Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nuzlocke Challenge

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Nuzlocke Challenge Empty
BerichtOnderwerp: Nuzlocke Challenge   Nuzlocke Challenge Icon_minitimedo sep 02, 2010 2:10 pm

Yeah, dit kwam ik vandaag tegen en het lijkt me echt kewlig :'D Het is verzonnen door iemand die zijn spel eens op een uitdagende manier wilde spelen. Dus besloot hij dat de pkm die verslagen werden 'dood' waren en vrijgelaten moesten worden, en dat hij alleen de eerste pkm op de route mocht vangen.
Velen hebben daar dingen bij verzonnen, waarvan een aantal in deze tabel staan:
Spoiler:


Ik wil dit graag doen, weet alleen nog niet met welk spel. Misschien dat ik even zo veel mogelijk pkm uit mn FireRed overzet naar Platinum en het dan ga doen.. Met de volgende regels:
  • Als een Pokémon fainted raakt, laat je hem vrij.
  • Alleen de eerste Pokémon in een route/grot/etc. vangen. Als je die al hebt hoeft het niet, als je hem verslaat heb je pech.
  • Nickname alle Pokémon (deed ik al xD).
  • Geen trades, eggs, Pokéwalker.
  • Heal Items en Hold Items zijn verboden.


Ja, zoiets. Ik kan ook een spel van mn Edge kaart kiezen en daar deze regels toepassen.

iig, zijn er andere mensen die dit (willen) doen? In dit topic kan je er over praten enzo. :'D

EDIT:
Heb besloten een Platinum van mn Edge card te gebruiken, met alleen de twee basisregels. Jeej. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinten

Quinten


Vrouw Aantal berichten : 8
Registration date : 15-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10 jaar
Trainer soort: Trainer
Team:

Nuzlocke Challenge Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nuzlocke Challenge   Nuzlocke Challenge Icon_minitimevr sep 03, 2010 3:51 am

Ah, heb ik net op PokéRPG gevraagd wat de Nuzlocke Challenge nou precies inhoud, staat er hier een uitleg XD-smiley Maar mij lijkt het echt vet om een keer te doen. Ik denk dat ik het ook maar eens ga proberen, al weet ik niet met welk spel XD-smiley Ik heb HeartGold nog niet goed op m'n pc, dus daar kom ik niet ver mee. Waarschijnlijk wordt het dan LeafGreen/FireRed :^^:

Ga je er trouwens ook een comic bij maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com/
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Nuzlocke Challenge Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nuzlocke Challenge   Nuzlocke Challenge Icon_minitimeza sep 04, 2010 3:49 pm

Ik denk niet dat ik dat ga doen, want ik heb niet echt genoeg inspiratie om er echt iets grappigs van te maken, en dan wordt het toch weer zo'n onafgemaakt project. Wel wil ik misschien wat tekeningen maken.. :^^:

Ik heb nu sowieso de volgende Pokémon:
Roze is vrouwelijk, Blauw is mannelijk. Er zit geen specifieke volgorde in.
Ilona ~ Chimchar
Boron ~ Bidoof
Savoya ~ Starly
Kevin ~ Kricketune
Laaira ~ Shinx
Gordon ~ Geodude (BOX)

Ik heb er nog meer, ik heb mn DS hier niet zodat ik het niet kan checken.
Trouwens, nog geen enkele pkm van me is dood gegaan. ^,^

Ohja, en ik doe nu dus met de basisregels, en ook iets dat ik maar heel weinig Pokéballs mag kopen. x'D En ook dat ik alle wilde pkm die ik tegenkom moet verslaan, volgens mij. Of vangen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nuzlocke Challenge Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nuzlocke Challenge   Nuzlocke Challenge Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nuzlocke Challenge
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Off Game :: Kletshoek-
Ga naar: