Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jouw wallpaper

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Jouw wallpaper Empty
BerichtOnderwerp: Jouw wallpaper   Jouw wallpaper Icon_minitimedo dec 23, 2010 3:06 pm

Tja. Het is geen spel. Maar ik vind het leuk om elkaars wallpaper te zien. Een raar spastisch trekje van mij, daar vermaak ik me mee. Ofwel: maak een foto van je bureaublad en post 'm hier [niet te groot. Post het eventueel in een spoiler of slechts een link].

Hoe je een 'foto' maakt? Kijk op je toetsenbord. Bovenin (tenminste, staat-ie bij mij), staat een knopje genaamd Print Screen. Deze wordt vaak afgekort tot Prt Scr. Zoek dus naar een toets met die afkorting. Ga op je bureaublad staan, en knal op dat knopje.
Dan heb je een kopie. Open een fotobewerkingsprogramma (paint, photoshop, photofiltre, weet ik het), open een bestand, en plak 'm hierop. Tadáa. Verder weet je wel wat je moet doen, hoop ik, tenzij je toch nog vragen hebt. Dan vraag je dat maar. :/

De mijne? Die verschiet tussen wel dertig in. Of is het ondertussen veertig? Naja. Ik heb een bureaublad die telkens van wallpaper verspringt, om de minuut. Dus elke minuut een andere wallpaper.
Na, deze is het op dit moment [23:03 oeh laat]: Tadáa.
En ja, dat is een notitieblaadje in de hoek. Heeft mijn moeder geschreven. x|


Laatst aangepast door Nuri op vr dec 24, 2010 6:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Jouw wallpaper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw wallpaper   Jouw wallpaper Icon_minitimedo dec 23, 2010 5:18 pm

Omg, die ownt. xD Ik wou dat mijn wallpaper zei dattie van me hield! D:

Mijne is een foto, zelf gemaakt in mijn oma's tuin.. Ik hou van haar tuin, je kan er echt geweldig veel foto's maken, in elke tijd van het jaar.. x)
ff wachten tot Tinypic mee wil werken. D: *wacht ongeduldig*
Ah, done! Klikkie :3
Yeah, ik heb inderdaad IE, FF, GC én Opera. IE was standaard, FF gebruik ik voor vrijwel alles, Chrome wilde ik es proberen maar gebruik ik niet meer en Opera is nu mijn GPX+-slaaf.
Er staan heel wat Open Office files op.. Wat onafgemaakte posts, een schrijfsel, een dingetje..
Wat zinloze mapjes..
Lol, screen gemaakt om 1 uur precies. :'D

Deze foto staat lekker ook op mijn bankpas, maar dat is off-topic <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Jouw wallpaper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw wallpaper   Jouw wallpaper Icon_minitimezo dec 26, 2010 7:45 am

Nice, die foto. En die wallpaper van Renske ownt. :3

Naja, dit is de mijne:
Puppy's! «3

Yeay, de kletshoek staat bij mij geopend. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jouw wallpaper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw wallpaper   Jouw wallpaper Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jouw wallpaper
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Off Game :: Kletshoek-
Ga naar: