Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Inactiviteit

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 4:37 am

Ik wilde dus even klagen over de inactiviteit van Utah.
Ik ben dus sinds een paar dagen online op deze site en er zijn maar heel weinig actieve users. Dat vind ik echt heel jammer want Utah is best wel een leuke site en het zou nog leuker zijn als het actief zou zijn. [Ik vind het ook echt heel jammer dat ik deze site nog niet kende toen het actief was.] De dagen dat ik er ben geweesd zijn er nooit meer dan 3 gebruikers tegelijk online geweesd en in 24 u zijn er ook maar een stuk of 10 gebruikers. En dat is echt heel weinig Razz En nou snap ik het ook wel dat het moeilijk is om een site plotseling weer actief te maken maar misschien kan er op site's waar nog geen reclame op is gemaakt reclame op worden gemaakt en het zou ook leuk zijn als er meer evenementen etc. worden georganiseerd. Ik heb even rondgekeken en er is in totaal maar éen evenement georganiseerd in al de maanden dat Utah al heeft bestaan. En dat evenement is volgens mij nog niet eens afgemaakt. Echt heel jammer.
Mvg Isha
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 4:45 am

Stiekem zijn er discussies geweest de afgelopen tijd over een event, maar wat wil je doen dan? Zolang het niet actief is, is het lastig om een evenement te organiseren. Utah ís actief geweest en dat zouden we graag terugwillen, maar niet iedereen heeft de tijd ervoor. Ik, bijvoorbeeld, wíl wel posten, maar heb nog genoeg andere plaatsen waar ik moet posten. En, aangezien de mensen daar wel verwachten dat ik terugpost, gaat dat voor.

Natuurlijk is het niet verkeerd als we Utah weer levend maken, maar dan zullen we eerst een plan moeten hebben. Je weet dat Pokémon geen al te gewild onderwerp is.

MvG,
Cynthia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 5:14 am

Ja, je hebt er wel een punt. Hoe een evenement te organiseren zonder deelnemers (afgezien van Isha en Nuri)? En dat niet iedereen pokémon leuk vindt klopt ook maar ik denk dat reclame maken nu de beste manier is. Ik heb zelf nog wel een eigen RPG [Alleen beheerders zien deze link] waar je reclame kunt maken maar verder weet ik niet echt veel sites. Jullie reclame staat volgens mij ook al op heel veel punten dus ik zou het verder niet weten. Ik ga zelf nog wel even m'n vriendinnen deze site aanraden maar ik denk ook niet dat ze pokémon leuk vinden. Tja, nu hebben we een probleem Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 5:28 am

Wel, bekijk het eens van een andere manier.
Pokémon is een nono bij vele. Maar er zijn twee zijdes. Tenslotte is dit een RPG, wat een yesyes is, toch? :/
Ofwel, wat ik probeer te zeggen: door deze RPG aantrekkelijk te maken, trekken wij mensen, in de hoop dat ze om het 'pkmnheid' heen kijken. Ik denk ook maar na.
Stel, je krijgt een random extraatje die je kunt gebruiken in de RPG als je begint (weet ook nog niet wat dat zal moeten zijn), dat in het algemeen bij meeste mensen verschilt. Juist? Ga dan verder. Maak een soort wedstrijd, waarmee je punten kan halen bij elk nieuw lid die je binnen haalt. Bijvoorbeeld 2 punten als iemand zich registreert namens jou, 10 punten extra als die twintig posts kan halen en dus actief is (in de RPG).

Het kan werken. :/
Als iemand mijn idee goed genoeg vind klinken, juich en ik zal uitleggen hoe zoiets te werk gaat. Want zoals het nu staat, klinkt het krom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 5:57 am

Ik geef jullie gelijk, ik vind het zelf ook heel jammer dat Utah niet actiever is. En zolang er geen activiteit is, kunnen we ook geen evenement beginnen.
Reclame maken is een optie, maar de enige verdere sites waar ik op zit is pokeRPG en Wolfstory. En, op Wolfstory moet ik oppassen, want ik ben daar niet echt actief op en als ik dan alleen maar reclame ga posten krijg ik problemen. Bovendien kent iemand van mijn klas ook die site, en als diegene er achter komt dat ik aan Pokémonsites doe, heb ik nog veel grotere problemen. -.-'
Op Pokérpg kan het altijd, maar daar heb ik het al meerdere keren op geprobeerd..

Naja, Renske? Zou jij je idee nog wat duidelijker willen uitleggen? Ik snap van wat je nu hebt gezegd eigenlijk maar de helft. Het klinkt intressant. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 6:06 am

WS is gen probleem; ik zou er opzich wel even kunnen doen, maar pas als ik er een reden voor zie. Bovendien is Sarah er ook actief op en zijn jullie twee de admins; niet ik.
Verder, dat over Pokémon.. Zelf ben ik er ook niet gek van, maar ik leef ermee.
Er zal binnenkort wss wel iets komen en ik wil best proberen een evenement/verhaallijn te verzinnen, maar dan wil ik eerst net wat meer activiteit. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 6:16 am

Oe. =3
Wat heb ik ook alweer gezegd? Och ja.

Laten we beginnen met die punten waar ik het over had (lijkt me het handigst, want het eerste wat ik zei ben ik alweer kwijt xD). We maken een systeem waarbij je punten kunt halen waarneer je leden binnen haalt.
Hoe? Klinkt lastig, is het misschien ook, want ik heb het zelf nooit uitgevoerd. Enkel uitgevoerd zien worden. Laten we hopen dat het niet lastig is.
Het is een soort 'award'systeem. Stel, ik haal een lid binnen (we noemen hem even Piet x3). Mijn nieuwe lid registreert zich onder de naam Piet, en ik meld ons beide in een topic gemaakt voor dit systeem. Zodra ik me meld, en Piet dit in ditzelfde topic bevestigt, krijg ik twee punten. Daarna kunnen onze posts weer uit het topic verwijdert worden, anders wordt het onoverzichtelijk.
Haalt Piet de twintig posts, dan krijg ik er nog tien punten bij. Dit melden we weer in het topic voor dat systeem, en nadat dit nagekeken is, wordt het weer verwijdert natuurlijk.
Haalt Piet dit echter niet en raakt hij op inactief, dan verlies ik mijn eerstgehaalde twee punten weer, en krijg ik ook geen tien punten erbij.

Is het een beetje duidelijk? Zoals ik het nu heb uitgelegd klinkt het misschien helemaal niet haalbaar, maar ik heb het zien gebeuren, dus het zou mogelijk moeten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 6:18 am

Cynthia schreef:
WS is gen probleem; ik zou er opzich wel even kunnen doen, maar pas als ik er een reden voor zie. Bovendien is Sarah er ook actief op en zijn jullie twee de admins; niet ik.
Verder, dat over Pokémon.. Zelf ben ik er ook niet gek van, maar ik leef ermee.
Er zal binnenkort wss wel iets komen en ik wil best proberen een evenement/verhaallijn te verzinnen, maar dan wil ik eerst net wat meer activiteit. (:

De reden is om het actief te maken hier, is dat niet genoeg? Of bedoelde je dat niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 6:21 am

Opzich leuk, maar nutteloos in mijn ogen. Te veel moeite om punten toe te voegen die toch niet gebruikt kunnen worden. Het is altijd leuk om leden binnen te halen; of je er nou punten voor krijgt of niet.
Als je veel leden binnenhaalt en zelf ook goed RPGt zal je natuurlijk wel wat meer respect krijgen, maar ik denk niet dat we er meer mee kunnen doen. (:

Inactiviteit. Hoe los je het op? Tjah.. Voor sites zoals WS is het makkelijk; mensen houden van wolven. Voor Utah en PokéRPG is het lastig; weinig mensen zijn oud genoeg voor een RPG en houden van Pokémon.

@ Isha: Een reden waarom ik het moet doen, terwijl de admins het zelf ook kunnen. Zoals ik al zei; ik ben mod, geen admin. Natuurlijk wil ik de site actief hebben, maar reclame maken is meestal iets voor de admins.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 6:29 am

Tja, als je het zo bekijkt, klopt dat wel. Ach ja. Dan niet. Het was maar een idee. :)
Niemand kan zeggen dat ik niet meegedacht heb. tongue

EDIT:
Idee!! dummy!

We hebben ruim zeventig leden, toch?
En als het goed is, bestaat er hier iets als een nieuwsbrief, toch?
Ervanuitgaand (is dat 'n woord? :/) dat niemand zich hiervoor afgemeld heeft, is het niet een idee om een nieuwsbrief rond te sturen dat Utah zo goed als actief is/wil worden, en we hun hulp nodig hebben bij het actief maken van Utah?
Kunnen die andere mooi met ons meedenken. En zijn we in een keer een stuk actiever.
Toch? :/


Laatst aangepast door Nuri op vr dec 17, 2010 9:01 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 8:31 am

@ Nuri: Het klinkt wel als een wanhopige poging tot activiteit maar misschien werkt het Razz Proberen is altijd goed Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 8:58 am

Tuurlijk is het wanhopig. Maar dat zijn al mijn pogingen. :/

En dan om mensen actief te houden kunnen we een soort dienst instellen, waarin je jezelf tot rivaal of reisgenoot-zoekende kunt bestempelen. Bij een rivaal kun je jezelf meten, met een reisgenoot kun je rondtrekken en dus samenschrijven.
Tja, wanhopig, niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 9:20 am

Dat laatste is zó wanhopig dat het vaag is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 12:41 pm

Oeh, Renske, I like your idea!
Die nieuwsbrief kan misschien wel goed uitpakken, zal ff kijken hoe dat in mekaar steekt. Maar, de kans bestaat natuurlijk dat mensen zich met email adressen hebben geregistreerd die ze niet gebruiken. Maarja, dat zien we dan wel.

En, wat bedoel je precies met dat rivaal/reisgenoot-gedoe? Het klinkt leuk, ookal is het vaag. :^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 1:00 pm

*schrijft dit tussen aantrekken van galajurk door*
Ja? Yeey! dummy!
Die nieuwsbrief valt te proberen. Ik weet megodnie hoe dat eindigt, maar niet geschoten is altijd mis. En ik hou niet van missen. :/
Dat van die rivaal/reisgenoot-gedoe (dat klinkt leuk x3) was eigenlijk een kreet uit het niets. Naja. Het idee is dan dat je als het ware een soort zoeksysteem wordt samengesteld *leuk, weer een zigzagverhaal van Renske, komdazienkomdazien*.

Stel, lid1 is aan het RPGen maar wilt het voor hemzelf (lid1 is mannelijk) spannender maken. Daarom gaat hij naar een topic met dit zogenaamde zoeksysteem, en schrijft hij zich in als rivaal-zoekende. Zodra zich iemand aanmeld met ongeveer dezelfde statistieken als hij (kijk naar badges, aantal pokémon, wee'k veel) worden ze aan elkaar gekoppeld. Zo kunnen ze zich aan elkaar meten. Natuurlijk is het dan de bedoeling dat er een soort 'race' onstaat en kijken wie van de twee als eerst alle badges/lintjes heeft en/of de leage wint. Als dit zelfs leuk is, kan er misschien zelfs een derde en/of vierde toegevoegd worden. Weet ik het, ik zeg maar wat. Als het iets is kan het natuurlijk verder uitgewerkt worden, dus daar moet men nog maar beter naar kijken.

Iets minder race-achtig maar ook leuk is reisgenoot. Eigenlijk kan je dit heel goed zelf (Isha en ik hebben het ook gedaan, en ik zie dat enkele ons al zijn voorgegaan op dit forum). Echter, op deze manier kunnen we natuurlijk mensen een hand toereiken en helpen, en het voor hun versimpelen.
Stel, lid2 is aan het RPGen maar vind het ietwat saai in haar eentje (ja, lid2 is een meisje). Daarom gaat ze naar een topic met dit zoeksysteem, en schrijft ze zichzelf als reisgenoot-zoekende. Juist, niet als rivaal-zoekende, maar reisgenoot-zoekende. Eenmaal een goeie partner gevonden (gekeken naar trainersoort, of einddoel [badges, lintjes]), kunnen ze samenreizen, en dus samenschrijven.

Klinkt zeker erg ingewikkeld en het is een hartstikke lange post. Sorry. Snap men het überhaupt wel wat ik vertelt heb? Oh-smiley

EDIT: Hmm... discussietopic is weer blauw. Alweer, en ik was net van het blauwe knopje af. Wat is er toch zo belangrijk dat jullie telkens weer moeten bespreken? :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 1:25 pm

Nuri schreef:
*schrijft dit tussen aantrekken van galajurk door*
Ja? Yeey! dummy!
Die nieuwsbrief valt te proberen. Ik weet megodnie hoe dat eindigt, maar niet geschoten is altijd mis. En ik hou niet van missen. :/
Dat van die rivaal/reisgenoot-gedoe (dat klinkt leuk x3) was eigenlijk een kreet uit het niets. Naja. Het idee is dan dat je als het ware een soort zoeksysteem wordt samengesteld *leuk, weer een zigzagverhaal van Renske, komdazienkomdazien*.

Stel, lid1 is aan het RPGen maar wilt het voor hemzelf (lid1 is mannelijk) spannender maken. Daarom gaat hij naar een topic met dit zogenaamde zoeksysteem, en schrijft hij zich in als rivaal-zoekende. Zodra zich iemand aanmeld met ongeveer dezelfde statistieken als hij (kijk naar badges, aantal pokémon, wee'k veel) worden ze aan elkaar gekoppeld. Zo kunnen ze zich aan elkaar meten. Natuurlijk is het dan de bedoeling dat er een soort 'race' onstaat en kijken wie van de twee als eerst alle badges/lintjes heeft en/of de leage wint. Als dit zelfs leuk is, kan er misschien zelfs een derde en/of vierde toegevoegd worden. Weet ik het, ik zeg maar wat. Als het iets is kan het natuurlijk verder uitgewerkt worden, dus daar moet men nog maar beter naar kijken.

Iets minder race-achtig maar ook leuk is reisgenoot. Eigenlijk kan je dit heel goed zelf (Isha en ik hebben het ook gedaan, en ik zie dat enkele ons al zijn voorgegaan op dit forum). Echter, op deze manier kunnen we natuurlijk mensen een hand toereiken en helpen, en het voor hun versimpelen.
Stel, lid2 is aan het RPGen maar vind het ietwat saai in haar eentje (ja, lid2 is een meisje). Daarom gaat ze naar een topic met dit zoeksysteem, en schrijft ze zichzelf als reisgenoot-zoekende. Juist, niet als rivaal-zoekende, maar reisgenoot-zoekende. Eenmaal een goeie partner gevonden (gekeken naar trainersoort, of einddoel [badges, lintjes]), kunnen ze samenreizen, en dus samenschrijven.

Klinkt zeker erg ingewikkeld en het is een hartstikke lange post. Sorry. Snap men het überhaupt wel wat ik vertelt heb? Oh-smiley

EDIT: Hmm... discussietopic is weer blauw. Alweer, en ik was net van het blauwe knopje af. Wat is er toch zo belangrijk dat jullie telkens weer moeten bespreken? :/

Evenementen en ideeën ervoor. Wees kalm.

En, het idee lijkt me leuk.. Denk dat er weinig negatiefs in te zien is. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 1:33 pm

Cynthia schreef:

Evenementen en ideeën ervoor. Wees kalm.

En, het idee lijkt me leuk.. Denk dat er weinig negatiefs in te zien is. (:
Ik ben kalm. Tuurlijk ben ik kalm. Typer happy Neh, negeer dat laatste maar.

Dus dit idee is beter dan het eerste dat ik opdreunde. Yeey, want deze heb ik zelf bedacht. Drie hoeraatjes voor Renske!! :la:
PS: Check net mail. Yeey! Nieuwsbrief rond! dummy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimevr dec 17, 2010 1:37 pm

[Alleen beheerders zien deze link]

Citaat :
Zoals ik al zei krijg je punten die alleen te verkrijgen zijn via de klaagmuur. Als iemand een klacht heeft geplaatst zal er aan de rechter zijkant een tekentje staan met een plusje en een minnetje erboven. Ben jij het met de klacht eens, dan geef je het een plusje. Vind je het onterecht, dan geef je het een minnetje. Weet je niet wat je vind, dan geef je het niks. Reageren op deze klachten is verboden. Hierom moet de klacht wel duidelijk zijn. Is je klacht niet duidelijk genoeg, dan post een moderator dat het duidelijker gemaakt moet. Ook hierop niet reageren! Je hebt niet voor niets een EDIT-knop.

Blijkbaar neemt niemand de tijd eens goed te lezen..

Ach, aangezien het nu toch is uitgelopen tot een discussie zal ik het verplaatsen.. En komen jullie allemaal, dus ook jij Maaike, er af met een normale, %-loze, waarschuwing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimeza dec 18, 2010 1:30 am

Ik heb het gelezen, écht. Maar niet alles geloof ik... Oh-smiley
Nou ja, iig... De plannen zijn nu dus:
- Nieuwsbrief Afgerond Woohoo!
- Meer evenementen als er wat meer users komen
- Reclame op Ws en nog wat rpg's
- "Het idee van Renske wat ik maar half begrijp"

Tenminste als er een beheerder mee instemt :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimeza dec 18, 2010 3:18 am

Isha schreef:
- Nieuwsbrief Al gedaan.
- Meer evenementen als er wat meer users komen Zoals je kan zien bij 'gebruikers' is er al een contest georganiseerd. Verder zijn we al druk in overleg voor een ander evenement. Ideeën zijn - denk ik - altijd welkom. (:
- Reclame op Ws en nog wat rpg's Moet lukken.
- "Het idee van Renske wat ik maar half begrijp" Hmmn. Ik wil het.. Uitgebreider.

Maar.. Niet alleen een topic voor rivalen/reisgenoten. Een topic waarin je gewoon iemand zoekt; voor een gevecht, als rivaal/reisgenoot of whatever. Maar, dat je er zeg maar altijd terecht kan. Lijkt me een stuk simpeler.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimeza dec 18, 2010 3:20 am

Cynthia schreef:
Maar.. Niet alleen een topic voor rivalen/reisgenoten. Een topic waarin je gewoon iemand zoekt; voor een gevecht, als rivaal/reisgenoot of whatever. Maar, dat je er zeg maar altijd terecht kan. Lijkt me een stuk simpeler.
Da's ook zo. Klinkt inderdaad veel gemakkelijker. En logischer ook, eigenlijk. Dat ik daar niet opgekomen ben. :/
Tja, ik ben ook blond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimezo dec 19, 2010 7:16 am

Cynthia schreef:

Maar.. Niet alleen een topic voor rivalen/reisgenoten. Een topic waarin je gewoon iemand zoekt; voor een gevecht, als rivaal/reisgenoot of whatever. Maar, dat je er zeg maar altijd terecht kan. Lijkt me een stuk simpeler.
[Alleen beheerders zien deze link]
Voor zover ik weet mag je daar ook gewoon topics openen waarin je naar rivalen vraagt.. En als Maaike het daar mee eens is, is het zo, aangezien wij de administratoren zijn.
Voor een gevecht twijfel ik, maar op zich zou het ook wel kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimezo dec 19, 2010 9:13 am

Ik heb nog een paar site's om reclame op te maken:
[Alleen beheerders zien deze link]
[url][Alleen beheerders zien deze link]

Misschien hebben jullie op bepaalde RPG's hiervan al reclame gemaakt maar volgens mij de meeste nog niet. En ik raad aan om niet alleen een banner te sturen maar ook echt een topic aan te maken want dat trekt over het algemeen meer mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimezo dec 19, 2010 9:15 am

Isha schreef:
En ik raad aan om niet alleen een banner te sturen maar ook echt een topic aan te maken want dat trekt over het algemeen meer mensen.
Dat laatste werkt natuurlijk alleen als wij een account hebben op het desbetreffende forum. Als we dit niet hebben, kunnen we er wel een aanmaken, maar dan moeten we er ook op actief zijn. Tenslotte zijn leden niet gewenst als ze enkel reclame maken [dus eigenlijk alleen spammen].
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitimezo dec 19, 2010 9:19 am

Nuri schreef:
Isha schreef:
En ik raad aan om niet alleen een banner te sturen maar ook echt een topic aan te maken want dat trekt over het algemeen meer mensen.
Dat laatste werkt natuurlijk alleen als wij een account hebben op het desbetreffende forum. Als we dit niet hebben, kunnen we er wel een aanmaken, maar dan moeten we er ook op actief zijn. Tenslotte zijn leden niet gewenst als ze enkel reclame maken [dus eigenlijk alleen spammen].

Dat weet ik maar als het even kan dan zou ik dus een topic aanmaken. Ik heb op bepaalde site's ook een acc hoor :]
Op HL, WC en Bird of Prey heb ik een acc maar van BP en HL zijn inactief. Verder heb ik wel een acc op WS maar anderen op deze site zijn actiever dan ik geloof ik Razz

P.S. Sorry als m'n berichten dubbel aankomen, dat had ik net ook, maar mijn pc doet vaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Inactiviteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inactiviteit   Inactiviteit Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inactiviteit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Discussies-
Ga naar: