Onderwerp: Re: Mntana's tekenflutselmaaksels di aug 17, 2010 1:25 pm
Ze zijn leuk, al heb ik een paar opmerkingen. Je Lugia is mooi, al kloppen de kleuren niet helemaal, maar dat maakt het het juist wel apart. Verder vraag ik me af waarom je de achterste poot zwart hebt gekleurd en de achterste vleugel niet.
De bedoeling van je Mew vind ik erg lief, zeker als je hem uit je hoofd hebt getekend, al had je de tekening wat netter in kunnen kleuren, zoals je bij Lugia hebt gedaan.
Je arceus is een beetje wazig. Wat ik wel coolachtig vind is dat het lijkt alsof de goude kleur echt glimt. x3
Maarja, teken je ook normale Pokémon? =3
Laatst aangepast door Ayla op di aug 17, 2010 1:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Mntana's tekenflutselmaaksels di aug 17, 2010 1:30 pm
Over de Lugia.. Hetzelfde als wat Ayla zei. Die achterpoot zit me dwars, en de kleuren.. Ach, ik vind 't wel wat hebben zo. Verder is 'ie wel mooi getekend. x3 En Mew is idd scheel, maar dat vind ik grappig xD. Verder is 't idd niet zo heel netjes ingekleurd. En, als ik de wazigheid van die Arceus negeer, lijkt het me een hele mooie tekening. =o