Ik heb besloten hier ook maar een uitleg voor te maken, omdat het nu nog vrij onduidelijk is.
Informatie Dit forum heb ik aangemaakt zodat de rest niet vol komt te staan met rit soort dingen. Het is er voor mensen die hun sprites, tekeningen, bewerkingen en ga zo maar door willen testen. En voor mensen die het leuk vinden om wedstrijden te openen.
In plaats van een echte wedstrijd kan je ook een Battle aanvragen. Een Battle is een 1 op 1 wedstrijd. Dat zal in dit topic aangevraagd moeten worden, omdat wij geen spamtopics willen met 'wie wil een recolor strijd met mij doen?'. Je stelt die vraag gewoon in dit topic en wacht tot iemand reageert. Dan zal je iemand moeten vinden die het topic wil openen. Degene die het topic opent, moet een duidelijk verzoek hebben. Met een recolor kan dat dus zijn 'Ik wil een gerecolorde Charmander,' of 'Geef een Pokémon de kleuren van Togepi,' of iets dergelijks. Met tekeningen moet je net zo duidelijk zijn. Bewerkingen moeten een thema hebben. Degene die dit topic opent moet ook de poll openen waar de namen in staan. Als Pietje en Jan dus strijden en Greta het topic opent, moet zij zorgen dat je in de poll kan kiezen uit Pietje en Jan. Greta moet trouwens ook de ingezonden tekeningen/sprites/bewerkingen et cetera in haar post zetten. En haar bericht moet niet al te kort zijn, zodat het niet al spam overkomt.
Regels- Geen 18+ tekeningen/bewerkingen/et cetera!
- Alleen je eigen dingen inzenden.
- Leden mogen natuurlijk ook crea wedstrijden openen. Als je niet zeker weet of het goed is stuur je het eerst naar mij of Ayla. Wij zeggen dan of het goedgekeurd is of niet.
- Prijzen zijn niet verplicht, maar wel leuk.
- Maak een duidelijke uitleg, alsjeblieft!
- Is er na een maand geen inzending, dan wordt je wedstrijd verwijderd.
Verdere vragen mogen in dit topic gesteld worden. Dezen moeten wel duidelijk aangegeven zijn, zodat we niet in de war raken met de aanvragen voor de Battles.
M.v.g.