Lena die wegrende. ''Oké Buizel, laten we gaan trainen,'' sprak Tyler kalm. Hij haalde een Pokébal erbij, dezelfde Pokébal waar Ralts eerder in was verdwenen. Deze Pokébal gooide hij de lucht in, er verscheen een rode straal en paar seconde later stond een Ralts voor Tyler. ''Eerst ga ik Ralts maar trainen,'' sprak Tyler daarna droog. ''We gaan naar de perfecte plek op een Psychic pokémon te trainen, naar een plek waar gif Pokémon zijn,'' sprak Tyler daarna. En dat zou gelijk een goeie training zijn voor de gym. Samen met zijn Ralts en Buizel verdween hij uit het gebied..

- Ook flut.. -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A new day.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day..   A new day.. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new day..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Lough River-
Ga naar: