Tja. Ik werk bij de HEMA. Het was te mooi om die titel te laten liggen. :/
Naja. Ik zag 'Tekeningen' staan, zag dat er al topics hierin geopent waren, hoorde mezelf weer roepen dat ik hield van tekenen en besloot daarom niet achter te blijven. Oftewel: ik plaats hier mijn tekeningen. Hmm. Raar hoor. :/
Nou heb ik nu slechts één creatie op mijn laptop staan (moet mijn oude computer nog leeg halen, en sommige heb ik gewoon nog niet ingescand). Even ter informatie: ik heb een tablet. Alleen, de batterijen zijn op en ik ben te lui om nieuwe te halen. =_="
Daarom doe ik het met de muis en tja, dat gaat niet. Misschien dat ik maar minder lui moet zijn.
Ik heb hier, jaja, Nuri. Tadáa.
Schets ---
Begin uitwerkingSorry voor grootigheid. :/
Hier zie je dus mijn luiheid. Mijn uitwerking verschilt amper met de schets. xD Ik heb het al eens geplaatst op een andere site (ja, jij hebt het al gezien, Merel xp).
Hé. Dacht ik zomaar aan. Als er ook maar iemand is die een 'request' (nie denken aan 3FM) denkt te hebben: ik doe het graag. Ik heb nu namelijk EINDELIJK vakantie. =3
Ik teken vanalles, maar kan niet alles evengoed tekenen. Ach. Maakt niet uit. Jullie mogen het zelf weten.
EDIT: "I, just wasted, 2 minutes and 42 seconds of your life..." Tenzij je sloom leest en het meer is. Kan ik niets aan doen.
Ik heb verdorie meer tekst dat tekeningen. xD Ik ben een faal.