Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Welke muziek luister je nu?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Welke muziek luister je nu? Empty
BerichtOnderwerp: Welke muziek luister je nu?   Welke muziek luister je nu? Icon_minitimedo dec 30, 2010 2:20 pm

Omdat ik me verveel en omdat ik simpwelweg Utah's muziekstijl wil peilen. En omdat anderen zich ook vervelen en dat misschien ook willen >>
Even een tip voor de mensen die dit niet weten. Wil je een klein formaat youtube-filmpje neerzetten zet je de link tussen [youtube] en datzelfde maar dan met een / tussen [ en youtube]. Je kan ook een link geven en dan gelieve die met de url-code en je kan natuurlijk ook alleen het nummer + band/zanger opschrijven.
Code:
[youtube]link van je video[/youtube]

Dit luister ik nu. Zo verslavend. Maar ik kan ook begrijpen dat je het niet leuk vind xD



Even dat code-ding toegevoegd, zodat het duidelijker is. =D

Verplaatst naar Kletshoek omdat dit nou niet echt een spel is. o:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Vrouw Aantal berichten : 28
Leeftijd : 30
Registration date : 05-09-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 Jaar
Trainer soort: Trainer
Team:

Welke muziek luister je nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke muziek luister je nu?   Welke muziek luister je nu? Icon_minitimevr dec 31, 2010 1:44 am

@hierboven: ik vind het wel leuk klinken, eigenlijk... Alleen vind ik die voorkant maar eng xD



(ik hou eigenlijk meer van rock en metal, maar Racoon is gewoon liefde <3 ...en ik weet dat Hallelujah officieel niet van Racoon is...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theheartofimagination.host56.com/
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Welke muziek luister je nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke muziek luister je nu?   Welke muziek luister je nu? Icon_minitimevr dec 31, 2010 6:10 am


Tis gewoon een mooi nummer, niets over te zeggen. ;x
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Welke muziek luister je nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke muziek luister je nu?   Welke muziek luister je nu? Icon_minitimeza jan 01, 2011 8:18 am



Jullie kennen You Raise Me Up van Westlife misschien wel? Nou, dit is hetzelfde nummer, maar dan beter. En in het Japans. C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Vrouw Aantal berichten : 28
Leeftijd : 30
Registration date : 05-09-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 Jaar
Trainer soort: Trainer
Team:

Welke muziek luister je nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke muziek luister je nu?   Welke muziek luister je nu? Icon_minitimeza jan 01, 2011 8:42 am

Paramore - Playing God

...omdat ik niet wist dat daar een clip van was en ik die nu dus aan het kijken ben. XD-smiley maar ik vind dat roze haar van Hayley wel lelijk... :F:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theheartofimagination.host56.com/
Gesponsorde inhoud





Welke muziek luister je nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke muziek luister je nu?   Welke muziek luister je nu? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke muziek luister je nu?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Off Game :: Kletshoek-
Ga naar: