Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ice, ice, ice

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimema apr 04, 2011 1:36 pm

"Megan! doe thunderfang op Spheal! Maak het dan af met beat up!" Seth wees naar de Spheal en ging gelijk door met roepen, "Angelos, Focus punch op Sneasel! Laat dan op met Focus energy en wacht op mijn teken," Megan schoot naar voren en deed Thunderfang op de Spheal die bezig was met hail. Angelos zat op te laden terwijl de Sneasel op hem af kwam met een Dark pulse. "Goed zo Sneasel, sneller en dan Quick attack, geef de Combusken geen kans om te herstellen" riep het meisje. De Sneasel sprong en deed Dark pulse, Angelos sloeg naar achter maar had genoeg focus om toe te slaan. De Quick attack volgde direct en raakte Angelos stevig. Precies toen de Sneasel herstelde om terug te springen werd hij naar achter geslagen. Angelos stond breed voor de Sneasel "Combus-ken!!!" en herlaadde zijn focus. "Nu Angelos! Double kick" riep Seth. Angelos deed Double kick en raakte de Sneasel maar eenmalig. "Sneasel Faint attack!" riep het meisje. Sneasel was sterker dan ze verwachtte en was al hersteld. Angelos bleef staan maar kreeg de nodige klappen om hem half op zijn knieen te dwingen. "Spheal Aurora beam op de Houndoom geef die geen kans voor nog een Thunderfang!" riep ze met een glimlach. De Spheal begon en schoot een straal. "Megan kijk uit!, Angelos grijp haar snel!" riep Seth. Angelos draaide zich om en dook naar Megan die hij aan de kant duwde door een Double kick op de grond te doen en zich af te zetten. Ze waren veilig en ineens zonder het te merken begon de Spheal met Ice ball. De Sneasel kwam naderend met Quick attack. "Nu! Doe beide Ember maar probeer er een Flamethrower van te maken! nu!" riep Seth. Angelos deed een Ember en Megan ook alleen Megan vormde het om tot een beginnende Flamethrower. Ondanks de Ember van Angelos werd de gecombineerde kracht sterk. De Ice ball werd neergehaald voor dat die raakte. "nu stop en Angelos doe scratch en Double kick op Sneasel!" Megan stopte en Angelos kreeg de Quick attack en beantwoorde die met Scratch en trapte Sneasel weg. De fight moves hadden Sneasel knock out gemaakt. "Oh nee Sneasel!" riep het meisje. Spheal was overgebleven en schoot een tweede ice ball. "Nu jongens doe Ember en Flamethrower!" moedigde Seth aan en de Iceball smolt weer voordat hij raakte. Een derde kwam er al aan alleen dit maal was die te sterk en Angelos werd geraakt en viel naar achter. De Vierde naderde harder en sneller. "Megan vang de ball op met je Flamethrower! Probeer zo goed als je kan!" Riep Seth luid. Megan haar ogen glinsterden en ze sprong voor de Iceball en gebruikte een grote Flamethrower aanval en de Iceball smolt. "Nu maak de Spheal af met Thunderfang!" Megan rende en deed THunderfang, de Spheal was knock out. Het meisje ging naar de Spheal toe en deed hem terug in de pokeball. "Goed gedaan Angelos, mooie flamethrower Megan, ik ben trots!" riep Seth en gaf een omhelsing aan Megan en Angelos. Het meisje glimlachtte zei gedag en ging weg.

Seth ging weer verder met zijn doel, een Seel vinden. Ze liepen verder en het werd elk moment kouder gelukkig hielden Megan en Angelos hem warm met hun vuur aanvallen die ze zo nu en dan deden om warm te worden. Er was iemand.... in de buurt.... dat zag Seth aan Megan's lichaamstaal. "wat is er Megan?" vroeg Seth. Megan keek achterom en daar stond iemand. "Wie ben jij?" vroeg Seth toen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimedi apr 05, 2011 1:26 pm

Roxas liep ineengedoken langs het pad. hij had Suki in zijn vest gedaan tegen de kou en keek rond.
"jemig, het is echt zo koud, zei Roxas met klappertanden en keek nog meer om zich heen. er was geen mens of Pokémon te bekennen tot hij stemmen hoorde en omkeek. hij zag silhouetten langzaam weglopen en Roxas besloot om er geen aandacht aan te besteden en liep door. hoe zou het met Sora gaan? waarschijnlijk had hij al een badge. hij miste zijn tweelingbroer net zo erg als zijn moeder. hij streek zijn blonde haar voor zijn ogen weg. en hoorde een stem zeggen,"wie ben jij?," Roxas schrok van de stem en liet Suki perongeluk uit zijn vest vallen. "Pichu!, riep Suki en vonkte dreigend met haar oren platgedrukt tegen haar hoofd. haar gespleten linkeroortje zag er schattig uit als ze zo naar achter stond. "i-ik b-ben Ro-Roxas, zei hij met klapperende tanden en hield voor de zelfde geld de Pokéball van Yuki, de Piplup in zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimedi apr 05, 2011 2:18 pm

"i-ik b-ben Ro-Roxas, zei hij met klapperende tanden, Seth liep richting degene die Roxas heette af en kherkende iets. "Huh, je lijkt op .... huh. Wacht laat me even helpen." zei Seth. Hij wenkte Megan naar hem toe en pakte wat takken die hij had meegenomen voor deze tocht hij legde ze even op de grond en Megan snapte het. Ze deed ember op de takken die direct vlamvatten. "Blijf maar even hier als je het koud hebt, dit zal wel wat opwarmen." zei Seth rustig. Wie deze Roxas ook was, hij leek erg op Sora, gigantisch erg. Megan keek even verward naar Seth en Angelos liep ook naar Seth toe. Alledrie keken ze naar Roxas met een deja vu blik. Ze snapten hier niet erg veel van en dus vroeg Seth het maar, "Wij vragen ons af... ken jij iemand met de naam Sora?" Angelos ging naast hem staan en keek naar de Pichu, dit was Sora niet. Sora had een Pikachu. Geen Pichu, Sora had ook een Chimchar en een Riolu. Wat zou Sora hier moeten, die zou doorgaan naar de volgende stad. Nu wist Seth het zeker, dit kon Sora niet zijn. Alleen nu was de vraag wie was het dan wel, behalve dat hij Roxas heette. Seth keek om zich heen het was koud maar het sneeuwde niet, je kon jezelf zien ademen. Megan en Angelos zaten dicht bij elkaar om zo veel warmte te maken, dat was een voordeel van vuur pokemon. Ze konden jouw en hunzelf warm houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimedi apr 05, 2011 2:50 pm

""Wij vragen ons af... ken jij iemand met de naam Sora?" vroeg de jongen met de Houndoom en Combusken.
Roxas grinnikte, "ja, ik ben zijn tweelingbroertje, grinnikte Roxas die zijn handen warmde. Suki ging dichtbij hem zitten en likte over haar pootje. "ken jij me broer?, ik heb hem al dagen niet gesproken, zei Roxas en wreef over zijn blonde haren. "Pichu, zei Suki en snuffelde aan de poot van de Combusken. "Yuki, kom eruit, zei Roxas en de kleine Piplup kwam slaperig uit zijn Pokéball. "Pip, lup, zei Yuki en ging tussen zijn benen zitten om het warm te krijgen ookal was hij nog opstandig maar door de kou kon ook het gedrag van Pokémon zo veranderen dat hun gedrag omsloeg. "Yuki, Suki, hebben jullie honger?, vroeg Roxas en zocht in zijn tas naar Pokémon voer. in tegenstelling tot Sora had hij Suki geleerd om gewoon Pokémon voer te eten. hij wist wel dat zijn broer zijn best deed om het Sparky af te leren maar als dan alsnog het was niet gezond voor een Pikachu om mensen eten binnen te krijgen. "dit zijn Suki en Yuki en mij ken je al, zei Roxas opgelaten en Suki begroette de jongen vrolijk terwijl Yuki hem negeerde en door at aan zijn avond eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimedi apr 05, 2011 3:03 pm

"ja, ik ben zijn tweelingbroertje, grinnikte Roxas. Megan, Angelos en Seth knikte alle drie tegelijk dat ze het begrepen, best grappig. "ken jij me broer?, ik heb hem al dagen niet gesproken, zei Roxas. Roxas gaf zijn pokemon eten. "dit zijn Suki en Yuki en mij ken je al, zei Roxas. Suki, de pichu begroette hem maar de piplup ging door eten. "Ik ben Seth, dit zijn Megan, Angelos en dit hier is Kain" zei hij terwijl hij Kain uit de pokeball liet. De spinarak kroop gelijk naar Angelos om lekker warm op zijn rug te klimmen. "Ik heb je broer ontmoet twee, drie dagen geleden. Bij Summer green, hij is een goede trainer, met behulp van zijn rugdekking heb ik Megan kunnen vangen na een lang gevecht." Megan gromde niet meer omdat ze dacht dat Roxas iemand anders was dan Sora die haar vroegere vrienden had aangevallen. Angelos daarintegen riep een vriendelijk "Combusken!" naar Roxas en zijn pokemon, Kain maakte vriendelijke geluidjes maar Megan bleef stil en knikte alleen maar. "Dat is een wonder, jouw broer en de meeste vreemde mensen krijgen gegrom of een blik toegeworpen," lachte Seth terwijl Megan half verontwaardigd keek, want het was op zich wel waar. Alleen hij wreef het haar nu wel erg in. Megan ging naast Seth staan en keek naar Seth. Seth zuchtte en gaf hem een speciaal gemaakte pokemon koekje aan Megan die daardoor ophield met hem aan staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimedi apr 05, 2011 11:21 pm

"Ik heb je broer ontmoet twee, drie dagen geleden. Bij Summer green, hij is een goede trainer, met behulp van zijn rugdekking heb ik Megan kunnen vangen na een lang gevecht." Roxas zette grote ogen op. dus zijn broer hielp andere trainers om Pokémon te vangen? dat is ongelofelijk, Sora is altijd op zichzelf en teruggetrokken. "ik wist wel dat het hem ging lukken, hij en Sparky zijn echt al heel lang samen, toen had ik zelfs Suki nog niet eens, zei Roxas nadenkend en probeerde een schets te maken van Angelos en Megan. Suki sprong op zijn schouder. het hoofd van Angelos was mooier dan verwacht en stopte hem in zijn tas. Megan bleef hem aanstaren en Roxas glimlachte naar haar en wendde zich tot Yuki. "Yuki, zou jij jezelf ook niet eens gaan voorstellen?, vroeg Roxas aan de koppige Piplup. "Piplup, was zijn antwoord en draaide zijn rug naar Angelos en Megan toe. "ugh.. Yuki je bent me er een, grinnikte Roxas en aaide over zijn kop en de kleine Piplup keek toen met twinkelende ogen naar Roxas die geduldig was en besloot toen maar Angelos en Megan te begroeten. "Dat is een wonder, jouw broer en de meeste vreemde mensen krijgen gegrom of een blik toegeworpen," lachte Seth. Roxas grinnikte, hij keek naar Megan die Seth verontwaardigd aankeek.
Suki keek naar de horizon, blijkbaar voelde ze iets dat niet helemaal in de haak was. het was opeens akelig stil normaal hoorde je overal Pokémon en dit keer was er geen zuchtje wind. "ik heb het gevoel dat we worden bekeken, zei Roxas nerveus en keek verwilderd om zich heen. "Piplup, zei Yuki met een dreigende ondertoon.
Suki rende naar Roxas en sprong bang in zijn armen. toen Roxas beter keek zag hij een Spheal rondlopen "ben je hier opzoek naar een bepaalde Pokémon, vroeg Roxas en keek om zich heen het was altijd nog doodstil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimewo apr 06, 2011 9:21 am

"ben je hier opzoek naar een bepaalde Pokémon, vroeg Roxas en keek om zich heen. Toen was iedereen doodstil, "Ja, ik ben op zoek naar een dewgong of een Sphealio, ik heb namelijk iets zwaars op mijn schouders rusten en daar heb ik een ijs en water type voor nodig of een koudwater soort" Hij keek naar Kain die over Angelos zijn schouder mee keek naar het gebeuren. "Wat doe jij dan hier Roxas, aan het trainen of ook op zoek naar een pokemon?" vroeg Seth een beetje nieuwsgierig. Megan had haar blik gericht op de piplup en keek niet boos of geirriteerd maar gewoon negerend. Alsof ze door de Piplup heen keek, alsof ze heel diep in gedachten verzonken was. Seth wist niet waarom maar hij deed er niet veel aan, ze mocht doen wat ze wilt zolang ze maar niks verkeerds deed of weer pokemon zonder reden gaat aanvallen. Seth ging even op een rots zitten om even uit te kunnen rusten. Het was niet zo heel koud meer door de vlammen van het vuurtje dat Megan had laten branden. Je voelde de ijzige kou nog trekken maar het was wat minder onaangenaam nu het vuurtje enige warmte naar hun toe stuurde. Angelos ging er bij zitten en Kain kroop er gelijk naar toe. Hij was niet gewend aan die kou, maar het was ook niet aardig om hem weer gelijk terug te roepen nu hij er net uit was dus liet Seth hem er nog even uit. Hij keek naar Roxas, het was begrijpelijk dat ze een tweeling was met Sora, ze leken heel erg veel op elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimewo apr 06, 2011 12:02 pm

"Wat doe jij dan hier Roxas, aan het trainen of ook op zoek naar een pokemon?", vroeg Seth en keek Roxas aan. Roxas zelf wist het ook niet hij wilde eigenlijk gaan trainen voor een wedstrijd in Miho Town maar daar had hij het lef gewoon niet voor."eerlijk gezegd weet ik het niet, ik ben te laf voor gymgevechten en gewoon een watje als het om Contests gaat, Sora zei tegen me voordat ik op reis ging dat ik me moet leiden door me Pokémon en wat zij willen maar tot nu toe heb ik echt geen flauw idee wat ik wil doen en voorlopig wil ik wat Pokémon vangen en trainen en kijken wat er uiteindelijk uitkomt, Gyms en Contests vind ik allebei wel leuk maar ik durf het gewoon niet, zei Roxas een beetje neerslachtig hij had respect voor zowel Seth als Sora, hij heeft Seth van een afstandje zien strijden tegen dat meisje en Sora had hij nog nooit zien strijden in een echt gevecht, misschien had hij de gene wel van zijn moeder die was altijd zo lief en vredig en misschien hij ook wel.
dat wilde hij echter niet, hij was een jongen en hij wilde zich niet zo als een watje gedragen, hij sprong overeind. "Seth, ik ga je helpen zoeken naar een Sealeo of een Dewgong, het word tijd voor wat actie!, zei Roxas een stuk krachtiger. Suki keek verbijsterd naar Yuki die zijn smalle schoudertjes ophaalde. "Suki, ik wil dat je deze Pokémon zoekt een Dewgong of een Sealeo, zei Roxas tegen Suki en liet op zijn Pokédex het plaatje zien. Suki knikte en wees naar het zuiden van het strand. Yuki kwam nu ook overeind en keek met vurige ogen naar voren. "Piplup!, riep hij en rende ervandoor. "heey, Yuki wacht!, riep Roxas en rende hem achterna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimewo apr 06, 2011 12:26 pm

"Seth, ik ga je helpen zoeken naar een Sealeo of een Dewgong, het word tijd voor wat actie!, zei Roxas. "Lol, ik moest door Angelos en Megan de gym ingetrokken worden anders was ik niet eens gegaan, jij kan het ook als je wilt en echt vertrouwt. In ieder geval bedankt voor je aanbod alleen het kan wat mij betreft ook een Seel zijn aangezien dat makkelijker is en beter voor de training." zei hij vriendelijk. Megan kwam naast hem staan en snoof. "Megan zoek een Seel, dewgong of Sealio, als je er een meld het dan, goed meisje?" vroeg Seth. Megan knikte duidelijk en sprong weg om op zoek te gaan naar een van de pokemons. Seth liet Kain toch maar terug de pokeball in voor de zekerheid en liep weg samen met Angelos achter Roxas aan. Hij keek even Roxas na en rende er gelijk achteraan met Angelos naast hem. Suki de pichu van Roxas was gelijk weggeschoten, het was echt hillarisch. Angelos ging een snel maar hield een goed tempo waardoor hij het bij kon houden. Combusken ging sneller maar bleef bij Seth. Hij keek naar Seth en ging toen ietsjes sneller waardoor Seth ook sneller ging en lachte. "Dit is geen wedstrijdje hoor," Seth liep toen bijna tegen Roxas aan en gleed uit. Hij herstelde zich lachend en ging toen naast Roxas lopen terwijl Angelos nog steeds lachtte over Seth's val.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimewo apr 06, 2011 1:02 pm

Suki liep helemaal vooraan en werd omver gelopen door Yuki. "Pichu!, riep Suki boos en wilde Yuki een mep verkopen. "Piplup!, zei Yuki net zo boos en ze vlogen elkaar in de haren. "niet alweer, kreunde Roxas vermoeid en sloeg zijn hand voor zijn hoofd. "Jongens, kappen allebei, dit is geen strijdveld, jullie moeten zoeken naar een Seel of een Spheal, zei Roxas met stemverheffing."Piplup!, riep Yuki alsof hij wou zeggen dat hij zich er niet mee moest bemoeien. "Pichu!, riep Suki op haar beurt. Roxas knikte en sprong tussen beide in. "als jullie zo doorgaan ga ik nog denken dat jullie gewoon verliefd op elkaar zijn, grinnikte Roxas beiden Pokémon draaide zich koppig met hun rug naar elkaar toe. Roxas barstte in lachen uit. "Suki, Yuki maak het goed, oke?, zei Roxas nog nagrinnikend. Suki draaide zich om en stak haar pootje uit hetzelfde deed Yuki en ze gingen weer samen opzoek naar Seel. het was echt heel lang zoeken en Yuki begon moe te worden naarmate ze verder liepen. Roxas tilde hem op en Yuki werd rood en draaide zijn kop weg van hem. Suki sprong op zijn schouder wat hem opviel was dat zij knalrode wangen maar hij kon niet zien waar daar de oorzaak van was maar moest onwillekeurig toch grijnzen toen Suki naar Yuki keek. "Seth?, we hebben al een eind gelopen, maar nog geen spoor van een Seel, zei Roxas en trok Yuki wat beter op in zijn armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimewo apr 06, 2011 1:22 pm

Het was best apart om de pokemon van Roxas zo te zien en Angelos keek soms naar Seth met een onbegrijpende blik maar Seth schudde altijd zo'n hoofd. "Seth?, we hebben al een eind gelopen, maar nog geen spoor van een Seel, zei Roxas. Seth knikte en zei "ach we kunnen beter terug gaan, het gaat lang duren voordat we ooit een van die pokemons vinden." Hij draaide zich even om en hoorde het toen. Best ver weg maar het was duidelijk in Seth's oren. Megan. 'houndooooom,' het klonk als gefluister in de wind door de afstand. Angelos leek het ook te horen. "Roxas, mijn houndoom heeft iets." riep Seth die als een gek begon te rennen met wat pech had Seth gelijk en was er echt iets. Door alle trainingen schoot Seth als een speer vooruit met Angelos een paar meter voor hem en telkens grotere afstand tussen hun. Verderop zag hij het al vlammen die omhoog schoten. "Angelos! Ga Megan helpen met focus punch en ember!" riep Seth. Toen verdween Angelos helemaal. Hij schoot weg en Seth kon het gevolg van de Focus punch horen. Toen hij dichterbij was kon hij het al zien. Dewgong drie stuks, gelijk wist hij dat hij teveel hooi op zijn vork had genomen. Hij zag de afmetingen van de Dewgong en slikte. Ze deden amper moeite en vuurden gelijk een Aurora beam op Megan die verzwakt op de grond lag. Angelos duwde haar op zij en ze werden beide niet geraakt. "Angelos! Double kick en focus punch op de dewgongs! Megan doe thunderfang gevolgd door bite!" riep Seth. Als hij de dewgongs kon verzwakken kon hij vluchten, deze waren veels te sterk om te bevechten of te proberen te vangen. "Roxas! Help!!! Ze moeten verzwakte worden!" riep Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimewo apr 06, 2011 1:37 pm

Roxas volgde Seth op de voet. een stuk of drie Dewgongs hadden Megan omsingeld en vielen haar aan.
"Roxas, help!!! ze moeten verzwakt worden!, riep Seth en Roxas knikte. "Suki, doe snel je Thunder wave op de meest rechtste Dewgong, riep Roxas en Suki sprong van zijn schouder en kwam in actie. "Yuki, jij gaat Angelos helpen om die Dewgong weg te houden van Seth en Megan!, riep Roxas en Yuki keek hem bezorgd aan. "ga!, ik red me wel!, riep Roxas en rende naar Suki die van achter werd aangevallen door de Dewgong.
"Suki, maak het af met Thunderbolt, riep Roxas en Suki sprong overeind. als Sora hier was geweest dan waren ze nu niet in de problemen geweest. hij hoopte en bad dat Megan oke was door de impact van de Aurora Beam. het was bijna afgelopen toen opeens Yuki voor de straal sprong en terug stuurde naar de Dewgong. toen waren ze verdwenen, Angelos zag er zwaar vermoeid uit maar gaf niet zomaar toe. integendeel Megan zag er niet uit, ze was duidelijk goed geraakt door de Aurorastralen. Roxas pakte een flesje uit zijn zak en het op de wonden spoot. je kon het maar beter ontsmetten. "Seth, ben jij oke?, vroeg Roxas en wierp een blik op de jongen terwijl hij zich nakeek op verdachte verwondingen maar had gelukkig niets.
Yuki wel, hij had zijn vleugeltje beet en trok een pijnlijk gezicht. "Yuki, laat eens zien, zei Roxas kalm en Yuki boog koppig zijn hoofd en weigerde het te laten zien. "Yuki, ik doe je geen pijn, beloof het, zei Roxas en Yuki keek hem aarzelend aan en liet toen zijn poot in de hand van Roxas zakken. "het is niks ernstigs, aan de kleur te zien heb je hem licht gekneusd, meer niet maar verbinden moet ik wel anders heb je een probleem, zei Roxas en zocht naar verband maar kon niets vinden. en zag toen zijn eigen verband bond het om het pootje heen.
"dat schilde een haartje, waar kwamen die Dewgong vandaan?, vroeg Roxas en keek verwilderd om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimedo apr 07, 2011 11:16 am

"dat schilde een haartje, waar kwamen die Dewgong vandaan?, vroeg Roxas nadat de Dewgongs weggejaagd waren. "Geen idee, zolang Megan maar veilig is." zei Seth. Hij had zijn armen om de nek van Megan gevouwen en hield haar vast. "Gaat het Megan, het spijt me. Ik zal je zoiets nooit meer laten gebeuren. Dat beloof ik," zei hij met zijn ogen gesloten. Zachtjes voelde hij de ruwe tong van Megan over zijn arm heen. Ze keek naar Seth en maakte wat geluiden, 'Het is niet jouw schuld,' probeerde ze te zeggen in haar eigen manier. "Ze waren erg beschermend leek het wel, er moet hier ergens een Seel zijn of meerdere. Ik laat Megan niet voor niets zo raken." Hij pakte zijn pokeball zodat ze kon uitrusten. Toen was enkel Angellos nog uit de Pokeball die amper een wond had en nog steeds overeind stond. "Combusken!" riep hij hard en wees toen door de sneeuw heen, daarachter moet iets liggen. "Roxas, gaat het met Yuki en Suki?" vroeg Seth terwijl hij zijn vuisten balde. Megan had pijn door die ellendige rot Dewgongs, als zij iets kwaads had gedaan aan het begin had hij dat van verre af gehoord maar dit keer was het niet haar fout. Hij zou een Seel of Dewgong vangen voordat de nacht volledig zou zijn. Seth keek om naar Roxas en zweeg, Roxas hoefde niet mee. Enkel als hij wou kon hij mee anders zou Seth met Angelos er op afgaan. Angelos kwam naast Seth staan en Seth merkte nu pas op hoe groot hij was geworden sinds de laatste weken. De trainingen en gevechten hadden hem groot en sterk gemaakt. Hij was bijna groter dan Seth wat echt cool was, nog even en dan zou hij misschien een Blaziken worden. Dat zou pas stoer zijn, hij zag zichzelf al voor zich met een Blaziken, Houndoom, Ariados en een Dewgong. Dan zou hij een cooltrainer zijn en iedereen verslaan op zijn pad. De sneeuw ging wat sneller vallen en ontrok telkens meer zicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimedo apr 07, 2011 12:06 pm

"Yuki en Suki zijn oke, zei Roxas en de twee Pokémon knikte. Roxas liet Yuki terugkeren want zoveel effect had hij niet op ijs Pokémon en Suki maakte nog een beetje kans met haar Thunder Wave en andere Elektrische aavallen. Seth gaf duidelijk veel om zijn Pokémon hij liet Megan terugkeren en keek met duidelijk sprekende ogen dat hij een Seel wilde. "Suki?, ben je in voor een klein avontuurtje?, vroeg Roxas aan Suki die met een vurige blik keek. "oke wij gaan met je mee, Suki en ik geven je rugdekking, zei Roxas en keek hem aan.
hij wilde die Dewgong ervan langs geven wat ze Megan hadden aangedaan. Roxas volgde Seth en Angelos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimevr apr 08, 2011 9:26 am

"oke wij gaan met je mee, Suki en ik geven je rugdekking, zei Roxas. Dat was genoeg om te weten en Seth ging de sneeuwbui in samen met Angelos links van hem. Angelos had een kleine vlam voor zich gemaakt om een beetje warmte te maken. Samen met Roxas waarschijnlijk achter hun liepen ze door de sneeuw die neerkwam op de grond. Daar verderop moest iemand of iets zitten, dat had Angelos wel laten blijken. Na een paar minuten kwamen ze dicht bij het water en het sneeuwen hield op, bij wat rotsen verderop lagen enkele Seel's, verder een paar dewgong en zelfs een paar Sealeo. Seth liep richting de Dewgongs hij zou een van hun proberen te vangen. Die waren veel sterker en mooier, misschien zelfs wel beter dan een zelfgetrainde hoe wel dat heel moeilijk te bedenken is. Seth zweeg en keek naar de Dewgong en de Sealeo die dichterbij kwam. Ze begonnen hun natuurlijke geluid te maken en Seth staarde even bewonderend. "Roxas, moet je zien" fluisterde Seth, niet wetend of Roxas dichtbij was of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimeza apr 09, 2011 10:16 am

"Roxas, moet je zien" fluisterde Seth en Roxas keek op toen hij een mooi landschap zag met allerlei Sealeo en Dewgong en enkele Seel. "wauw!, echt cool!, fluisterde Roxas terug. Suki scheen het ook mooi te vinden.
Roxas greep snel naar zijn Pokédex om iets over de Seel op te zoeken:

Seel is een Pokémon die op de Noordpool voor komt. De hoorn op zijn hoofd is erg dik en wordt gebruikt om door dik ijs te breken. Hij houdt van de kou en prefereert oceanen met ijsbergen. Zijn lichtblauwe vacht beschermt hem tegen de kou. Hij valt tegenstanders aan met zijn Aurorastraal, die de krachten van de tegenstander laat afnemen. sprak het apparaatje.

"maar dit is geen Noordpool, dit is een strand, grinnikte Roxas en Suki keek naar een van de kleine Seel.
"Pichu!, riep Suki en rende naar een van de kleinste toe. dat had Suki beter niet kunnen doen meteen toen ze naar de Seel rende zagen de overige Dewgong en Sealeo Roxas en Seth en vielen beide aan. Roxas duwde direct Seth en Angelos aan de kant en werd geraakt door een ijstraal wat hem niets deed maar Suki was daardoor wel geschrokken. "Pi...CHUUU!, riep Suki en een Thunderbolt liet hen terugdeinsen. Roxas keek om zich heen, de kleinste Seel die kroop naar Seth toe en ging voor zijn voeten liggen. meteen stopte de Dewgong met aanvallen en keken verbijsterd naar het kleintje. zowel Roxas als Suki was verbijsterd om dit te zien, misschien zou hij een Sneasel vangen zodra dit was afgelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimeza apr 09, 2011 12:16 pm

Roxas stuurde Suki alleen de dewgong en Sealeo reageerden erop met een aanval. Seth zou Angelos de klap laten vangen en terugsturen met vuur. Toen duwde Roxas hun weg van de straal waardoor Roxas de klap kreeg. "Angelos! Probeer Flamethrower op de....." zei Seth. De Seel kroop richting Seth en ging voor zijn voeten liggen en keek speels naar Seth. Seth zweeg en de Dewgong en Sealeo deden niks. Seth glimlachte toen de Seel met zijn staart op de grond sloeg en speels zijn tong uit zijn mond liet hangen. Hij kroop nogal klunzig rond en zette zijn poten tegen Seth zijn been terwijl hij op zijn staart leunde. "Oh, ik snap het al je wilt dit," zei Seth. Hij pakte uit zijn tas een speciale pokemonkoekje, zijn nieuwste probeersel. Hij gaf het aan de Seel die het op at en toen weer naar Seth keek. Seth lachte en aaide de kop van de Seel. "Je vind ze lekker toch jochie," De Seel knikte en duwde tegen Seth zijn benen waardoor hij viel. De Seel kroop op hem en voelde licht aan... dat kwam doordat hij nog zo klein was en omdat Seth iets veel zwaarders had verwacht. Seth lachte en gaf hem nog een koekje. De Seel leek blij en een van de Dewgong was dichterbij gekomen en keek naar Seth en de Seel. De Dewgong klonk boos zei wat dingen tegen de Seel. De Seel draaide zich om en zei wat dingen tegen de Dewgong waarop de Dewgong antwoorde door stil te blijven zitten en Seth in de gaten te houden. "wat is hier aan de hand?" vroeg Seth even verward. De Seel ging op Seth zijn benen liggen terwijl hij een oog open hield en richtte op de tas waar de koekjes uit kwamen. Seth gaf de Seel er nog eentje en besloot toen even te stoppen. De Dewgong deed niks behalve naar Seth kijken, dat was vast de moeder of een Dewgong die voor de kleine Seel zorgde..
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimeza apr 09, 2011 12:55 pm

"Seel, Seel, en probeerde iets duidelijk uit te leggen aan de Dewgong die voor hen stond. Suki stapte op de Dewgong af en zei: "Pichu!, Pichu, pi" en wees daarbij op Seth en Angelos en toen weer naar Roxas. Dewgong zweeg en bleef naar de Seel staren die duidelijk bij Seth wilde blijven en Roxas zette een stap naar voren en Dewgong keek hem dreigend aan. hij hoorde geritsel achter zich en merkte dat Seth en Angelos zich hadden bewogen toen hij naar de Dewgong liep. "Dewgong, ik en Seth hebben echt geen kwaad in de zin, we kwamen enkel langs dit strand om te kijken en meer niet, Suki is gewoon enthousiast en daarom spijt het ons, zei Roxas en aaide over haar kop heen. haar uitdrukking werd normaal en hobbelde langzaam weg haar kind duidelijk in de gaten houdend. "gelukkig dat scheelde een haartje, verzuchtte Roxas en aaide Suki over haar hoofdje. "Pichu?, vroeg Suki en knikte naar zijn schouder waar een scheur zat in zijn shirt. "dit is niks, heb veel erger meegemaakt, zei Roxas met flauwe glimlach, het deed wel pijn en zich groot maar alsnog wilde hij niet toegeven dat het zeer deed. Suki sprong op zijn schouder en gaf een licht kopje alsof ze wou zeggen dat het
hun geheimpje was. opeens spitste Suki haar oren en hoorde Roxas een vaag geluid, "Eevee!" Suki sprong direct van zijn schouder en rende erop af. "Damn, Suki, kom terug!, riep Roxas en keek om, hij wilde Seth niet achterlaten en aarzelde even en rende toen achter zijn Pichu aan. "Seth, ik ben zo terug!" riep hij hem na.


Laatst aangepast door Roxas op za apr 09, 2011 2:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimeza apr 09, 2011 1:33 pm

Het ging goed en ze werden met rust gelaten. Seth aaide de Seel even die blij en gelukkig met zijn staart op de grond sloeg. "Oke Roxas, succes!" lachte Seth toen Roxas achter Suki aanrende. Angelos kwam dichterbij en raakte de Seel even voorzichtig aan. De Seel vond het blijkbaar leuk met al die aandacht en riep "Seel!Seel!", Hij keek vrolijk naar Angelos en Seth. "Dewgong!" klonk het verderop van de moeder die een beetje gespannen keek naar Seth. Seth tilde voorzichtig de Seel op, hij was redelijk zwaar. Voorzichtig legde hij de Seel bij diens moeder neer. De moeder keek naar Seth en zei "Dew?" Seth wist niet wat het betekende en knikte dus maar. De Seel kroop gelijk naar zijn benen toe en oefende daar druk op uit waardoor Seth viel. De Dewgong schudde haar hoofd waarschijnlijk een beetje beschaamd voor de Seel. Seth vond het ventje wel leuk en keek naar de Dewgong. Hij wou deze Seel vangen en verslaan in een gevecht maar daar was hij nog wat te jong voor. Voorzichtig zei Seth "Dewgong, ik zou graag Seel een goed thuis geven aan mijn zijde. Hij is nog jong en ik wil hem graag wat van deze wereld laten zien, ik wil hem helpen en ik kan zijn hulp gebruiken. Ik wil niet tegen hem vechten uit respect voor hem en u, alleen zou u alsjeblieft het toestaan om mij hem mee te laten nemen, als het niet anders kan bewijs ik het wel in een gevecht tegen u dat ik goed voor hem zal zorgen," zei Seth. Blijkbaar was die belofte niet genoeg, de Seel wou wel maar de moeder wou eerst weten of Seth wel goed voor hem zou kunnen zorgen. "Dewgong!" riep ze niet al te vijandig en ging voor Seth staan met haar hoorn omhoog. Ze zouden vechten.

(Roxas jij nog reageren en dan ga ik een gevecht houden tegen de Dewgong om de Seel, goed?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimeza apr 09, 2011 2:07 pm

Roxas volgde Suki op de voet, ze rende erg snel voor een kleine Pichu. Algauw wist Roxas waarom Suki was weggerend een Eevee, moederziel alleen zat huilend op een rots. Roxas wilde het helpen maar hij liet hem niet naar hem toe komen. "eevee, zei de Eevee en keek hem met tranende ogen aan. "waar is je trainer?, vroeg Roxas aan hem maar Eevee liet verdrietig zijn oren zakken. Suki had medelijden met hem en trok aan zijn broekspijp."Pichu, zei ze en keek hem met haar donkerblauwe ogen aan. "Suki, luister ik vind het te vroeg om er een derde Pokémon bij te nemen, zei Roxas en keek haar aan. Suki keek hem opstandig aan en draaide haar rug naar hem toe. "oke, goed dan, kom maar Eevee, zei Roxas en deed hem in zijn jas. het kleintje rilde en kroop tegen zijn borst aan. hij liep terug met Suki en Eevee en zagen Seth en Angelos tegenover de moeder van Seel staan. hij rende erop af en hoorde nog net de woorden: "als het niet anders kan bewijs ik het wel in een gevecht tegen u dat ik goed voor hem zal zorgen, Roxas wist niet waar het over ging en besloot hem aan te moedigen zonder enkele waarschuwing kwam Yuki uit zijn Pokéball en keek naar het opkomende gevecht en naast de voeten van Roxas zitten. "Piplup!, riep hij en blijkbaar moedigde hij Angelos en Seth aan. Roxas glimlachte, eerst overwoog hij Yuki terug te brengen maar naarmate hij bij hem en Suki was viel hij best wel mee. Suki sprong van zijn schouder en ging naast hem staan en deed met Yuki mee.
Eevee keek hem even snel aan en keek toen zwijgend naar de Dewgong die tegenover Seth stond.

(is goed)
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimeza apr 09, 2011 3:46 pm

De Dewgong ging naar voren en keek naar Seth en Angelos die naast elkaar stonden. De Dewgong begon met een Heabut op Angelos. Dit was het voordeel van terrein want met een simpel gebaar van Seth was Angelos aan de kant gesprongen. "Nu! Focuspunch, Dewgongs leren pas heel laat water aanvallen dus je kan je dichterbij begeven!" riep Seth. Dat was het signaal voor Angelos hij laadde zijn krachten op en deed toen een Focuspunch, de Dewgong was net aan het opzij duiken. Door de trainingen kon Angelos nog net zijn richting veranderen en raakte de Dewgong op de uitloop van Staart naar lichaam. De Dewgong was geraakt en startte een nieuwe aanval. Ineens dook er een ijzige wind op, het was een ijs aanval. Niet heel sterk tegen Angelos maar wel verhinderend voor het zichtsveld. Gelijk begon de Dewgong een straal te maken voorzich. "Aurorabeam gaat hij doen, Duiken en dan Bulk up plus double kick!" moedigde Seth aan. Angelos dook aan de kant maar werd getroffen, veel schade was er niet maar de klap had Angelos even verward. Al snel herstelde hij zich en begon aan de dubbele actie. Zijn houding veranderde een beetje na de Bulk Up en toen begon de Double kick. De Aurorabeam had Dewgong even uit moeten laten rusten dus dat was een kans voor Angelos. De eerste trap miste maar de tweede kwam hard en snel aan. Dewgong kwam er weer aan met een Heabut en Angelos ving de klap op. "Nu! Flamethrower," riep Seth terwijl hij zijn arm hief. De Seel keek gespannen toe. Angelos probeerde Flamethrower voor de zoveelste keer die dag alleen dit maal begon hij echt goed te werken. De vlammen schoten zijn snavel uit en raakte de Dewgong, het was de normale schade maar wel goede schade. "Gong, Dewgong!" riep de Dewgong en schoot enkele Ice shards op Angelos. "Ontwijk, doe dan peck en focus energy" riep Seth snel. Alleen het was te laat de Ice Shards raakte Angelos enkele keren goed en hard. "Angelos hou vol, je kan het!. Ik geloof in je!" riep Seth. Angelos herstelde en deed peck, dook naar achter en begon een focus energy. Zijn krachten laadde hij op en de Dewgong begon een Rest om de tijd te doden. Dit was de eerste fout van de Dewgong, Angelos was sneller klaar dan je zou denken. "Nu Bulk up en dan Focuspunch!" Weer veranderde de Houding van Angelos en toen kwam de klap. Angelos rende op de Dewgong af die aan het rusten was. De klap kwam hard neer dat viel te horen alleen er kwam een grote vlaag van sneeuw, de Dewgong's geluid klonk. Geraakt, Angelos sprong snel terug en keek hoe de sneeuw stil ging liggen.
Zou de Dewgong vinden dat Seth waardig was om de kleine Seel op te nemen in zijn team. De Dewgong zweeg en keek Seth aan, toen.....Knikte ze


Laatst aangepast door Seth op zo apr 10, 2011 12:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimezo apr 10, 2011 2:21 pm

Roxas keek hoe de Dewgong hem toestemming gaf. "gefeliciteerd, zei Roxas en keek daarbij Seth aan.
Suki keek naar de Eevee en trok aan zijn broekspijp. "Pichu, zei ze en wierp een blik op hem. Roxas was uit alle opwinding de Eevee vergeten en zette hem tenslotte naast haar neer. "Eevee?, vroeg hij en keek naar Seth en de Seel. "o ja, dit kleine kereltje vond ik iets verderop, ik weet niet wat ik moet doen, de Day Care is te ver en als ik hem achterlaat vriest hij dood, zei Roxas somber en keek naar Eevee. hij kon hem vangen maar hij had daar nu niet de kracht voor en Eevee al helemaal niet. "Pichu, zei Suki en tikte Roxas aan met een Pokéball tussen haar armpjes. "wil je dat ik hem vang?, ik ben me broer niet!, zei hij geschrokken. "Piiichu, zei Suki en keek hem aan. "Piplup, lup?, vroeg Yuki en keek vragend naar Roxas. Eevee rilde nog meer misschien was het toch maar wel een goed idee om hem te vangen het beestje was enorm onderkoeld. "Suki, ik ga geen gevecht aan met een Eevee die te zwak is, zo ben ik niet en dat is niet eerlijk, zei Roxas sceptisch en keek daarbij naar de trillende Eevee.

(ik had hem verwijderd om hem aan te passen^^; )
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimezo apr 10, 2011 2:24 pm

"gefeliciteerd, zei Roxas, ondertussen kwam de Seel naar Seth toe en klapte vrolijk met zijn voorvinnen. Hij sprong tegen Seth aan keek met grote ogen en half uitgestoken tong. Seth glimlachte en keek naar de moeder. "Bedankt, ik zal goed voor hem zorgen en hem groot en sterk maken," zei Seth. Hij pakte een Pokeball en de Seel ging er gewillig in en kwam er even later er weer uit. "Jouw naam word, Jolu." De Seel knikte blij en ging weer klunzig lopen naar Angelos en ging toen tegen Angelos leunen. Seth glimlachte en keek toen naar Roxas. "Zo, Met behulp van je broer een Houndoom, met behulp van jou een mooie gezonde Seel. Dankjewel, gaat het trouwens?" vroeg Seth terwijl hij naar Roxas keek. Jolu en Angelos zaten wat te dollen en het was een leuk aanzicht. De Dewgong was dichterbij gekomen en keek naar haar kleintje. Gaf hem een moederlijk afscheid alvast en keek hem na. De Seel zou veilig zijn dat wist ze vast en zeker. De Seel ging weer naar Seth terwijl Angelos naast hem ging staan. "Seel? Seel," zei Jolu terwijl hij gaapte. Angelos pakte hem op en hield hem vast. Angelos vond de Seel echt geweldig, typisch Angelos altijd vriendelijk en aardig tegen andere pokemon. Seth keek weer naar Roxas die een Eevee vast hield in zijn armen. "Laat hem zelf kiezen, verzorg hem tot hij weer sterk is en laat hem dan kiezen of hij een gevecht wilt of gewoon bij jouw wilt blijven of weggaan. Een pokemon kan een vriend zijn en een bondgenoot als ze dat willen. Een gedwongen pokemon is nooit zo gelukkig als een vrijwillige." Zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitimezo apr 10, 2011 2:44 pm

"misschien heb je wel gelijk, zei Roxas en keek naar Eevee die trilde. "Eevee, zou je ervan zeggen om met mij en Suki mee te gaan?, vroeg Roxas aan het kleine wezentje. Eevee knikte en sprong in zijn armen daarbij hield hij een Pokéball vast. "je bent toch niet achtergelaten?, vroeg Roxas en keek hem aan, hij had zo een medelijden met dit wezentje. "Eevee, deze beslissing moet jij echt zelf maken, weet je echt zeker of je mee wilt reizen of niet?, vroeg Roxas en Eevee keek hem vastbesloten aan. het was duidelijk, Eevee wilde bij hem blijven maar stel dat die trainer hem tegen het lijf liep? een akelig gevoel ging over zijn lichaam. Eevee voelde het zelfde en zette bemoedigend zijn pootjes op Roxas zijn knie neer. "Vee, zei hij daarbij met een vastbesloten blik. "misschien heb je inderdaad wel gelijk, kleintje, geef je Pokéball maar, zei Roxas en Eevee legde de bal in zijn hand en tikte met zijn neusje tegen de wang van Roxas. "Seth, je hoeft mij niet te bedanken, jij bedankt, zei Roxas met een brede glimlach. "maar ik ben toch wel nieuwsgierig hoe het verloopt met me broertje, grinnikte Roxas, Sora kennende was hij in de problemen geraakt met een aantal Spearow ofzo, daarbij moest hij wel lachen. Suki keek naar de donkergrijze lucht. "Pichu, zei Suki en Yuki keek ook naar de lucht. En Roxas voelde zijn maag rommelen, "zullen we ergens in een grot gaan en daar maar overnachten?, het ziet er dreigend uit, zei Roxas met trillende stem, zijn arm deed zeer en hij was doodmoe. Suki wees ten zuiden van het strand waar ze Eevee hadden gevonden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ice, ice, ice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice, ice   Ice, ice, ice Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ice, ice, ice
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Koude Noorden :: Northern Coast-
Ga naar: