Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Shaaaaaa (( d[-_-]b ))

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 10, 2010 2:19 pm

Gegroet stervelingen! :la:

Ik ben Renske van nu zestien jaar oud. Blond haar, bruine ogen, niet erg lang (zeg nooit klein, tegen mij), random en vrij irritant. Ik teken en schrijf veel, waarbij de laatste hobby ook nog doortikt tot de volgende: RPGen. Ik ben dol op RPGen. Ik moet er alleen voor zorgen ook trouw te RPGen, want daar ben ik weleens slecht in. Ik heb namelijk niet heel erg veel geduld en ben vergeetachtig. Zo vergeetachtig, dat ik soms gewoon vergeet te posten bij een RPG. Faal. dummy!
Ook hou ik van anime kijken, manga lezen, hockeyen, MMORPG's zoals DOMO, X-boxen, met vrienden rondhangen, en droodlen (in mijn geval vooral onzinnige tekeningetjes maken tijdens lessen)
Pokémon is mijn lust en mijn leven, al zeg ik dat niet hardop op school. Eerlijk gezegd ga niet echt voor de anime, omdat ik die niet helemaal sterk vind, maar de games vind ik geweldig, dus dat maakt het voor mij wel weer goed. aww

O, ik draag op het moment trouwens zwarte sokken. Voor als je nieuwsgierig bent. En ik ben verliefd op de smilies hier, vooral op dubbele punt LA dubbele punt. I <3 blije smiley. :la:

Toch nog vraagjes? Ga je gang en stel ze. Vind ik leuk, als het lijkt alsof er iemand geïnteresseerd in mij is. Tongue
Xx
Rennie

EDIT: Ik gebruik echt teveel smiley's hé? Moet ik maar eens afleren. :/
EDIT2: Mijn response in 'Personage' kun je hier vinden.



Laatst aangepast door Nuri op za dec 11, 2010 2:50 am; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Edit toevoegen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Vrouw Aantal berichten : 28
Leeftijd : 30
Registration date : 05-09-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 Jaar
Trainer soort: Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimema dec 13, 2010 9:49 am

Je kunt nooit teveel smilies gebruiken! Woohoo!

Oh, en hoe niet-erg-lang is niet-erg-lang, als ik vragen mag? Ben je groter of kleiner dan 1.55m? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theheartofimagination.host56.com/
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimema dec 13, 2010 1:03 pm

*tuurlijk, want smiley's zijn kewl :la:*

Kleiner. 1.54 om precies te zijn. T-T
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Aantal berichten : 22
Registration date : 08-11-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimedi dec 14, 2010 9:08 am

Hurh, welkom ofzo, alsnog.
Yeah. Nu voel ik me eindelijk eens groot, ik ben 2 centimeter groter! 8D
Eens denken... verder heb ik geen vragen, ofzo.. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.fanfic.nl/users/HyperRoos/
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimedi dec 14, 2010 11:32 am

Jij bent groter. o_o

Toch nog bedankt voor deze late verwelkoming. tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimedo dec 16, 2010 12:07 am

Zijn jullie allemaal zo klein X_x
Ik ben 1,73 ofzoiets xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimedo dec 16, 2010 2:27 am

Au. Nou voel ik me pas écht klein. :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimedo dec 16, 2010 7:34 am

Nuri (do dec 16, 2010 10:27 am) schreef:
Au. Nou voel ik me pas écht klein. :/
Haha, ik ben groot. En jij bent 16 O: Ik ben 14!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimedo dec 16, 2010 8:27 am

o_o No way. Arme ik. Arme ik!
*gaat in een hoekje in een gedoken zitten*

Toch geen brugmug meer, hé? Weet je, op school stond ik tegenover een brugklasser en die was ook een kop groter als mij. Dat is voor een vierdejaar als ik toch écht traumatiserend. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimedo dec 16, 2010 9:04 am

Ik ben voor de tweede keer 2e klasser en bijna mijn hele klas is groter dan ik. Das ook niet leuk. T.T

Mja.. Nog een hele, hele late welkom. Zie dat je wel kan RPGen, dus dat zit wel goed. Mja, als je ooit hulp nodig hebt voor iets; je hoeft maar te roepen typen. x3

xXx
Tuuwt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimedo dec 16, 2010 9:17 am

Ah, dankjewel, ondanks dat 't laat is. En nogmaals bedankt voor het aanbod. Als ik iets heb weet ik waar ik moet zijn. =3
O, dus je weet hoe ik me voel? Klein zijn is niet prettig. Ik wordt er telkens aan herinnert. Wij arme kleintjes toch. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 17, 2010 1:10 am

Nuri schreef:
o_o No way. Arme ik. Arme ik!
*gaat in een hoekje in een gedoken zitten*

Toch geen brugmug meer, hé? Weet je, op school stond ik tegenover een brugklasser en die was ook een kop groter als mij. Dat is voor een vierdejaar als ik toch écht traumatiserend. Sad

Nah, zit in de 3e.
Er zit bij ons een brugger op school en als ie z'n handen omhoog doet komt ie denk ik niet eens hoger dan m'n hoofd xD Echt genius Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 17, 2010 4:03 am

Isha schreef:
Er zit bij ons een brugger op school en als ie z'n handen omhoog doet komt ie denk ik niet eens hoger dan m'n hoofd xD Echt genius Razz

Da's inderdaad wel lachen. xD
Maar dat heb ik waarschijnlijk bij de brugmug. :/

EDIT: Waarom praten we trouwens allemaal over lengte. Neutral Naja, mijn topic is zo wel het meest-geposte topic in voorstellen... kya, ik ben king. >__<
O, en PS: waarom kleurt het subforum 'Discussies' bij mij blauw (alsof-ie ongelezen is) terwijl er geen topic instaat? :/


Laatst aangepast door Nuri op vr dec 17, 2010 4:03 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Edit toevoegen. =3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 17, 2010 4:06 am

Nuri schreef:
Isha schreef:
Er zit bij ons een brugger op school en als ie z'n handen omhoog doet komt ie denk ik niet eens hoger dan m'n hoofd xD Echt genius Razz

Da's inderdaad wel lachen. xD
Maar dat heb ik waarschijnlijk bij de brugmug. :/

EDIT: Waarom praten we trouwens allemaal over lengte. Neutral Naja, mijn topic is zo wel het meest-geposte topic in voorstellen... kya, ik ben king. >__<
O, en PS: waarom kleurt het subforum 'Discussies' bij mij blauw (alsof-ie ongelezen is) terwijl er geen topic instaat? :/

Waarschijnlijjk kleurt het blauw omdat het ongelezen is want je kan niets lezen dus het is ongelezen Razz Wat een vage zin n__n
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 17, 2010 4:47 am

Isha schreef:
Nuri schreef:
Isha schreef:
Er zit bij ons een brugger op school en als ie z'n handen omhoog doet komt ie denk ik niet eens hoger dan m'n hoofd xD Echt genius Razz

Da's inderdaad wel lachen. xD
Maar dat heb ik waarschijnlijk bij de brugmug. :/

EDIT: Waarom praten we trouwens allemaal over lengte. Neutral Naja, mijn topic is zo wel het meest-geposte topic in voorstellen... kya, ik ben king. >__<
O, en PS: waarom kleurt het subforum 'Discussies' bij mij blauw (alsof-ie ongelezen is) terwijl er geen topic instaat? :/

Waarschijnlijjk kleurt het blauw omdat het ongelezen is want je kan niets lezen dus het is ongelezen Razz Wat een vage zin n__n

Het mod/admin-discussie topic. Wanneer daar in gepost is zal het zichtbaar zijn voor jullie, terwijl jullie de post niet kunnen lezen. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 17, 2010 4:51 am

Cynthia schreef:
Het mod/admin-discussie topic. Wanneer daar in gepost is zal het zichtbaar zijn voor jullie, terwijl jullie de post niet kunnen lezen. (:

Bam. :la:
Alles valt op zijn plaats bij mij. Dankjewel. Het was voor arme blonde ik al moeilijk te begrijpen. =3
Maarre, is er ook een manier om het weg te krijgen, in ons geval? Niet dat ik me er zo mateloos aan irriteer, maar ja, hij is nu wel blauw. :/


Laatst aangepast door Nuri op vr dec 17, 2010 5:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 17, 2010 5:38 am

Nuri schreef:
Het mod/admin-discussie topic. Wanneer daar in gepost is zal het zichtbaar zijn voor jullie, terwijl jullie de post niet kunnen lezen. (:

Bam. :la:
Alles valt op zijn plaats bij mij. Dankjewel. Het was voor arme blonde ik al moeilijk te begrijpen. =3
Maarre, is er ook een manier om het weg te krijgen, in ons geval? Niet dat ik me er zo mateloos aan irriteer, maar ja, hij is nu wel blauw. :/[/quote]

WAT VRESELIJK HET IS BLAUW!
Capslock verslaving n__n
En ik spam, sorry :X on fire
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 17, 2010 5:42 am

Isha schreef:
Nuri schreef:
Het mod/admin-discussie topic. Wanneer daar in gepost is zal het zichtbaar zijn voor jullie, terwijl jullie de post niet kunnen lezen. (:

Ik schreef helemaal niet 'Het mod/admin-discussie topic. Wanneer daar in gepost is zal het zichtbaar zijn voor jullie, terwijl jullie de post niet kunnen lezen. (:'. >:[
En ja, hij is blauw. Dat kan heel vreselijk zijn. :/
Punt is, dat er toch een manier moet zijn om het daar weg te halen. Of ben ik nou zo gek?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 17, 2010 5:44 am

Nuri schreef:
Isha schreef:
Nuri schreef:
Het mod/admin-discussie topic. Wanneer daar in gepost is zal het zichtbaar zijn voor jullie, terwijl jullie de post niet kunnen lezen. (:

Ik schreef helemaal niet 'Het mod/admin-discussie topic. Wanneer daar in gepost is zal het zichtbaar zijn voor jullie, terwijl jullie de post niet kunnen lezen. (:'. >:[
En ja, hij is blauw. Dat kan heel vreselijk zijn. :/
Punt is, dat er toch een manier moet zijn om het daar weg te halen. Of ben ik nou zo gek?

Ik denk dat laatste. Nee, dat weet ik zeker Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 17, 2010 5:59 am

Pardon? Beledig jij mij nou? :/
Nou, vergeet het dan maar. Ik zal maar met het blauwe knopje moet leven, dan maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 17, 2010 6:11 am

Je leven vergald :[ En nee ik beledig je niet hoor, dat lijkt maar zo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitimevr dec 17, 2010 6:14 am

Dit kan misschien beter verder in het kletstopic, dames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shaaaaaa (( d[-_-]b ))   Shaaaaaa (( d[-_-]b )) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shaaaaaa (( d[-_-]b ))
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Voorstellen :: Real Life-
Ga naar: