Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Room 1085

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Neji

Neji

Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 34
Registration date : 12-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Student Ranger
Team:

Room 1085 Empty
BerichtOnderwerp: Room 1085   Room 1085 Icon_minitimedi aug 17, 2010 6:58 pm

"Wat een blunder, of niet Vibrava?" De Pokémon op Neji's hoofd knikte wild, half lachend van de situatie waarin Neji zich enkele minuten geleden in bevond. "Ach... het heeft wel een voordeel. Hij heeft de kamer voor zich alleen en ik misschien ook." Neji stak de sleutel in het sleutelgat en dit keer paste die wel. Hij deed de deur voorzichtig open en stond verbaast toen hij de mooie nette kamer zag. "Lang geleden hè Vibrava? Dat wij in zo'n kamer hebben overnacht. Nu zullen we er wel een tijd in blijven." Neji liep naar binnen gevolgd door Vibrava die meteen naar het raam toe vloog. "Ah, ik snap het al. Ik doe hem wel los. Dan kun je er in en uit vliegen. Wees maar blij dat het een groot raam is." zei Neji en hij deed een deel van de grote raam open. Vibrava ging voorzichtig naar buiten, want hij wilde zijn vleugels niet beschadigen. "Ga maar jongen, ik ruim de spullen en alles wel op en ga even douchen." Vibrava knikte en ging naar buiten om even ontspannend rond te vliegen.

Neji ruimde eerst zijn tas op. De kleren legde hij in zijn kast en de rest van de spullen ruimde hij ook op. "Hmm... ik moet Mams even bellen of ze nog wat spullen kan brengen. Dit is echt te weinig... voor op reis moet ik zo min mogelijk hebben, alleen het nodige, maar dit is weer wat anders." Neji liep even de gang weer op en ging naar de publieke telefoon. Daar belde hij zijn moeder even op.
"Hoi Mam. Ja hoor, alles gaat goed. Vibrava zorgt goed voor mij. Wat zeg je? Ooh, jah ik bel vanaf Yuito. Ja inderdaad, dat is die Academie. Wat ik hier doe? Nou ik wil Ranger worden, weetje nog dat ik dat altijd als kind riep? Nu heb ik besloten het te doen. Wie dat betaald? De Ranger Union heeft me ingeschreven. Waarom? Ik kwam ze tegen en vertelde dat ik Ranger wilde worden. Ze hebben mijn papieren ingevuld en daarna met een Pidgeot erheen laten vliegen. Vibrava vind het geweldig hier. Wil je hem horen? Oh, hij zit nu lekker buiten te vliegen. Je weet hoe hij is. Houd er niet van om in een krappe ruimte te zitten. Maargoed, ik bel dus om te vragen of je mij wat spullen toe kun sturen of brengen. Ja, ik had wel spullen maar alleen het nodige...geen extra. Oh, Papa komt het brengen morgen? Ok, vraag maar naar mijn kamer bij de receptie. Uhu, ik heb een kamer ja. Uhm, we beginnen overmorgen volgens mij. Ja. Ja ik heb er heel veel zin in, maar ik moet hangen mam. Iemand anders wil graag bellen. Ik spreek Papa morgen wel. Doei doei, ja ik hou ook van jou!" en Neji hing de hoorn op aan het apparaat. "Pfff... Mams kan wel goed doorpraten zeg." Neji liep terug naar zijn kamer en besloot te gaan douchen. Hij zocht wat kleren uit, pakte een handdoek en liep naar het kleine kamertje dat de badkamer was. De badkamer zag er echt heel netjes uit vond Neji, maar vanaf nu zal hij het wel zelf schoon moeten houden. Neji legde zijn nieuwe kleren en handdoek klaar en kleedde zich uit. Zijn lichaam zag er goed verzorgd uit. Niet dik, niet dun. Niet echt heel gespierd, maar ook niet allemaal slappehap. Het zag er gewoon goed uit. Neji stapte de douche cabine in en genoot van zijn wasbeurt.

Na een tijdje kwam Neji de badkamer weer uitlopen, gekleed in pyjama. Hij ruimde de vuile was op en liep naar het raam. "Vibrava!" riep hij even. Neji wachtte bij zijn raam en kamde zijn lange haren even. De jongen hoefde niet lang te wachten want Vibrava kwam er al weer aan vliegen. "Kom laten we wat gaan slapen, maar dan wil ik het raam dicht hebben." Vibrava snapte wat Neji bedoelde en kwam naar binnen, waarna Neji het raam dicht deed. "Er zijn 4 bedden, dus ik denk dat er ook een bed is voor jou. Wil je boven mij slapen?" Vibrava knikte en fladderde het bed op. Hij was het niet gewend dat hij ook zo'n lekker bed had. Normaal zat hij 's nachts in zijn nestbal. Neji praatte nog wat met Vibrava, over hoe de dag was verlopen. Maar het duurde niet lang of de jongen en de pokémon vielen uitgeput in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neji

Neji

Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 34
Registration date : 12-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Student Ranger
Team:

Room 1085 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 1085   Room 1085 Icon_minitimewo aug 18, 2010 11:46 am

*Klop klop* "Neji! Ben je daar? Doe de deur eens open." Neji's vader was al op Yuito aangekomen met de spullen waarom Neji had gevraagd, voor hij ging slapen. Vibrava werd wakker van het geklop en vloog van zijn bed af. "Viiiii" gilde hij. Neji sprong wakker en stootte zijn kop tegen het bed boven de zijne. "AU! Vibrava! Wil je dat nooit meer doen!" Neji wreef over zijn kop en keek even nijdig naar Vibrava, die er wel om kon lachen. "Neji! Ben je daar?" riep Neji's vader buiten de deur. "Oh wacht! Ik kom er al aan!" Neji stapte uit bed en liep half slapend naar de deur om hem open te doen. "Hè hè... dat werd tijd. Lag je nog te slapen?" Yuudai Hyuuga stapte naar binnen, samen met een koffer. "Ik ben hier vanmorgen vroeg heen gevlogen met Altaria, alleen om voor een dichte deur te komen? Je wist toch dat ik kwam?" Neji wreef in zijn ogen en knikte wat sloompjes. "Dat klopt, maar ik had je niet zo vroeg hier verwacht... hoe laat is het eigenlijk?" Neji keek om zich heen en kwam tot ontdekking dat er eigenlijk helemaal geen klok hing. "Vroeg? Hahaha, het is wel duidelijk dat jij moe was. Het is al twaalf uur!" Yuudai liet zijn horloge zien en Neji schrok zich wakker. "Maar dan...moet ik opschieten! Over twee uur begint mijn les!" Neji pakte de koffer en plaatste deze naast zijn bed. "Wil jij nog wat drinken? Ik kan je alleen nog maar water aanbieden." Yuudai knikte en Neji zorgde voor een glas water voor Yuudai en een bord met Pokévoer voor Vibrava. "Ik ga even snel onder de douche om weer fris wakker te zijn." zei Neji en hij ging naar de badkamer.

Na een minuut of tien kwam de nieuwe student uit de badkamer. "Weetje wat, nu heb ik de tijd alweer ingehaald. Zullen we even rondlopen? Kan ik je het terrein laten zien en zelf ook nog wat rondkijken." Yuudai dronk zijn glas water op. "Klinkt heel interessant, maar ik ben meer geïnteresseerd in een kantine. Ik heb namelijk nog niks gegeten of gedronken sinds ik ben vertrokken." Neji knikte. "Dat is goed, dan kan ik ook brunchen." Vibrava maakte het niks uit. Hij had al snel een bordje Pokévoer gegeten en was dus klaar wat dat betreft. Neji pakte zijn portemonnee uit zijn reistas en liet zijn vader en Vibrava voor naar buiten. Daarna ging hij er zelf uit en deed de deur zorgvuldig achter zichzelf dicht. "Uhm... we moeten die kant op. Vibrava, weet jij de weg nog van gisteren?" Vibrava schudde van nee. Hij was te druk met rondvliegen en met Dfolay van Kai te kletsen. "Dan moeten we maar de borden volgen. Kom pap." Neji begon te lopen en Vibrava vloog een stukje vooruit. "Ik kom al" zei Yuudai en hij volgde het tweetal. "Weetje, jullie zullen vast een goed team zijn als jullie de opleiding voltooid hebben. Jullie zijn immers al een tijd bij elkaar dus jullie kennen elkaar best al goed. Natuurlijk is Ranger zijn wat anders dan een Trainer of een Coördinator, maar toch..." Yuudai dacht even na en glimlachte. "Ik denk dat jullie best makkelijk door deze opleiding komen." Neji's vader gaf zijn zoon een aai over zijn bol. "Hoe oud je ook wordt, je blijft onze kleine jongen Neji. Jij en Vibrava zijn al zo gegroeid sinds jullie samen zijn. Dat zien je moeder en ik heel goed." Neji moest er haast van blozen. Hij en zijn ouders hadden een goede band. Ze waren best hecht en het deed hem heel veel plezier dit zo te horen van zijn vader. Inmiddels waren ze al weer bijna bij de kantine.

---- Even kort in de Kantine----

Nadat ze naar de Kantine waren geweest voor een lunch en brunch, liepen Neji en zijn vader Yuudai terug naar de kamers, gevolgd door Vibrava die in de lucht boven hen vloog. "Neji, ik denk dat het maar eens tijd is dat ik ga. Je moeder verwacht me terug voor etenstijd en ik moet nog een eind vliegen met Altaria." Neji knikte en begreep het wel. Daarnaast moest hij ook met 20 minuten bij zijn eerste les zijn. "Is goed Pap, geef een dikke kus aan Mama en doe de groetjes aan iedereen. Mag ik Altaria nog even zien?" Yuudai knikte en liet zijn Pokémon tevoorschijn komen. Vibrava vloog meteen naar beneden om Altaria weer te begroeten. De laatste keer dat Vibrava Altaria had gezien, was hij nog een Trapinch. Neji liep naar Altaria toe en aaide de zachte katoenen vleugels van de blauwe vogel. "Lang niet meer gezien Altaria. Breng je Papa weer veilig thuis?" Altaria knikte en ging verder met Vibrava praten. Yuudai liep naar Altaria toe en ging op haar rug iztten. "Tot ziens Neji, veel succes en doe je best hè. Jij ook Vibrava en pas goed op Neji." Vibrava knikte en ging op zijn partners hoofd zitten. "Kom maar Altaria, we gaan terug naar Alp Town!" Altaria steek op en vloog richting de wolken, terwijl Neji en Vibrava op de grond bleven en hen uitzwaaiden. "Kom Vibrava, we moeten opschieten. De les begint al over 15 minuten." Neji keek nog even hoe Altaria en Yuudai uit het zicht vlogen en daarna liep hij samen met Vibrava richting de eerste les.
Terug naar boven Ga naar beneden

Room 1085
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cherry's Room

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Zeegebied :: Yuito Academy :: De slaapkamers-
Ga naar: