Onderwerp: De Role-play OC MEME za dec 25, 2010 7:40 am
Goed. Dit is een MEME, of meme, net hoe je het wilt schrijven. God mag weten wat het betekent. Volgens mij had het iets met 'hersenspinsels' te maken of zo. Dat ter zijde: een meme is het uitvoeren van bepaalde opdrachten op een bepaalde wijze. Soms teken je, soms zing je, en in ons geval schrijf je. Je hebt er veel energie, tijd en vooral fantasie voor nodig om hieraan deel te nemen. Ik daag je uit. xp
Een uitleg over de volgende lijst die ik hier post: Deze lijst bevat 18 vragen. Dat is veel. Bij elke vraag staat een korte omschrijving over een soort van 'one-shot' dat je moet uitwerken. Zie het als een korte scene die je beschrijft. Je moet dit zo fantasievol doen, het liefst met een flinke lepel humor zodat je jezelf niet in slaap werkt. Het gaat om deze lijst:
Yeey lijst!:
De Role-play OC MEME
I. Kies maximaal vijf (5) van je favoriete OC die in deze role-play zullen deelnemen. Als je er geen vijf (5), maak er dan een ter plekke. Of, maak het nog leuker, en gebruik een karakter van iemand anders (vraag dan wel eerst toestemming aan de eigenaar van de OC). Schrijf ook een kleine, korte beschrijving van de OC door middel van één of twee zinnen. 1. 2. 3. 4. 5.
II. Een van je gekozen karakters besluit om een grote intrede te maken in een willekeurige kroeg. Hoe verloopt dit? Kies Karakter Één of Karakter Vier.
III. Jaloers, Karakter Drie probeert ook een grote intree te maken, maar dit faalt hard… waarom?
IV. Een karakter is omsingeld door vele vijanden en besluit dat er maar één ding is dat ze kunnen doen: vechten! Hoe verloopt dit? Kies Karakter Twee of Karakter Vijf.
V.Karakter Drie is depressief. Karakter Één probeert de boel op te vrolijken. Hoe verloopt dat?
VI. Een gevecht als nooit tevoren ontstaat en Karakter Één en Karakter Twee raken met elkaar in de clinch, met een gevecht op leven en dood. Wie wint, en hoe?
VII.Karakter Vier of Karakter Vijf drinkt per ongeluk een liefdesdrankje. Op wie zal de eerste crush vallen? Karakter Twee, of Karakter Drie?
VIII. Aangezien Karakter Vier of Karakter Vijf gevangen zijn door de ‘liefdesvloek’, hoe proberen ze de aandacht van hun geliefde te vangen? En hoe flirten ze?
XI.Karakter Twee probeert iets te stelen van Karakter Één of Karakter Vijf. Wat moet er gestolen worden, en slaagt deze poging ook?
X.Karakter Drie organiseert een van de grootste feesten die er ooit gegeven zijn, maar nodigt slechts één persoon uit. Welke karakter is dit?
XI.Alle Karakters komen bij elkaar voor een kerstdiner… verloopt dit goed? Geef details.
XII. Opeens verdwijnt Karakter Één in het niets. Zowel Karakter Drie en Karakter Vijf zijn hierbij betrokken, maar verder is er niemand. Hoe reageren ze?
XIII.Karakter Drie is slachtoffer van een ongeluk. Wat was het voertuig, wie stuurde, en hoe gebeurde het?
XIV.Karakter Twee probeert een baan te krijgen met help van Karakter Drie en Karakter Vier. Hoe ging dit?
XV.Karakter Drie of Karakter Vier verlaten een drukke kroeg tijdens een hip feest. Hoe ging dit? Waarom vertrok deze?
XVI.Karakter Één wordt wakker in bed met een karakter Van Jou Keuze!
XVII.Een Karakter Van Jou Keuze wordt een superieur wezen en creëert een wereld naar zijn beeld. Hoe ziet dit eruit?
XVIII. Voordat we gaan, Alle Karakters geven commentaar op wat zij het minst leuk vonden dat wat jij (hun ’schepper’ ) hun hebt laten doen. Je hebt vast wel ooit iets geschreven wat zij niet leuk vonden. 1. 2. 3. 4. 5.
Snap je de lijst? Ik zei toch dat je veel tijd op handen moet hebben. :/ Anywayzz. De invulbare lijst valt hier uit deze nieuwe, onderstaande spoiler te halen.
Yeey Invulbare lijst! <3:
Code:
[u][b]De Role-play OC MEME[/u][/b]
[b][u]I.[/u] Kies maximaal [u]vijf (5)[/u] van je favoriete OC die in deze role-play zullen deelnemen. Als je er geen [u]vijf (5)[/u], maak er dan een ter plekke. Of, maak het nog leuker, en gebruik een karakter van iemand anders (vraag dan wel eerst toestemming aan de eigenaar van de OC). Schrijf ook een kleine, korte beschrijving van de OC door middel van één of twee zinnen.[/b] [u]1.[/u] [u]2.[/u] [u]3.[/u] [u]4.[/u] [u]5.[/u]
[b][u]II.[/u] Een van je gekozen karakters besluit om een grote intrede te maken in een willekeurige kroeg. Hoe verloopt dit? Kies [u]Karakter Één[/u] of [u]Karakter Vier[/u].[/b]
[b][u]III.[/u] Jaloers, [u]Karakter Drie[/u] probeert ook een grote intree te maken, maar dit faalt hard… waarom?[/b]
[b][u]IV.[/u] Een karakter is omsingeld door vele vijanden en besluit dat er maar één ding is dat ze kunnen doen: vechten! Hoe verloopt dit? Kies [u]Karakter Twee[/u] of [u]Karakter Vijf[/u].
[b][u]V.[/u] [u]Karakter Drie[/u] is depressief. [u]Karakter Één[/u] probeert de boel op te vrolijken. Hoe verloopt dat?[/b]
[b][u]VI.[/u] Een gevecht als nooit tevoren ontstaat en [/u]Karakter Één[/u] en [u]Karakter Twee[/u] raken met elkaar in de clinch, met een gevecht op leven en dood. Wie wint, en hoe?[/b]
[b][u]VII.[/u] [u]Karakter Vier[/u] of [u]Karakter Vijf[/u] drinkt per ongeluk een liefdesdrankje. Op wie zal de eerste crush vallen? [u]Karakter Twee[/u], of [u]Karakter Drie[/u]?[/b]
[b][u]VIII.[/u] Aangezien [u]Karakter Vier[/u] of [u]Karakter Vijf[/u] gevangen zijn door de ‘liefdesvloek’, hoe proberen ze de aandacht van hun geliefde te vangen? En hoe flirten ze?[/b]
[b][u]XI.[/u] [u]Karakter Twee[/u] probeert iets te stelen van [u]Karakter Één[/u] of [u]Karakter Vijf[/u]. Wat moet er gestolen worden, en slaagt deze poging ook?[/b]
[b][u]X.[/u] [u]Karakter Drie[/u] organiseert een van de grootste feesten die er ooit gegeven zijn, maar nodigt slechts één persoon uit. Welke karakter is dit?[/b]
[b][u]X.[/u] [u]Alle Karakters[/u] komen bij elkaar voor een kerstdiner… verloopt dit goed? Geef details.[/b]
[b][u]XII.[/u] Opeens verdwijnt [u]Karakter Één[/u] in het niets. Zowel [u]Karakter Drie[/u] en [u]Karakter Vijf[/u] zijn hierbij betrokken, maar verder is er niemand. Hoe reageren ze?[/b]
[b][u]XIII.[/u] [u]Karakter Drie[/u] is slachtoffer van een ongeluk. Wat was het voertuig, wie stuurde, en hoe gebeurde het?
[b][u]XIV.[/u] [u]Karakter Twee[/u] probeert een baan te krijgen met help van [u]Karakter Drie[/u] en [u]Karakter Vier[/u]. Hoe ging dit?[/b]
[b][u]XV.[/u] [u]Karakter Drie[/u] of [u]Karakter Vier[/u] verlaten een drukke kroeg tijdens een hip feest. Hoe ging dit? Waarom vertrok deze?[/b]
[b][u]XVI.[/u] [u]Karakter Één[/u] wordt wakker in bed met een [u]karakter Van Jou Keuze[/u]!
[b][u]XVII.[/u] [u]Een Karakter Van Jou Keuze[/u] wordt een superieur wezen en creëert een wereld naar zijn beeld. Hoe ziet dit eruit?[/u]
[b][u]XVIII.[/u] Voordat we gaan, [u]Alle Karakters[/u] geven commentaar op wat zij het minst leuk vonden dat wat jij (hun ’schepper’ ) hun hebt laten doen. Je hebt vast wel ooit iets geschreven wat zij niet leuk vonden.[/b] [u]1.[/u] [u]2.[/u] [u]3.[/u] [u]4.[/u] [u]5.[/u]
Als je het wat onhandig vind om het hieruit te kopiëren, kun je nog altijd deze post quoten en de lijst er zelf uithalen.
Veel lol en plezier. Even als extra regel: stel dat je zo gek bent geweest deze lijst in te vullen en je wilt het hier posten, doe ons een lol en post dit in een spoiler. Anders krijgen we hier per post een overdosis aan tekst. Je hoeft trouwens niet per sé een lijst te maken om hier te kunnen posten. Als je gewoon wilt commentaar geven, kan dat ook.
PS: weet je niet wat een OC is? Dit betekent Original Character. Het is dus jouw zelfbedachte karakter. Snappievou? =3
EDIT: Drie hoeraatjes voor gigapost!!
Laatst aangepast door Nuri op ma dec 27, 2010 3:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME ma dec 27, 2010 7:31 am
Vraagje: Moet je OC's gebruiken die op deze RPG zitten, of mag je ook andere persoganes gebruiken? xd Dit was me niet helemaal duidelijk, dusja. Toen vroeg ik het. ;D
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME ma dec 27, 2010 8:03 am
Demy schreef:
Vraagje: Moet je OC's gebruiken die op deze RPG zitten, of mag je ook andere persoganes gebruiken? xd Dit was me niet helemaal duidelijk, dusja. Toen vroeg ik het. ;D
Ah, da's 'n goeie. Stom dat ik dat er niet bijgezet heb. :/ Je mag ook andere personages gebruiken. Zolang het maar OC's van RPG's zijn. Welke RPG maakt niet uit. =3
Jasmine
Aantal berichten : 28 Leeftijd : 31 Registration date : 05-09-10
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME ma dec 27, 2010 12:27 pm
Oke, ik ben 'm aan het invullen, maar er zit wel een ieniemieniefoutje in de code. Er staat namelijk twee keer III. De tweede moet IV zijn En ik had een vraagje over VII: moet je van zowel personage 4, als van personage 5 schrijven op wie ze vallen, of van een van beide? :3
Edit: Oh, en van de laatste vraag: moet je dan over dingen schrijven die in de meme zijn gebeurt, of over dingen die op de RPG, waarvan ze afkomstig zijn, zijn gebeurt?
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME ma dec 27, 2010 2:06 pm
Spoiler:
De Role-play OC MEME
I. Kies maximaal vijf (5) van je favoriete OC die in deze role-play zullen deelnemen. Als je er geen vijf (5), maak er dan een ter plekke. Of, maak het nog leuker, en gebruik een karakter van iemand anders (vraag dan wel eerst toestemming aan de eigenaar van de OC). Schrijf ook een kleine, korte beschrijving van de OC door middel van één of twee zinnen. 1.Achi 2.Force 3.Shiny 4.Nero 5.Moyasu (Met wel één post! Anders kwam ik account's te kort. ) Prpg accountjes :3 II. Een van je gekozen karakters besluit om een grote intrede te maken in een willekeurige kroeg. Hoe verloopt dit? Kies Karakter Één of Karakter Vier. Nero, het verloopt niet goed. Het is wel een opvallende optreden, hij struikelt over iets, valt in iets en kijkt dan droog naar de rest. III. Jaloers, Karakter Drie probeert ook een grote intree te maken, maar dit faalt hard… waarom? Zijn stomheid kwaliteit is net iets lager... III. Een karakter is omsingeld door vele vijanden en besluit dat er maar één ding is dat ze kunnen doen: vechten! Hoe verloopt dit? Kies Karakter Twee of Karakter Vijf. Arme Force, die zien we een tijdje niet meer terug. [b]V.Karakter Drie is depressief. Karakter Één probeert de boel op te vrolijken. Hoe verloopt dat? R.I.P. Achi.. Al was hij al dood.. VI. Een gevecht als nooit tevoren ontstaat en [/u]Karakter Één[/u] en Karakter Twee raken met elkaar in de clinch, met een gevecht op leven en dood. Wie wint, en hoe? Achi, Force is net iets te zwak.. Hoe Force verliest? Achi zet zijn magische derp powers in te zetten VII.Karakter Vier of Karakter Vijf drinkt per ongeluk een liefdesdrankje. Op wie zal de eerste crush vallen? Karakter Twee, of Karakter Drie? Shiny eet die dag varken VIII. Aangezien Karakter Vier of Karakter Vijf gevangen zijn door de ‘liefdesvloek’, hoe proberen ze de aandacht van hun geliefde te vangen? En hoe flirten ze? Steentjes naar zijn kop gooien, en dan rotsblokken.. Kronnend flirten.. IX.Karakter Twee probeert iets te stelen van Karakter Één of Karakter Vijf. Wat moet er gestolen worden, en slaagt deze poging ook? Op de miljoenen na die achi samen met Tuny's heeft 'verdiend' met een popcorn kraampje valt er niet echt veel te stelen. Het zou slecht verlopen als Achi nog leefde, maar nu hij dood is gaat dat best makkelijk. X.Karakter Drie organiseert een van de grootste feesten die er ooit gegeven zijn, maar nodigt slechts één persoon uit. Welke karakter is dit? Nero, zijn zoon Best lomp met je zoon feesten -.-' XI.Alle Karakters komen bij elkaar voor een kerstdiner… verloopt dit goed? Geef details. Nup, Force & Achi staan aan de goeie kant. Nero en Shiny aan de slechte kant. En Achi zou vast wraak willen omdat hij vermoord is door Shiny o= En Moyasu is vast het eten o= XII. Opeens verdwijnt Karakter Één in het niets. Zowel Karakter Drie en Karakter Vijf zijn hierbij betrokken, maar verder is er niemand. Hoe reageren ze? Shiny : Yes! (Hij is er echt bij betrokken) Moyasu : Ken ik hem? XIII.Karakter Drie is slachtoffer van een ongeluk. Wat was het voertuig, wie stuurde, en hoe gebeurde het? Vliegtuig, Nero hij mistte de baan. XIV.Karakter Twee probeert een baan te krijgen met help van Karakter Drie en Karakter Vier. Hoe ging dit? Shiny en Nero lokken Force vast in een vulkaan en zeggen dat het een vermomde supermarkt is o= Arme Force. XV.Karakter Drie of Karakter Vier verlaten een drukke kroeg tijdens een hip feest. Hoe ging dit? Waarom vertrok deze? Nero is een echte feestbeest. Het was awesome maar hij moest van zijn moeder thuis komen. XVI.Karakter Één wordt wakker in bed met een karakter Van Jou Keuze! Nohhhhhhh! [b]XVII.Een Karakter Van Jou Keuze wordt een superieur wezen en creëert een wereld naar zijn beeld. Hoe ziet dit eruit?[/u] Achi.. Vol met koekjes.... [b]XVIII. Voordat we gaan, Alle Karakters geven commentaar op wat zij het minst leuk vonden dat wat jij (hun ’schepper’ ) hun hebt laten doen. Je hebt vast wel ooit iets geschreven wat zij niet leuk vonden. 1. Dood gaan.. 2. Eigenlijk niks.. 3. Door Amore en haar voltexplosie onder steentjes geblazen te worden. 4. In een rivier rennen terwijl hij een goeie opkomt wou maken. 5. Gemaakt worden.
Ik de eerste? Ik hoop dat het goed is.. Er zitten vast wel wat foutjes in.
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME ma dec 27, 2010 3:29 pm
Jasmine schreef:
Oke, ik ben 'm aan het invullen, maar er zit wel een ieniemieniefoutje in de code. Er staat namelijk twee keer III. De tweede moet IV zijn En ik had een vraagje over VII: moet je van zowel personage 4, als van personage 5 schrijven op wie ze vallen, of van een van beide? :3
Edit: Oh, en van de laatste vraag: moet je dan over dingen schrijven die in de meme zijn gebeurt, of over dingen die op de RPG, waarvan ze afkomstig zijn, zijn gebeurt?
Goed dat je zegt van dat fotuje (huh?) foutje, zal het meteen veranderen. En bij vraag VII is de bedoeling dat één van het valt, je mag zelf kiezen wie. Tenzij je wilt dat ze allebei de fout maken zo'n drankje te drinken. xd Bij de laatste vraag mag je zelf dingen uitkiezen: zowel die in de meme zijn gebeurt, als dingen die van een RPG afkomstig zijn. =3
Alex schreef:
Ik de eerste? Ik hoop dat het goed is.. Er zitten vast wel wat foutjes in.
Yeey je bent de eerste. xd Foutjes in de meme maken maakt niet uit. Het is tenslotte maar een lijst die je vrijwillig kan invullen, je mag 'm invullen zoals je zelf wilt. Ik vind 'm trouwens écht cool. Vooral de antwoorden op XII, XIII en XVI vind ik hip.
Demy Admin
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME ma dec 27, 2010 4:52 pm
Spoiler:
[De Role-play OC MEME
I. Kies maximaal vijf (5) van je favoriete OC die in deze role-play zullen deelnemen. Als je er geen vijf (5), maak er dan een ter plekke. Of, maak het nog leuker, en gebruik een karakter van iemand anders (vraag dan wel eerst toestemming aan de eigenaar van de OC). Schrijf ook een kleine, korte beschrijving van de OC door middel van één of twee zinnen. 1. Shadow ~ Grijze Raichu. 2. Lunaria ~ Blinde Noctowl. 3. Comet ~ Slechte Pikachu. 4. Karai ~ Raichu, Shadow's ex. 5. Nyra ~ Noctowl, Lunaria's moeder.
II. Een van je gekozen karakters besluit om een grote intrede te maken in een willekeurige kroeg. Hoe verloopt dit? Kies Karakter Één of Karakter Vier. Karai is ontslagen bij zijn platenmaatschappij en wil kijken of hij eens kan optreden in de kroeg. En dat lukt! Alle dronken gasten wiegen gezellig mee op zijn nieuwe soort muziek, dat sterk lijkt op dat van onze Guus Meeuwis. Is hij stiekem toch talentvol of komt het omdat al die gasten dronken zijn?
III. Jaloers, Karakter Drie probeert ook een grote intree te maken, maar dit faalt hard… waarom? Comet is te klein; niemand ziet hem dus wordt hij vertrapt door de dronken mensen.
IV. Een karakter is omsingeld door vele vijanden en besluit dat er maar één ding is dat ze kunnen doen: vechten! Hoe verloopt dit? Kies Karakter Twee of Karakter Vijf. Ze zouden beiden gewoon wegvliegen.. :'3
V.Karakter Drie is depressief. Karakter Één probeert de boel op te vrolijken. Hoe verloopt dat? Hmmn.. Comet zou Shadow over Amore (zn ex) vragen. Hoe het gaat enzo. Stalker. D:
VI. Een gevecht als nooit tevoren ontstaat en Karakter Één en Karakter Twee raken met elkaar in de clinch, met een gevecht op leven en dood. Wie wint, en hoe? Shadow. Black Thunder ftw. 8D
VII.Karakter Vier of Karakter Vijf drinkt per ongeluk een liefdesdrankje. Op wie zal de eerste crush vallen? Karakter Twee, of Karakter Drie? Karai drinkt een drankje, omdat hij toch maar toegeeftdat het niks meer met Shadow gaat worden. Maar dan valt hij perongeluk op Comet, die een mannetje is én aan de andere kant staat! Oh noes!
VIII. Aangezien Karakter Vier of Karakter Vijf gevangen zijn door de ‘liefdesvloek’, hoe proberen ze de aandacht van hun geliefde te vangen? En hoe flirten ze? karai gaat zingen. En hij geeft Comet complimentjes. Comet's antwoord: “iel, ga weg ouwe, ik mot niks van je.”
XI.Karakter Twee probeert iets te stelen van Karakter Één of Karakter Vijf. Wat moet er gestolen worden, en slaagt deze poging ook? Lunaria wil maar al te graag Nyra's leven stelen.. Maar helaas lukt dit nooit.. ;D
X.Karakter Drie organiseert een van de grootste feesten die er ooit gegeven zijn, maar nodigt slechts één persoon uit. Welke karakter is dit? Amore, of moet het iemand van de lijst zijn? Dan Shadow, want die gaat nog om met Amore. ô.o
XI.Alle Karakters komen bij elkaar voor een kerstdiner… verloopt dit goed? Geef details. Nee, niet echt. Nyra en Lunaria proberen elkaar te vermoorden, Comet stalkt Shadow om te praten over Amore, Karai doet hopeloze pogingen met Shadow te flirten en Shadow probeert Nyra én Lunaria te vermoorden. Stond kerst niet voor vrede? ô.o
XII. Opeens verdwijnt Karakter Één in het niets. Zowel Karakter Drie en Karakter Vijf zijn hierbij betrokken, maar verder is er niemand. Hoe reageren ze? Comet zou meteen aan Akira vertellen dat Shadow veerdwenen is.. Nyra zal treuren omdat ze niks van het lijk kan eten.
XIII.Karakter Drie is slachtoffer van een ongeluk. Wat was het voertuig, wie stuurde, en hoe gebeurde het? Het voertuig was die auto die Amore, Evening en Riolu had gemaakt om Shadow te vervoeren toen ze bijna niets meer kon. Er was geen bestuurder; Comet wilde zelf zien hoe het ding werkte. Hij knalde met zijn kop tegen Shadow's dikke reet.. C:
XIV.Karakter Twee probeert een baan te krijgen met help van Karakter Drie en Karakter Vier. Hoe ging dit? Karai bleef herhalen dat ze moest gaan zingen. Comet wilde haar inhuren als vervoersmiddel.
XV.Karakter Drie of Karakter Vier verlaat een drukke kroeg tijdens een hip feest. Hoe ging dit? Waarom vertrok deze? Karai werd er uit gegooid omdat de echte zanger aangekomen was.
XVI.Karakter Één wordt wakker in bed met een karakter Van Jou Keuze! EVENING! Of moet het een karakter uit het lijstje zijn? Dan Comet. Die stalkt haar weer eens om info over Amore te krijgen. x'D
XVII.Een Karakter Van Jou Keuze wordt een superieur wezen en creëert een wereld naar zijn beeld. Hoe ziet dit eruit? Lunaria. Dan krijg je dus niks, want Lunaria ziet niks. Tenzij ze haar psygische krachten gebruikt, maar dat telt niet, vind ik.
XVIII. Voordat we gaan, Alle Karakters geven commentaar op wat zij het minst leuk vonden dat wat jij (hun ’schepper’ ) hun hebt laten doen. Je hebt vast wel ooit iets geschreven wat zij niet leuk vonden. 1. In een ravijn springen, dat was niet leuk. 2. Zomaar ineens besluiten dat ik een kind moest D< 3. Bijna vermoorden. En dan echt letterlijk. Dx 4. Uitmaken met Shadow D: 5. Het besluit dat ik Lunaria's kind moest zijn.. ¬¬'
Done! Het valt me op dat de twee mannetjes die er in zitten wel heel erg hopeloos zijn. o.o EDIT: Ook PokéRPG personages btw x)
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME di dec 28, 2010 2:34 am
Zie hier D:
De Role-play OC MEME
I. Kies maximaal vijf (5) van je favoriete OC die in deze role-play zullen deelnemen. Als je er geen vijf (5), maak er dan een ter plekke. Of, maak het nog leuker, en gebruik een karakter van iemand anders (vraag dan wel eerst toestemming aan de eigenaar van de OC). Schrijf ook een kleine, korte beschrijving van de OC door middel van één of twee zinnen. 1. Akira 2. Amore 3. Chiya 4. Secret 5. Senna
II. Een van je gekozen karakters besluit om een grote intrede te maken in een willekeurige kroeg. Hoe verloopt dit? Kies Karakter Één of Karakter Vier. Noes. Secret liet de kroeg exploderen met haar voltexplosie. Hoe durft ze. ;x
III. Jaloers, Karakter Drie probeert ook een grote intree te maken, maar dit faalt hard… waarom? Arme Chiya ligt uitgeschakeld onder een hoop stenen door Secret en komt niet meer los. D:
IV. Een karakter is omsingeld door vele vijanden en besluit dat er maar één ding is dat ze kunnen doen: vechten! Hoe verloopt dit? Kies Karakter Twee of Karakter Vijf. Amore’s ogen lichten rood op en ze doet een ontlading. De vijanden weten niet hoe snel ze weg moeten komen.
[b]V.Karakter Drie is depressief. Karakter Één probeert de boel op te vrolijken. Hoe verloopt dat? Akira scheldt wat, voor ze één van haar slaven leden beveelt iets leuks met Chiya (& Shira & Nero) te gaan doen.
VI. Een gevecht als nooit tevoren ontstaat en [/u]Karakter Één[/u] en Karakter Twee raken met elkaar in de clinch, met een gevecht op leven en dood. Wie wint, en hoe? Amore. Stiekem is zij namelijk gewoon veel sterker. x3
VII.Karakter Vier of Karakter Vijf drinkt per ongeluk een liefdesdrankje. Op wie zal de eerste crush vallen? Karakter Twee, of Karakter Drie? Secret valt op drie (Chiya), anders is ze pedo en valt ze op haar eigen moeder, die haar ook nog eens vermoord heeft. ;x
VIII. Aangezien Karakter Vier of Karakter Vijf gevangen zijn door de ‘liefdesvloek’, hoe proberen ze de aandacht van hun geliefde te vangen? En hoe flirten ze? “Als ik de vijand uitroei móet Chiya wel naar me kijken. :3”
IX.Karakter Twee probeert iets te stelen van Karakter Één of Karakter Vijf. Wat moet er gestolen worden, en slaagt deze poging ook? Amore probeert Comet terug te stelen van Akira, zodat Comet aan hun kant staat. Maar, dit lukt niet. D:
X.Karakter Drie organiseert een van de grootste feesten die er ooit gegeven zijn, maar nodigt slechts één persoon uit. Welke karakter is dit? Shira, haar zusje.
XI.Alle Karakters komen bij elkaar voor een kerstdiner… verloopt dit goed? Geef details. Nee, tuurlijk niet. Akira is de leidster van de slechte groep, Chiya haar dochter. Amore is de leidster van de goede groep, Senna haar dochter. Secret is de dochter van Amore en is door haar vermoord. Zij stond aan Akira’s kant. Secret zou dus absoluut wraak willen nemen, Amore zou terugvechten. Dan zou Akira zich ermee bemoeien, zou Senna gaan janken en Chiya zou heel vrolijk gaan juichen: ‘Hup, Mama, hup! ;D’
XII. Opeens verdwijnt Karakter Één in het niets. Zowel Karakter Drie en Karakter Vijf zijn hierbij betrokken, maar verder is er niemand. Hoe reageren ze? Chiya: ‘Mama is weg.’ *Korte stilte* ‘Nu is de Guerra van mij!’ *Juich* Senna: “Arme Akira. Ik ben benieuwd waar ze heen is. D:”
XIII.Karakter Drie is slachtoffer van een ongeluk. Wat was het voertuig, wie stuurde, en hoe gebeurde het? Ze bestuurde een Onix, maar keek niet goed uit waardoor zij en de Onix in een ravijn vielen. De Onix viel boven op haar, waardoor ze geplet werd en stierf. D:
[b]XIV.Karakter Twee probeert een baan te krijgen met hulp van Karakter Drie en Karakter Vier. Hoe ging dit? Chiya & Secret: “Als je nou schoonmaakster wordt van de Guerra.. Dan nemen wij jouw groep wel over! x3”
XV.Karakter Drie of Karakter Vier verlaten een drukke kroeg tijdens een hip feest. Hoe ging dit? Waarom vertrok deze? Akira vond dat Chiya nog te jong was en sleurde haar aan haar staart mee naar buiten. Vervolgens herkende iemand Secret en werd ze eruit gegooid, omdat ze bang waren dat ze deze kroeg ook zou opblazen. D:
XVI.Karakter Één wordt wakker in bed met een karakter Van Jouw Keuze! Akira kijkt met een Whatthefuck-face naar Amore, die daar ligt. Hé, ontbijt op bed! :3
[b]XVII.Een Karakter Van Jou Keuze wordt een superieur wezen en creëert een wereld naar zijn beeld. Hoe ziet dit eruit?[/u] Chiya, waarin zij de koningin is en de goede Pokémonnetjes haar slaafjes zijn. Oja, en natuurlijk heel veel snoepjes. :3
[b]XVIII. Voordat we gaan, Alle Karakters geven commentaar op wat zij het minst leuk vonden dat wat jij (hun ’schepper’ ) hun hebt laten doen. Je hebt vast wel ooit iets geschreven wat zij niet leuk vonden. 1. M’n rug bijna breken en me drie kinderen en een partner geven. D: 2. Me bijna dood laten gaan, meerdere keren. D: 3. Me geen prinses te maken. D: 4. Me de dochter van Amore maken. T.T 5. Me kleurenblind maken en me laten ontvoeren. D:
PokéRPG karaktertjes. D:
Nuri
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME wo dec 29, 2010 7:33 am
Demy schreef:
XVIII. Voordat we gaan, Alle Karakters geven commentaar op wat zij het minst leuk vonden dat wat jij (hun ’schepper’ ) hun hebt laten doen. Je hebt vast wel ooit iets geschreven wat zij niet leuk vonden. 1. In een ravijn springen, dat was niet leuk. 2. Zomaar ineens besluiten dat ik een kind moest D< 3. Bijna vermoorden. En dan echt letterlijk. Dx 4. Uitmaken met Shadow D: 5. Het besluit dat ik Lunaria's kind moest zijn.. ¬¬'
Cynthia schreef:
XVIII. Voordat we gaan, Alle Karakters geven commentaar op wat zij het minst leuk vonden dat wat jij (hun ’schepper’ ) hun hebt laten doen. Je hebt vast wel ooit iets geschreven wat zij niet leuk vonden. 1. M’n rug bijna breken en me drie kinderen en een partner geven. D: 2. Me bijna dood laten gaan, meerdere keren. D: 3. Me geen prinses te maken. D: 4. Me de dochter van Amore maken. T.T 5. Me kleurenblind maken en me laten ontvoeren. D:
Wat doen jullie je OC's allemaal aan? D= In een ravijn springen? Rug breken? Stelletje sadisten. :/
Chiara
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 28 Woonplaats : Op aarde, geloof ik x] Registration date : 19-05-10
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME wo dec 29, 2010 7:58 am
Spoiler:
De Role-play OC MEME
I. Kies maximaal vijf (5) van je favoriete OC die in deze role-play zullen deelnemen. Als je er geen vijf (5), maak er dan een ter plekke. Of, maak het nog leuker, en gebruik een karakter van iemand anders (vraag dan wel eerst toestemming aan de eigenaar van de OC). Schrijf ook een kleine, korte beschrijving van de OC door middel van één of twee zinnen. 1. Chiara 2. Sora 3. Luxor 4. Daichi 5. Sascha
Allemaal Prpg accounts, behalve de laatste, die is van ws x]
II. Een van je gekozen karakters besluit om een grote intrede te maken in een willekeurige kroeg. Hoe verloopt dit? Kies Karakter Één of Karakter Vier. Daichi rent als een gek de kroeg binnen, springt dan met een salto op een tafel en kijkt dan pas droog om zich heen wat een kroeg nou eigenlijk moet voorstellen.
III. Jaloers, Karakter Drie probeert ook een grote intree te maken, maar dit faalt hard… waarom? De tafel stond iets te ver weg =/
IV. Een karakter is omsingeld door vele vijanden en besluit dat er maar één ding is dat ze kunnen doen: vechten! Hoe verloopt dit? Kies Karakter Twee of Karakter Vijf. Sora steekt ze gewoon in de fik. ;D
[b]V.Karakter Drie is depressief. Karakter Één probeert de boel op te vrolijken. Hoe verloopt dat? Ik denk dat Luxor heel blij zal zijn met een (dooie) Manera lid o.o
VI. Een gevecht als nooit tevoren ontstaat en [/u]Karakter Één[/u] en Karakter Twee raken met elkaar in de clinch, met een gevecht op leven en dood. Wie wint, en hoe? Ze zijn beide te droog om het gevecht af te maken, dus lopen ze poot in poot weg =D (wtf... D:)
VII.Karakter Vier of Karakter Vijf drinkt per ongeluk een liefdesdrankje. Op wie zal de eerste crush vallen? Karakter Twee, of Karakter Drie? Ah, wat schattig... Twee elektrische pokémon samen bij zonsondergang ;D
VIII. Aangezien Karakter Vier of Karakter Vijf gevangen zijn door de ‘liefdesvloek’, hoe proberen ze de aandacht van hun geliefde te vangen? En hoe flirten ze? Daichi leert hem vast zijn salto-op-de-tafel manier ;D
XI.Karakter Twee probeert iets te stelen van Karakter Één of Karakter Vijf. Wat moet er gestolen worden, en slaagt deze poging ook? Sora wilt Sascha vacht hebben, maar dat gaat haar niet lukken. Zodra ze een aanval afvuurt is het verbrand D:
X.Karakter Drie organiseert een van de grootste feesten die er ooit gegeven zijn, maar nodigt slechts één persoon uit. Welke karakter is dit? Luxor lokt Chiara in een hinderlaag. Zijn we daar ook meteen vanaf >D
X.Alle Karakters komen bij elkaar voor een kerstdiner… verloopt dit goed? Geef details. Nup. Sascha is géén pokémon maar een wolf, Chiara zit in de manera en Luxor in de Guerra, Sora en Daichi zijn groepsloos. Ik denk dat die laatste twee nog wel wat plezier hebben, ookal stalkt Daichi Luxor vast wel ;D
XII. Opeens verdwijnt Karakter Één in het niets. Zowel Karakter Drie en Karakter Vijf zijn hierbij betrokken, maar verder is er niemand. Hoe reageren ze? Luxor:''Eindelijk, das één minder >D'' Sascha:''Ken ik jou? o.o''
XIII.Karakter Drie is slachtoffer van een ongeluk. Wat was het voertuig, wie stuurde, en hoe gebeurde het? Chiara besloot wraak te nemen en bestuurde een bulldozer =D (R.I.P Luxor (a))
[b]XIV.Karakter Twee probeert een baan te krijgen met help van Karakter Drie en Karakter Vier. Hoe ging dit? ''Als je hem bij me weg krijgt geef ik je genoeg geld om de rest van je leven voort te zetten D:''
XV.Karakter Drie of Karakter Vier verlaten een drukke kroeg tijdens een hip feest. Hoe ging dit? Waarom vertrok deze? Luxor verlaat de kroeg met een ziekewagen, omdat de tafel te ver stond D:
XVI.Karakter Één wordt wakker in bed met een karakter Van Jou Keuze! Chiara:.... Sascha:''Ken ik jou? o.o'' [b]XVII.Een Karakter Van Jou Keuze wordt een superieur wezen en creëert een wereld naar zijn beeld. Hoe ziet dit eruit?[/u] Daichi, dan zorgt hij dat Luxor eindelijk op hem valt en vreet snoepjes tot hij erbij neervalt ;D
[b]XVIII. Voordat we gaan, Alle Karakters geven commentaar op wat zij het minst leuk vonden dat wat jij (hun ’schepper’ ) hun hebt laten doen. Je hebt vast wel ooit iets geschreven wat zij niet leuk vonden. 1. Mij bijna laten verzuipen en een Luxray uitdagen D< 2. Niks, eigenlijk. Of ik ben het vergeten ;D 3. Mij al een keer de toenmalige Lustro uit laten kicken. D< 4. (Nog) niks >D 5. Mij creëren en me dan twee keer inactief maken D<
Jep, het slaat nergens op. En ik moest Sascha wel gebruiken anders kwam ik Karakters te kort D: (nee, w8, niet helemaal waar, maar dan was het alsnog geen Prpg karakter D:)
Levy
Aantal berichten : 101 Leeftijd : 28 Woonplaats : Gemert Registration date : 16-05-10
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME wo dec 29, 2010 9:54 am
Spoiler:
De Role-play OC MEME
I. Kies maximaal vijf (5) van je favoriete OC die in deze role-play zullen deelnemen. Als je er geen vijf (5), maak er dan een ter plekke. Of, maak het nog leuker, en gebruik een karakter van iemand anders (vraag dan wel eerst toestemming aan de eigenaar van de OC). Schrijf ook een kleine, korte beschrijving van de OC door middel van één of twee zinnen. 1. Levy 2. Darky 3. Owen 4. Fling 5. Dusk
II. Een van je gekozen karakters besluit om een grote intrede te maken in een willekeurige kroeg. Hoe verloopt dit? Kies Karakter Één of Karakter Vier. Levy komt de kroeg binnen, en loopt meteen tegen een grote houten paal aan. Duizelig loopt levy verder, maar de barman zet hem meteen buiten. Hij denkt dat levy te dronken is om nog meer te drinken, terwijl levy nog niets had gedronken.. III. Jaloers, Karakter Drie probeert ook een grote intree te maken, maar dit faalt hard… waarom? Owen komt nu ook de bar binnen, en ziet dat levy er werd uitgeschopt. Moedig loopt hij de bar binnen. Maar zo gauw als hij een stap had gezet, kraakte de vloer al. Owen viel door zijn gewicht meteen door de vloer heen.
IV. Een karakter is omsingeld door vele vijanden en besluit dat er maar één ding is dat ze kunnen doen: vechten! Hoe verloopt dit? Kies Karakter Twee of Karakter Vijf. Darky had geen zin meer om te vechten, dus deed hij dark void om zich heen. De vijanden vielen allemaal in slaap, en darky kon rustig vertrekken.
[b]V.Karakter Drie is depressief. Karakter Één probeert de boel op te vrolijken. Hoe verloopt dat? Owen is depressief omdat hij vind dat hij te dik is. Levy komt er aan, en zegt tegen hem dat hij blij moet zijn hoe hij is en dat hij in ieder geval niet zo dik is als een snorlax. Owen word woedend, omdat zijn ouders snorlaxen zijn.
VI. Een gevecht als nooit tevoren ontstaat en [/u]Karakter Één[/u] en Karakter Twee raken met elkaar in de clinch, met een gevecht op leven en dood. Wie wint, en hoe? Levy en darky komen elkaar tegen, en levy zegt tegen darky dat hij weer goed moet worden. Een gevecht ontstaat, en de 2 vechten op leven en dood. Opeens gaat levy's mobiel af. Er staat dat zijn badkuip is overgelopen met water. Levy gaat meteen weg, en hij laat darky achter midden in zijn gevecht.
VII.Karakter Vier of Karakter Vijf drinkt per ongeluk een liefdesdrankje. Op wie zal de eerste crush vallen? Karakter Twee, of Karakter Drie? Dusk krijgt ineens een crush op levy, niemandwetend waarom. Levy ziet dusk nu aan als een van zijn ergste vijanden, na deze gebeurtenis. VIII. Aangezien Karakter Vier of Karakter Vijf gevangen zijn door de ‘liefdesvloek’, hoe proberen ze de aandacht van hun geliefde te vangen? En hoe flirten ze? Dusk stuurt SMSjes naar levy toe dat zijn badkuip is overgelopen, en dat hij naar huis moet komen. Hier zal dusk persoonlijk op hem wachten om te gaan flirten.
XI.Karakter Twee probeert iets te stelen van Karakter Één of Karakter Vijf. Wat moet er gestolen worden, en slaagt deze poging ook? Darky probeert Levy zijn mobiel te stelen om te zien waar levy steeds naar toe moet midden in een gevecht. De poging slaagt niet, het is een raadsel voor darky waar een aipom onderweg zijn mobiel opzak heeft..
X.Karakter Drie organiseert een van de grootste feesten die er ooit gegeven zijn, maar nodigt slechts één persoon uit. Welke karakter is dit? Fling, omdat die het minste eet. Zo blijft er des te meer eten over voor Owen zelf.
X.Alle Karakters komen bij elkaar voor een kerstdiner… verloopt dit goed? Geef details. Dit verloopt niet goed. De 5 karakters kunnen elkaar bijna allemaal niet uitstaan, en ze beginnen een voedselgevecht. XII. Opeens verdwijnt Karakter Één in het niets. Zowel Karakter Drie en Karakter Vijf zijn hierbij betrokken, maar verder is er niemand. Hoe reageren ze? Owen probeer niet erop te reageren, in de hoop dat hij levy niet uitspuugt. Owen had namelijk levy opgegeten. Dusk probeert ook niet te reageren, want hij had levy juist in owens maag gestopt, zodat hij de schuld zou krijgen. XIII.Karakter Drie is slachtoffer van een ongeluk. Wat was het voertuig, wie stuurde, en hoe gebeurde het? Owen het slachtoffer was geraakt door pletmachine waarmee levy aan het spelen was.
[b]XIV.Karakter Twee probeert een baan te krijgen met help van Karakter Drie en Karakter Vier. Hoe ging dit? Slecht. Darky probeerde een baan te krijgen als kok, maar zijn reputatie was heel slecht in pokérpg. Owen wou heel graag hulp bieden, en stelde voor om darky voor hem te laten koken, omdat owen nogal veel eet. Helaas dacht darky hier anders over, want wat hij betaald kreeg was noppes. Fling de sableye zocht ook een kok, maar dan om alle guerra leden te voeden. Darky keek fling boos aan, omdat darky dacht dat het een val was. (ik kon hier niet zoveel verzinnen..) XV.Karakter Drie of Karakter Vier verlaten een drukke kroeg tijdens een hip feest. Hoe ging dit? Waarom vertrok deze? Owen had teveel gedronken, en fling was eruit geschopt omdat hij in het huis van het feest aan het inbreken was.
XVI.Karakter Één wordt wakker in bed met een karakter Van Jou Keuze! Levy word wakker in bed met Dusk, waarvan de liefdesdrank nog steeds niet uigewerkt was. Dusk had Levy waarschijnlijk ontvoerd nadat levy dronken was geweest van het feest.
[b]XVII.Een Karakter Van Jou Keuze wordt een superieur wezen en creëert een wereld naar zijn beeld. Hoe ziet dit eruit?[/u] Levy word ineens Mega-aap (van vroeger op pokérpg xD) en creëert een wereld vol bananen.
[b]XVIII. Voordat we gaan, Alle Karakters geven commentaar op wat zij het minst leuk vonden dat wat jij (hun ’schepper’ ) hun hebt laten doen. Je hebt vast wel ooit iets geschreven wat zij niet leuk vonden. 1.Levy Je hebt me honderden keren laten verbranden, ik ben duizend keer gevallen door iets of iemand, en je laat me nooit eens serieus zijn!! 2.Darky Je hebt me honderden keren laten verdwijnen, en levensgevaarlijke wonden laten krijgen. Toch laat je me altijd weer terugkeren.. 3.Owen Je liet me dood gaan en zelfs na de dood teisterde je me nog! Je liet de owen account zomaar verbannen worden!! (samen met sept..lol) 4.Fling Je laat mij heel mijn pokérpg leven een slaafje zijn.. 5.Dusk Je hebt mij een verliezend karakter gemaakt, mijn enige overwinning was op een raichu. De rest van mijn pokérpg leven liet je alleen maar dom lachen en slechte dingen doen..
Dit was 'm.. Levy is trouwens ook m'n accountnaam op pokérpg, dus ik bedoel daarmee een aipom, niet deze levy..
Demy Admin
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME wo dec 29, 2010 2:00 pm
Nuri schreef:
Demy schreef:
Cynthia schreef:
XVIII. Voordat we gaan, Alle Karakters geven commentaar op wat zij het minst leuk vonden dat wat jij (hun ’schepper’ ) hun hebt laten doen. Je hebt vast wel ooit iets geschreven wat zij niet leuk vonden. 1. M’n rug bijna breken en me drie kinderen en een partner geven. D: 2. Me bijna dood laten gaan, meerdere keren. D: 3. Me geen prinses te maken. D: 4. Me de dochter van Amore maken. T.T 5. Me kleurenblind maken en me laten ontvoeren. D:
Wat doen jullie je OC's allemaal aan? D= In een ravijn springen? Rug breken? Stelletje sadisten. :/
Lol, tja, wat moet je anders als je personage zich klote voelt en liever dood is dan levend? Oh, Shadow is btw ook nog een keer van een waterval af gesprongen. XDD Zelfmoordpogingen zijn gewoon leuk om te RPGen ofzo. o.o
Nuri
Onderwerp: Re: De Role-play OC MEME wo dec 29, 2010 2:15 pm
Demy schreef:
Lol, tja, wat moet je anders als je personage zich klote voelt en liever dood is dan levend? Oh, Shadow is btw ook nog een keer van een waterval af gesprongen. XDD Zelfmoordpogingen zijn gewoon leuk om te RPGen ofzo. o.o
Whoa, heftig. o_o Misschien dat ik dan ook maar eens een zelfmoordpoging moet RPGen. :/