Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

SPOED GEVAL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kio

Kio

Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 27
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

SPOED GEVAL Empty
BerichtOnderwerp: SPOED GEVAL   SPOED GEVAL Icon_minitimedi aug 17, 2010 6:07 am

Kio die van de Lough river was aankomen fietsen. keek naar de Deur. hij pakte de Zigzagoon en rende er mee naar binnen. hij liep naar een klein kamertje waar de mense nvan de Daycare zaten als er niks tedoen was. daar was een grote tafel. hij legde daar Zigzagoon op. Die probeerde dankbaar naar Kio tekijken. snel rende Kio naar de kast met Medicijnen. Demy mocht de spullen die Kio gebruikte aan geld. wel van zijn loon af hallen. hij pakte een zakje Oran besjes. een Super Poiton. en een koud lapje met water. Kio keek naar Zigzagoon. hij pakte de Super Potion en spoot die nog eens een keer op de wonden. hij perste wat Oran berries fijn en dee er wat water bij dat hij nog in zijn tas had. hij roerde er een paar keer door. en mengde alles. bij mekaar. het was nu een helend drankje geworden. hij goot het in het mondje van de Zigzagoon die het opdronk. deze zag er nu wat fitter uit. maar Kio pakte het Koude lapje en legde die tegen de buik van de Zigzagoon aan. Hij had Misschien iets gekneusd door de trap van de Trainer. Kio was nog steeds boos op die trainer. dat hij dit zijn pokemon kon aan doen. hij liep toen naar Demy toe en Snorunt en Aipom hielde het lapje op de buik van Zigzagoon.''Ik kom net terug van het eieren zoeken. maar ik fietste ook nog naar de Lough river en kwam een trainer tegen die met mij wou battlen ik versloeg deze en de trainer trapte zijn Zigzagoon in mekaar. en hij vluchte. ik kwam zo snel als ik kon hier naar toe. ik heb ook nog zijn cyndaquil. deze kan opzich wel verkocht worden. maar deze Cyndaquil vertrouwd zijn Trainer niet snel. Zigzagoon is denk ik mensen schuw geworden en hij vertrouwd alleen mij of iemand anders die hem heel goed kent.'' en Kio pakte het ei uit zijn tas.'' Het is een Shinx ei. gekregen van een Gardevior toen ik hem healde. deze hielp mij een andere Zigzagoon teverslaan. dit was een groepje op hol geslagen Zigzagoon die het helebos altijd al in paniek maakte. dat was dus in Summer green.'' Kio keek naar Demy hij zette het ei voor de Etalage en Cyndaquil liep naar buiten. nog een keer kijkend naar Zigzagoon die al aardig op kon staan maar nog steeds door zijn pootjes zakte door de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy

Aantal berichten : 274
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

SPOED GEVAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPOED GEVAL   SPOED GEVAL Icon_minitimewo aug 18, 2010 7:41 am

Demy stapte net door de deur van de tuin toen Kio binnenkwam met een gewonde Zigzagoon in zijn armen. Hij rende naar de kamer met voer en medicijnen waar hij de Pokémon begon te verzorgen. Even stond Demy stil met opgetrokken wenkbrauwen. Hoe kwam hij aan die Zigzagoon, en waarom was hij zo gewond? Ze besloot achter de balie te wachten tot Kio klaar was. Dan kwam hij vanzelf wel naar haar toe.
En zo gebeurde het. Zodra hij voor haar stond, begon hij te spreken. ''Ik kom net terug van het eieren zoeken. maar ik fietste ook nog naar de Lough river en kwam een trainer tegen die met mij wou battlen ik versloeg deze en de trainer trapte zijn Zigzagoon in mekaar. en hij vluchte. ik kwam zo snel als ik kon hier naar toe. ik heb ook nog zijn cyndaquil. deze kan opzich wel verkocht worden. maar deze Cyndaquil vertrouwd zijn Trainer niet snel. Zigzagoon is denk ik mensen schuw geworden en hij vertrouwd alleen mij of iemand anders die hem heel goed kent.'' Demy had even tijd nodig om de woorden van Kio te verwerken. ''Het is een Shinx ei. gekregen van een Gardevior toen ik hem healde. deze hielp mij een andere Zigzagoon teverslaan. dit was een groepje op hol geslagen Zigzagoon die het helebos altijd al in paniek maakte. dat was dus in Summer green.'' Kio bracht het ei weg, waar Demy het even niet mee eens was. ''Hoho! Een Shinx-ei dus?'' Net toen Kio terugkwam liep Demy naar het ei toe en pakte ze hem. ''Shinx..'' herhaalde ze weer, terwijl ze het ei beter bekeek. ''Dank je wel, Kio. Goed dat je die Cyndaquil en Zigzagoon hebt meegenomen. Je verdient zeker je loon, al kan ik je die nu nog niet bieden..'' Demy zuchtte. Wat was de Daycare klantloos, eigenlijk. Voor zijn hulp wilde ze Kio graag uitbetalen, maar dat kon ze nog niet. Helaas.. Demy liep naar de vooraad-kamer en pakte een doekje tevoorschijn. Vervolgens ging ze weer achter de balie zitten, waar ze het Shinx-ei begon te poetsen. Ze had wel zin om voor dit ei te zorgen.. Shinx zou geen slechte Pokémon zijn, of wel?
Kio

Kio

Over jou in de RPG..
Team:

SPOED GEVAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPOED GEVAL   SPOED GEVAL Icon_minitimewo aug 18, 2010 9:54 am

'Hoho! Een Shinx-ei dus?' Zei Demy toen Kio over het Ei vertelde.'' Jah echt wel.'' Zei Kio rustig 'Dank je wel, Kio. Goed dat je die Cyndaquil en Zigzagoon hebt meegenomen. Je verdient zeker je loon, al kan ik je die nu nog niet bieden..' Zei Demy.''Maakt niet uit hoor. Ik moet toch iets bekennen. ik ben een van de rijkste mensen van Kanto. tenminste dat waren mijn ouders. nu heb ik hun geld meegenomen hier naar toe. en dat weten ze niet. Dus ik wil wel voor Niks werken. en wil best wel dingen voor de Daycare kopen. Maar laat me eerst dit eens aan jou geven.'' en Kio graaide in zijn Rugtas. en pakte een Nugget. hij dee deze in de Handen van Demy.'' Een geschenkje omdat ik hier Zigzagoon mocht verzorgen.'' en hij keek Demy dankbaar aan. hij keek toen weer naar Zigzagoon. die weer bijna weer hersteld was hij werd van de tafel afgeholpen door Aipom en Snorunt. en lieten Zigzagoon toen lopen. deze wankelde nog iets maar wist Kio te berijken. deze gaf een kopje aan Kio. Kio zakte door zijn Knieën. en gaf Zigzagoon een aai. bij het zien van Demy want die had Zigzagoon nog lang niet gezien. deinsde Zigzagoon iets terug.'' Rustig maar Zigzagoon. Demy doet je niks kwaad. ze heeft ons geholpen. door haar spulletjes in een rekje te zetten dat ik ze er zo van af kon pakken. ze zal je nooit iets kwaad doen.'' en Kio keek naar Zigzagoon. Kio stond weer op.
Demy
Admin
Demy

Over jou in de RPG..
Team:

SPOED GEVAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPOED GEVAL   SPOED GEVAL Icon_minitimedo aug 19, 2010 8:41 am

''Maakt niet uit hoor. Ik moet toch iets bekennen. ik ben een van de rijkste mensen van Kanto. Tenminste dat waren mijn ouders. Nu heb ik hun geld meegenomen hier naar toe, en dat weten ze niet. Dus ik wil wel voor niks werken. En wil best wel dingen voor de Daycare kopen. Maar laat me eerst dit eens aan jou geven.'' Demy's ogen puilden uit. Dus Kio was rijk en hij had het niet gezegd? Ze merkte niet eens dat er een goudklomp in haar handen gedrukt werd. Pas nadat Kio nogmaals iets gezegd had, keek ze naar haar handen. Ze kreeg bijna een hartaanval bij het zien van het goud. Bíjna. Met open mond en enorm uitpuilende ogen keek ze naar Kio. ''Dat.. Dat kan ik niet aannemen..'' mompelde ze, al wist ze dat ze moest als ze de daycare in stand wilde houden. Gaar blik gleed weer naar het goud. ''Ohmygod,'' brabbelde ze. Haar blik gleed even door de Daycare. Wat zou ze als eerste doen? Als eerste zou ze een plekje zoeken waar ze het tijdelijk kon opbergen. Ze was namelijk niet van plan om het meteen uit te geven. Het was voor noodgevallen, en die zouden ook zeker komen. ''Ik kan je niet genoeg bedanken, Kio.'' Ze zuchtte. Een vakje onder de balie was nog leeg, dus legde ze het goud daar. Daar was het niet te zien voor klanten. Vervolgens liep ze even een rondje. ''Dan wordt het misschien tijd voor een.. publiciteits-stunt..'' mompelde ze in zichzelf. Haar blik gleed weer naar Kio. ''Heb jij een idee?'' Demy fronste. Het goud had haar totaal afgeleid. Ze kon het gewoon niet geloven. Ze dacht er niet eens aan dat het een valsstrik kon zijn. Zacht liet ze zich in haar stoel neerploffen. Ze pakte een papier uit een vakje in de balie en begon er wat ideeën op te schrijven. het meeste streepte ze weer door, omdat ze het toch geen goede ideeën vond. Het moest iets unieks zijn.. Iets waar veel mensen op af wilden komen.. Hmmn..

Laatst aangepast door Demy op di aug 24, 2010 4:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Kio

Kio

Over jou in de RPG..
Team:

SPOED GEVAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPOED GEVAL   SPOED GEVAL Icon_minitimema aug 23, 2010 12:53 pm

'Dat.. Dat kan ik niet aannemen..' Had Demy gezegd Kio keek Demy droog aan en zei.''Tuurlijk wel het is gewoon een cadeautje.'' Sprak Kio rustig. en hij keek met een blij gezicht naar Demy. Snorunt en Aipom waren ondertussen een klein dutje aan het doen in een grote stoel.'Ohmygod,' Brabbelde Demy. en Demy keek rond waar kon ze de dingen op bergen dacht Demy vast en dat Dacht Kio weer. Ze liep naar de Balie en dee het in een laatje.'Ik kan je niet genoeg bedanken, Kio.' Had Demy gezegd.'' Tuurlijk wel. Ik vond het tijd om dit aan jou tegeven.'' en hij keek naar Demy. Demy moppelde iets in haar zelf. ''Wat zei je.'' Zei Kio rustig. 'Heb jij een idee?' Had Demy daarna tegen Kio gezegt.'' Eeeeh. Ik zat te denken aan een soort Contest... Maar dan geen goede moves en dat soort dingen. maar een schoonheids wedstrijd we huren dus de Miho contest hall af. en daar houden we die Contest en daar op maken we dan een podium. waar mee we de mensen hun pokemon showen en wij ze be oordelen. Snap je ? Misschien is het een stom idee.'' Kio keek naar Demy. zou zij haar idee goed genoeg vinden. Kio vond het eigenlijk wel een goed idee. Zigzagoon en Pichu keken naar elkaar.
Demy
Admin
Demy

Over jou in de RPG..
Team:

SPOED GEVAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPOED GEVAL   SPOED GEVAL Icon_minitimedi aug 24, 2010 4:28 am

''Eeeeh. Ik zat te denken aan een soort Contest... Maar dan geen goede moves en dat soort dingen. maar een schoonheids wedstrijd we huren dus de Miho contest hall af. en daar houden we die Contest en daar op maken we dan een podium. waar mee we de mensen hun pokemon showen en wij ze be oordelen. Snap je ? Misschien is het een stom idee.'' Demy luisterde maar met een half oor, maar dat was genoeg. Zodra de woorden goed genoeg tot haar waren doorgedrongen sprong ze op van haar stoel en klapte ze vrolijk in haar handen, terwijl ze een pirouette draaide. ''Kio! Je bent geweldig!'' riep ze, waarna ze hem vriendschappelijk omhelsde. Ze ging weer zitten en pakte een nieuw papier, waar ze aan één stuk door op begon te schrijven. ''Contest hall..'' mompelde ze, ''lintjes voor de mensen die mee hebben gedaan, een prijs.. Een prijs!'' Demy keek op van haar papier. ''Een prijs?'' herhaalde ze, deze keer op een vragende toon. Opnieuw liet ze haar blik door de Daycare glijden. Onder het bureau lagen nog wat spullen van haar die ze toch niet gebruikte. ''Hier onder ligt wel wat,'' zei ze daarom, met een knikje naar de balie. Vlug begon ze weer verder te schrijven. Ze moesten nog veel regelen, maar dat zou allemaal wel lukken. Bovendien zou het nog wel een tijdje duren voor het echt zover was.. Mensen moesten wel de tijd hebben om zich in te schrijven. Een inschrijflijst! Vlug maakte Demy op papier een lijst van wat men moest invullen als ze mee wilden doen. Ze zag het al helemaal voor zich; trainers die met hun mooi gemaakte Pokémon over het podium liepen, een rondje draaiden voor de jury en dan weer weg liepen. Demy kon nu al niet meer wachten.
Kio

Kio

Over jou in de RPG..
Team:

SPOED GEVAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPOED GEVAL   SPOED GEVAL Icon_minitimedi aug 24, 2010 4:49 am

Kio keek naar Demy die niet echt goed luisterde. Opeens stond ze op ze klapte blij in haar handen en draaide een rondje en ze zei toen 'Kio! Je bent geweldig!' Kio werd omhelsd uit vriendschap Dacht Kio. En hij keek naar Demy die nu een nieuw papiertje pakte en er op schreef. 'Contest hall..' mompelde Demy, 'lintjes voor de mensen die mee hebben gedaan, een prijs.. Een prijs!’ Had Demy gezegd ze keek snel op haar papiertje 'Een prijs?' Had Demy 'Hier onder ligt wel wat,' zei Demy, “Ik wil wel mijn Poffins maken dan kunnen we gelijk een Poffin machine kopen om mee tewerken voor een klein prijsje voor de mensen die het ook willen gebruiken. Is dat een goed idee?’’ Zei Kio Rustig. Hij keek Demy een beetje vragend aan. Kio zou dan eerst Berries moeten Kopen want plukken kon ook maar dat duurde heel heel lang. En Kio was niet echt van het veel werk doen om iets temaken alleen voor de Daycare en zijn pokemon zou hij veel willen doen. Kio ging weer in een stoel zitten. Kijkend naar Buiten waar Pichu op een wilde Pokemon zat.’’Pichu kom je naar binnen?’’ vroeg Kio aan zijn Pokemon. Het was een Rhyhorn een niet echt vriendelijke pokemon tenminste dat was meestal zo.’’ Zal ik maar eens dingentjes gaan kopen voor de Contest?’’ Sprak Kio rustig en hij keek naar Demy.

Demy
Admin
Demy

Over jou in de RPG..
Team:

SPOED GEVAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPOED GEVAL   SPOED GEVAL Icon_minitimewo aug 25, 2010 1:40 pm

''Ik wil wel mijn Poffins maken dan kunnen we gelijk een Poffin machine kopen om mee tewerken voor een klein prijsje voor de mensen die het ook willen gebruiken. Is dat een goed idee?'' Demy dacht even na voor ze knikte. Ja, poffins waren wel goed.. Hoewel het niet echt heel erg met breeders te maken had, was het wel iets voor de gezondheid van Pokémon. En dat was zeer belangrijk voor breeders. Demy schreef nog even verder op haar papier. Dat Kio zijn Pichu naar binnen riep, hoorde ze niet eens. Zijn volgende woorden hoorde ze echter wel. ''al ik maar eens dingentjes gaan kopen voor de Contest?'' Demy keek op van haar papier en legde de pen neer. ''Ja, doe maar. Ik denk dat je wel bessen kan halen,'' sprak ze. Even dacht ze na, terwijl ze een blik op haar papier richtte. Daarna keek ze weer op. ''Ik ga de Contest Hall regelen.'' Ze glimlachte, waarna ze het goud pakte. De contest hall was vast duur, dus moest ze het goud verkopen. Dan had ze genoeg geld om de Hall af te huren. Ze stond op en deed de deur naar de tuin open. ''Daystar!'' riep ze luid. De Ponyta kwam enkele tellen daarna aangedraafd. ''Kom.'' Ze keek verbaasd, maar luisterde wel naar Demy. Demy zelf lette niet eens meer op of Kio er nog was. Ze pakte de tassen voor op Daystar's rug en deed de goudklomp er in. Vervolgens liepen de twee de Daycare uit. Buiten klom Demy behendig op de rug van de Ponyta, voor de tassen op haar rug. ''We moeten naar een winkel,'' sprak Demy. Daystar knikte en begon te draven. Samen zouden ze die winkel wel vinden. Daarna zouden ze die hal regelen..

- Het afhuren enzo ga ik niet RPGen, ben nu t topic uit, mededeling moeten we nog afwerken. -
Gesponsorde inhoud

SPOED GEVAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPOED GEVAL   SPOED GEVAL Icon_minitime

SPOED GEVAL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Miho town :: Daycare Eternal :: Binnen-
Ga naar: