Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Eieren zoeken

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kio

Kio

Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 27
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Eieren zoeken Empty
BerichtOnderwerp: Eieren zoeken   Eieren zoeken Icon_minitimezo aug 15, 2010 7:00 am

Kio kwam via de Daycare die in Miho town stond. Hij was nu net Miho town uit gefietst en hij was nu in het bos dat Summer green heette. '' Aipom we zijn er bijna. '' en Kio fietste nog even goed hard door. ongeveer nog vijf minuutjes en hij was bij de plek waar hij zou moeten zijn. De daycare stond in zijn Pokégear aangegeven.''Aipom we zijn er.'' en Kio remde de fiets en hij stapte af. hij zette zijn fiets tegen een boom.'' Aipom als jij nu in de boom gaat zoeken.'' de Aipom klom in de boom. en hij begon eitjes te zoeken Kio begon op de grond te zoeken.'' Aipom heb jij er al een.'' Aipom riep'AIPAIPAIP.' Wat nee betekende. Kio had ook nog niks gezien. hij zocht door. Hij had tot nu toch nog niks gezien.’’ Misschien moeten we echt ergens zoeken want dit is nog het begin van het bos.’’ Aipom sprong uit de boom. En hij ging samen met Kio naar een andere plek lopen. Hij keek naar Aipom.’’ Zou hier een ei zitten.’’ Hij zag iets glimmen tussen de struikjes. Maar nee hoor dit was een plastic flesje.’’Stelletje Natuur vervuilers hier.’’ Kio keek naar Aipom. Misschien konden ze ook wel wat gaan op ruimen. Dan zou hij misschien sneller zien in plaats van Plastic.

Kio en Aipom liepen wat door. Ze stopte even. Er lag hier veel troep op de grond.’’ Soms denken mensen echt niet aan het milieu.’’ Aipom knikte. Kio zag een Caterpie voor hem langs kruipen. Kio zei niks tegen de pokémon. Soms waren pokémon gewond door de spullen die de mensen hier gooide. Maar dat was hier nog niet zo erg te merken. Maar dat zou vast erger worden hoe dieper ze in het bos kwamen. Hoe schoner het toch werd.’’ Ik denk dat we over een paar minuten het gedeelte kunnen zien met de eieren.’’ Aipom Knikte en hij klom in een boom. Aipom kwam naar beneden met een gewonde Pidgey.’’Aipom. Hoe vond jij deze Pidgey.’’ En Kio keek Aipom aan.’’ AIPOM AIP.’’ En hij keek naar Kio. Kio pakte zijn Potion er bij en spoot die op Pidgey waar hij de wond had.’’ Dit kan even prikken.’’ Zei Kio tegen de Pidgey. Deze was nog erg klein. En hij beet Kio in zijn vinger.’’ Kom op zo erg was het toch niet. Hier neem deze Poffin om lekker op te eten.’’ De pidgey knikte en liep rustig met de Poffin in zijn mond naar de bosjes. ‘’ Het is goed te zien dat sommige pokémon je hulp altijd wel nodig hebben als ze gewond zijn. Eigenlijk knap ik nu werk op van mensen die deze arme Pidgey hebben verwond.’’ En Kio keek een beetje Boos naar de grond.’’ Waarom doen mensen hun arme pokemon zo iets aan. Gelukkig zou ik dat nooit doen bij jou Aipom. Of bij Pichu en Snorunt. Jullie zijn mijn vrienden. Ik zou niet zonder jullie kunnen.’’ En hij gaf Aipom een knuffel. Het zag er misschien schamend uit. Maar dat was dan maar zo. Hij was dan al wel 14 maar hij kon zich af en toe net zoals een kind van 12 gedragen. Als het om zijn eigen pokemon ging. Hij zou liever niet vechten met zijn pokemon maar ja hij had zich in geschreven voor de Contest in een stadje in Utah. Hij kon zo snel ff niet op de naam komen.’’ Aipom weet jij nog hoe dat stadje heet?’’En hij keek Aipom aan die zijn kopje schudde en hij bedoelde dat hij het niet meer wist.’’ Maakt niet uit hoor Aipom.’’ En Kio keek Aipom weer blij aan. ‘’ Hier neem deze Poffin aan.’’ En hij gaf een poffin aan Aipom. Hij was bijna door zijn Poffins heen. Maar ja dan zou hij nieuwe maken. De wind waaide nu wat harder dus Kio dacht dat hij bijna bij een open plek was. Maar dat kon hij ook fout hebben.’’ Kom Aipom als we nog even door lopen dan kunnen we zometeen ons eerste ei.’’ En hij keek naar Aipom. Die al rustig begon door telopen. Kio liep ook weer door. Hij zag een hoop mooie pokemon hij werd ff opgehouden door een groepje ralts die met ze alle om hun grote Gardevior stonden. Deze was helemaal uitgeput. Volgens Kio had hij net gevochten. De Ralts keken naar Kio en wouden hem aanvallen maar Kio’s Aipom sprong voor Kio en zei in het.AIPOM AIP.’’ De ralts keken naar Aipom en zeiden. ‘’Ralts ralts Ra Ralts Ralt.’’ En Aipom zei weer.’’Aipom Aipom Aip Aip.’’ De pokemon gingen aan de kant en lieten Aipom en Kio naar Gardevior kijken. Deze had een paar wonden aan haar handen. Maar deze was nu erg verzwakt.’’ Aipom vraag wat ze heeft gedaan waarom ze er zo uit ziet.’’ Aipom knikte en zei tegen Gardevior.’’ AIpom Aip Pompom Aip?’’ De Gardevior keek naar Aipom en zei.’’ Grade Gardevior Gar.’’ Dit vertaalde aipom weer.’’ Aipom Aip Aip.’’ En hij keek naar Kio.’’ Heeft Gardevior met een trainer moeten vechten om haar eigen Ralts tebeschremen. Erg dapper van je Gardevior ik heb hier een Medicijn het kan heel even prikken.’’ En Gardevior kinkte. Kio pakte een Poiton en spoot dat op Gardevior. Deze was nog niet helemaal hersteld maar kon nu zich zelf wel weer weg halen. Als Dank gaven ze Kio een ei. Hij wist niet wat voor ei het was. Maar goed Kio had nu zijn eerste ei en daar was hij blij mee. Hij pakte zijn pokedex en las wat er op stond.

Dit is een Shinx ei. Deze zijn gelegd door een Shinx Luxio of een Luxray. Deze pokemon zijn Electriciteits pokemon. ze kunnen de aanvallen Leer en Tackle als ze uit het ei zijn. Deze pokemon kunnen snel aan een trainer gehecht raken. Maar ook snel hun trainer gaan haten als ze niet goed worden verzorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler

Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Eieren zoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eieren zoeken   Eieren zoeken Icon_minitimezo aug 15, 2010 7:59 am

''Oké Ralts, we maken het af met een Confusion aanval!'' riep Tyler terwijl hij naar de Budew wees. De Budew sprong behendig weg en kon het op deze manier dan ook ontwijken. De Budew grijnsde gemeen waarna hij zijn mond opende. ''Bu.. Budew'' Grijnsde de Budew. Waarna hij een Absorb aanval gebruikte. ''Ralts gebruik je Teleport om weg te springen! Doe daarna je Confusion aanval!'' Riep Tyler luid. De Ralts knikte en deed wat zijn Trainer zei. Hij teleporteerde weg en stond achter de Budew. Daarna vuurde hij de aanval af. De Budew probeerde op te staan maar viel uitgeschakeld neer. ''Goed gedaan Ralts!'' grijnsde Tyler blij. ''Het duurde wel lang, maar je hebt het voor elkaar gekregen te winnen zonder veel schade te ontvangen!'' Steeds gebruikte ze Protect of Teleport om net op tijd weg te kunnen komen of om de aanval tegen te houden. De laatste tijd hadden ze veel getraind in het bos en het had zijn vruchten afgewerkt. Ralts was vele levels hoger geworden. Ook had Tyler wat getraind voor de Contest die er zou komen. Dit had hij samen met zijn Croagunk gedaan. ''Hmm, laten we gaan zoeken naar een volgende Pokémon.. ''Hmm..'' Tyler keek richting een van de bomen. Eerst had het vol met Pokémon gehangen maar nu leek het leeg te zijn. ''Waar denk je dat Pokémon zijn in een bos die bekend staat om vol met Pokémon te zitten,'' zei Tyler wat droogjes. Hij keek even heen en weer waarna zijn blik viel op een staart. Was dat de staart van een Aipom? Hij liep wat dichterbij en kon de Aipom nu volledig zien. ja, hij had gelijk gehad. De Pokémon was een Aipom geweest. Dit was niet zo moeilijk om te zien. Een Aipom staart zag er namelijk heel anders uit dan de staarten van andere Pokémon. De Aipom kon zijn staart als hand gebruikte en gebruikte zijn staart dan ook voor vele aanvallen zoals vuur slag, ijs slag en focus slag. Even grijnsde Tyler, een Aipom was wel een leuke Pokémon. Maar het zou niet echt passen bij zijn team. Tyler wou namelijk alleen maar Water en vecht soorten krijgen. ‘’Hmm, wat denk je om tegen Aipom te vechten?’’ vroeg Tyler rustig aan zijn Ralts. De Ralts schudde zijn hoofd en wees naar een Trainer die er bij stond. Oh, dus de Aipom was van de Trainer. Nee dan kon hij het niet zomaar aanvallen. Even keek Tyler weer naar de Trainer. Deze had groene haren, zoiets had Tyler nog nooit gezien. Misschien had hij het geverfd? Nee, dat betwijfelde Tyler. Jongens deden dat niet snel. Tenminste, dat dacht Tyler. ‘’Hmm,’’ mompelde Tyler even kort waarna hij de trainer weer aan keek. De Trainer leek iets ouder dan hem maar niet zo veel, misschien maar één jaartje. Tenminste, het kon ook zijn dat hij oud voor zijn leeftijd leek dat hij jonger of even oud was. Of juist misschien jong voor zijn leeftijd leek zodat hij meer dan 1 jaar ouder was. ‘’Hmm,’’ mompelde Tyler weer. Ralts moest even lachen omdat Tyler in herhaling viel. ’’ Misschien kon hij kennis gaan maken met de Trainer. ‘’Laten we kennis gaan maken met de Aipom en zijn Trainer,’’ sprak Tyler kort. Ralts knikte kort. Tyler wou net richting de Trainer en zijn Aipom toe lopen toen de Trainer opeens weg liep. Verbaasd keek Tyler naar de Trainer. Deze liep richting een groepje Ralts en Gardevoir. Tyler grijnsde even en keek naar zijn eigen Ralts. Best grappig, een Ralts groep ontmoeten terwijl je je eigen Ralts aan het trainen was. De jongen ging naar de Gardevoir toe en de Aipom van de jongen begonnen met de Ralts te praten. Tyler bleef aandachtig kijken naar de groep Pokémon, de jongen en de Aipom. Wat zouden ze doen. De jongen pakte een poiton er bij en spoot het richting de Gardevoir. De Poiton zorgde er voor dat de Gardevoir wat zou genezen. De Gardevoir was dus gewond.. Uit dank gaf de Gardevoir een ei aan de jongen. Dat was raar, het ei zag er niet echt uit als een ralts ei. Het had compleet verschillende kleuren. Het was namelijk blauw met heel in plaats van wit met groen net als een normale Ralts Ei. ‘’Wow, dat is kewl,’’ grijnsde Tyler even kalm waarna hij naar Koi en zijn Aipom toe liep. ‘’Ik ben Tyler,’’ stelde Tyler zich eerst even kort voor waarna hij weer naar de blauw, gele ei keek.
Kio

Kio

Over jou in de RPG..
Team:

Eieren zoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eieren zoeken   Eieren zoeken Icon_minitimezo aug 15, 2010 10:37 am

’Wow, dat is kewl,’ Zei opeens een jongen. Toen Kio zijn ei had gekrijgen.’’ Ooh hallo.’’ Zei Kio tegen de jongen. ’Ik ben Tyler,’ Zei de jongen.’’ Oke aangenaam Tyler. Ik ben Kio.’’ En Kio keek naar Tyler. Hij kon hem niet negeren maar dus wat moest hij nou doen.’’ Ik ga weer verder met eieren zoeken. Als je wil helpen kan je misschien wel iets verdiennen bij de Daycare ofzo. Maar dat weet ik niet zeker.’’ En Kio liep rustig weer weg tenminste hij ging weer naar eieren zoeken hij had eigenlijk nog geen enkel ei gevonden hij had er maar 1 gekregen. Voor dit Shinx ei kon hij misschien wel erg veel geld krijgen.’’ Aipom ga jij maar rond de bomen en in de bomen zoeken ik ga wel weer in de struiken zoeken.’’ En heel lang zaam struikje voor struikje liepen ze langs een deel door het bos.’’ Tyler zou vast wel achter Kio en Aipom lopen. Opeens werd Kio aangevallen door een groepje Zigzagoon.’’Kom op jongens ik zou het echt warderen als ik jullie niet hoefde teverwonden. Maar de Zigzagoon waren helemaal gek geworden.’’AIPOM HELP MAAR DOE ZE NIET TEVEEL PIJN.’’

Aipom sprong uit de boom en keek naar de Zigzagoons.’’Aipom doe je Focus slag we moeten ze kalmeren misschien lukt het zo.’’ En Aipom rende op ze af en sloeg een van de Zigzagoons die tegen een boom aan vloog. Deze rende weer naar Aipom toe en dee zijn tackle.’’ Aipom gaat het nog doe nu je Swift op volle kracht.’’ En Aipom liet vele sterretjes rond vliegen. Waardoor alle Zigzagoons wat Schade hadden.’’ Aipom misschien is dit ongelegen maar blijf je swift doen.’’ De Aipom begon rond tedraaien op zijn poot terwijl hij allemaal sterretjes maakte met zijn staart. De Zigzagoon konden steeds dichterbij Aipom komen. Deze vielen Aipom allemaal tegelijk aan. Waardoor opeens Aipom bijna uitgeschakeld was. Kio baalde dat hij zijn 2 andere pokemon niet had meegenomen. Maar goed hij zou niks kunnen doen. Opeens hoorde hij een stem in zijn hoofd. En het zei’Wees maar gerust jij hebt ons geholpen nu komen wij jou helpen.’’ En opeens stond er een grote Gardevior met een een hoop ralts naast hem. Deze versloegen de Zigzagoon. En de Zigzagoon waren niet meer door het dolle heen.’’Gardevior bedankt.’’ En weer klonk er een stem in Kio’s Hoofd.’Ik zal Aipom voor je genezen en dan vluchten wij weer snel voordat die ene trainer ons wil vangen.’ Kio knikte ze Healde Aipom snel en Aipom bedankte ze ook nog. En toen keek Kio naar de pokemon die het bos weer in rende. Of zweefde.’’ Bedankt voor alles Gardevior en Ralts.’’ En hij zwaaide nog even naar de plek waar hij de pokemon voor het laast had gezien. Kio keek weer naar de jongen.’’ Ooh hallo ik ben vergeten die pokemon daar heb ik net gered zoals je zag. En nu hebben ze mij gered.’’ Kio had nog steeds het ene ei van de pokemon die Shinx heette in zijn handen. En hij pakte een Koker en dee die in de Koker. Hij liep rustig weer naar Tyler toe.’’ Sorry voor de verwaring hoor.’’ En hij keek Tyler aan.
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

Eieren zoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eieren zoeken   Eieren zoeken Icon_minitimezo aug 15, 2010 11:45 am

'Oke aangenaam Tyler. Ik ben Kio.' Tyler knikte even kort, hij had nog nooit iemand ontmoet met de naam Kio. Dus dat beteknde dat het wel een hele originele naam was. 'Ik ga weer verder met eieren zoeken. Als je wil helpen kan je misschien wel iets verdienen bij de Daycare ofzo. Maar dat weet ik niet zeker.' Tyler keek Kio even raar aan. Hij kende de jongen amper en hij vroeg al of hij wou mee helpen met het zoeken van de eieren. Tyler keek de jongen even droog aan waarna hij kort knikte. Hij zou niet helpen, als de jongen er voor betaald zou worden dan zou het beter zijn dat hij de Eieren alleen zocht. Dan kon Tyler de jongen niet zijn verdiende geld ontnemen als hij een Ei had gevonden. Verder had hij al genoeg geld, misschien zelfs te veel geld. Dus geld wou hij niet echt. 'Aipom ga jij maar rond de bomen en in de bomen zoeken ik ga wel weer in de struiken zoeken,' zei Kio aan zijn Aipom. De Aipom gehoorzaamde en verdween. Ook Kio begon langzaam in de struikjes te zoeken naar eieren. Tyler liep ondertussen liep Tyler achter Kio aan, kijkend of hij een Ei of meerdere Eieren zou vinden. Na een tijdje te hebben gelopen kwamen ze een paar Zigzagoon tegen. Deze vielen Kio gelijk aan. 'Kom op jongens ik zou het echt waarderen als ik jullie niet hoefde te verwonden. ' Tyler knikte kort. maar de Zigzagoon werden helemaal gek en vielen nu echt aan.

Tyler wou Kio en Aipom helpen maar een paar Zigzagoon hielden hem tegen. Een tweetal Zigzagoon rende richting Tyler en Ralts. ''Hmpf..'' mompelde Tyler terwijl hij naar de Zigzagoon keek. Als ze hem aanvielen vochten ze gewoon terug. ''Ralts.. Gebruik je Magische Blad aanval!'' Een Magische Blad aanval vloog op de twee Zigzagoon af. Beide Pokémon werden heel hard geraakt maar gaven niet op. Nee, ze kwamen op een grote snelheid richting de Ralts om hem te tackelen. ''Teleport!'' riep Tyler nog net op tijd. De Ralts kreeg een roze gloed en teleporteerde weg. De twee Zigzagoon kwamen hard tegen elkaar aan. De twee Pokémon zaten hoogstwaarschijnlijk niet op een hoog level. Ze overleefde door in een grote groep te vechten zodat het leek alsof ze heel sterk waren. Maar met weinig Pokémon, konden ze niet heel erg veel doen. ''Ralts, gebruik je Magische Blad weer!'' Weer vlogen er Magische bladeren naar de Twee Zigzagoon en deze keer vielen ze beide uitgeput op de grond.. ''Goed zo Ralts!'' Tyler stak zijn duim om naar de Ralts. Snel draaide Tyler zich om, klaar om Kio te helpen. Maar iemand was hem voor geweest. De Gardevoir die Kio eerder had geholpen was gekomen met een groep Ralts. Samen met de Ralts versloegen ze de Zigzagoon. Kio bedankte de Gardevoir en al snel waren ze weg. 'Ooh hallo ik ben vergeten die pokemon daar heb ik net gered zoals je zag. En nu hebben ze mij gered,' zei Kio. ''Weet ik, ik stond er bij toen ze je hadden gered, en toen jij ze redde,'' zei Tyler droog. 'Sorry voor de verwaring hoor.' Tyler knikte even droog. Kio had eerder gezegd dat hij Eieren zocht voor de Daycare. Betekende dat dat hij een Breeder was of betekende dat dat hij de Daycare gewoon wou helpen. ''Uhmm..'' sprak Tyler droog. ''Je zei dernet dat je Eieren zocht voor de Daycare, betekend dat dat je een breeder bent?'' grijnsde hij droog.
Kio

Kio

Over jou in de RPG..
Team:

Eieren zoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eieren zoeken   Eieren zoeken Icon_minitimema aug 16, 2010 11:31 am

'Uhmm..' Sprak een jonge die Kio nog nooit had gezien toen hij de pokemon had verslagen.’’ Wat is er?’’ en Kio keek naar de Jongen. Wat zou hij willen wou hij het ei. of wat wou hij. Hij had de jongen toenet wel gezien maar dat kon niet veel uitmaken hij wist niet wie hij was of wat hij hier deed. 'Je zei dernet dat je Eieren zocht voor de Daycare, betekend dat dat je een breeder bent?’ Kio keek naar de Jongen.’’ Ik zoek inderdaad eieren voor de Daycare. En ik ben een Breeder. Maar ik ben ook een beetje een Coordinator.’’ En Kio keek naar de jongen.’’Maar als je het niet erg vind ga ik nu weer naar de Daycare. Want de eieren zijn hier heel erg goed verstopt en ik heb het gevoel dat ik vandaag nog meer ga vinden.’’ En Kio keek de jongen aan. Opeens kreeg hij de naam van de trainer weer in zijn hoofd.’’ Ooh sorry Tyler ik dacht dat ik je nooit had gezien ik vergis me soms zo.’’ En hij keek naar de jonge die Tyler heette.’’ Maar als je het niet erg vind ga ik nu weer met Aipom naar Miho town om naar de Daycare tegaan. En misschien kan je eens langs komen in de Daycare omdat je een Pokemon wil of misschien een ei.’’ en Kio stapte rustig op zijn fiets. Hij fieste rustig terug van het bos naar Miho town toen hij weer voor de daycare stond stapte hij af. Het was nu ongeveer avond.

(Sorry voor de Korte post ik wist niks meer omdat ik weer ging.)
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

Eieren zoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eieren zoeken   Eieren zoeken Icon_minitimema aug 16, 2010 12:03 pm

'Wat is er?' hoorde Tyler Kio nog zeggen. 'Ik zoek inderdaad eieren voor de Daycare. En ik ben een Breeder. Maar ik ben ook een beetje een Coordinator.' Tyler knikte, hij wou net zeggen dat hij een Trainer was en ook een beetje aan Contest deed net als hij ook een beetje aan contest deed toen Kio door ging met praten. 'Maar als je het niet erg vind ga ik nu weer naar de Daycare. Want de eieren zijn hier heel erg goed verstopt en ik heb het gevoel dat ik vandaag nog meer ga vinden.' Tyler keek Kio even raar aan, ze waren goed verstopt en hij had het gevoel dat hij er vandaag meer zou vinden? Als ze zo goed verstopt waren was het toch de bedoeling dat je ze moeilijk vond. Of het kon natuurlijk zijn dat hij bedoelde dat de eieren niet goed verstopt waren en dat hij ze juist makkelijk vond. Tyler dacht even wat door na toen hem op viel dat hij had gezegd dat hij weer naar de Daycare ging. ''Oh, bye,'' sprak Tyler droog waarna hij droog begon te zwaaien. 'Ooh sorry Tyler ik dacht dat ik je nooit had gezien ik vergis me soms zo.' Tyler grijnsde even kalm, dat was niet zo heel erg raar. Ze kende elkaar pas een paar minuten en het was niet raar dat hij zijn gezicht niet gelijk herkende bij het zien van hem. Daar moest je elkaar wat beter voor kennen, tenminste. Dat dacht Tyler.. 'Maar als je het niet erg vind ga ik nu weer met Aipom naar Miho town om naar de Daycare te gaan. En misschien kan je eens langs komen in de Daycare omdat je een Pokemon wil of misschien een ei.' Tyler grijnsde droog waarna hij Kio weer aan keek. Hij had er nog nooit voer na gedacht om een Pokémon uit een Ei te krijgen. Misschien zou dat wel leuk zijn, dan kon je ze opvoeden terwijl ze nog een baby was. Maar dat betekende ook weer hard werken waar Tyler niet echt zin in had. Het liefst zou hij blijven luieren. Even keek Tyler naar Kio die op zijn fiets stapte en weg fietste.. Nu kon hij wel weer door gaan met zijn training.. ''Laten we Pokémon zoeken,'' riep Tyler terwijl hij naar zijn Ralts keek. De Ralts knikte kort en al snel begonnen ze met zoeken....

~ Ben zegmaar ook uit het topic ~
Gesponsorde inhoud

Eieren zoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eieren zoeken   Eieren zoeken Icon_minitime

Eieren zoeken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw en direct rust zoeken!