Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Kyle van te Elite vier

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayla
Admin

Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Kyle van te Elite vier Empty
BerichtOnderwerp: Kyle van te Elite vier   Kyle van te Elite vier Icon_minitimevr dec 04, 2009 1:34 pm

Kyle van te Elite vier Naamloos12

Mijn naam is Kyle, ik zal je tweede tegenstander zijn in de Pokemon league. Mijn pokemon en ik hebben heel hard getraind om deze plek in de Elite vier te krijgen. Mijn doel is de top halen, en ooit zal dit mij gaan lukken!

We vechten in een 5 op 5 gevecht. We mogen beide van pokemon wisselen. Ons gevecht zal op een groot veld plaatsvinden met veel rotsen. Ook staan er andere speciale voorwerpen, namelijk stukken staal. Ze zijn in allerlei vormen gebogen, gebroken, gevouwen en noem het maar op. Ze kunnen erg geschikt zijn tijden het gevecht als hindernis, bescherming etc. Maar ook in het nadeel werken. Het licht aan jouw wat je ermee gaat doen.

Mijn pokemon zullen zijn:
- Mawile (level 50)
- Skarmory (level 52)
- Metagross (level 52)
- Scizor (level 53)
- Aggron (level 55)

Als je wint mag je het volgende lid van de elite vier je tegenstander gaan noemen. Donna is haar naam. Denk eraan dat je je pokemon goed geneest voordat je tegen haar gaat vechten!
Als je verliest zal ik je weg moeten sturen voor en betere training. Als je uiteindelijk denkt dat je ons aan kan zal je weer terug bij Marina moeten beginnen. Niet teleurgesteld zijn, als je vertrouwen hebt in je pokemon gaat het je vast lukken.
Zie je dan!
Kyle.
Terug naar boven Ga naar beneden

Kyle van te Elite vier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Marina van de elite vier
» Ayla VS Kyle
» Donna van de elite four
» brad van de elite four