Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Online-icoontje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Online-icoontje Empty
BerichtOnderwerp: Online-icoontje   Online-icoontje Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:44 am

Ik weet niet of dit topic op deze plaats hoort maar ik kon zo gauw even geen ideeën-topic vinden. Mijn idee is dus een "Online-icoontje" wat aangeeft of de gebruiker online of offline is. Dit zie je dan in de post van de gebruiker. Ik was eerst aan het zoeken naar het icoontje maar ik kon het nergens vinden dus het leek me handig om dit idee even voor te stellen. Of is het er al? Dan voel ik me dom Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Online-icoontje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online-icoontje   Online-icoontje Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:55 am

Onderaan de index staat gewoon het lijstje met online mensen?
Hmmn, ik dacht dat dit icoontje al bij de skin in zat, maar blijkbaar dus niet. o:

Maar, als er zo'n icoontje moet komen, moeten we een heleboel icoontjes aanpassen.. Daarom wil ik eerst weten of mensen dit heel belangrijk vinden. Zo niet, dan hoeven wij niet al die icoontjes te veranderen. Is dit wel zo, dan moeten we maar even moeite doen.. ='3
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Online-icoontje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online-icoontje   Online-icoontje Icon_minitimedi dec 21, 2010 8:57 am

Nou, ikzelf vind het niet superbelangrijk want ik kan inderdaad gewoon even naar de index/portal gaan en scrollen maar het is wel handiger. En je hoeft niet persé alle icoontjes aan te passen. Je maakt gewoon een plaatje met dezelfde achtergrondkleur als hier en plakt de letters 'online' er in. Dan ben ik tevreden :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Dallaz

Dallaz


Vrouw Aantal berichten : 39
Leeftijd : 27
Woonplaats : Bij de Kerstmaaan =D
Registration date : 20-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17
Trainer soort: Waterpokemon Trainer/Coördinator
Team:

Online-icoontje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online-icoontje   Online-icoontje Icon_minitimedi dec 21, 2010 9:43 am

Ik vind het niet heel erg belangrijk, ik kijk gewoon eventjes bij de index.
Maar als het niet heel veel moeite kost is het wel fijn.
Maarja, als je daarvoor heel veel icoontjes moet aanpassen vind ik het niet echt nodig ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Online-icoontje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online-icoontje   Online-icoontje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Online-icoontje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Discussies-
Ga naar: