Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

De balie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayla
Admin

Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

De balie Empty
BerichtOnderwerp: De balie   De balie Icon_minitimevr dec 04, 2009 7:11 am

De balie 15u2b9

Hallo, ik zal je informatie geven over het Grand festival.
Zoals je ziet ben ik één van de medewerkers die achter de balie staat, bij mij kun je je inschrijven. Dit kun je uitsluitend doen tot 18:00, één dag voor het Grand festival zal beginnen.

De balie Vi15q1 De balie 2604zk4

Nadat je je ID heb laten zien zal ik je 5 ribbons scannen. Dit doen we zodat we zeker weten dat de ribbons echt zijn. Ook scannen we je pokédex, hierin staat de belangrijke informatie van jou en je pokemon. Nadat je geregistreerd bent zul je je pokemon tijdelijk moeten inleveren. Zuster Joy zal ze dan controleren en ervoor zorgen dat ze in tip top conditie zijn. Je kunt je pokemon na een halfuurtje weer ophalen.
Als we helemaal klaar zijn met inschrijven krijg je van mij een Guide book en een pasje. Het pasje is je toelatingsbewijs op het Grand festival. In het Guide book staat alle belangrijke informatie over het Grand festival, waaronder het volgende;

Preliminaries rounds
De eerste rondes, hier zul je de schoonheid van je pokemon moeten laten zien met behulp van een leuk optreden. De preliminaries rounds bestaan uit 2 rondes, je moet dus 2 keer een optreden neerzetten met 2 verschillende pokemon. Tijden het optreden zal de Jury kijken naar de band tussen jou en je pokemon kijken, hoe je optreden is, de manier hoe jij en je pokemon het presenteren etc. Het zal behoorlijk zwaar zijn om naar de volgende ronde te kunnen aangezien er uiteindelijk maar 16 coördinators worden uitgekozen.

Final rounds
Op de 3e dag zullen de final rounds zijn. De 16 coördinators die de Preliminaries rounds hebben gehaald zullen tegen over elkaar komen te staan. De 2 coördinators in een gevecht moeten beide 2 pokemon gebruiken. Het word dus een dubbelgevecht. Het is niet alleen belangrijk dat je je tegenstander weet te verslaan, maar op de manier hoe je je aanvallen uitvoert, de band tussen jou en je pokemon en het samenwerken zijn ook punten waarnaar de jury geconcentreerd zal kijken. Het gevecht eindigt als 1 van de 2 coördinators zijn tegenstander weet te verslaan of als je punten op zijn. Als na 5 minuten beide pokemon van beide trainers nog staan en ze hebben ook beide nog punten over, zal het gevecht eindigen en worden gekeken naar wie de meeste punten heeft. De coördinator die alle 4 de gevechten wint, wint het toernooi en krijgt de Ribbon cup.

Dit was het, voor verdere vragen kun je altijd bij mij (de beheerders) terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden

De balie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De balie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Zeegebied :: The Terminal Arena :: Het Grand Festival :: De balie-
Ga naar: