Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Cyndatime

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chiara

Chiara


Vrouw Aantal berichten : 128
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op aarde, geloof ik x]
Registration date : 19-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 years
Trainer soort: Trainer
Team:

Cyndatime Empty
BerichtOnderwerp: Cyndatime   Cyndatime Icon_minitimevr okt 08, 2010 11:10 am

''Dus, hier moet het zijn?'' Een onzekere zucht ontsnapte uit Chiara's keel, terwijl ze met een klein kaartje voor de deur stond. Ze durfde eigenlijk niet naar binnen, maar dat was wel noodzakelijk, als ze haar eigen pokémon wilde. Voorzichtig plaatste ze haar hand op de deurknop en duwde de deur open. Het verbaasde haar wel, je kon er makkelijk inbreken. Nog voorzichtiger deed ze een stap naar binnen. ''Hallo..?'' bracht ze langzaam uit. Geen reactie, was de professor dan niet aanwezig? Niuewsgierig keek ze zoekend om zich heen, maar nee, geen spoor van de professor. ''Fijn...'' bracht Chiara uit met een droge blik. Langzaam liep ze wat verder door, waarna ze zich omdraaide en de deur dicht deed. Daarna volgde ze haar gevoel en liep ze nog een deur door. Haar ogen verwijdde toen ze zag in welke kamer ze was beland. Dit was de plek waar de starters zich bevonden, want voor haar lagen een aantal pokéballs. Ze had ze in de gauwigheid niet geteld, want ze schrok zich dood. ''Wat kom jij hier doen?! Mijn pokémon stelen?!'' Van schrik dook ze achter één van de tafels waar de pokéballs op lagen. ''Nee, ik ben hier alleen om mijn starter uit te kiezen!'' riep ze verontwaardigd, maar haar ogen gesloten van angst. ''Oh, zeg dat dan eerder. Ik dacht dat je een inbreker was.'' Chiara opende haar ogen en zag dat een vrouw haar een hand had toegereikt, ten teken dat ze moest opstaan. Verlegen nam ze hem aan en stond op. ''S-sorry, ik wilde niet zo overkomen.'' Die vrouw moest vast de professor zijn. ''Ik ben professor, Ella Barton. Maar dat had je vast al gemerkt. Nou, toekomstige trainer, vertel me jou naam maar.'' Chiara keek de professor verbaasd aan. ''I-ik ben Chiara,'' sprak ze, met nog steeds een beetje schrik van wat er daarnet was gebeurd. ''Nou, Chiara. Ik heb hier alle starters van alle regio's liggen. Heb je een voorkeur van soort?'' vroeg de professor. Chiara dacht even na. Vuurpokémon had ze het liefst, van de starters dan. ''Vuur,'' antwoordde ze zelfverzekerd. De professor knikte, liep naar de tafel en akte een aantal pokéballs van de tafel. Elk liet ze opengaan, waarna een zilvere gedaante verscheen uit elke bal. Deze veranderde in de kleine schattige pokémon die ze kende. Voor haar stonden nu Charmander, Cyndaquil, Torchic en Chimchar. Het was een moeilijke keus, aangezien ze ze allemaal schattig vond, maar uiteindelijk wist ze te kiezen voor de Cyndaquil. ''Ik wil graag die,'' sprak ze en wees naar het wezentje, genaamd Cyndaquil. ''Cyndaquil? Goed dan. Hier is zijn pokéball. Ik geef je wat extra, zodat je die niet hoeft te kopen in de markt. Je krijgt ook een pokédex van me en een map.'' Chiara knikte onbewust, maar veel kreeg ze niet mee. Ze was druk bezig met het aaien van haar nieuwe pokémon. Hopelijk raakten ze snel bevriend, want dat had ze het liefst.
''Vergeet niet af en toe je pokémon naar het pokécenter te brengen!'' schreeuwde de professor nog na, vlak nadat Chiara met haar nieuwe pokémon op pad ging. Ze was helemaal vrolijk geworden door dit voorval dat ze de woorden van de professor nieteens gemerkt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cyndatime
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town :: Het lab-
Ga naar: