Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Geteleporteerd..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 6:48 am

Cynthia kon voelen hoe alles om haar heen verdween. Nou, om precies te zijn verdwenen zíj, niet de omgeving. Het duurde niet lang, minder dan tien seconden, voor ze naast de rivier landden. Ze werd gegrepen door de zwaartekracht waardoor ze de handen van Kio en Music los liet en op haar knieën en handen op de grond landde. Ze keek Music verbaasd aan. “Wauw,” mompelde ze verbaasd. Dat had vreemd gevoeld. Ze haalde diep adem. “Kom mee,” siste ze, waarna ze Music en Kio meetrok de bosjes in.
Na een tijdje kwam er een motor aan, met een Aipom achterop, vastgebonden. “Nu, Music!” riep Cynthia. De banden stopten met draaien en de man werd van de motor afgegooid. “Kom mee,” zei ze tegen Kio. “Stop!” riep ze tegen de man die overeind krabbelde. Hij gromde zacht. ‘Dat zullen we nog wel eens zien,’ zei hij. ‘Ga, Grovyle!’ riep hij toen uit. “Ga, Summer!” riep Cynthia hierom uit. Cynthia was wel genoeg hersteld voor dit. De ball van Summer vloog de lucht in, en Summer stond even later op de grond. Voor de zekerheid gaf Cynthia haar nog snel een Oran bes. “Begin maar.” Ze grijnsde haar tanden bloot.

‘Doe je snelle aanval!’ bulderde de man tegen zijn Grovyle. Deze knikte en begon te rennen. “Summer, doe je vlammenwerper!” riep Cynthia uit. De Grovyle kreeg de vlammenwerper volop tegen zich aan. “Goed zo! Will-O-Wisp!” riep Cynthia toen uit. Opnieuw werd de Grovyle geraakt, deze keer kreeg hij een Burn. “Goed..” grijnsde ze. ‘Grovyle, Pursuit!’ riep de man uit. “Summer, sintel!” reageerde Cynthia. Summer wist de Grovyle net op tijd met een sintel te raken, waardoor hij de Pursuit niet uit kon voeren. “Nu, snelle aanval!” riep ze. Met een snelle aanval rende Summer op de Grovyle af. ‘Zonnestraal!’ riep de man. De zon scheen, dus de aanval hoefde niet te laden. Summer werd naar achteren geschoten en landde hard op de grond. “Summer, gaat het?!” vroeg Cynthia. Summer knikte en stond grommend op. “Doe je vlammenwerper!” Vuur ontstond in Summer’s bek en ze vuurde een vuurstraal af, die de Grovyle raakte. “Goed zo!” riep ze uit. Music. Pak de Aipom, dacht ze toen. Ze keek even naar Music, die het blijkbaar gehoord had. Ze knikte en haar ogen kleurden blauw. Met haar Psychic tilde ze de Aipom op en legde ze deze neer in de handen van Kio. “Nyala, kom eruit!” riep Cynthia toen. “Laten we eens vals spelen,” grijnsde ze. “Summer, vlammenwerper! Music, Magisch blad! Nyala, ijsstraal!” riep ze uit. De drie aanvallen raakten de Grovyle en de man, voordat de man zijn Grovyle liet terugkeren, iets onverstaanbaars mompelde, en wegreed op zijn motor. Cynthia grinnikte zacht. Zijn Grovyle had sterk geleken, maar het was gelukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 6:58 am

''Jeeh we zijn er.'' Sprak kio zacht uit toen hij in de lucht was. opeens viel hij. hij lande netjes op zijn handen en voeten. een soort Parachute landing. hij rolde op zijn rug naar de bosjes. waarna hij Aipom eindelijk zag. Het arme kleine aapje zat vast aan de moter. 'Music nu.' Zei Cynthia zacht. opeens stopte de motor.'' Het lukt.'' Zei Kio zacht. Opeens sprong Cynthia voor de man. Kio sprong er achter. hij liet Pichu uit zijn poke-ball. Er volgde een heel gevecht. en opeens liet Cynthia Music Aipom pakken. Kio pakte Aipom. en Cynthia liet Nayla er ook uit. samen deden ze 3 aanvallen wat 1 aanval werd. de Grovylle en de man werden hard geraakt. '' JIJ BENT VAST VAN TEAM FOX HE.'' Riep Kio kwaad. de man knikte snel en sprong op zijn motor. maar net voordat de man weg wou rijden. riep kio. "Aipom doe je Swift op die banden. en Pichu Donder schock op de motor.'' dat deden de 2 en De moter kon niet meer verder rijden. '' Aipom doe je Focus slag tegen die man.'' Aipom knikte en rende heel snel naar de man toe zijn grote staart hand werd een vuist en werd toen blauw en sloeg keihard tegen de man aan. die weg vloog tegen een boom en toen hard weg rende.'' Dankje wel Cynthia zonder jou had ik dit nooit kunnen redden.'' en hij keek Cynthia dankbaar aan. '' Aipom moet jij ook niet iets zeggen.'' Zei Kio en hij keek naar aipom. 'AIPOm AIp.'' riep Aipom. en hij liep naar Cynthia toe en gaf haar een knuffel tegen haar been. uit dank was deze knuffel.'' Hoe kan ik je ooit bedanken Cynthia.'' zei Kio toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 7:05 am

‘Jij bent vast van team fox, hè?!’ waren de woorden die Kio naar de man had geroepen. Team Fox? Daar had ze van gehoord. Ze herinnerde zich dat de Politie hier haar er iets over verteld had. De rillingen schoten over haar rug. Dat iemand zo slecht kon zijn.. Ze gromde binnensmonds en keek naar haar Pokémon, die toekeken wat Kio deed. Hij deed iets waar Cynthia het nut niet van in kon zien, dus hief ze één wenkbrauw op. ‘Dank je wel Cynthia zonder jou had ik dit nooit kunnen redden,’ zei hij en hij keek haar aan. ‘Aipom moet jij ook niet iets zeggen?’ vroeg hij toen. ‘Aipom, Aip!’ riep Aipom en hij gaf haar been een knuffel. Cynthia grinnikte. ‘Hoe kan ik je ooit bedanken Cynthia..’ Cynthia fronste. “Ik ben opgevoed met de levenslessen van mijn opa, die mij altijd zei dat ik anderen moest helpen, en er niks voor terug moest, mocht, vragen. Het was gewoon iets wat ik moest doen. Iedereen hoort zoiets te doen, niet waar?” vroeg ze rustig, waarna ze haar blik richtte op de motor. “Ik heb zo het gevoel dat we hier wel meer van Team Fox gaan horen,” mompelde ze zacht. Plots begon haar Buneary te praten tegen Music. Music grinnikte. ‘Dat was de man die haar verwond had,’ legde Music via telepathie uit. Cynthia knikte. “Hij heeft zijn verdiende loon gehad.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 11:16 am

'Ik ben opgevoed met de levenslessen van mijn opa, die mij altijd zei dat ik anderen moest helpen, en er niks voor terug moest, mocht, vragen. Het was gewoon iets wat ik moest doen. Iedereen hoort zoiets te doen, niet waar?' Zei Cynthia toen Kio haar had bedankt.'' Daar heb je gelijk in Cynthia. maar neem dit van mij aan. en hij gaf een soort bal aan haar. het was een goude bal.'' Deze dingen zijn veel geld waard.'' Zei Kio rustig. Dit was een Nugget. Misschien wel een van de duurste dinge van heel de Pokemon wereld. hij had er net een gevonden. toen Cynthia met de man aan het vechten was. '' Aipom.. Ik ben blij dat je er weer bent.'' en hij keek Aipom aan en gaf hem een grote Knuffel. Daarna weer Kijkend naar Cynthia
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 11:29 am

‘Daar heb je gelijk in Cynthia. Maar, neem dit van mij aan,’ zei Kio en hij hield een gouden bal voor haar. Ze wist precies wat het was. Een Nugget, een item die veel geld waard was. Cynthia duwde de bal terug. “Ik denk dat jij die meer nodig hebt dan ik,” zei ze rustig en ze grijnsde. Ze had zeven jaar lang bij de Daycare gewerkt, en aangezien haar vader gestorven was, en ze niet wist wie of waar haar moeder was, had ze flink wat geld geërfd en zat dus zeker niet in de geldproblemen. Ze haalde een keer diep adem en keek toe hoe Kio zijn Aipom knuffelde. Ze richtte haar blik even op Nyala, Summer en Music en haalde diep adem. Ze pakte wat oran bessen en gaf alle drie de Pokémon een paar Oran Bessen. Ze wilde binnenkort de eerste Gym uit gaan dagen, en wilde alle mogelijke training gehad hebben, zodat de winst bijna vast stond, en haar Pokémon zo min mogelijk schade op zouden lopen. Ze richtte haar blik even op de Aipom van Kio en haalde diep adem. “Wat dacht je van een gevechtje? Je Aipom tegen mijn Kirlia,” zei ze kalm. Door de Oran Bessen zou ze nu genoeg hersteld moeten zijn voor een gevechtje. “Of een andere combinatie, kan ook,” zei ze kalm. Ze richtte haar blik op de Pichu, maar verwachtte niet dat die genoeg kracht in zich had.

~Zie maar of je 't accepteert xD~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 11:38 am

'' Ik vind de uitdaging voor de battle goed hoor.'' En kio keek naar Aipom deze had helemaal nog geen schade. Misschien zou hij kunnen winnen van Music maar dat werd wel erg erg moeilijk. hij liep iets verder van Cynthia en Hij liet Pichu uit haar Ball.'' Pichu ga jij maar kijken dan word jij over een tijdje net zo sterk als Aipom.'' Pichu knikte en ging op een steentje zitten.'' Aipom ben jij er zo goed als klaar voor?'' De Aipom knikte.'' Oke... Cynthia jij mag beginnen.'' Zei Kio rustig en hij gaf Aipom nog een poffin en een Oran bes.'' Aipom probeer die aanvallen teontwijken he.'' en Aipom knikte van ja

(Sorry ben teinspiratie loos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 12:01 pm

‘Ik vind de uitdaging voor de Battle goed, hoor,’ zei Kio, waarna hij naar zijn Aipom keek. ‘Oké, Cynthia. Jij mag beginnen,’ waren de enige woorden die hij verder nog uitsprak die haar interesseerden. “Nyala, Summer.. Jullie gaan kijken. Music, het is jouw beurt,” zei ze. Nyala en Summer gingen aan de kant zitten, en Music ging voor haar staan. Music had (bijna) haar volle HP weer terug door de Oran Bessen van net. Cynthia grijnsde breed. Zij mochten beginnen, had Kio gezegd. Oké, dan. “Music, het is Showtime..” fluisterde ze zacht. Een brede grijns gleed haar gezicht op. “Music, begin maar met een Magisch Blad,” zei Cynthia. Music deed haar armpjes omhoog en.. Verdween. In het niets. Achter de Aipom kwam ze weer tevoorschijn en ze vuurde van zeer dichtbij een Magisch blad af, waarna ze met sierlijke, danserige passen naar achteren liep, zodat de Aipom haar niet meteen met een fysieke aanval kon raken. Cynthia grijnsde breed. Laten we nu eens met onze telepathie gaan werken, dacht ze. Ze zag Music knikken. Kio zou niet weten wat er gebeurde als ze geen aanvallen hardop zou zeggen. Ze schudde grinnikend haar hoofd. Ze zei niks, hield haar mond gesloten, wachtend op Kio’s actie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 12:16 pm

''AIPOM PAS op..'' Riep Kio maar het was al telaat. Aipom was vol op geraakt.'' Aipom probeer nu je Swift en als die raakt doe dan je Focus slag.'' Aipom Knikkte en Vuurde een hoop sterretjes af. in de hoop dat deze raak was. daarna rende Aipom naar Music en Dee zijn Focus slag. Zijn hand werd blauw en hij sloeg met volle kracht naar Music. niet wetendende of de aanval raak was Keek Kio naar Music en Aipom.'' Aipom je moet oppassen waar ze nu zijn.'' Riep Kio naar Aipom. Dit zou nog eens een moeilijk gevecht worden. Pichu dee opeens zijn Helping hand bij Aipom waar door Aipom iets meer kracht kreeg voor even.'' Oke Pichu bedankt ga jij nu maar weer lekker zitten.'' Pichu knikte en keek naar het gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 12:33 pm

De aanval van Music had geraakt. Cynthia grijnsde breed. Goed zo, dacht ze. Ze zag een grijns op Music’s gezicht ontstaan. ‘Aipom, probeer nu je Swift en als die raakt doe dan je Focus Slag,’ zei Kio. Cynthia wachtte tot Music uit het zicht van Kio was door de sterren. Dubbel Team, dacht ze. Music werd vermenigvuldigd en de echte Music werd niet geraakt door de sterren en de focus slag, maar een neppe Kirlia wel. Cynthia grijnsde breed. Val aan met je Psychic, dacht Cynthia. Aangezien de Aipom dit onmogelijk aan kon zien komen, was het moeilijk te ontwijken. Music’s ogen kleurden blauw, even als die van alle andere Kirlia’s, en ze probeerde de Aipom op te tillen om hem vervolgens de lucht in te gooien, en daarna tegen de grond aan te meppen. Cynthia grinnikte zacht. Laten we eens wachten op zijn reactie, dacht ze, terwijl haar mondhoeken omhoog gingen zodat er een grijns op haar gezicht kwam. De Pichu had een helpende hand gedaan, wat eigenlijk vals spel was, maar ze lette er niet op. Het maakte niks uit.. Zij en Music waren in het voordeel door hun telepathie en Music’s lange ervaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 12:36 pm

Aipom werd opeens op getild.'' AIPOM.'' EN hij keek met grote ogen naar Cynthia. opeens werd Aipom keihard tegen de grond gegooid en nog eens en nog eens. Aipom was nu bijna uitgeschakeld. dit ging misschien erg makkelijk maar bijna geen enkele pokemon zou drie keer op volle kracht de grond aanraken wat eerder rammen was zonder enige pijntjes door staan. Aipom rende weer naar Music en dee opeens zijn Swift. en hij draaide rondjes zodat alles en over werd geraakt door de Swift.'' Doe dat maar eens na.'' Zei Kio Teleport had ook geen zin. tenminste niet in de buurt van Aipom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 12:43 pm

Music’s aanval ging goed; de Aipom werd drie keer tegen de grond aangeslagen. Music haalde diep adem. “Music, blijf!” riep Cynthia uit. Nee, grapje. Zorg dat je dekking hebt. Alle Kirlia’s teleporteerden een keer, waardoor het niet opviel dat ééntje zichzelf achter een boom wist te zetten. Alle Kirlia’s verdwenen, en de echte was nergens te bekennen. Nu, val aan, dacht Cynthia. ‘Hoe?’ vroeg Music. Cynthia haalde even diep adem. Je Fire Punch, besloot ze. Music verscheen voor de Aipom en grijnsde haar tandjes bloot. Vuur ontstond om haar hand en ze probeerde de Aipom er een rake stoot mee te geven. Als het raakte, zou de Aipom waarschijnlijk naar achteren schuiven, waardoor hij haar niet meteen met een fysieke move kon raken. Cynthia haalde een keer diep adem. “Je moet met meer komen dan een Swift wil je mijn Kirlia aankunnen,” zei ze kalm. Snelheid, intelligentie.. Geen van beiden had Kio nog echt laten zien, terwijl je zonder dat bijna niks kon winnen, en dan al helemaal niet tegen een Pokémon met de nodige ervaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimedo aug 12, 2010 2:38 pm

Deze Kirlia was echt heel sterk dacht kio.''AIPOM PAS OP.'' Riep Kio maar Aipom dook net weg maar werd toen juist op zijn hoofd geslagen. hij vloog weg. keihard tegen een boom aan.'' AU!" Riep Kio dom. en hij rende naar Aipom toe.'' Zo is het wel weer even genoeg Aipom jij bent geen vecht pokemon he?'' Aipom knikte rustig. ''Bedankt voor de evaring van het gevecht. en als ik je ooit weer tegen kom. ben ik je nog altijd dankbaar.'' en hij keek Cynthia aan. zou hij nu weg lopen of zou hij blijven staan hij wist het even niet meer. Hij besloot om maar even teblijven staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitimevr aug 13, 2010 3:30 am

‘Aipom, Pas op!’ riep Kio, maar Music’s aanval raakte alsnog. Kio rende op zijn Aipom af. ‘Zo is het wel weer even genoeg, Aipom. Jij bent geen vecht Pokémon, hè?’ vroeg hij. Zijn Aipom knikte. Vervolgens keerde hij zich weer to Cynthia. ‘Bedankt voor de ervaring van het gevecht. En, als ik je ooit weer tegen kom, ben ik je nog altijd dankbaar,’ zei hij. Cynthia knikte. Ze liep op haar Kirlia af. “Dat was geweldig! Als we zo kunnen vechten bij de Gym, zijn we zeker in het voordeel,” grijnsde ze. Music knikte. Ja. De eerste badge zouden ze zeer spoedig binnenhalen. Cynthia dacht even aan contests, maar wist dat ze eerst één of twee badges wilde voor ze mee ging doen aan contests. Zo kon ze haar Pokémon eerst trainen en een betere band met ze krijgen, zodat ze goed voorbereid waren op een contest. “En Kio.. Ik zie je nog wel een keer. Ik kijk zeker uit naar de keer dat we elkaar weer zullen zien,” zei ze toen grijnzend. “Music, Summer, Nyala, keren jullie even terug, liefjes?” vroeg ze vriendelijk aan haar Pokémon, waarna ze de balls van de drie Pokémon pakte en ze alle drie terug liet keren. “Tot ziens, Kio,” sprak ze rustig. Ze grijnsde licht en draaide zich toen om, waarna ze weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geteleporteerd.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geteleporteerd..   Geteleporteerd.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geteleporteerd..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Lough River-
Ga naar: