Hallo, ik ben één van de medewerkers van de balie. Net zoals mijn zusje, die bij het Grand festival werkt, kan ik je inschrijven en zal ik je informatie geven, in dit geval over de Pokemon league.
Aanmelden is heel simpel, je laat je 8 badges zien, deze zal ik scannen. Nadat ik je badges heb gecontroleerd is je pokédex aan de beurt. Hierop staan je ID gegevens en die van je Pokemon.
Als alle informatie in de computer is geregistreed moet je tijdelijk je pokemon inleveren. Deze zullen dan worden gecontroleerd door Zuster joy en zij zal ervoor zorgen dat ze in tip top conditie zijn. In het halfuurtje dat jij even op je pokemon moet wachten kun je eventueel naar het winkeltje gaan bij ons in het gebouw. Hier verkopen ze de algemene en belangrijke spulletjes voor tijdens een pokemon gevecht.
Als dit alles is gedaan krijg je toegang tot de entree van de Pokemon league. Hier zal je moeten gaan vechten tegen de 4 trainers van de elite four en uiteindelijk tegenover de pokemon Kampioen. Het zal zeker een moeilijke uitdaging zijn waarbij de band tussen jou en je pokemon extra belangrijk is. Verdere informatie over de Pokemon league en over hoe je gaat vechten zal je horen van de elite four. (lees dus goed de topics door bij elke fora!) Ik wens je heel veel succes!