Onderwerp: Verdwaald in de ijskoude grotten za aug 14, 2010 3:43 am
(aangezien nigel een nieuw topic wou hebben, maak ik maar een nieuwe aan.)
Na een tijdje hebben gezeten in de kou ging Levy verder. Hij moest de uitgang vinden. Zonder de uitgang zou hij doodvriezen..En dat wou hij natuurlijk niet. Snel belde Levy Kio op. Misschien was hij nog in de buurt. Hij verzond een SMSje. Geen antwoord.. "T-treecko?" Levy keek met een rare blik naar treecko. "W-w-waar zijn w-we?" Bibberde Levy. Treecko deed zijn schouders omhoog. "Oké..want ik weet het namelijk ook niet." Zei Levy nog steeds bibberend. Plotseling zag Levy wat licht. "K-kijk! De uitgang!" Zei Levy. Levy rende er naar toe. Opeens was het licht weg. "NEEEEEEEEEEEEEE" Levy bonkte met zijn hoofd tegen een wand van ijs aan. "WE ZIJN VERLOREN." Riep Levy door de cave heen, zodat je het zelfs buiten kon horen. Honderden echo's volgden. "Treecko..blijf kalm.." Zei levy die zelf gek werd. Opeens kwam het licht weer tevoorschijn, en een arm. De arm zag er niet echt..mens achtig uit. Levy keek bibberend naar de arm. De arm raakte Levy zijn schouder aan. Toen levy het helemaal zag, zag hij dat het een froslass was. "Wat moet je van me.." zei Levy. De froslass sleurde Levy en treecko mee naar de diepste stukken van de grot.
Kio
Aantal berichten : 95 Leeftijd : 27 Registration date : 07-08-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 15 jaar Trainer soort: Coordinator/ Breeder Team:
Onderwerp: Re: Verdwaald in de ijskoude grotten za aug 14, 2010 4:22 am
*TRING TRING* klonk de mobiel van Kio hij nam op maar er was niemand aan de lijn. hij kreeg een smsje met er in.'Help' Kio keek van wie het nummer was. het was van Levy. hij zat zeker nog vast in die ijsgrot. hij had hem ook moeten helpen.''Snorunt en Aipom en Pichu Kom we moeten super snel naar de Crystal Caves Levy zit vast daar.'' Kio Sprong op zijn fiets en zijn pokemon ook. hij fieste zo snel als hij kon naar het Noorden. dat was ongeveer een uurtje fietsen nadat uurtje was hij er eindelijk. hij sprong van zijn fiets af en ging voor de ingang staan. en smsde levy. 'Waar ben je in de grot en met wie.?' En hij liep rustig de grot in. Pichu kroop in zijn tas. Aipom en Snorunt liepen naast hem Aipom zei tegen Snorunt.'' Koud he hier in deze grot.'' Snorunt schude van nee en ze zei.'' Ik heb daar geen last van.''
Kio liep weer verder de grot in. Waar zou levy nou zijn dan. dacht hij.
Levy
Aantal berichten : 101 Leeftijd : 28 Woonplaats : Gemert Registration date : 16-05-10
Onderwerp: Re: Verdwaald in de ijskoude grotten za aug 14, 2010 5:24 am
Levy keek boos naar de froslass. "als ik doodvries..is dat jouw schuld.." Levy keek boos naar de froslass. De froslass negeerde het en lachte hem uit. Langzaam verdween hij in de ijs wand. "Daar heb ik heeeel veel aan." Levy keek rond. Waar was hij nou. Het leek wel ofdat..hij in het diepste gedeelte van de grot zat! Levy stond op, en klopte zich af. "Voordat ik dood vries.." Verder kwam Levy niet. Zijn pokegear rinkelde. Wonder dat de pokegear het nog deed.. Levy keek naar het smsje. Hert was van Kio. Hij vroeg zich af waar Levy was en met wie. Levy smsde terug dat hij vast zat in de diepste gedeelte van de grot en een froslass hem ontvoerd had. En die froslass daarna weg was gegaan. "Misschien is er nog hoop.." Zei levy. Levy ging zitten. Hij wou kio niet mislopen.
Kio
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 15 jaar Trainer soort: Coordinator/ Breeder Team:
Onderwerp: Re: Verdwaald in de ijskoude grotten za aug 14, 2010 6:41 am
*PLING* Klonk er door de mobiel van Kio. Kio opende zijn pokegear. Er stond dat hij een smsje had.'Ik zit in het diepste van de grot zowat.' Hij had gehoord dat daar een Legendarische pokemon zou zitten maar dat zou vast een legende zijn. Kio smsde terug.'' Oke blijf daar ik kom er nu aan.'' En hij klapte zijn pokegear dicht en rende met zijn pokemon naar het diepste van de grot. hij moest nog even zoeken. maar het was ijzig koud hij kon erg lang meer hier blijven.''LEVY waar ben je?'' Riep Kio
'Aipom Aip Snorunt Snor Pichupi.' Riepen de drie achter mekaar. Ze waren Levy en Treecko ook aan het zoeken.
Levy
Aantal berichten : 101 Leeftijd : 28 Woonplaats : Gemert Registration date : 16-05-10
Onderwerp: Re: Verdwaald in de ijskoude grotten za aug 14, 2010 7:10 am
Verderop zat Levy, in de kou. Hij hoorde Kio roepen. "HIER" Levy sprong op en probeerde geluid te maken. Het klonk als een echo en je kon nu weten waar hij zat. Levy had alleen niet gedacht dat het stuk waar hij zat kon instorten. Opeens kwam de froslass tevoorschijn en deed een shadow ball op Levy. "Auw!" Riep Levy hard. Het was te horen in een echo dus kio zou het vast ook horen. "Hou op!" Riep Levy boos. Levy stapte een stapje terug. De froslass keek hem boos aan en wou een blizzard doen. "Treecko!" Riep levy. Treecko kwam te hulp en deed een absorb. De froslass werd nu ook boos op treecko en vuurde meteen zijn blizzard af. Beiden waren bevroren. Levy zat vast in het ijs, maar raar genoeg wist hij nog wel wat er om hem heen gebeurde. Hij hoopte dat kio snel op het geluid af kwam, om ze te redden. Levy had niet genoeg kracht om de froslass in zijn eentje te verslaan of met treecko.
Kio
Onderwerp: Re: Verdwaald in de ijskoude grotten za aug 14, 2010 7:27 am
Kio rende naar Levy toe en hij kon nog net de Shadow Ball ontwijken.'' Snorunt pas op.'' En hij sprong weg. Froslass keek naar Kio en hij ging weg bij Levy.'' Snorunt help.'' Kio keek Snorunt aan. Snorunt liep naar voren. En sprong voor Froslass. 'MAMA!' Snorunt rende naar zijn moeder. en sprong in de armen van de Froslass.'Snorunt wat doe jij bij die 2 benige.' En hij keek Boos naar Snorunt.' Die jongen met dat groene haar is mijn trainer ik vind hem erg aardig hij doet nooit iets en hij geeft veel liefde.' Snorunt keek naar zijn moeder.' Oke als jij bij hem blij bent hou ik je niet tegen als je maar een paar keer bij mij komt.' Snorunt knikte en liep terug naar Kio.'SNORUNT SNO.' Zei Snorunt. Froslass ondooide Levy en zei.'Froslass Fros.' Hopend dat Levy hem zou vergeven.''Levy val Froslass niet aan. snorunt is haar kind. ze was boos op jou omdat ze dacht dat je haar kind had. maar ze vind het niet erg meer dat ik haar mee neem'' en Kio keek Levy aan.
Levy
Onderwerp: Re: Verdwaald in de ijskoude grotten za aug 14, 2010 7:36 am
"WHA!" Levy viel uit het ijs en keek naar de froslass. "EVIL..." Levy ging bij Kio staan. "oké ik vergeef je froslass.." Zei Levy met een brede grijns. "Nu weet ik hoe het is om een ijsblok te zijn." Levy lachte dom en keek naar kio. "Zo ehh..hoe gaan we verder..?" Vroeg Levy aan Kio. Froslass glimlachte en verwijderde wat stenen met haar psychische spook krachten. Het bleek een uitgang te zijn. "De uitgang.." Levy keek met twinkelende oogjes naar het licht. "Kom, treecko, we gaan naar buiten!" Riep Levy. De froslass verdween ondertussen in de wand van ijs. "Buitenlucht!" Zei levy. Levy wou verder rennen maar stopte. Hij kon niet verder. Het was heel hoog naar beneden, en glad. Er lag overal sneeuw en ijs, en er waren heel veel stenen, bomen en andere dingen. "Hmm.." Levy keek naar beneden en begon te denken. "Zullen we.." Verder kwam Levy niet. Levy keek eerst of Kio nog kwam.
Kio
Onderwerp: Re: Verdwaald in de ijskoude grotten zo aug 15, 2010 10:44 am
'Zullen we..' Zei Levy.'' Bedoel je van de Berg afgaan ik vind het best hoor.'' en hij keek Levy aan. '' Snorunt maak jij eens groot ijsblok voor mij. Snorunt maakte een groot ijsblok.'' Aipom wil jij hem bewerken tot een mooie Bobslee met je Focus punch?'' en Hij keek Aipom aan. Aipom knikte en hij sloeg met een aantal slagen een mooi karretje voor 3 pokemon en een natuurlijk Kio.'' Hoe ga jij hier vanaf levy?'' en Kio lachde naar Levy.'' Oke Aipom doe je swift en Snorunt maak een start blok voor ons.'' Snorunt knikte en keek nog een laaste keer naar zijn moeder die knikte. en opeens was er een grote Galie naast haar. dat was volgens Snorunt haar nieuwe partner naja zolang zei gelukkig is Snorunt dat ook en Kio natuurlijk ook. dacht Snorunt. en ze keek nog een keer echt voor de laaste keer vandaag naar haar moeder. en Kio zette zijn pokemon af en glee naar beneden. stukjes ijs vlogen als vonken van het ijsbobsleetje.'' Oke nu een bocht naar links dus naar Links hangen.'' en Kio Duwde met volle gewicht naar link waar door het karretje evenetjes in de spin raakte.'' Kom op we moeten harder.'' en hij duwde naar voren. niet wachtend op levy glee Kio rustig door.
Levy
Onderwerp: Re: Verdwaald in de ijskoude grotten zo aug 15, 2010 1:41 pm
"Wacht op mij!" Levy keek naar kio die langzaam naar beneden ging. "Grr..." Levy keek naar treecko. "We doen het met z'n vieren!" Zei Levy grijnzend. Levy liet trapinch en kecleon vrij uit hun pokéball en haalde een ijsblok tevoorschijn. "Let's do it..!" Riep Levy blij. Na een paar seconden stil te hebben gestaan keek Levy somber naar zijn pokémon. "Moet ik dan ook alles voorzeggen.." Levy zuchtte. "Treecko! Pound! Trapinch, fury cutter!" Riep Levy. Levy keek toen naar kecleon. "Dat kan handig worden.." Zei Levy. "Fury slagen!" Riep Levy. De 3 pokémon waren al snel klaar met het bewerken van het ijsblok. "Nu is ie lief." Levy ging er op zitten en keek naar zijn pokémon. "Kom erbij! Met z'n vieren gaan we sneller!" Riep Levy. Levy wist niet of dat echt zo was maar hij verzon maar wat. "Af!" Levy wachtte even, en na een paar seconden ging de ijsblokslee naar beneden. Ze gleden richting Kio. "Wacht maar af.." Levy grijnsde naar kio, die nog een stuk voor hem lag. "Wieeee" Levy en zijn pokémon genoten van de rit. De rit was natuurlijk nog lang niet afgelopen..
Kio
Onderwerp: Re: Verdwaald in de ijskoude grotten zo aug 15, 2010 3:23 pm
Kio keek naar Levy die een stuk achter hem lag. Maar het was nu eventjes een heel lang stuk.’’ Oke Snorunt bevries Levy met je Icy wind.’’ Een grote IJzige wind ging naar Levy en zou vast zijn pokemon laten bevriezen.’’Aipom doe je swift op het ijs achter ons dat veroorzaakt gaten.’’ Aipom knikte en vele sterretjes raakte de grond. Waar door het daar heel bobbilig werd.’’ Red je hier maar eens door Levy.’’ En Kio keek hem droog aan. Hij had zijn pokemon nu even getraind.’’ Pichu doe nu je Thunderschock op een ijswand om die telaten smelten.’’ De pokemon knikte en er sprong wat ijs van de muur wat smolt en toen weer aan de grond achter Kio aanvroor.’’ Hahahaaha ik ga winnen.’’ En Kio ging weer een bocht in. Wat lukte. En hij keek naar levy of hij hem zag maar daar kon hij zich even niet op concentreren hij zoefde naar beneden het einde was er bijna dacht hij. Maar hij dacht even na. Zouden ze dan niet nog dieper in de grot zitten.’’LEVY WE GAAN NU NOG DIEPER DE GROT IN!” Schreeuwde Kio naar Levy. In de hoop dat hij hem zou horen dit was nog niet zo hard dat er iets in kon storten.
Levy
Onderwerp: Re: Verdwaald in de ijskoude grotten zo aug 15, 2010 3:34 pm
Levy keek grijnzend voor zich, voordat hij bevroren werd. "HEH WTF" Levy en zijn pokemon werden in een ijsblok veranderd en ze begonnen nu te rollen..steeds harder. Het ijsblok waar ze inzaten viel uit elkaar door de gaten die in de weg stonden en nu hadden ze niks meer. Er stond helaas een rots in de weg, en levy vloog er tegen aan. De rots ging los, door al het ijs dat nu gesplitst werd. Levy zijn pokémon kwamen bij levy terecht, en alles was safe. Opeens begon het ijs langs de kant te smelten. "HOLY ****" Levy keek boos naar kiol in de verte die het ijs had laten smelten. "Ik krijg jou nog wel.." Zei Levy. Levy zat nog steeds op zijn rots, en ging door het smeltgebied heen. De rots ging harder en harder en levy werd langzaam anders. Zijn karakter veranderde, en zijn zwarte haar ging naar het rode haar. (Zie profiel plaatje). "DAAR BEN JE.." Levy keek met een felle grijns naar kio. De rots waar Levy op zat zag er heel gevaarlijk uit als hij dicht bij kio zou komen. Levy dacht opeens dat ze bei het einde zouden zijn, maar opeens realiseerde hij zich dat ze dieper de grot in gingen. "NO.." Levy gleed nu langs Kio door. "Mijn rots past hier niet door!" Levy en zijn pokémon sprongen van hun rots af en kwamen bij kio terecht op zijn bobslee van ijs. Ze hielden zich stevig vast ook al was er heel weinig plek. "Ik wil hier liever uit dan dat ik win." Zei levy sarcastisch. Het einde was in zicht en levy sprong van de ijs af en belandde in de uitgang. De ijs bobslee ging verder met kio er in. Jammer genoeg was er nog lang geen andere uitgang in zicht. "Doei.." Zei Levy terwijl hij uit de grot stapte.