Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Donna van de elite four

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emily
Back-up Admin account
Emily

Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 28
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Donna van de elite four Empty
BerichtOnderwerp: Donna van de elite four   Donna van de elite four Icon_minitimevr dec 04, 2009 1:45 pm

Donna van de elite four Naamloos2sl

Geweldig, je hebt het gemaakt tot aan mij.. En daar blijft het bij. Ik ben Donna, van de Elite Four. Ik ben niet onverslaanbaar, maar zeker wel heel sterk. Net als mijn geweldige Pokémon.
Ik zal vechten met mijn 5 prachtige Ghost pokémon die stuk voor stuk geweldig getraint zijn. Wie ze weet te verslaan is echter nog niet klaar.. Na mij kom je tegen Brad te staan, en dan tegen de Champion. Maar, bijna niemand heeft mij nog verslagen...

We zullen vechten in een 5 op 5 gevecht. De eerste 4 pokemon zal je moeten gebruiken in een dubbelgevecht, de laatse in een solo.Tijdens het gehele gevecht mag je niet van pokemon wisselen. Het gevecht zal plaatsvinden in een grote zaal.

Mijn team zal zijn:
- Gengar (level 55)
- Mismagius (level 55)
- Banette (level 55)
- Froslass (level 57)
- Dusknoir (level 57)

Ze zijn stuk voor stuk geweldig, en dat zal je merken als je tegen mij moet strijden. Zelfs al is het dan misschien al te laat..

Succes zal niet helpen in de strijd met mij, dus hoef ik je dat niet toe te wensen.
~ Donna. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com

Donna van de elite four
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» brad van de elite four
» Marina van de elite vier
» Kyle van te Elite vier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum