De Plusle rende vrolijk vooruit en keek af en toe achterom om te zien of ik er nog was. Hij was echt heel erg lief, ik heb geen spijt dat ik heb gevraagd of hij mee wilde reizen.
"Wacht even!" riep Zoë naar de Plusle. De Plusle keek achterom en rende vervolgens naar haar toe. "We gaan even pauze houden", legde Zoë hem uit. "Plu plua!" zei de Plusle, als teken dat hij het goed vond. Zoë ging onder een boom zitten, en de Plusle kwam naar haar zitten. Vervolgens pakte ze haar schoudertas en haalde er twee bakjes uit. Één met Poffins, en de ander met boterhammen. Ze maakte het bakje met Poffins open en haalde er eentje uit, "Zelfgemaakt, ik hoop dat je ze lekker vindt". De Plusle pakte de Poffin aan en nam voorzichtig een hapje, "Pluáa!" zei hij vrolijk en at de Poffin snel verder op. Zoë glimlachte en was blij dat hij de Poffin lekker vond, alle Pokémon hadden namelijk een andere smaak. Toen maakte ze het andere bakje ook open en haalde daar een boterham uit. "Ik zat te denken.." begon ze terwijl ze het bakje weer dichtdeed, "wat dacht je van een naam?". De Plusle keek haar aan en hield zijn hoofdje schuin, "Plu?". Zoë keek omhoog door de bladeren van de boom, het was een mooie dag. "Ik zat te denken aan Thunder of Light ofzoiets, omdat je een Elektrische Pokémon bent" vertelde ze. De Plusle schudde zijn hoofdje als teken dat hij deze namen niet leuk vond. "Star?" opperde ze, maar weer schudde de Plusle zijn hoofd. "Spark dan?", maar nee dat was het nét niet helemaal, en Zoë dacht even na. "Sparkle?" vroeg ze na een tijdje denken. "Plu pluáaa!!" zei de Plusle vrolijk en hij maakte twee pom-poms. Zoë lachte, "Oké, dan heet je vanaf nu Sparkle". Das waar ook.. dacht ze toen ze de Plusle, die dus vanaf nu Sparkle heette, met twee pom-poms zag, Plusle is een Cheer-Pokémon, dus hij moedigt altijd zijn teamgenoten aan. Ze at snel haar boterham op en haalde nog wat water uit haar schoudertas. Ze gaf Sparkle natuurlijk ook wat, en daarna stond ze weer op. "Zo," zei ze tegen Sparkle, "Vanaf nu gaan we dus samen op reis én trainen we natuurlijk". "Plu" zei hij vastberaden terug, als teken dat hij zijn best zou doen. Zoë lachte en samen liepen ze verder door Summer green.
Terwijl ze liepen bedacht Zoë zich ineens wat. Een jongen die ze ontmoet had, had gezegd dat omdat ze toen nog niet kon kiezen, beter kon kiezen als ze een Pokémon had en daar op kon afstemmen wat ze zou worden. De tijd was dus nu aangebroken om daar over na te gaan denken. Zoë ademde diep in, dat kwam later wel, eerst zouden ze elkaar beter leren kennen en betere vrienden worden. Sparkle liep voor haar, maar hij stopte ineens en klom op haar schouder. Zoë glimlachte en aaide hem even over zijn hoofdje. Samen liepen ze verder.
- Heten die dingen wel Pom-poms? Ik dacht van wel, maar het kunnen ook pom-pons ofzo zijn xD -