Met zijn gloednieuwe badge wandelde Levy door de bossen. Het zag er uit alsof het gesneeuwd had. Hier was Levy nog nooit geweest. Levy had altijd maar in de warmte geleefd. Nooit gewend aan de kou. "Brr.." Klonk het door de bossen. Het was Levy. Hij was nu dicht bij een grot. Misschien kon hij daar in? Het waren de Crystal caves. Misschien had Levy er beter niet in kunnen gaan. Maar, nieuwsgierigheid ging voor. Langzaam liep Levy door de crystal caves heen. "Ik heb ook weer geen enkele pokemon die de kou aankan.." Levy ging tegen de wand zitten. "V-vuur pokemon n-n-nodig.." Bibberde Levy. Levy keek om zich heen. Hij zag een schaduw aan de begin van de crystal caves. Hij hoorde ook voetstappen aankomen. "Straks is het een pokemon..hij wil me vast opeten.." Zei Levy. Levy zijn tanden begonnen te klapperen, en hij keek bibberend naar het gedaante dat dichterbij kwam.
Kio
Aantal berichten : 95 Leeftijd : 27 Registration date : 07-08-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 15 jaar Trainer soort: Coordinator/ Breeder Team:
Onderwerp: :onfire: :onfire: do aug 12, 2010 10:43 am
Kio kwam rustig aanlopen. hij zelf had zijn winter kleren bij zich. Aipom was zich in zijn warme haren genesteld.'' Het is koud he Aipom?'' en Kio keek Aipom aan. die schude van ja.'' Kan jij een vuur aanval?'' Vroeg Kio. Aipom Schude van nee.'' Gelukkig heb ik een Aansteker bij me. en hij pakte de kleine aanstekker uit zijn zak. hij pakte een takje en pakte wat papier. hij stak het takje in de vik. lekker warm was het nu.''Kom we gaan weer verder.'' en Kio liep wat verder. opeens zag hij een jongen bibberend van de kou.'Straks is het een pokemon...hij wil me vast opeten.' Zei de jongen.'' Ik doe je niks.'' Zei Kio rustig. Aipom was onder tussen in de tas van Kio geklommen daar was het lekker warm.'' Wat doe jij hier in de winter in je zomer kleertjes?'' Vroeg Kio aan de jongen. De tak was nu erger gaan roken het leek nu net of hij een eng monster was. maar als de Jongen goed keek zou hij zien dat het een vuurtje was en dat hij geen spook was.
Levy
Aantal berichten : 101 Leeftijd : 28 Woonplaats : Gemert Registration date : 16-05-10
"Ha..ha..HATSJOE" Levy nieste naar de gedaante toe. "Sorry..ik ben denk ik verkouden.." Zei Levy. Hij had al lang geen mens meer gezien, behalve de gymleader dan. Hij was dan ook meer bezig om in zijn uppie te reizen dan met een groep. Misschien zou het anders zijn om in een groep te reizen. Levy schudde zijn hoofd en keek vaag naar het mensje. Er hing een snottebel aan Levy zijn neus. Levy zag er op dit moment niet echt uit of hij zich kon redden. "Dankje.." Zei Levy toen het vuur aan ging. Levy stond op. "Ik ben levy, ik probeer de beste pokémon trainer te worden" Zei Levy. "HATSJOE" Levy nieste in nigel zijn gezicht. "Sorry.." Levy veegde zijn snottebel af. "En..wie ben jij?" Levy keek naar Kio. "Ook op pad om sterker te worden zeker" Zei Levy. Levy grijnsde en sloeg een arm om kio heen. Levy leek weer een beetje fitter te worden. Met een brede grijns keek hij Kio vragend aan.
Kio
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 15 jaar Trainer soort: Coordinator/ Breeder Team:
Onderwerp: Re: Op stap do aug 12, 2010 11:09 am
'ik ben levy en ik probeer de beste pokemon trainer teworden.' zei de jongen die dus levy heette.'Veel geluk daar mee. want dat wil zowat iedereen worden.'' Zei Kio droog.' En... Wie ben jij. Vast ook zeker op pad om beter teworden.' Kio Schude zijn hoofd van nee.'' Ik Ben Kio een Breeder die ook nog een Coordinator is. en nee ik wil niet de sterkste of de beste van de wereld worden. ik wil plezier hebben met mijn vrienden en pokemon.'' en Kio keek Levy aan. had hij hem nu bang gemaakt. Opeens klom aipom uit de tas en ging op Kio's Schouder zitten.'' O... Dit is Aipom.'' en hij wees naar aipom. Hij gaf een Poffin aan Aipom. dit was een Zoette. Aipom vond die erg lekker. maar een Pittige vond hij ook altijd lekker.
Levy
Aantal berichten : 101 Leeftijd : 28 Woonplaats : Gemert Registration date : 16-05-10
Levy liet zijn kop scheef hangen. "ik bedoel maar, ik probeer de pokemon leaque te winnen, of het er heel ver te schoppen" Zei Levy droog terug. "Natuurlijk besteed ik veel tijd aan mijn pokémon..zij hebben vast ook een droom" Zei Levy. "Maar dan nog..ik probeer het te halen." Zei Levy. Levy keek toen naar kio. "Dus ehh..je bent 2 dingen tegelijk..? Is dat niet teveel werk..ofzo?" Levy keek kio lui aan. Levy hoorde opeens geluid uit Kio zijn tas komen. Het was de aipom van kio. De aipom kwam er uit en kio gaf hem een poffin. Kio vertelde er wat over, maar Levy leek al snel aandacht te hebben voor de poffin. "Wat is dat?" Levy keek naar de poffin, die nu eigenlijk in aipom zijn maag zat. "Kan mijn pokémon er ook eentje proberen?" Levy keek met glunderende oogjes naar Kio. Misschien zouden Levy zijn pokémon die poffin wel lekker vinden. Naja..hij kon het altijd proberen.
Kio
Onderwerp: Re: Op stap do aug 12, 2010 11:34 am
''Of het Coordinator en Breeder zijn veel werk is. Nee hoor Het is erg leuk om met je pokemon tewerken en teverzorgen zonder dat mensen je gek vinden ofzo.'' Zei Kio rustig. 'Wat is dat?' Vroeg Levy.'' Dat is een Poffin die zijn gemaakt van bessen.'' Zei Kio rustig. 'Kan mijn pokémon er ook eentje proberen? ' Vroeg Levy toen. '' Tuurlijk mag je pokemon er een maken.'' en Kio gaf een Zure Poffin aan Levy. toen er opeens een Pokemon aan kwam lopen. Het was een klein Lief Schattig Snorunnetje.'' OEEEEWH een Snorunt... Die wou ik altijd al hebben.'' De snorunt keek droog naar Kio met een gezicht van. 'KIPSATEEE.' Al wist kio helemaal niet wat een Kipsate was.
'' Kom Aipom wij gaan die pokemon vangen.'' En Aipom sprong voor de snorunt die zijn IJstraal dee.'' Ontwijk en dan je Double Team.'' Zei Kio. Aipom kon de IJstraal net ontwijken. en dee toen zijn Doubel Team. verschillende Aipoms keken naar de snorunt. die een IJstraal afvuurde.'' Aipom doe nu je Focus slag.'' De echte Aipom sprong naar de Snorunt toe. en sloeg hem. maar de snorunt vuurde gelijk een IJstraal af die op de Vuist van Kio kwam. deze was nu bevroren.'' Doe nu nog een keer je Focus slag.'' en Aipom sloeg weer in de richting van de Snorunt.'' Goedzo ga zo door.'' De Snorunt dee zijn Kopstoot tegen Aipom en Aipom werd geraakt.'' Nu doe je Fury Swipes. Aipom'' De Aipom sprong naar Snorunt en dee zijn Fury swipes het was misschien niet zoon sterke aanval maar wel erg handig en door de hand die in het ijs zat dee het nog meer pijn. De snorunt dee weer een Kopstoot. deze was mis en Snorunt vuurde een IJstraal af. deze raakte Aipom wel maar niks was bevroren. Aipom was ondertussen wel erg moe geworden maar dat was Snorunt ook. Want Snorunt was nog niet zo erg sterk.'' Aipom sla de Snorunt met je Focus slag.'' De Hand gloeide weer Blauw het ijs was nu kapot gegaan en het raakte Snorunt vol op.'' Oke dan gaan we het nu afmaken. Doe nu je Focus slag nog een keer.'' Aipom sprong in de lucht zijn hand werd weer blauw en sloeg weer richting Snorunt deze keer was het net miss. en dee Snorunt zijn Kopstoot.'' Doe dan nu Swift.'' Deze aanval was raak want dat kon niet anders.'' Poke-ball nu.'' De Bal raakte Snorunt die op de grond lag hij werd op gezogen door de rode straal zou hij nu zitten.
Nee, helaas. De Snorunt wist al snel weer uit de pokéball te ontsnappen en maakte vrolijke sprongen in de lucht, blij dat dit hem gelukt was. Hij was nog niet van plan zijn vrijheid op te geven, terwijl hij nog voldoende energie had.
'' GRR'' Zei Kio tegen de Snorunt.'' Aipom sla er nu op los met je Focus slag.'' Aipom sloeg wild in het rond met de Focus slag en raakte maar 2 keer de Snorunt. De Snorunt dee zijn IJstraal en daarna zijn Kopstoot. Aipom kon de IJstraal net ontwijken maar werd hard geraakt door de Kopstoot.'' Aipom gaat het nog?'' vroeg Kio. Aipom knikte en stond weer op'' Oke lets go Aipom doe je Swift.'' Vele Sterretjes vlogen naar Snorunt die een ijstraal dee en alle sterretjes kapot maakte.'' Nu je Focus slag nog een keer.'' Deze was op het hoofd van de Snorunt en de Snorunt viel om.'' Poke-ball nu.'' De pokemon werd weer op gezogen door de ball zou hij nu wel blijven zitten.
En weer klikte de pokéball open, dit keer wel na een langere tijd. Hijgend verscheen de Snorunt in het zicht. Hij was moe, maar had nog steeds wilskracht om door te vechten. Kio had zeker niet met een makkelijke Pokémon te maken.
'' Aipom red je het nog?'' Vroeg Kio aan Aipom die een beetje aan het hijgen was.'' Oke nu gaat Snorunt het nog steeds moeilijk krijgen.'' Aipom knikte maar Snorunt viel aan met een IJstraal die Aipom net kon ontwijken.'' Aipom nu je Focus slag.'' Riep Kio en Aipom sloeg de Snorunt weer deze keer was hij mis en dee Snorunt een Kopstoot die raak was.'' Aipom nu nog een keer Focus slag.'' en Aipom rende weer op Snorunt af en sloeg de pokemon weer met een Focus slag deze keer kwam hij in de zij van de pokemon. deze was raak dus. Snorunt krabbelde net op en dee zijn IJstraal nog een keer deze was weer raak en het bevroor een pootje van kio.'' Doe nu je swift op je voet en daarna focus slag op Snorunt.'' Door de sterretjes was de klomp ijs die aan aipoms poot zat verdwennen en hij kon weer hard rennen.'' Aipom doe nu je Focus slag op volle kracht.'' Deze keer was hij weer raak.'' Poke-ball nu.'' Zei Kio rustig en hij gooide de bal tegen het hoofjde van de snorunt die werd op gezogen door de rode straal zat hij nu wel.
Het rode lampje knipperde en even leek het erop dat de Snorunt weer uit de pokéball zou ontsnappen. Maar, toch bleef hij zitten, te moe om nog door te vechten. Snorunt was gevangen.
Laatst aangepast door Kio op do aug 12, 2010 12:08 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Levy
"Wut?" Levy keek Kio raar aan. Levy pakte de poffin dankbaar aan en gaf die aan treecko die hij net uit de ball had gelaten. "Hey treecko zin om poffin te proeven" Levy keek naar treecko en gaf hem de poffin. Treecko nam de poffin aan en at hem op. Treecko kotste het uit. "sorry" Zei levy. "Misschien is het niet jouw smaak treecko." Zei Levy. Levy gaf treecko een klopje op zijn rug. "Misschien de volgende keer dat we een andere smaakje kunnen proberen" Zei Levy. Levy keek toen naar kio die met een snorunt stond te vechten. "Snel afgeleid." Zei levy droog. Levy glimlachte naar kio. Waarschijnlijk merkte hij er niks van omdat hij in een gevecht zat verwikkeld. De snorunt leeg opstandig te zijn. Het zou leuk zijn als nigel de snorunt zou vangen. "Go kio" Riep Levy naar kio toe.
Kio
Onderwerp: Re: Op stap do aug 12, 2010 12:24 pm
Snorunt bleef nu eindelijk in zijn ball zitten. Kio rende naar de poke-ball en pakte hem op en zwaaide er mee in de lucht.'' Ik heb een Snorunt gevangen.'' En hij hield de ball in de lucht. hij liet toen snorunt uit zijn ball.'' Hoi snorunt. Welkom in ons team.'' Zei Kio rustig.'Snorunt sno.' Zei de Snorunt. 'Aipom aip.' Zei de Aipom van Kio.'' Dit is aipom zoals je al hebt gemerkt en dit is pichu.'' en hij liet Pichu uit de ball. 'Pichu Pi Pic.' En Kio keek tevreden naar Aipom.'' Goed gedaan jongen.'' Aipom knikte. hij gaf Aipom en Snorunt een Poffin. en hij gaf daarna Pichu een Poffin.'' Goed gedaan allemaal. en nog een keer Welkom Snorunt.'' Snorunt knikte.
Levy
"Gefeliciteedr met je nieuwe team mate" Zei levy. levy kwam der bij staan en keek naar de snorunt. Die leek no best gezond te zijn na een gevecht. "Coowle snorunt" Levy gaf de snorunt een aai over zijn kop. De snorunt deed meteen een icy wind tegen Levy zijn hoofd. Levy proestte het uit. "Oké, misschien iets te gezond.." Levy keek bibberend om zich heen. "Waar zou die tunnel naar leiden?" Levy keek naar de tunnel rechts van hem. Het zag er interessant uit. "Tijd om de plek te verkennen.." Levy grijnsde. "Treecko! Come with me." Zei Levy. Opeens stond Levy stil. Na een lange tijd van weggeweest, sprong het rode haar tevoorschijn. (Zie profiel plaatje). Levy begon ineens droog te lachen. "Ben ik weer.." Levy keek grijnzend in de rondte. "Kom je ook Kio" Bulderde Levy door de grot heen. Zijn stem was vervormd, op een rare manier. "Kom treecko, wij gaan alvast" Zei Levy. Levy liep de gang in.
Kio
Onderwerp: Re: Op stap do aug 12, 2010 2:34 pm
Kio had geen zin meer om op excursie tegaan. hij had het koud en hij had nu zijn snorunt.'' Sorry Levy ik ga nu.'' en Kio liep rustig weg. met de Snorunt en Aipom en natuurlijk zijn Pichu liep hij weg naar het midden naar het warme aangenammen klimaat. Geen ijzige kou. en misschien kon hij binnenkort eens een daycare vinden om in tewerken. Kio Liep heel heel heel rustig weg. nog 1 keer kijkend naar Levy Die hij niet meer kon zien. die was vast al die grot in gelopen. Misschine zou hij binnenkort op exscursie willen door de ijsgrotten maar nu niet hij was moe en liep dus naar het westen waar hij misschine zometeen al weer was. want het was niet zo erg ver lopen.
Levy
Levy zijn haar werd weer normaal..zwart. Levy liep verder. Waar bleef kio nou. Meestal kwamen mensen spontaan achter hem aan. Dit keer was het anders. Levy voelde ook dat Kio anders was. Een ander karakter dan Levy. "Ach ja.." Levy keek naar de snot die opnieuw aan zijn neus hing. "Ik kan heus wel verder zonder hem.." Levy liep wat verder en begon het koud te krijgen. "Ehmm..iemand..?" Riep levy door de grot heen. Het leek of Levy verdwaald was. Misschien kon de echo hem helpen. Levy bleef maar roepen, maar niemand hoorde hem. "T-t-treecko.." Levy keek naar treecko en ging bij hem zitten. "Weet jij hoe we hier uit kunnen komen..?" Levy bibberde en bibberde van de kou. Was Kio nou maar hier. Hij had vast wel wat goeie raad voor Levy. Hij zou misschien wel kalm kunnen blijven in deze situatie.