Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Emblem gym

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayla
Admin

Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Emblem gym Empty
BerichtOnderwerp: Emblem gym   Emblem gym Icon_minitimedo nov 12, 2009 12:08 pm

Emblem gym 2gxl9ac
Hiyaa!
Ik ben Kiki. Aangenaam.
Dus jij wilt me uitdagen voor een gevecht? Ha! die kun je krijgen ook!
Mijn specialiteit is vecht pokemon, we spelen in een overdekte zaal, hiernaast staat een tribune voor eventuele vrienden. Maar voordat je een gevecht met me aangaat, zul je toch echt eerst iets anders moeten doen!

Voordat je de gymzaal kunt betreden kom je in een kamer met een parcours. Ik wil dat je samen met één van je pokemon dit parcours gaat afleggen. Het parcours bestaat uit:

Een klimmuur met maar één touw aan beide kanten.
Een gespannen net waarvan de bedoeling is dat je er onderdoor kruipt.
Het schietkanon waar houten schijven uit komen. Je mag je Pokémon gebruiken om ze te verwoesten.
De draaiende balk een grote kunstof balk over het water. Balanceer er overheen, maar pas op: hij draait.
De vlonders na de balk krijg je 4 grote cirkels die in het water liggen (waarvan 2 niet vast liggen). De bedoeling is dat je van vlonder naar vlonder springt, totdat je uiteindelijk op de laatste vlonder bij een touw uitkomt.
Het touw dit is de laatste hindernis. Grijp het touw en slinger naar de overkant. Als je valt zul je weer terug naar de vlonder moeten zwemmen en het nog een keer proberen.

Ik hoop dat je het parcrous haalt zonder een nat pak te krijgen. Als je het redt, dan mag je met mij mee naar de zaal waar we ons gevecht zullen beginnen.
Red je het niet? Dan kun je het altijd nog een keer proberen. Maakt niet uit wanneer.

Het gevecht zal een 3 op 3 gevecht worden. Alleen de trainer mag van pokemon wisselen. De pokemon die ik zal gaan gebruiken zijn:
- Een Tyrogue ♂ (Level 18)
- Een Meditite ♀ (level 18)
- Een Combusken ♂ (level 20)

Als je wint krijg je van mij de Kiay Badge
Durf jij het aan? Hiyaa!
groetjes,
Kiki.

Kiki is een echte doorzetter en zal nooit zomaar opgeven. Ze lijkt eigenlijk erg op haar Pokemon. Tijdens een gymgevecht is ze heel fanatiek, soms zelfs zo erg dat ze alles om zich heen vergeet. Je zal haar dan ook vaak dezelfde vechtbewegingen als haar Pokemon zien maken. Verlies accepteert ze, maar ze zal laten merken dat ze het jammer vind..
Terug naar boven Ga naar beneden

Emblem gym
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A (unusual) day in Emblem City

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: het Drukke Westen :: Emblem City :: Emblem gym-
Ga naar: