Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

{EVENEMENT} Uovo di Ricerca

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Charelle

Charelle

Vrouw Aantal berichten : 62
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 years
Trainer soort: Breeder
Team:

{EVENEMENT} Uovo di Ricerca Empty
BerichtOnderwerp: {EVENEMENT} Uovo di Ricerca   {EVENEMENT} Uovo di Ricerca Icon_minitimeza mei 22, 2010 11:13 am

Hallo, Utah-leden!
Jaja, het is eindelijk zo ver! Het eerste officiële Utah-evenement! Jaja, rustig maar. Ik zal jullie even uitleggen wat we gaan doen.
We beginnen met een Uovo di Ricerca, een eieren zoektocht. Dit vindt plaats in The Dense Jungle. Dit betekent dat de eieren lastig vindbaar zijn en dat je weleens aangevallen kan worden door wilde Pokémon. Je mag niet zelf bepalen wat voor ei je vindt. Je typt in je post dat je een ei vindt, en ik, Charelle, zal in het paars in je post zetten wat voor ei het is. Natuurlijk is het handig om in je post te vermelden welk ei je het liefste zou vinden. Dan kan ik er rekening mee houden. Natuurlijk ligt het aan de inhoud van je post, de originaliteit van de plek en de moeite die je voor je ei doet hoe zeldzaam de Pokémon is die er in zit. Je moet wel rekening houden met het type van de Pokémon. Vuurpokémon zal je niet snel vinden aan de rand van het water. Als je niet tevreden bent met de Pokémon die je hebt, mag je het ei weg leggen en verder zoeken.
Ik zal op gegeven moment het evenement beëindigen. Wanneer weet ik nog niet, maar, als er genoeg tijd is geweest om eieren te vinden. Als iedereen een ei heeft, en er zijn meer dan vijf deelnemers, zal het tweede deel van dit evenement beginnen. Want, niet iedereen mag het ei houden. Er komt een wedstrijd waarbij de top 3 hun ei mag houden.

Wat is het verhaal?

Charelle's pleegouders, eigenaren van de grote Daycare in Kanto, besloten dat ze te veel eieren hadden. Omdat er de laatste tijd minder belangstelling was voor de eieren, en juist meer eieren, besloten de twee hun eieren weg te geven in een soort.. Evenement. Zo kwamen ze, na lang overleg, op het idee om een eieren zoektocht te doen.. in Utah! Natuurlijk wilden ze zelf niet helemaal hierheen komen daarvoor. Dat is de reden dat Charelle het organiseert. Ze hebben de eieren naar Utah opgestuurd, zodat Charelle ze kan verstoppen.

Wanneer gaat het beginnen?

Zie de post hieronder..

Hoe moet het nou precies..? Zo'n ei vinden?

Voorbeeldpost: Charelle had zich net aangemeld en liep over het pad, met Lotus aan haar zijde. ''Kom, Lotus. We gaan op zoek naar een Pichu-ei,'' sprak zij kalm. Haar Bulbasaur knikte. ''Ze liggen hier vast en zeker niet op het pad. We moeten verder zoeken.'' Dit liet de Bulbasaur haar niet nog een keer zeggen. Ze sprong de bosjes in en begon te rennen. Charelle rende achter haar aan. ''Lotus, niet zo!'' riep ze. Haar Bulbasaur stopte. Ze waren aangekomen bij een klein beekje, waar een ei naast lag. Wat was het voor ei..?
Het ei dat je vond was van een Wooper. Sorry, maar je post was veel te kort en je hebt te weinig moeite gedaan voor het vinden van het ei.

Het enige verschil met deze post en de post die jullie moeten maken, is dat je je echt moet aanmelden in een RPG post. Je moet je naam zogenaamd op een soort inschrijfformulier zetten, en daarna mag je gelijk beginnen met het zoeken naar je eerste ei!

Hoe doe ik mee?

Stuur mij even een PB. Ik zal je Terug PBen. Als ik dat gedaan heb, sta je ingeschreven. Je zal dan alleen in de RPG alleen nog ff je naam in moeten vullen op het formulier voor je je eerste ei gaat zoeken. In de PB moeten de 2 of 3 pkm staan die je het liefste zou vinden.

Als ik nog wat vergeten ben, mag je me PBen. Dan zet ik het er bij.

Laatst aangepast door Charelle op zo mei 23, 2010 8:46 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Charelle

Charelle

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: {EVENEMENT} Uovo di Ricerca   {EVENEMENT} Uovo di Ricerca Icon_minitimezo mei 23, 2010 12:04 pm

We hebben 6 deelnemers. Dat is het perfecte aantal, dus meer zal ik niet accepteren. Sorry voor de mensen die interesse hadden, maar nu niet mee kunnen doen..

Voor de mensen die wel mee doen (Ayla, Kyle, Levy, Mara, Jimmy en Senka), ik open het topic z.s.m. Als je nog vragen hebt, moet je die nu stellen. Smile
https://utah.actieforum.com/dense-jungle-f112/uovo-di-ricerca-t311.htm#1819

xXx
Tutuu.
Charelle

Charelle

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: {EVENEMENT} Uovo di Ricerca   {EVENEMENT} Uovo di Ricerca Icon_minitimedi mei 25, 2010 1:51 pm

Senka vs Levy.
Mara vs Jimmy.
Ayla vs Kyle.

Dit zijn de topics. Veel succes, allemaal.
Charelle

Charelle

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: {EVENEMENT} Uovo di Ricerca   {EVENEMENT} Uovo di Ricerca Icon_minitimedo jun 03, 2010 7:58 am

De topics moeten zsm afgerond worden, zodat de laatste ronde kan beginnen. Als het goed is weet Emily nu wat de prijs is, en zal zij jury zijn, omdat ik dit niet kan doen. Dit betekent dat zij het topic ook moet openen, want.. Als ik het moet doen, duurt 't nog wel ff voor ik 't gedaan heb.

MvG,
Tuuwt.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: {EVENEMENT} Uovo di Ricerca   {EVENEMENT} Uovo di Ricerca Icon_minitime

{EVENEMENT} Uovo di Ricerca
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uovo di Ricerca

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Gebruikers :: Events-
Ga naar: