Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 IJs pret

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

IJs pret Empty
BerichtOnderwerp: IJs pret   IJs pret Icon_minitimedo aug 19, 2010 6:11 am

Er kwam iemand aan gefietst door al het sneeuw en ijs. Was de weg moeilijk te fietsen. Kio glee ook een paar keer uit. Dus hij besloot om zijn fiets bij een boom neer tezetten met nog zo ongeveer honderd meter voor dat ze bij het water waren. Pichu had een dasje om zijn nek. Deze had Kio gekocht voor dat ze hier heen gingen. Aipom had ook een Dasje. Zigzagoon had een hele dikke vacht dus die kon wel tegen al het ijs. En Snorunt was zelf een IJs pokemon dus die zou er helemaal wel tegen kunnen. Pichu zat op de Schouder van Kio. Pichu had al veel liefde gehad. Aipom zou nooit willen evolueren. Hij vond de Ambipom maar lelijk. Die twee staarten maakte de pokemon echt niet mooi. Kio was naar het IJskoude meer gegaan. Om dit deel van Utah ook beter teleren kennen. Hij wou graag ooit nog een Training houden. Dus misschien zou hij dat ook hier wel doen. “Kom … We gaan hier een Training houden. Een gevecht in paartjes en om de aanvallen mooi temaken. De paartjes zijn Snorunt en Pichu tegen Aipom en Zigzagoon.’’ De pokemon knikte. Kio maakte deze paartjes om Snorunt en Aipom te laten zien hoe je een Contest aanval moest doen. Aan Zigzagoon en Pichu. Zigzagoon was een krachtige pokemon op aanval gebied maar niet op Contest gebied en dat wou Jimmy wel. Pichu was nog helemaal niet getraind en die zou dus bij Snorunt horen die was nog het evaren van alle Pokemon die Kio had omdat die met de Contest laast had mee gedaan.

“ Oke jongens. En meisjes. We gaan nu een training houden, dit is een Contest training dus geen harde training. Aipom en Snorunt beginnen tegen over mekaar, het gaat hier niet om Sterke aanvallen maar om mooie aanvallen. En natuurlijk ontwijken daar krijg je meestal in de 2de ronde minder punten aftrek en bij de andere Trainer die krijgt meer punten aftrek.’’ De Pokemon knikte.’’Nouw zijn we er klaar voor.’’ De pokemon knikte.’’ Snorunt die je Dubbel team en dan je IJs straal om een groot blok temaken.’’ Snorunt knikte er kwamen opeens negen andere Snorunts. Deze deden allemaal een IJstraal dat werd een groot blok.’’Oke Aipom! Jouwn beurt doe nu je Swift om er een paar gaten in temaken. Doe dan je Focus slag om het in een mooi beeld te slaan.’’ Riep Kio. Hij wou zijn pokemon sterker maken. Maar niet dat zijn pokemon helemaal uitgeput waren en geen pauzes en dat soort dingen. Het was een Aipom standbeeld geworden.’’Oke stop maar even Jongens.’’ En Kio keek naar zijn Pokemon die stopte met hun aanvallen.’’Zigzagoon en Pichu ik ga jullie iets meer kracht training geven. Jullie moeten nog veel trainen om net zo sterk teworden als Aipom en Snorunt. Dus jullie gaan een klein gevecht houden.’’ Kio keek naar zijn twee pokemon. Maar hij stopte even om tekijken hoe het met zijn twee andere pokemon ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

IJs pret Empty
BerichtOnderwerp: Re: IJs pret   IJs pret Icon_minitimedo aug 19, 2010 6:51 am

"We hebben het!" riep het bruinharige meisje, Cynthia, juichend. Haar Kirlia stond grijnzend naast haar terwijl zij met haar nieuwste en eerste badge, de Leaf Badge, het noorden in was gelopen. Meteen schoten er rillingen over haar heen. "Gelukkig hebben we jasjes gekocht!" grijnsde ze. Ze waren net nog in een stadje geweest en hadden er van alles gekocht, omdat ze door het Noorden heen moesten bij hun reis terug. Ze deed de jas aan en deed een sjaal om haar nek. Hierna deed ze voorzichtig een sjaal om Music's nek, en deed haar ook een jasje aan. "Awh, het staat zo lief," zei ze grijnzend, even kijkend naar Music's ketting. Er gloeide iets blauws in.. Het was wel mooi. Ze grijnsde. "Nanook?" vroeg ze. Music knikte. 'Nanook zei dat ik zo altijd iets van hem bij me heb,' klonk Music's stem in haar hoofd. "Ah, natuurlijk," zei Cynthia. Ze pakte haar Badge Case en deed de Leaf Badge erin. Toen hoorde ze iets. Gejank? Ze liep een beetje voorovergebogen op de richting van het geluid af, en kwam aan bij een klein holletje, waar een kleine Eevee in lag. "Hé," zei Cynthia. De Eevee keek haar aan en vuurde van schrik een schaduwbal af. Cynthia dook naar achteren en zag hoe Music de schaduwbal brak door er een eigen schaduwbal tegenaan te gooien. Music ging voor het holletje zitten.

"Val me niet aan," zei Music kalm. De Eevee keek haar met grote ogen aan. "We zijn hier niet om je pijn te doen," zei ze, waarna ze even grijnsde. "We willen je alleen maar helpen," vervolgde ze toen. 'M-Maar..' mompelde de kleine Eevee. Er sprongen tranen in de ogen van het kleine wezentje. "Kalm maar," zei Music rustig. Ze haalde eventjes diep adem. "Je kan me vertrouwen," zei ze toen. "Wat is er gebeurd?" vroeg ze vervolgens. De Eevee haalde even diep adem. 'Mijn.. Trainer..' begon ze. Music hief haar wenkbrauwen op. De Eevee had dus een trainer? 'Hij..' Ze kneep haar ogen dicht en Music strekte haar hand uit om haar even over haar kop te aaien. "Vertel het maar," zei ze kalm. 'Hij heeft me achtergelaten,' zei ze toen. "Waarom?" vroeg Music. 'Hij.. Hij zei..' De kleine Eevee kneep haar ogen dicht en Music fronste. "Wat is er?" vroeg ze toen. 'Hij zei dat ik nutteloos was. Dat ik.. Een belediging was voor zijn team,' zei ze toen. Music fronste. 'Hij wilde me laten evolueren in een Umbreon, maar het lukte maar niet.. En toen.. Toen zei hij dat,' zei ze. Music hief een wenkbrauw op. "Aha.." mompelde ze verbaasd. 'Hij brak de ball en liet me hier achter,' zei ze. Music knikte. "Mijn trainer vond me een zwakkeling," zei ze kalm. "En hij liet mij ook achter. Ik leerde Charelle kennen.. Maar Charelle moest een Daycare runnen. Toen kwam ik bij Cynthia terecht," zei Music rustig en ze knikte naar haar trainster die achter haar stond te kijken naar haar Pokédex. Ze grijnsde licht. "Wat nou als je even met ons mee komt? Ik weet zeker dat Cynthia wel wat te eten voor je heeft," zei Music. De Eevee keek haar verbaasd aan. 'M-Mag dat?' "Natuurlijk. Alles mag," zei Music. Oké, dat was niet waar. Cynthia met modder bekogelen mocht niet. Dan werd ze boos. Tenminste.. Zo'n gevoel had Music. Ze stond op en grijnsde toen de Eevee het holletje uit kwam.

'Cynthia,' klonk Music's stem in haar hoofd. 'Laten we hier de tent even voor een dag opzetten,' zei Music toen. Cynthia haalde diep adem. "We lopen nog een beetje door," zei Cynthia. Music knikte. Cynthia hoorde dat ze iets zei tegen de Eevee, maar kon het niet verstaan. Ze had wel zo'n idee wat Music met de Eevee wilde doen.
Eenmaal verder aangekomen bij de Northern Coast besloot Cynthia de tent op te gaan zitten. Music hielp hier goed mee en het was al snel klaar. Cynthia grijnsde. "Ga maar binnen zitten," zei ze. "Summer, Nyala, komen jullie ook?" vroeg ze en ze hield twee balls voor zich. Een Buneary, met een jasje aan, en een Vulpix kwamen uit de balls. Summer kon zichzelf warm houden. "Music heeft als het goed is wat hout," zei Cynthia. Music knikte en legde het op de grond, 2 meter van de tent af. "Summer, sintel," zei Cynthia. Summer opende haar bek en liet het hout branden. "Ah, lekker," zei Cynthia. De wind stond zo dat de warmte van het vuur de tent in kwam, en niet weggeblazen werd. Cynthia draaide zich weer naar de Eevee toe. "Dus.." mompelde ze droogjes. 'Ze heeft honger,' zei Music telepathisch. Cynthia knikte. "Eh, mij best," zei ze droogjes. Ze pakte een grote bak en deed er wat voer, gemengd met poffins, in. "Eet smakelijk allemaal," zei ze droogjes. De pokémon begonnen allemaal te eten. Cynthia glipte rustig de tent uit, en zag verderop iemand.

Eenmaal dichterbij gekomen zag ze dat het Kio was. "Hé, Kio," zei ze grijnzend. Ze keek even naar de vier Pokémon die er waren. "Wauw, de laatste keer dat ik je zag had je er nog twee," zei ze droogjes. Oké, de Zigzagoon had ze al gezien toen hij die wegbracht, maar ze wist niet dat die Pokémon ook daadwerkelijk van Kio was. "Ik heb daar mijn tent opgezet.. Willen jullie ook even mee eten?" vroeg ze grijnzend. Ze hield haar hoofd een beetje scheef en had haar handen in haar zij. Ze had een lange skinny broek aan, terwijl ze meestal iets aan had wat aardig kort was, en een winter jasje erboven. Haar Lapis Lazuli ketting was niet zichtbaar, die zat verstopt onder de jas. Ze grinnikte eventjes. "Of was je ergens mee bezig?" vroeg ze toen en ze fronste. Misschien had Kio geen tijd om gewoon even rustig te gaan eten. Ze legde, zoals vaker als ze nadacht, haar vinger op haar onderlip en keek omhoog. Ze was nog niet van plan te vertellen dat ze haar eerste badge had gewonnen.. Ze wilde eerst eens weten of Kio instemde om even rustig te gaan zitten.

~Je hoeft alleen de laatste alinea te lezen. x3~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

IJs pret Empty
BerichtOnderwerp: Re: IJs pret   IJs pret Icon_minitimedo aug 19, 2010 7:43 am

‘Hé, Kio,’ Hoorde Kio iemand zeggen. Kio keek naar Achter het was Cynthia. “Heey Cynthia.’’ Zei Kio rustig en hij keek Cynthia aan. ‘Wauw, de laatste keer dat ik je zag had je er nog twee,’ Zei Cynthia.’’Dat kan wel kloppen ik heb Snorunt gevangen. En Zigzagoon heb je ook gezien toen ik hem naar de Daycare bracht. Hij was Mensenschuw geworden maar hij vertrouwd nu al weer iedereen die ik vertrouw.’’ Sprak Kio, hij gaf zijn Zigzagoon een aai over zijn hoofd. ‘Ik heb daar mijn tent opgezet.. Willen jullie ook even mee eten?’ Cynthia keek Kio aan.’’ Tuurlijk kom ik wel eten. Of niet jongens.’’ En hij keek zijn pokemon aan. Deze knikte allemaal. ‘Of was je ergens mee bezig?’ Cynthia legde haar vinger op haar eigen onderlip.’’ Ja. Eigenlijk was ik even aan het trainen maar ja eten is leuker.’’ En hij keek Cynthia dom aan. Snorunt liep naar Kio toe. Snorunt struikelde maar Kio kon niet zien waar door. En opeens helemaal uit het niks. Begon deze wit te gloeien.’’Wat gebeurd er nu weer zeker weer dat Team fox he.’’ En hij keek boos naar de lucht. Maar Snorunt begon tegroeien. Zijn armen werder veel langer je zag opeens een hoofd en geen benen zo wat meer. Hij groeide en groeide en groeide en groeide en toen niet meer.’Frosssssslaaaaais.’ Zei Snorunt die dus net een Froslass was geworden.’’Jippie.’’ Zei Kio dom. En hij keek naar Cynthia. Froslass was nu iets sterker geworden omdat het een Froslass was. Dus nu was Deze het sterkst van Kio’s Team.’’Fros frosslaais.’ De Froslass tegen Kio.’’ Heey Froslass dit zal je mama wel leuk vinden dat je nu net zo groot bent als je moeder.’’ Kio kon de moeder van Froslass niet meer goed herinneren. De Froslass van Kio was wel iets kleiner dan een gewone Froslass.’’ Misschien zet ik mijn tent hier ook wel op. We reizen wel iets teveel in dit gebied.’’ En hij keek naar Cynthia en toen naar zijn pokemon. Ze waren wel iets moe. Maar niet zo moe dat ze helemaal uitgeput waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

IJs pret Empty
BerichtOnderwerp: Re: IJs pret   IJs pret Icon_minitimedo aug 19, 2010 10:47 am

'Dat kan wel kloppen, ik heb Snorunt gevangen. En Zigzagoon heb je ook gezien toen ik hem naar de Daycare bracht,' zei Kio. Cynthia knikte eventjes. 'Hij was mensenschuw geworden maar hij vertrouwt nu al weer iedereen die ik vertrouw,' vervolgde hij toen. Vervolgens maakte hij duidelijk dat hij mee kwam eten en ze grijnsde. Hij zei dat hij eigenlijk aan het eten was, maar dat eten leuker was. Nou, zelf vond ze trainen leuker, maar eten was nou eenmaal nodig. Het duurde niet lang voor zijn Snorunt evolueerde in een Froslass. Cynthia grijnsde. "Gefeliciteerd," zei ze, waarna ze even in haar zak graaide en een vuursteen pakte. Summer.. Ze stopte de steen weer weg en haalde diep adem. 'Misschien zet ik mijn tent hier ook wel op. We reizen wel iets teveel in dit gebied,' zei Kio. "Ik ga naar Kanto vertrekken, dus ik doe 't niet omdat ik teveel reis, maar om uit te rusten voor mijn volgende reis," zei ze grijnzend. "Bovendien heb ik mijn eerste badge gehaald," zei ze toen trots. Hierna draaide ze zich om. "Kom mee," zei ze.

Eenmaal aangekomen bij de tent keek ze naar haar Pokémon. Summer lag in een hoekje te kijken naar de Eevee. Music zat met de Eevee te praten en Nyala zat bij het vuur buiten de tent, haar handen te warmen. Ze zag dat de bak eten al leeg was. "Dat hebben jullie snel gedaan," mompelde ze. Ze deed opnieuw Pokémonvoer met haar zelfgemaakte poffins erin. De Eevee nam wat te eten, maar niet al te veel. De rest had al geen honger meer. Misschien wilden Kio's Pokémon wel wat. Cynthia keek even naar Music. "Heb je het eten?" vroeg ze. music knikte. Ze pakte een groot bord waar een aantal sandwiches op lagen. Cynthia krabte even aan haar hoofd. Ze was gewend aan vijf sterren maaltijden, maar oké. "We hebben ook nog soep," zei ze droogjes. En nog veel meer wat ik echt niet klaar kan maken, dacht ze erachteraan. Ze slaakte eventjes een diepe zucht en zette het grote bord neer op de grond. Ze pakte er een sandwich vanaf en begon rustig te eten, terwijl ze naar de Eevee keek, die rustig om zich heen keek. Ze leek al gekalmeerd te zijn. Summer leek zelfs nieteens geïrriteerd te raken door de Eevee. Misschien kon ze haar wel proberen te vangen.. Ze wilde al heel lang een Eevee. Maar, misschien wilde de Eevee haar niet als trainer. Ze slaakte opnieuw een diepe zucht. Ze klopte even op haar knieën en zag de Eevee opstaan en langzaam op haar af lopen. Ze ging naast haar liggen en Cynthia begon haar rustig over haar kop en rug te aaien. Misschien.. Misschien zou ze het toch kunnen proberen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

IJs pret Empty
BerichtOnderwerp: Re: IJs pret   IJs pret Icon_minitimedo aug 19, 2010 11:38 am

‘Kom mee,’ Zei Cynthia toen Snorunt was ge evolueerd. Hij liep met haar mee. Toen ze er waren vroeg Kio.’’ Is het erg als ik hier ook mijn tent neer zet?’’ Hij keek naar Cynthia. Misschien zou een nachtje in de kou niet veel goed doen maar ze zouden niet bevroren waker worden. Dat wist Kio zeker. Kio keek naar Cynthia. Die een broodje pakte. Kio pakte ook een Broodje. En iets soep hij pakte twee grote baken. En dee daar een zak Pokemon brokken in. En pakte zelf een broodje die hij zelf had gemaakt. En dee die er door.’’ Eet maar jongens.’’ En hij keek zijn Pokemon aan. Die begonen erg hard aan het eten te knagen en hadden het heel snel op.’’ Zo snel al.’’ En hij keek zijn Pokemon aan.’Froslaais Fros.’’ Zei Froslass.’’ Wil je meer wachten even dan pak ik nog een groot pak berries die moeten hier toch op het word toch alleen maar bevroren en dan ontdooid het weer en dan is het niet lekker meer.’’ En hij keek naar Froslass. Hij pakte de bak en gooide de bessen eerlijk verdeeld in de 2 bakken. Maar Froslass was iets sneller dan Zigzagoon en Zigzagoon keek verdrietig naar Kio.’’ Froslass jij hebt nu wel heel even genoeg gehad. Hou jij nu even op.’’ Froslass keek op en zweefde naar Kio toe. Deze keer viel hij niet over een steen. Want Froslass was nu een Geest IJs Pokemon geworden. Dit zou hem inmuun voor Normal aanvallen maken. Dit was een erg groot voor deel.’’ Froslass help jij eventjes met de tent hier op zetten.’’ En hij keek zijn Froslass aan. Deze knikte en liep met Kio mee. Hij kon niet echt zien wat er met Cynthia gebeurden die was weg gelopen naar een eevee ofzo. Kio pakte zijn tent uit zijn tas en pakte een klein hamertje.’’ Froslass ga jij aan die kant staan.’’ En hij keek Froslass aan en die ging aan de andere kant staan.’’ Oké trek jij dat touwtje even strak dan doe je deze haring er in.’’ En hij keek zijn pokemon aan. Hij gooide ene Haring naar de Pokemon toe. Deze maakt Froslass er in met een Schaduw ball. De Haring zat nu goed vast al hoewel hij ook een beetje kapot was gegaan dus Kio moest een nieuwe Haring kopen.’’ Nu de andere kant.’’ En hij liep naar de Andere kant. Hij sloeg zelf de Haring er ook in. Dus nu stond de tent. Kio pakte zijn Slaapzak en legde die in de tent. Het zou lekker warm zijn als hij met zijn vier pokemon in de tent lag. Dus Kio besloot om de Tent dicht teritsen en weer naar buiten tegaan.’’ Moeten we geen vuur hebben als we vanavond nog willen zitten.’’ En hij keek Cynthia aan. Kio begon alvast naar dood hout tezoeken. Dit was iets verder weg Zigzagoon en Froslass hielpen Kio. Deze konden het best tegen de kou. Hij gooide het op een hoopje.’’ Kan een van jouwn pokemon het aansteken?’’ Vroeg Kio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

IJs pret Empty
BerichtOnderwerp: Re: IJs pret   IJs pret Icon_minitimevr aug 20, 2010 2:25 am

Cynthia pakte een Pokéball uit haar tas en keek er naar. Ze zag hoe de Eevee haar blik er ook op richtte en slaakte een diepe zucht. Ze drukte op het knopje op de voorkant van de ball en zag dat de ball meteen een stuk groter werd. Vervolgens drukte ze er nog een keer op, waardoor hij weer verkleinde. Ze stopte de ball weer weg en haalde eventjes diep adem. Vervolgens kroop ze naar de voorkant van de tent en stak ze haar hoofd eruit. Ze zag hoe Kio ook een tent aan het opzetten was en grinnikte. Hij gooide wat hout op een hoopje en merkte toen pas dat hij het niet aan kon steken. Cynthia pakte een aansteker uit haar broekzak en gooide die naar Kio toe. "Die heb ik niet nodig," zei ze kalm. "Music," zei ze toen. Music verscheen voor de hoop hout, geteleporteerd uit de tent, en keek er naar. Ze legde haar hand op het hout en het vatte vlam. Het zag er uit alsof ze dit met een of andere vage psychische kracht had gedaan, maar in werkelijkheid deed ze gewoon een Fire Punch terwijl haar hand op het vuur lag. Dit was ook de reden dat haar hand net verbrandde toen het vuur om haar hand heen schoot. Ze haalde haar hand er af en Cynthia grijnsde. "Bedankt," zei ze tegen Music, die de tent deze keer op een normale manier binnen liep. Zelf kroop ze de tent even uit en keek ze Kio aan. Ze zette een lichte grijns op haar gezicht en keek naar de twee vuurtjes die er stonden. Eén voor haar tent, één voor Kio's tent. Ze richtte haar blik hierna naar boven, naar de lucht. Plots hoorde ze een geluid. Ze keek om. De Eevee kroop de tent uit en kwam naast haar liggen. Ze aaide de Eevee over haar kop en twijfelde nog steeds. Moest ze het proberen, of niet? Nou, eigenlijk kon het geen kwaad om het te proberen, maar.. Ze wílde de Eevee. Het zou perfect passen in haar team: Music scheen haar te mogen. Maar, wílde de Eevee háár wel als trainer? Zo nee, dan zou alles op houden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

IJs pret Empty
BerichtOnderwerp: Re: IJs pret   IJs pret Icon_minitimevr aug 20, 2010 7:32 am

Kio kreeg een Aansteker naar zich gegooid door Cynthia.’’ Dankjewel.’’ Zei Kio rustig en hij stak het vuur aan. Hij had nog een paar extra blokken hout mee genomen. Hij ging voor zijn tent zitten.’’ Zeg Cynthia hoelang ga je eigenlijk weg.’’ Zei Kio. Hij vond het best wel een beetje erg dat Cynthia weg gaat. Maar Kio dacht dat ze niet zo lang zou weg gaan maar ja dat wist hij ook niet. Cynthia was al weer de Tent in. Kio ging de Tent ook in. Hij keek naar zijn eigen Poke-balls het waren er nu best wel veel. Maar met Froslass was Kio echt blij mee. Hij had zijn eerste Evolutie gezien. Al hoewel Kio dacht dat Froslass werd gevangen door iets. Maar dit was niet zo de Snorunt of nu een Froslass was ge evolueerd. Eigenlijk dacht hij dat het niet lang meer kon duren voordat Pichu een Pikachu zou worden. Hij had Pichu een hoop liefde gegeven en een hoop geleerd vanaf dat ze vrienden waren. Pichu was dan wel de Zwakste van zijn Kio’s Team Ze was niet de domste. Kio ging weer uit zijn tent. Froslass was aan het spelen met Zigzagoon. En Aipom en Pichu zaten bij het vuur.’’Jongens willen jullie wat brood?’’ en hij keek zijn pokemon aan. Deze knikte Kio gaf ze soms brood daar zaten weinig voeding stoffen voor pokemon in maar ze waren er gewoon om af en toe te snacken.’’ Oke hier zijn ze.’’ En hij gaf deze aan zijn pokemon. Kijkend naar de tent waar Cynthia in zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

IJs pret Empty
BerichtOnderwerp: Re: IJs pret   IJs pret Icon_minitimevr aug 20, 2010 1:33 pm

'Zeg, Cynthia.. Hoe lang ga je eigenlijk weg?' vroeg Kio. Cynthia grijnsde licht. "Eh.." mompelde ze. "Tot we weer genoeg hebben van Kanto," zei ze grijnzend. Ze keek naar de lucht. "Dat kan een week zijn, maar ook een paar maanden," zei ze toen, waarna ze op sprong. Ze stak een vinger op. "Bovendien wil ik nog naar Hoenn," zei ze toen met een grote glimlach. "En misschien ook nog even naar Sinnoh," mompelde ze er toen voorzichtig achteraan. Ze haalde even diep adem en keek toen naar Kio die de tent weer in ging, maar er niet veel later weer uit kwam. Ze richtte haar blik op de lucht en slaakte een diepe zucht. Nogmaals ging ze met haar hand over de vacht van de Eevee heen en slaakte ze een diepe zucht. Uiteindelijk kroop ze naar de voorkant van de Eevee toe en keek ze deze recht in haar grote ogen aan. "Eevee," begon ze kalm. "Wat dacht je ervan om met mij, Music, Summer en Nyala mee te reizen? Naar Kanto, Hoenn, en natuurlijk ook uiteindelijk weer terug hierheen," besloot ze te zeggen. Ze pakte een Pokéball en hield deze voor de Eevee, wachtend op de keuze die de Eevee maken zou. Ze kon kiezen voor een gevecht, maar kon ook meteen de ball in. Natuurlijk zou ze ook gelijk kunnen weigeren, maar Cynthia hoopte dat dat zeker niet zou gebeuren. Als ze een gevecht wilde, zou Cynthia Music of Summer inzetten.. Als het goed is konden die de Eevee wel aan, of niet?

Even keek de Eevee vragend naar de Pokéball, niet goed wetend wat te doen. Na nog even haar blik op Cynthia gericht te hebben nam ze haar besluit. Met haar neus drukte ze op het knopje, waardoor de Pokéball opensprong en Eevee er in gezogen werd. Na een paar keer te hebben gewiebeld bleef de Pokéball met een pling-geluid stilliggen. Gefeliciteerd.

Cynthia keek toe hoe de Eevee haar blik op de Pokéball richtte, vervolgens op haar, maar toen weer op de Pokéball. Ze duwde haar zachte neusje ertegenaan en de Pokéball sprong open. De Eevee werd de Pokéball ingezogen. Cynthia voelde hoe de ball een paar keer in haar handen bleef bewegen, maar uiteindelijk klonk het geruststellende pling, en was de Eevee gevangen. Cynthia fronste. "Wauw," mompelde ze zacht, verbaasd. "Dat ging.. Makkelijk," mompelde ze. Maar, een fijn gevoel kroop door haar lichaam. De Eevee vertrouwde haar blijkbaar genoeg om zich nu al zo snel bij het team te voegen. Als ze haar nu al vertrouwde, kon hun band alleen maar sterker worden. Ze grijnsde en bracht de ball heel even naar zich toe en drukte haar lippen er zacht op. Vervolgens drukte ze op het knopje en kwam de Eevee eruit. "Ik weet een naam voor je," besloot ze te zeggen. De Eevee keek haar met haar grote, schattige ogen aan. "Desire." Ze grijnsde licht toen ze de Eevee zag knikken. Cynthia realiseerde zich dat dit nu al haar vierde Pokémon was. Maar, weer één die niet op een normale manier gevangen was. Alleen Nyala was op een manier gevangen zoals het 'hoorde'. Summer kwam uit een ei, ze verzorgde haar, en de daycare-eigenaren besloten dat ze haar mocht houden. Music had ze gekregen van Cynthia. Nyala was normaal gevangen. En.. Zij.. Desire.. Zij besloot zelf mee te willen. Zonder gevecht. Cynthia grijnsde en keek Desire rustig aan. "Welkom bij het team," besloot ze te zeggen. "Ga maar naar je teamgenoten toe," zei ze. Ze knikte richting de tent, waar Music, Summer en Nyala in te vinden waren. Desire knikte en liep huppelend de tent in. Cynthia keek Kio aan, wachtend op zijn reactie op wat er gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

IJs pret Empty
BerichtOnderwerp: Re: IJs pret   IJs pret Icon_minitimezo aug 22, 2010 2:17 pm

Kio keek Cynthia aan. hij was de afgelopen twee dagen eventjes weg geweest. maar hij zag Cynthia met haar nieuwe pokemon.'' Gefeleciteerd.'' zei Kio dom. en hij keek haar aan. hij ging nu weg. hij was nu wel uitgerust na twee dagen rusten hier in de kou hij was van plan om zijn tent tepakken en naar de Daycare tegaan.''Froslass en Aipom helpen jullie eventjes met de tent af tebreken?'' en hij keek zijn Pokemon aan. deze knikte hij trok een paar steken er uit Kio's tent viel opeens in mekaar. hij pakte zijn rugtas met daarop een grote hoes. hier stopte Kio zijn tent en spullen in. hij had zijn tas gepakt.en stond op het punt tevertrekken,''Cynthia ik wens je veel plezier op je rondreis ik denk dat ik nu maar weer eens ga. Ik ben je nog altijd dankbaar voor wat je voor mij hebt gedaan. en als je ooit iets nodig hebt hier in Utah ik ben er voor je denk ik.'' Kio keek nog een keer naar Cynthia en liep toen weg. met zijn vier pokemon bij zich. richting de Daycare hij pakte zijn fiets en zette zijn pokemon daar in en toen fieste Kio rustig weg.

(sorry korte post)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

IJs pret Empty
BerichtOnderwerp: Re: IJs pret   IJs pret Icon_minitimezo aug 22, 2010 2:43 pm

2 dagen? Dat idee schrap ik ff. Wink

Cynthia werd slaperig wakker. Ze was buiten de tent in slaap gevallen, dat wist ze zeker, maar nu lag ze in de tent. Ze keek om zich heen en richtte haar blik op Music. Ze grijnsde licht. "Be..Waaaankt.." zei ze gapend. Naast haar hoorde ze hoe een tent afgebroken werd. Ze pakte een spiegel uit haar tas en keek naar haar haar. Supersnel, wat betekende in net wat meer dan een half uur, deed ze haar haar en make-up en kleedde ze zich aan. Ze stak haar hoofd uit de tent. Ze zag Kio, die klaar was om te vertrekken. 'Cynthia ik wens je veel plezier op je rondreis ik denk dat ik nu maar weer eens ga. Ik ben je nog altijd dankbaar voor wat je voor mij hebt gedaan. en als je ooit iets nodig hebt hier in Utah ik ben er voor je denk ik,' zei hij. Cynthia fronste toen ze hem weg zag fietsen en ging haar tent weer in. 'En als je ooit iets nodig hebt hier in Utah, ben ik er voor je denk ik,' had Kio gezegd. Cynthia richtte haar blik op de grond. Zoiets zei je niet tegen iedereen, maar tegen vrienden. Cynthia kon Kio echter nog steeds niet als vriend zien. Maar, als wat zag hij haar? Ze slaakte een diepe zucht en besloot er verder niet over na te denken. "Help even," zei ze. Ze stapte de tent uit en de andere pokémon volgden haar. Music's ogen kleurden blauw en de tent werd de hoes in gestopt en de hoes werd in Cynthia's tas gestopt. "Dank je," zei ze. "Keer allemaal terug," zei ze toen. Alle vier de Pokémon werden hun ball in gezogen. Ze keek naar de plek waar ze Utah weer verder in kon lopen. "We blijven nog één dag," zei ze zacht, waarna ze Utah weer verder in liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





IJs pret Empty
BerichtOnderwerp: Re: IJs pret   IJs pret Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
IJs pret
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Koude Noorden :: Northern Coast-
Ga naar: