Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Merel's crea-hoekje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Merel's crea-hoekje Empty
BerichtOnderwerp: Merel's crea-hoekje   Merel's crea-hoekje Icon_minitimedo dec 23, 2010 1:26 pm

Ja, nu krijgen jullie mijn verminkte creaties te zien!
Ik zet nu alleen even mijn enige Tekentablet creatie er in maar misschien ga ik er later ook mijn setjes in zetten.
Als je het lelijk vind, niet zeuren, ik ben er gewoon nog niet zo superhandig :]
En ik wist ook niet zeker of het hier wel pasten maar het was digitaal en zou op zich wel een bewerking kunnen zijn Very Happy
En ik zou op aanvraag ook wel setjes willen doen maar daar maak ik misschien een ander topic'je voor.

Tekentablet
Draak:

Rokende wolf:


Laatst aangepast door Isha op zo dec 26, 2010 4:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Merel's crea-hoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merel's crea-hoekje   Merel's crea-hoekje Icon_minitimedo dec 23, 2010 2:01 pm

Dit hoort in tekeningen, niet in bewerkingen. Met bewerkingen worden blends van plaatjes bedoeld en zo, dus niet helemaal zelf getekende dingen. Ik zal hem zo even verplaatsen, maar eerst laat ik mijn mening achter. =3

Hij is zeker niet slecht! De onderkaak is misschien wat te lang en wellicht had je beter het wit in het oog als laatste er op kunnen doen, maar dat is niet zo heel erg. Je kan misschien ook iets meer met schaduwen gaan werken? Ik weet niet, zoals je het nu geshade hebt ziet het er i.m.o. nogal plat uit. Mja, dat is mijn mening. =3

Wat voor programma gebruik je eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Merel's crea-hoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merel's crea-hoekje   Merel's crea-hoekje Icon_minitimedo dec 23, 2010 2:26 pm

Oh, ik wist helemaal niet dat je een tekentablet had *faal x|*
Wat cool! Draken zijn hip. Als je dit voor een eerste keer tekent, ben je echt goed. Je hebt mooie kleuren gekozen. Je zou inderdaad meer kunnen gaan werken aan schaduwen, zoals Demy zei, maar dat valt te leren. Misschien een minder felle kleur voor achtergrond. Wat dacht je van wat zachter oranje? Zo wordt onze aandacht echt geleid naar de draak.
Ach, het maakt niet uit. Ga zo door. Ik vind het echt stoer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Merel's crea-hoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merel's crea-hoekje   Merel's crea-hoekje Icon_minitimevr dec 24, 2010 3:14 am

@ Cynthia Ik gebruik Artweaver 0.5
Ik neem aan dat je Demy bedoelt, in plaats van Cynthia? :3

Lolz, het is maar m'n eerste keer hoor :] Ik had de schaduwen wel geprobeerd maar toen had ik de hele tekening verkloot dus die had ik snel weer weggehaald.
En ty voor tips allebei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Merel's crea-hoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merel's crea-hoekje   Merel's crea-hoekje Icon_minitimeza dec 25, 2010 9:30 am

Zitten daar ook lagen in?
Want, als dat niet zo is, zou ik eigenlijk een ander programma nemen als ik jou was.. Tenzij jij hier natuurlijk heel goed mee kan opschieten x']

&& post snel weer iets nieuws. =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Merel's crea-hoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merel's crea-hoekje   Merel's crea-hoekje Icon_minitimeza dec 25, 2010 12:03 pm

Uh, ja ik bedoelde Demy. Ik kan jullie drie nooit uit elkaar houden xD
En ja, er zitten lagen in maar het is de eerste keer dat ik daar mee werk, dat was echt een vreselijk gedoe xD
En ik zal binnenkort een nieuwe maken maar eerst kerst etc.
Fijne kerst iedereen! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Isha

Isha


Aantal berichten : 106
Registration date : 14-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 years
Trainer soort: Rondtrekkende trainer
Team:

Merel's crea-hoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merel's crea-hoekje   Merel's crea-hoekje Icon_minitimezo dec 26, 2010 4:36 am

Sorry voor de dubbelpost maar ik heb er hier nog een. Het was niet de bedoeling om hem daadwerkelijk op internet te zetten maar dat doe ik nu met mijn domme hoofd dus wel. Deze creatie aub niet uitlachen xD Dit teken ik altijden overal op school Razz

Smoking Wolf:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Merel's crea-hoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merel's crea-hoekje   Merel's crea-hoekje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Merel's crea-hoekje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Crea Wedstrijden uitleg

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Off Game :: Crea room :: Tekeningen-
Ga naar: