Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Echt Rennie

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Echt Rennie Empty
BerichtOnderwerp: Echt Rennie   Echt Rennie Icon_minitimedo dec 23, 2010 2:22 pm

Tja. Ik werk bij de HEMA. Het was te mooi om die titel te laten liggen. :/

Naja. Ik zag 'Tekeningen' staan, zag dat er al topics hierin geopent waren, hoorde mezelf weer roepen dat ik hield van tekenen en besloot daarom niet achter te blijven. Oftewel: ik plaats hier mijn tekeningen. Hmm. Raar hoor. :/
Nou heb ik nu slechts één creatie op mijn laptop staan (moet mijn oude computer nog leeg halen, en sommige heb ik gewoon nog niet ingescand). Even ter informatie: ik heb een tablet. Alleen, de batterijen zijn op en ik ben te lui om nieuwe te halen. =_="
Daarom doe ik het met de muis en tja, dat gaat niet. Misschien dat ik maar minder lui moet zijn.

Ik heb hier, jaja, Nuri. Tadáa.
Schets --- Begin uitwerking
Sorry voor grootigheid. :/
Hier zie je dus mijn luiheid. Mijn uitwerking verschilt amper met de schets. xD Ik heb het al eens geplaatst op een andere site (ja, jij hebt het al gezien, Merel xp).

Hé. Dacht ik zomaar aan. Als er ook maar iemand is die een 'request' (nie denken aan 3FM) denkt te hebben: ik doe het graag. Ik heb nu namelijk EINDELIJK vakantie. =3
Ik teken vanalles, maar kan niet alles evengoed tekenen. Ach. Maakt niet uit. Jullie mogen het zelf weten.

EDIT: "I, just wasted, 2 minutes and 42 seconds of your life..." Tenzij je sloom leest en het meer is. Kan ik niets aan doen.
Ik heb verdorie meer tekst dat tekeningen. xD Ik ben een faal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Echt Rennie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Echt Rennie   Echt Rennie Icon_minitimedo dec 23, 2010 2:58 pm

Dan geef ik jou ook even een reactie >D

Je tekent goed, het is alleen een schande dat je niet je tablet gebruikt. Mijn pen gaat echt heel lang mee al, volgens mij heb ik in al die tijd nog maar één keer de batterijen verwisseld. Batterij, bedoel ik. :3 Gewoon verwisselen die batterij en er plezier van hebben, want die wiebelige lijntjes bij het haar zijn echt verpestend. D:

Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat en naar je andere werkjes! =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Echt Rennie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Echt Rennie   Echt Rennie Icon_minitimedo dec 23, 2010 3:09 pm

Okée, hint is duidelijk. Ik ga morgen batterijen halen. >_> <_< >_>
lol :la:

Dank je voor je reactie. Ik zal m'n best doen. =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Vrouw Aantal berichten : 28
Leeftijd : 30
Registration date : 05-09-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 Jaar
Trainer soort: Trainer
Team:

Echt Rennie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Echt Rennie   Echt Rennie Icon_minitimezo dec 26, 2010 7:03 am

Ik vind de schets heel mooi, maar de uitwerking eerlijk gezegd maar wat... slecht... Maar dat komt waarschijnlijk doordat je met de muis tekent. Wat Demy ook zegt: die wiebelige lijntjes verpesten het. (hoewel je zonder pen ook een eind kunt komen... Gebruik je photoshop? Want daar heb je de pen tool, waar je mooie, rechte lijntjes mee kunt maken :3)

Maargoed, schets is heel mooi, dus ik verwacht dat je met een pennetje een heel mooie line-art kunt maken. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theheartofimagination.host56.com/
Gesponsorde inhoud





Echt Rennie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Echt Rennie   Echt Rennie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Echt Rennie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Off Game :: Crea room :: Tekeningen-
Ga naar: