Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lotteeeee

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kai

Kai


Vrouw Aantal berichten : 24
Leeftijd : 29
Registration date : 12-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 18
Trainer soort: Leerling Ranger
Team:

Lotteeeee Empty
BerichtOnderwerp: Lotteeeee   Lotteeeee Icon_minitimedo aug 12, 2010 2:14 pm

Mijn naam is dus Lotte, 16 jaar. RPG'en is niet echt me hobby, maar ik vind het leuk om te doen. Ik beodel hiermee dat ik er niet obsessief mee bezig ben. Waar ik wel obsessief mee bezig ben, of wat je een obsessie zou kunnen noemen is Muziek. Jep ik ben soms echt gestoord als het om muziek gaat :la: . Vooral als het om de band Muse gaat. Misschien, hoogst waarschijnlijk, kennen jullie deze band wel (Undisclosed dieres, Resistance, Uprising en in sommige opzichten helaas ook Neutron Star Collision/ Love is forever uit Eclipse). En ja mijn obsessie is ernstig. Dele van mijn personage zijn bijvoorbeeld gebaseerd op de zanger/gitarist/pianist van Muse.
Naast dat ik van Muse hou vind ik ook bands als The Red Hot Chilli Peppers, the Gorillaz (mijn ava is de zanger 2D) en Green Day te gek.
Aangezien ik hier ben om mezelf voortestellen en jullie niet helemaal gek te maken over mijn obsessie, zal ik wat meer over mezelf vertellen. Naast dat ik van muziek hou maak ik zelf namelijk ook muziek. Ik drum namelijk ook en heb de grote ambitie om het niet alleen bij een hobby te laten.
Stel dat lukt niet, wat erg waarschijnlijk is dead, dan ben ik erg geïnteresseerd in de natuur en weet zeker dat ik iets in die richting wil gaan doen. Ik zit ga nu naar 5vwo dus ik heb nog tijd genoeg om te kiezen.
Ik tennis ook nog en ben van plan te gaan roeien. Ehm:p... ik woon nog steeds bij mijn ouders en heb een broertje van 13. Ook heb ik een konijn, met de orginele naam Nijntje (het is btw een mannetje) en mijn broertje heeft twee gerbils, Snip en Snap.
Ik denk dat dat het wel was, dus als je nog vragen heb. Vraag maar raak......
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lotteeeee
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Voorstellen :: Real Life-
Ga naar: