Aantal berichten : 39 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Kerstmaaan =D Registration date : 20-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 17 Trainer soort: Waterpokemon Trainer/Coördinator Team:
Onderwerp: Nadineeh di dec 21, 2010 12:42 pm
Hallooskes. Ik ben dus Nadine, zoals je in bovenstaand "diggie" wel hebt kunnen waarnemen. ='] en ik ben 14 jaartjes oud. Of jong x]. Ik hou van verhalen schrijven, striptekenen, films, Disney, tekenen, schilderen, lezen, Rpgen, William Robinson, Queen, Elton John, Phil Collins, anime, smiley, dieren, & muuuuch more. Uw, ik ben nu bezig met een fanfiction van Disney's Princess and The Frog. In het engels =D Ik zit in Havo 3, en wil later iets doen met reizen, geschiedenis en cultuur. Omdat dat leuk is x] Je mag me oversmiled vinden
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. En je mag mijn sequel ook lezen, dan stuur ik 'm via Pb ofseu =D
Tadaam, einde.
En nog een prettig prettig kerstfeest
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Whoa. Je bent al zo ingeburgerd in het kletstopic, dat ik bijna vergat dat je nog niet zo'n voorsteltopic had. Naja. Heb je toch al verwelkomd, maar zeg 't nu toch lekker nog een keer. Welkom!
En jij ook een prettig prettig kerstfeest
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Nadineeh di dec 21, 2010 12:58 pm
Zit/zat jij heel, heel toevallig op Monica High? Jouw voorstelpost doet me denken aan iemand's voorstelpost van daar, namelijk. x3 Heb ik dan gelijk dat je daar Nailah bent? x3 Niet dat ik je persoonlijk ken dan of zo, maar.. Je voorstelpost is herkenbaar x3
En en.. o: Welkom op Utah, en natuurlijk alvast fijne feestdagen toegewenst. x3
xXx, Cynthia.
Dallaz
Aantal berichten : 39 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Kerstmaaan =D Registration date : 20-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 17 Trainer soort: Waterpokemon Trainer/Coördinator Team:
Onderwerp: Re: Nadineeh di dec 21, 2010 1:07 pm
Jaah, ik was daar Nailah, maar dat is heeeel lang geleden en dat account is stom xd. Maar bedankt =D
&& Evelia ken ik ='D Ik wou nog reageren met Sean maar ben telkens inspiloos -.-"
En ja ik heb een super rockend konijn xD; Hangoor. Echt een stomme naam, maar ik heb 't bedacht toen ik 10 was dus ik kan er niets aan doen >.< Hij is namelijk een franse hangoor.. Woops ik moet hem nog voeren =']
Jasmine
Aantal berichten : 28 Leeftijd : 31 Registration date : 05-09-10