Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Pretpark Utopia

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Pretpark Utopia Empty
BerichtOnderwerp: Pretpark Utopia   Pretpark Utopia Icon_minitimema maa 21, 2011 7:42 am

Zoals de meeste van jullie vast al gezien hebben, staat er al een tijdje een fora met 'Pretpark Utopia'. Helaas is die al erg lang 'onder constructie', maar ik wil hem nu echt eens openen. En hierbij heb ik jullie hulp nodig!

Ik wil namelijk een lijst maken met alle attracties, zodat niet iedereen zijn eigen attracties gaat verzinnen in zijn/haar topic. Maar, dit is wel enorm veel werk, zeker als ik het in me eentje moet doen. Vandaar dat ik jullie vraag om mee te helpen met het verzinnen van attracties. :3

Dit is wat ik al heb:

Spoiler:

Je kunt sites van verscheidene attractieparken gebruiken om op ideeën te komen. Ook mogen jullie andere voorzieningen - zoals restaurants of shows - bedenken. Opmerkingen en/of suggesties zijn altijd welkom. :3
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

~Ayla
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pretpark Utopia
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Informatie :: Mededelingen-
Ga naar: