Aantal berichten : 106 Registration date : 14-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 16 years Trainer soort: Rondtrekkende trainer Team:
Onderwerp: Dier raden ma dec 20, 2010 12:14 pm
Dit spel werkt als volgt. Er wordt een plaatje geplaatst van een bestaand dier en er moet door anderen woorden geraden welk dier dit is. Degene die het goed raad mag een nieuw plaatje posten. Je mag slechts een keer per post raden en je mag niet dubbel posten. [Dat laastste was volgens mij sowieso al een regel :] ]
Even alle regels op een rijtje: - Eén keer raden per post en geen dubbelpost - Alleen degene die het als eerste goed heeft geraden mag het volgende plaatje posten - Enkel plaatjes van een bestaand dier [geen micro-organismen!] - Als je twee keer achter elkaar het juiste dier hebt geraden mag je het eerstvolgende plaatje niet meedoen. Daarna doe je weer mee.
Ik zal beginnen.
Klik:
Voor de mensen die weinig verstand van vogels hebben een moeilijke
Laatst aangepast door Isha op di dec 21, 2010 8:27 am; in totaal 2 keer bewerkt
Nyra
Aantal berichten : 10 Registration date : 28-08-10
Goed, misschien moeten we een regeltje toevoegen dat als je het goed hebt gehad, je de volgende niet meer goed mag hebben? Om anderen ook maar even een kans te geven. =3
Maargoed.. 'k Heb geen idee.. Een Oranje Vlinder? Nee grapje. =')
Dallaz
Aantal berichten : 39 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Kerstmaaan =D Registration date : 20-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 17 Trainer soort: Waterpokemon Trainer/Coördinator Team:
Onderwerp: Re: Dier raden di dec 21, 2010 7:49 am
Een tijgervlinder? x]
Isha
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 16 years Trainer soort: Rondtrekkende trainer Team:
Onderwerp: Re: Dier raden di dec 21, 2010 8:23 am
Demy schreef:
Goed, misschien moeten we een regeltje toevoegen dat als je het goed hebt gehad, je de volgende niet meer goed mag hebben? Om anderen ook maar even een kans te geven. =3
Maargoed.. 'k Heb geen idee.. Een Oranje Vlinder? Nee grapje. =')
Beetje raar als je dan expres fout gaat zeggen xD Ik maak wel even een regel dat je niet meer dan 2x achter elkaar goed mag raden. En als je dan 2x plaatje gepost hebt mag je het volgende plaatjes ding niet mee doen tot die weer geraden is. Het is een beetje vaag xD Maar ik ga het nu editten.
Ik heb het niet over expres fout hebben gehad, dat maak jij er van. Ik bedoel gewoon dat je als je gewonnen hebt en iemand jouw dier geraden heeft, je die niet mee mag doen. Dus niet twee keer, maar gewoon na één keer. Als die geraden is mag je natuurlijk wel weer meedoen. Zo krijgt iedereen een kansje mee te doen.. Maar, ik zal het eens met Maaike er over hebben en dan beslissen we, ofzo.
'K denk een vosvlinder trouwens.
EDIT: Oeps, ik denk helemaal niets. Ik overtreed mijn eigen regel xD
Tim
Aantal berichten : 89 Registration date : 20-05-10
Onderwerp: Re: Dier raden vr dec 24, 2010 7:06 am
Die zag ik gisteren op tv maar ik ben hem vergeten. Damn! Dit kan ik niet uitstaan xD Laat ik het maar houden op een verminkte gnoe.
@ Demy/Ayla: Het was heus niet boos bedoeld of zoiets maar het kwam wel zo over. Als je een paar duidelijke regels weet, zou je dit dan aan willen passen in mijn eerste post?
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Ik vind het ook wel iets weg hebben van een soort eland.. Maar wat voor soort eland, dat is dan de vraag.. o: Of is er maar één soort eland? xD nee toch? o:
& @Isha: Bedoel je dat mijn tekst boos over kwam? Als dat zo is, sorry daarvoor, zo was het idd niet bedoeld. En ik denk dat we de regels eerst wel zo kunnen laten staan.. Hoewel er wel één dingetje is, maar als je dat er bij zet krijg je juist mensen die dat gaan doen.. xd Dus, we gaan ff zo door tot er echt problemen komen. Enzo.
Ayla Admin
Aantal berichten : 321 Registration date : 09-11-09
Nee, het is geen verminkte gnoe en ook geen eland. Al is hij wel familie van de gnoe. Tenminste, dit dier heeft 3 benaming en in één van die benaming komt het woord gnoe voor. xD
Kom op mensen, zo moeilijk is ie niet! =D (nog een tip nodig?)
Levy
Aantal berichten : 101 Leeftijd : 28 Woonplaats : Gemert Registration date : 16-05-10