Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vernieuwing.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Vernieuwing.  Empty
BerichtOnderwerp: Vernieuwing.    Vernieuwing.  Icon_minitimewo aug 11, 2010 1:51 pm

Jaja, er is alweer veel veranderd wat even gemeld moet worden. Allereerst wil ik een bericht van mij van een flinke tijd geleden er bij halen, om er op terug te komen. Smile

Emily schreef:
Nouja, eerhm..
Dit is hier vast niet op zn plaats, maar..
Ik heb niet echt zin meer in Utah, dus zal ik niet veel online komen.

Mn admin-rang kan ik niet opgeven, omdat ik nou eenmaal de site echt aangemaakt heb enzeuw. Mja. Met vragen moet je vanaf nu dus ff alleen bij Ayla zijn. Ik ben er hoogstwaarschijnlijk niet om ze te beantwoorden. :^^:

Dussem, tot ooit.

De site was op dat moment alles behalve actief, waardoor mijn zin er in totaal weggevaagd was. Misschien is er iemand die zich afvraagt: 'Ben jij ook Emily?!?' Nee, ik was Emily. Waarschijnlijk was mijn interesse ook weg vanwege mijn slappe, niet interessante account. Daarom heb ik besloten om opnieuw te beginnen met een fris en schoon account, Demy.

Dan wil ik ook even zeggen, voor degenen die in de war zijn geraakt, dat Charelle en Mara ook afscheid hebben genomen van hun account (toch?). Hierom zijn zij op nieuwe accounts opnieuw tot moderator gedoopt en zijn Charelle en Mara 'ont-mod'.

Natuurlijk hebben jullie ook al gemerkt dat de site lichtelijk verfrist is qua uiterlijk en dat er wat andere dingetjes zijn veranderd. Dit is allemaal niet mijn werk, dat meld ik er even bij. Ik heb er totaal niks mee te maken. Smile

En als laatste wil ik jullie aandacht voor iets heel belangrijks:
Maaike (Ayla) is bijna jarig!
Laten we eens iets grappigs voor haar organiseren op Utah, of iets leuks met de site doen. Ideeën mogen naar Demi (mij dus) ge-PB't worden. Wel je idee geheim houden voor Maaike hè? =')

Dat was het voor nu, ik wens iedereen nog veel plezier met zijn/haar personage(s) op Utah!
~ Demy x

Stiekem vond ik Briana toch niet zo leuk, en heb ik, voor het te laat was, mijn naam weer veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vernieuwing.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Informatie :: Mededelingen-
Ga naar: