Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Catch Zigzagoon

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimewo aug 18, 2010 3:45 am

Kio kwam aanvaren. Hij was pas net weg gegaan met Snorunt, Zigzagoon, Aipom en Pichu. Hij had de Zigzagoon heel eventjes in de Daycare gelaten. Maar toch wou deze mee. Kio had de laatste paar uur nadat hij de pokémon had gered. Een goede band met de pokémon opgebouwd, “ Zigzagoon. Je bent erg sterk maar je moet denk ik vandaag niet zo veel trainen hoor,’’’en Kio keek Zigzagoon aan. Deze knikte. Hij was nu wel al helemaal zo goed als genezen. Maar Kio wou geen gevaar lopen dat Zigzagoon een ongeluk op liep. Hij zou Zigzagoon hier uitlaten. Tenminste dat dacht hij.’’ Zigzagoon nog een paar minuten en dan mag je weer de wijde wereld in.’’ Zigzagoon keek Verdrietig naar Aipom en naar Kio en natuurlijk Pichu en Snorunt. Ze hadden hem zo goed geholpen gister.’Zigzagoon Zig zigza.’ Zei Zigzagoon verdrietig. En hij klom tegen de benen van Kio op.’’ Wil je helemaal niet gaan dan jonge? ‘’ en hij keek Zigzagoon aan. Deze knikte, ‘’ Aipom, Pichu en Snorunt. Wat vinden jullie wat er moet gebeuren?’’ en hij keek zijn Pokemon aan.’Aipom… aip’’ zei Kio’s Aipom. De andere Pokemon knikte ook.’’Oke Zigzagoon. Je mag bij het team blijven hoor.’’ En hij keek Zigzagoon aan. Wiens ogen begonnen te glinsteren. Er kwamen tranen in de ogen van Zigzagoon. En hij sprong tegen Kio op. Daarna gaf hij hem een lik. Kio gaf de Pokemon een poffin.’’ Zigzagoon dan moeten we als we zometeen op het eiland zijn nog een ding doen. En dat is jou vangen.’’ En Kio keek naar zijn Zigzagoon, deze knikte. Maar Zigzagoon vangen zou niet zo moeilijk meer gaan. Hij zou een Poke-ball voor Zigzagoon neer leggen. En dan mocht Zigzagoon zelf bepalen of hij een gevecht wou of gewoon in de poke-ball ging. Maar hij zou met Zigzagoon nooit zo hard meer trainen dat zijn trainer hem niet meer zou vertrouwen.´Ding dong ding. Mensen we zijn op het eiland. Ding dong ding.´ Zei de Omroeper. “ we zijn er.’’ En Kio liep rustig met zijn pokemon van het dek af. Het was een heel erg mooi strand.’’ Zigzagoon ik wil je vragen om in deze Poke-ball tegaan.’’ Zigzagoon knikte en hij liep naar de Poke-ball die Kio net had neer gelegd. Hij werd op gezogen zou hij als nog blijven zitten. De kans was heel groot omdat het met vriendschap zou gevangen worden en niet om alleen maar sterker teworden.

Zonder enig teken van twijfel liet de Zigzagoon zich opzuigen. Hij liet de Pokéball voor de grap een paar keer heen en weer bewegen, maar bleef er uiteindelijk toch in zitten. Gefeliciteerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimewo aug 18, 2010 8:42 am

''Wingull.. Wingull..'' Een groep Wingull vloog boven het schip. Tyler keek er kort na waarna hij weer naar het water keek. Hier zwommen allerlei verschillende Water Pokémon, van Staryu tot Milotic, je zag ze allemaal. Tyler vond het leuk, hier waren zo veel Water Pokémon, maar jammer genoeg kon hij er geen vangen. Het zou moeilijk zijn om een Pokébal terug te krijgen als je hem vanaf een schip naar een Pokémon gooide. Gelukkig was hij slim genoeg om dat te weten voordat hij een keer zou uitproberen. Anders had hij al een paar Pokémon kwijt kunnen raken. Even grinnikte Tyler waarna hij zich omdraaide en naar zijn 2 Pokémon keek. Croagunk zat nog in zijn Pokéball. Een piep geluid was te horen waarna de luidsprekers ''aan'' gingen. ''Mensen, we zijn op het eiland aangekomen.'' Tyler knikte en keek nog eens van het dek af. Hier zag hij het mooie strand. Hij liep rustig het dek af en belandde op het strand. 'Zigzagoon ik wil je vragen om in deze Pokéball te gaan,'' hoorde Tyler opeens. Tyler draaide zich om en keek naar een Zigzagoon en een jongen. De Zigzagoon ging gelijk in de Pokéball, zonder er over te twijfelen. ''Hey!'' riep Tyler gelijk. Hij riep richting Kio. ''Kio, was het toch? Gefeliciteerd met je vangst.. Denk ik,'' grijnsde Tyler daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimewo aug 18, 2010 9:43 am

Zigzagoon ging voor de Grap nog een paar keer heen en weer met de poke-ball maar hij bleef er gewoon in zitten.'Hey!' Zei een Tyler opeens. hij kon het horen aan zijn stem.'' Ooh... Hooi'' en Kio keek naar Tyler, '' Kio, was het toch? Gefeleciteerd met je vangst.. denk ik,' en Tyler begon te grijnzen.'' Ik ben Kio inderdaad, Tyler heette je toch? en Bedankt. '' Kio keek naar Tyler. Kio keek toen naar de Poke-ball waar Zigzagoon in zat. Hij liep er naar en maakte de Poke-ball open. daarna dee hij hem in zijn tas.''Zigzagoon welkom bij het team. '' Kio keek naar Zigzagoon die erg blij was. hij sprong een keer in de Lucht

(POKEMON STUKJE)
'' Hoi Zigzagoon. ik ben Aipom, en dat zijn Snorunt en Pichu.'' en Aipom keek naar de 2.'' Hallo Zigzagoon.'' Zei Snorunt.'' Hallo Snorunt.'' Zei Zigzagoon tegen Snorunt.''Heey Zigzagoon.'' Riep Pichu blij.'' Aangenaam Pichu.'' zei Zigzagoon.'' Moet je hier net zo hard trainen als bij mijn vorige trainer?'' en Zigzagoon keek naar Aipom.'' Nee hoor. Deze trainer traint niet om je telaten evolueren. hij doet af en toe een Contest met ons. dat hebben we laast nog gedaan. we waren niet door. dus misschien moeten we straks iets meer trainen.'' Riep Aipom blij. en hij ging op zijn staart zitten.'' Kijk ik ben een Aapje.'' en Aipom ging domme aap geluidjes maken.

(mens stukje weer)
Kio keek naar zijn Pokemon die een heel gesprek hadden. De pokemon keken elkaar telkens aan. '' Zigzagoon kan het denk ik wel goed vinden met Aipom.'' en hij keek naar Tyler. Aipom begon als een Aap teschreeuwen.'' Wat is er Aipom?'' Aipom keek dom naar Kio en Aipom haalde zijn schouders op.'' Oke dan is het goed.'' en hij keek zijn Aipom aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimewo aug 18, 2010 9:55 am

'Ik ben Kio inderdaad, Tyler heette je toch? en Bedankt.' Tyler grijnsde even droog. ''Jup,'' sprak hij kort. Het was beter om het na te vragen, er zou kans zijn dat hij het vergeten was. Ze hadden elkaar niet zo lang gesproken, en hij onthield de persoon zijn of haar gezicht beter als hij de persoon vaker zag. Maar na hem ook in de Contest te hebben gezien kon hij het wel een beetje onthouden. Het was jammer dat Croagunk en hij niet waren door gegaan, maar dat zag Tyler al een beetje aankomen. Ze hadden te veel gevecht training gehad zodat er maar heel weinig tijd over was voor de Contest Training. Ook waren de tegenstanders heel erg goed, Sakura, Ayla en zelfs Kio, al was hij ook niet door. ''Denk je dat je je ook gaat inschrijven voor de volgende Ccontest,'' vroeg Tyler uit het niest waarna hij Kio weer met een glimlach aan keek. ''Ik weet het nog niet zeker, ik wil het wel doen maar het is denk ik slimmer om nog wat meer te trainen er voor,'' begon Tyler,''mijn Pokémon zijn wel sterk genoeg om te vechten, maar ze hebben niet genoeg aanvallen voor betere combinaties. Dus daar moet ik me eerst op richtten voordat ik me weer ga richten op een Contest..''

'' Hoi Zigzagoon, ik ben Aipom, en dat zijn Snorunt en Pichu.'' Buizel keek de Pokémon even kort aan. Dit was de eerste keer, dat hij nog wist, dat de Pokémon ook normale Pokémon namen bezatten in plaats van zelf verzonnen namen. Nu voelde hij zich niet meer zo onorgineel. Buizel grijnsde even kort waarna hij luisterde naar wat de Pokémon te zeggen hadden. ''Ey,'' sprak hij toen alle Pokémon klaar waren met praten. Hij ging naast de Aipom, Snorunt, Pichu en Zigzagoon staan waarna hij even kuchte. ''Ik ben Buizel,'' stelde hij zich eerst snel voor waarna hij de Pokémon weer aan keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimewo aug 18, 2010 10:05 am

'' Of ik mee ga doen aan de volgende Contest. ik denk het wel. ik was dan wel uitgeschakeld net als jij. maar mijn pokemon hadden nog geen echte Training gehad ofzo. dus ik denk als Snorunt een Froslass word. dat ik een goede Contest en breeder pokemon heb. en Zigzagoon als die ooit nog een Linoone wil worden. want Zigzagoon is erg mishandeld. dan zou dat ook een goede contest pokemon zijn. Croagunk is ook een erg sterke Trainer Pokemon. Misschien eens proberen met je Buizel of als je een andere Pokemon hebt die.'' Kio keek naar Tyler. het was een helemond vol geweest om dit in een keer te moeten zeggen. een zucht glipte uit de mond van Kio.'' Ik zal een tijdje op dit eiland blijven om een training voor mijn pokemon te maken. een niet echt zware vecht training. meer een soort Contest training.'' Bij de woorden Training keek Zigzagoon raar op. Maar deze keek weer normaal hij het horen van niet zwaar en Contest.'' Blijf je ook Tyler. het is maar een dag ofzo. morgen alleen nog?'' en Kio keek naar Tyler. een klein tranings Kamp kon vast geen kwaad. Kio had van alles bij zich van eten tot een Pokegear. hij wist alle plekjes op dit eiland.

'Hey.' Zei de Buizel tegen Kio's Pokemon.'' Hallo Buizel. Is jouwn trainer aardig?'' en Aipom keek dom naar de Buizel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimewo aug 18, 2010 10:19 am

'Of ik mee ga doen aan de volgende Contest. ik denk het wel. Ik was dan wel uitgeschakeld net als jij, maar mijn pokemon hadden nog geen echte Training gehad ofzo. Dus ik denk als Snorunt een Froslass word dat ik een goede Contest en breeder pokemon heb en Zigzagoon als die ooit nog een Linoone wil worden, want Zigzagoon is erg mishandeld, dan zou dat ook een goede contest pokemon zijn. Croagunk is ook een erg sterke Trainer Pokemon. Misschien eens proberen met je Buizel of als je een andere Pokemon hebt die.' Tyler bleef aandacht luisteren. Kio wou zijn Pokémon dus evolueren om ze betere Contest en breeder Pokémon te maken. Het was niet echt goed om je zo te haasten met evolueren, al wou Tyler dat zijn Ralts evolueerde. Zijn Buizel weigerde om te evolueren, en dat vond Tyler goed. Sinds dien had de BUizel een Everstone vast. HIj had het er nog niet met Croagunk over gehad om te evolueren. Tyler wist dat een Croagunk in Toxicroak evolueerde. Een grootte, sterke vecht soort Pokémon. Aan de ene kant wou hij dat Croagunk er in zou evolueren en aan de andere kant niet. Het zou leuk zijn om ook een paar schattige Pokémon te hebben, niet dat Croagunk schattig was. 'Ik zal een tijdje op dit eiland blijven om een training voor mijn pokemon te maken. Een niet echt zware vecht training meer een soort Contest training.' Tyler knikte even kort waarna hij Kio weer aan keek. 'Blijf je ook Tyler? Het is maar een dag ofzo. morgen alleen nog?' Tyler schudde even nee. ''Nup Sorry,'' begon hij, ''ik wil het wel graag, maar ik zit nu aan het trainen voor een Gym. En het is beter om gelijk door te gaan met Gymtrainen dan het uit te stellen voor Contest training.'' Hij grijnsde kort waarna hij weer door ging met praten. ''Ik denk dat ik aan Contest training ga beginnen als ik de Gym heb gewonnen, en aangezien ik van plan ben de volgende Contest niet mee te doen kan dat nog wel eventjes wachten.''

'Hallo Buizel. Is jouwn trainer aardig?' Had de Aipom gevraagd. uizel had eerst lopen knikken en daarna zijn Trainer aangekeken. ''Hij is wel aardig, stopt altijd wanneer het nodig is. Geeft ons lekker eten, en hij luister naar ons,'' mompelde Buizel. ''Dus als we eten willen heeft hij het ons etc. En, hoe is jou trainer? Hij ziet er nogal eng uit.'' Buizel noemde iemand wel vaker eng, maar dan moest hij meestal gewoon wennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimewo aug 18, 2010 11:14 am

'Nup Sorry,' Zei Tyler op de vraag of hij ook bleef.'' Naja dan blijf ik ook niet. Denk ik.'' Kio keek naar Tyler.''Ik ben weg gelopen bij mijn ouders omdat ze me geen Aipom wouden geven. eigenlijk had ik hem op gevoed. maar mijn ouders vonden niet dat ik mijn pokemon mocht houden. dus toen ben ik weg gelopen. en heb ik net voordat ik in Utah was. voor de boot Pichu gekregen. en Snorunt heb ik ook gevangen. maar toen had zijn moeder levy opgesloten in de grot waar Snorunt woonde.'' Kio keek naar Tyler. Hij hoorde dat de boot over een uur nog een keer terug kwam.

Buizel Knikte naar Aipom. en Buizel zei toen.'Hij is wel aardig, stopt altijd wanneer het nodig is. Geeft ons lekker eten, en hij luister naar ons,' ''Oke leuk.'' en Aipom knikte. ''Dus als we eten willen heeft hij het ons etc. En, hoe is jou trainer? Hij ziet er nogal eng uit.' Aipom keek raar naar de Buizel.'' Onze trainer is ook echt aardig. we hoeven niet tevaak tetrainen. hij helpt altijd pokemon in nood. hij voert ons vaak. en hij luisterd naar ons als wij hulp nodig hebben. en hij is niet eng. hij is gewoon rijk dat kun je niet zo goed zien maar zijn ouders waren super super rijk.'' en Aipom keek naar Buizel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimewo aug 18, 2010 11:23 am

'Naja dan blijf ik ook niet. Denk ik. Ik ben weg gelopen bij mijn ouders omdat ze me geen Aipom wouden geven, eigenlijk had ik hem op gevoed, maar mijn ouders vonden niet dat ik mijn pokemon mocht houden. Dus toen ben ik weg gelopen en heb ik net voordat ik in Utah was voor de boot Pichu gekregen en Snorunt heb ik ook gevangen. maar toen had zijn moeder levy opgesloten in de grot waar Snorunt woonde.' Yler keek Kio even droog aan, hij had eigenlijk niet gevraagd voor een levensverhaal. Maar nu kon hij net zo goed zeggen hoe hij aan zijn Pokémon kwam. ''Eigenlijk is mijn Ralts niet van mij, het is van een van mijn vrienden,'' mompelde Tyler. Tyler wees even naar de Ralts die achter zijn been was verstopt. Net als gewoonlijk merkte je hem niet op als je niet tegen hem praatte. ''Mijn Buizel is mijn starter, tenminste.. Zo zie ik hem,'' zei Tyler daarna. ''En ik heb Croagunk hier in Utah gevangen,'' zei Tyler daarna. Tyler had geen zin om te vertellen dat hij weg was gelopen van huis, net als Kio. Hoe vaker hij het tegen mensen zei, hoe meer kans er was dat zijn Ouders hem zouden vinden. En daar had hij geen zin in. ''

'Onze trainer is ook echt aardig, we hoeven niet te vaak te trainen, hij helpt altijd pokemon in nood. Hij voert ons vaak en hij luisterd naar ons als wij hulp nodig hebben en hij is niet eng hij is gewoon rijk dat kun je niet zo goed zien maar zijn ouders waren super super rijk.' Buizel keek de Aipom even dom aan. ''Mijn mening is dat hij eng is, en als ik dat vind vind ik dat,'' zei Buizel droog. ''En je zei dat je niet heel vaak hoeft te trainen, maar wij vinden Trainen juist leuk,'' sprak Buizel daarna. ''Dan voel je je sterker. Wij willen sterk zijn, en hij helpt ons daarmee,'' grijnsde Buizel. ''Verder, wil ik wedden dat Tyler rijker is dan jou enge trainer.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimedo aug 19, 2010 8:22 am

'' Oke leuk dat ik nu weer weet waar jou pokemon vandaan komen.'' en Kio keek naar Tyler Opeens hoorde Kio een grote toeter het was de boot die weer aan kwam.''Nouw het is nog een paar minuten en dan is de boot er weer.'' Kio keek naar zijn Zigzagoon.'' Zigzagoon doe je Tackel maar gewoon tegen iets aan wat jij wil.'' Zigzagoon keek rond. deze rende keihard tegen een struikje aan. en hij keek zijn Trainer droog aan.'' Goed zo. maar we hebben nu geen tijd meer om tetrainen. we moeten zo maar eens gaan.'' en hij keek zijn Pokemon aan. hij vond Tyler wel aardig. maar hij had nog niet echt een lange ontmoeting met Tyler kunnen hebben. misschien zou dat de volgende keer komen. hij hoorde de toeter van de boot weer. deze keer veel luider om dat de boot er was.'' Kom je mee Tyler we gaan weer terug naar de haven.'' en hij keek toen naar zijn pokemon. hij liep rustig weer weg. hij liep het dek op. na ongeveer 10 minuten nadat Kio op het dek was gekomen. vertrok de boot. hij hoopte dat Tyler de boot ook had gehaald. hij vaarde rustig weg tenminste de boot.'' Doei eiland ik kom binnenkort wel weer maar nu was het gewoon telaat om hier eigenlijk nog heen tegaan.'' Kio liep naar binnen het was een bootje met een restaurantje er in. hij kocht een broodje gezond en een blikje Cola. en hij liep weer naar buiten zijn pokemon gaf hij allemaal een Poffin met wat water. dat was een erg voed zaam maaltje.''Wow moet je dat zien.'' en Kio keek raar op toen er 2 grote Gyrados heel dicht bij de boot kwamen. ze ramde de boot een keer. de hele boot schudde heen en weer ze zwommen toen weer weg. maar de boot had wat schade opgelopen en kon dus niet meer verder. het water was niet zo diep dat de hele boot kon weg zakken. de boot zat vast. De mensen die naar buiten waren gerend om dat ze waren geschroken keken bang naar de zee.''Waar was dit nou weer voor nodig.'' en Kio keek boos naar de zee of hij de 2 pokemon nog kon zien. hij kon ze niet zien. ze waren al weer gevlucht. hij keek of hij Tyler nog kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimedo aug 19, 2010 9:17 am

'Kom je mee Tyler we gaan weer terug naar de haven.' Tyler knikte kort toen hij opeens wat bedacht. Hij was naar het eiland gekomen om wat te kopen, maar hij had zo lang gepraat dat hij het was vergeten. Hij moest het snel kopen, voordat de boot vertrok. ''Ik ben straks terug,'' riep Tyler waarna hij zich omdraaide. Hij en zijn Pokémon begonnen te rennen naar de dichts bijzijnde winkel. Hier schoot hij snel naar binnen. Snel daarna kwam hij uit hetzelfde winkel met een Pokegear in zijn handen. Deze stopte hij snel weg waarna hij snel naar de boot toe rende. Zijn Pokémon bleven achter hem aan rennen. Hij pakte zijn kaartje er alvast bij en ging voor de boot staan. ''Sorry, je bent te laat,'' zei iemand.. En de persoon had gelijk, de boot toeterde nog eens heel luid waarna hij begon te varen. ''Onee, nu moet ik weer 1 hele dag wachten voor een nieuwe boot,'' zei Tyler boos. Hij keek even naar zijn Pokémon.. Dat was het, hij kon op de boot teleporteren! En het zou niet slecht zijn, want hij had toch een kaartje. ''Gebruik je Teleport, Ralts,'' riep Tyler. De Ralts klemde zich vast aan Tyler en raakte met een van zijn pootjes de Buizel vast. Snel daarna verscheen er een roze gloed om de Buizel, Ralts en Tyler. Ze teleporteerde op de boot, zonder dat iemand het merkte. Tyler grijnsde even kort. Het zou het best zijn als hij zijn kaartje in zou leveren. Hij liep een paar gangen door en leverde zijn kaartje in. Snel daarna ging hij naar het restaurantje. ''Hmm,'' mompelde Tyler terwijl hij heen en weer keek. HIj nam een glas cola en een broodje. Ook kocht hij wat te eten voor zijn Pokémon. Deze deed hij in de bakjes zodat ze rustig konden eten. Tijdens het eten begon de boot opeens raar te eten. Even begon Tyler zich misselijk te voelen. Toen hij naar het eiland kwam, werd hij niet misselijk. Maar nu was. Waarom? En noh eens werd er heel hard tegen de boot aan geslagen. Dit keer vee harder dan daarvoor zodat de hele boot begon te schudden. Het Cola in zijn klas Cola viel uit zijn Glas, op het pak van een man. De man keek Tyler even boos aan. ''Kijk een uit, rot kind,'' riep hij luid. ''Het spijt me,'' sprak Tyler. Hij pakte snel wat geld erbij. ''Volgens mij is dit wel genoeg?'' hij legde het geld in de man zijn handen. De man bekeek het geld even goed in de zon om te kijken of het echt was. ''Ja..'' sprak de man kort waarna hij wegliep om zijn kleren te verwisselen. Tyler was ondertussen ook van zijn plek weg gelopen, uit het restaurantje om te kijken wat er gebeurd was. Hij ging aan de kant staan om de schade van het boot te bekijken.. Hoe was dat gekomen? Een boot kreeg niet van zelf schade. Snel keek hij even om zich heen. Zijn blik Kio die ook buiten stond, hij had het vast wel gezien..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimedo aug 19, 2010 12:12 pm

Kio keek naar Tyler die opeens naar buiten was komen rennen hij had Kio gezien Kio liep naar hem toe.’’ Er was twee grote Gyradossen. En die ramde de boot nu is er een stuk van de boot kapot we zijn naar de bodem gezakt maar niet zo erg dat de boot verdronk snap je wat ik bedoel?’’ Kio keek naar Tyler. Snorunt keek naar het water en zag dat er weer iets aan kwam drijven.’SNORUNT SNORUNT SNO SNO.’ En Snorunt keek paniekerig naar Kio.’’ Wacht komt er weer iets aan deze keer iets kleiner dan Gyrados maar met Lange tentakels en dat soort dingen. Kio keek naar Tyler en zei.’’ Tentacrueal!’’ en Kio keek geschrokken naar het water er kwamen een hoop blauwe gedaantes in het water. De ene grote dan de ander er was eigenlijk maar een hele grote het waren Tentacool en Tentacrueal.’’ Wat moeten we nu doen we kunnen die Pokemon echt niet aan. En misschien kunnen ze de boot kapot maken en iedereen verwonden of keihard op het land weer gooien.’’ Kio keek een beetje gespannen naar beneden. Hij dee voor de zekerheid Snorunt Pichu en Zigzagoon in hun poke-ball het zou nog wel eens gevaarlijk kunnen worden. Hij klikte de balls goed aan zijn riem. Het kon nogal een noodgeval worden. De mensen stonden nu allemaal aan het dek en keken gespannen toe hoe de Tentacool en Tentacruels de boot naderende. Mensen begonnen te gillen en opeens was er een grote knal. De en Tentacruel had een tentakel op de boot geslagen. Stukken hout vlogen in het rond in het water lag tot nu nog niemand. Maar het kon veel erger worden. Kio keek gespannen naar Aipom en toen naar Tyler.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:53 pm

'Er waren twee grote Gyradossen. En die ramde de boot nu is er een stuk van de boot kapot we zijn naar de bodem gezakt maar niet zo erg dat de boot verdronk snap je wat ik bedoel?' Tyler knikte, het was dus de schuld van de Pokémon. Maar dan zouden ze nu niet door kunnen varen. Tyler zuchtte, wat moesten ze nu doen? Hij had geen zin om te overnachten op een boot. Misschien kon hij zich van de boot af teleporteren? Nee, ze hadden al te veel gevaren zodat je de land niet kon zien. Het was onmogelijk om zo ver te kunnen teleporteren met maar één kleine Ralts. Al zou de Ralts alleen zijn dan had hij het wel gehaald, maar samen met Tyler en Buizel zou het hem niet lukken. 'Wacht komt er weer iets aan deze keer iets kleiner dan Gyrados maar met Lange tentakels en dat soort dingen.' Tyler bekeek het water even.. Hij wou net zeggen wat het waren toen Kio het zei : 'Tentacrueal!' Wat zouden de Tentacrueal kunnen doen? Ze zaten toch zo hoog, het was onmogelijk. Tyler grijnsde even dom toen de Pokémon begonnen opeens dichterbij kwamen. Mensen begonnen overal te schreeuwen en in paniek te raken. Maar Tyler bleef vrij kalm totdat de Pokémon opeens begonnen te aanvallen. Ze vielen de boot aan zodat er over stukken hout vlogen. Als het zo door zo gaan dan zou de hele boot worden vernietigd zodat ze in het water zouden vallen.. ''Mensen, raak niet in paniek.. Hulp troepen zijn onderweg..'' Hoorde je omgeroepen te worden. Tyler keek even naar de plek waar ze eerder vandaan waren gekomen. Hun zouden nooit op tijd kunnen komen, de tentacrueal en tentacool zouden de boot al hebben vernietigd hebben voordat de hulptroepen er waren. De Tentacool gingen door met het slaan van de boot zodat de achterkant in zakte. De boot stond nu scheef. ''We moeten wat aan die Pokémon doen,'' mompelde Tyler.. ''Buizel.. Het water in!'' De Buizel knikte. Hij sprong van het dek af, richting een twee tal Tentacool. Hij zou nooit sterk genoeg zijn om de hele groep alleen te verslaan. Maar hij kon wel wat schade veroorzaakte bij een paar. ''IJzerstaart!'' De buizel die nogsteeds op het water af dook maakte een halve draai en sloeg de tentacool hard op zijn hoofd. De Tentacool werd het water in geduwd maar zwom al snel weer naar boven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:04 pm

Kio keek naar Snorunt. maar hij zag opeens Buizel in het water springen.'' Oke dat had ik even niet in geschat dus dan doen we dit maar. Snorunt wij springen het water in en dan proberen we de Pokemon tebevriezen met je IJstraal maar eerst Buizel weg halen dan kunnen we hier misschien weg.'' en hij keek naar Snorunt. deze knikte. Kio zag opeens een man met Lucht maskertjes voor als ze zouden zinken. Kio pakte er twee en gaf er een aan Snorunt deze knikte Kio gooide Snorunt niet in het water dat zou hij zelf moeten doen. de boot was ongeveer 4 meter hoog maar het door dat de boot vol liep met water was hij nu nog zoon 2 meter van het water verdwenen. Kio sprong in het water. de Tentacool en Tentacrueal keken raar op hoe zou een mens zich in hun water mogen laten vallen. Kio probeerde Buizel tepakken. dit lukte Kio niet maar Buizel was volgens Kio wel op een veilig afstand.'' Nu Snorunt bevries die pokemon met je IJs straal.'' Kio riep het keihard terwijl hij weer probeerde om hoog tekomen. sommige trainers keken naar de kleine Snorunt die probeerde de Tentawezens tebevriezen en lieten hun IJs pokemon er ook uit. allemaal deden ze hun IJstraal of IJs aanvallen. daar door was er een groot blok van de Pokemon bevroren. ze zouden ontdooid zijn als de hulp troepen weg waren gegaan met de mensen. Kio kreeg een touw naar zich geworpen hij zei tegen de Buizel.'' Buizel misschien moet jij ook maar mee gaan.'' en hij keek de Buizel aan hij wist niet of de pokemon zou accepteren dat hij hem iets vroeg. Kio klom omhoog en keek naar de Helikopters die aankwamen vliegen.'' Ik denk dat we bijna gered zijn.'' de Trainers keken hun pokemon aan. blij dat ze het hadden gehaald.''Tyler bedankt voor je hulp. en eigenlijk... IEDEREEN BEDANK VOOR HET HELPEN DE BOOT TEBEVRIJDEN VAN DE TENTACRUEAL EN TENTACOOL.'' en hij keek eerst Tyler aan en toen keek hij de boot langs. Wachtend op de Helikoptors die aankwamen vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimevr aug 20, 2010 9:45 am

'Oke dat had ik even niet in geschat dus dan doen we dit maar. Snorunt wij springen het water in en dan proberen we de Pokemon te bevriezen met je IJstraal maar eerst Buizel weg halen dan kunnen we hier misschien weg.' Tyler keek Kio even raar aan, waarom zou hij ook in het water moeten springen? Ze konden net zo goed van boven een IJsstraal aanval afvuren.. Even keek Tyler weer naar zijn Buizel die bij de drie tal tentacool zwom. ''We gebruiken een IJsslag om ze te bevriezen!'' riep Tyler luid. De Buizel knikte, zijn poot begon lichtblauw te gloeien en hij sloeg richting een van de tentacool. Deze bevroor met een groot stuk van het water. ''Nu ook bij de andere 2!'' riep Tyler daarna. De Buizel knikte. Precies toen hij wou aanvallen wedr hij door een van de tentacool met een bind aanval vastgehouden. ''Water Pistool om los te komen!'' De Buizel opende zijn mond en schoot met zijn Water pistool ahrd tegen het gezicht van de tentacool. De Pokémon liet gelijk los en Buizel viel weer het water in. Gelijk deed hij zijn IJs slag weer tegen het hoofd van de Tentacool zodat er maar eentje over zou zijn. ''Nu ook op de laatste!'' net als de keren daarvoor sloeg de Buizel hard tegen de tentacool aan zodat deze met een stukje water bevroor. ''Hmpf, het zijn er te veel,'' mompelde Tyler terwijl hij naar zijn Buizel keek. Ondertussen waren Kio en zijn Snorunt ook al begonnen met aanvallen. 'Nu Snorunt bevries die pokemon met je IJs straal.' Snel daarna gooide de andere Trainers ook een paar Pokémon er uit gooide. Dit waren allemaal IJs pokémon of Pokémon die IJs aanvallen konden. Samen gebruikte ze IJsstraal of andere IJsaanvallen om van het stukje zee een groot IJsblok te maken. Snel werd er een touw naar beneden gegooid voor Kio en zijn Snorunt. 'Buizel misschien moet jij ook maar mee gaan.' Buizel keek Kio even raar aan. Waarom praatte de enge trainer tegen hem? Zonder wat te zeggen klom hij zonder behulp van het touw de boot weer op, zodat hij snel voor Tyler terecht kwam. Daar ging hij op 4 poten staan en begon hij zich uit te schudden. Het waren vloog allerlei kanten op. Tyler grijnsde waarna hij weer naar Kio keek. 'Ik denk dat we bijna gered zijn. Tyler bedankt voor je hulp. en eigenlijk... IEDEREEN BEDANK VOOR HET HELPEN DE BOOT TEBEVRIJDEN VAN DE TENTACRUEAL EN TENTACOOL,' riep Kio. ''Maakt niet heel erg veel uit, ik zit zelf ook op de boot en wil niet echt verdrinken,'' zei Tyler terwijl hij naar zijn Buizel keek. Eigenlijk zou hij niet verdrinken, hij had een Water Pokémon die hem naar het land kon zwemmen.. Al snel kwamen de hulp helikpoters aangevlogen. De vlogen boven de schip. Ze lieten een paar touwen naar beneden vallen zodat de mensen er in konden klimmen. Alle mensen rende naar de touw alsof hun leven er van af hing, iedereen begon te duwen en te trekken. De boot begon weer raar te schudden doordat er zo veel mensen tegerlijkertijd begonnen te rennen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimema aug 23, 2010 11:36 am

Kio keek naar Tyler die ze, 'Maakt niet heel erg veel uit, ik zit zelf ook op de boot en wil niet echt verdrinken,' Kio keek Tyler begrijpend aan.''Daar heb je echt wel gelijk in.'' De helikopters waren nu boven het schip. ze gooide hun touwen naar beneden. mensen rende er op af. Kio en Tyler bleven staan. sommige mensen waren al in de helikopters toen de boot begon teschudden.''Pas op.'' Zei Kio rustig tegen zijn Pokemon. en hij hield de paal vast. omdat de boot zo raar begon teschudden vielen sommige pokemon van andere trainers die ook bleven staan in het water. Kio's pokemon niet, Mensen duwde elkaar weg. mensen werden af en toe geplet. Kio keek naar Tyler.''Eeeeeh.... kunnen we hier niet weg zonder die helikopters?'' en hij keek naar Tyler '' als we onze Pokemon terug laten keren. Zou Ralts ons dan kunnen verplaatsen naar het eiland of het gewone land?'' en hij keek Tyler vragend aan. zijn pokemon zaten allemaal in hun poke-ball

(sorry korte post was ff inspiloos in dit topic)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimema aug 23, 2010 2:48 pm

'Daar heb je echt wel gelijk in.' Had Kio nog gezegd voordat de Helikopters waren gekomen. Tyler had er maar niet op gereageerd omdat er bijna niet op viel te reageren. Nog steeds duwde de mensen heen en weer allemaal om zo snel mogelijk van de boot te komen die ieder moment kon instorten. Terwijl ze dat deden gooide sommige hun Pokémon pe rongeluk van de schip. Sommige lieten het touw los om hun geliefde Pokémon weer in hun Pokéball te zetten waarna ze weer op het touw afstormde. En andere lieten hun Pokémon in de steek. '' Als de Helikpoter zou landen zou het veel beter gaan,'' sprak Tyler kalm. HIj wist dat het niet zou kunnen. Dan zou de boot te zwaar worden en was het zeker weten dat ze zouden verdrinken. En daar hadden ze niet echt heel erg veel aan, helemaal omdat het reddingshelikopters waren. ''Laten we ook maar gaan,'' sprak Tyler kort waarna hij zijn blik weer op Kio richtte. Deze begon ook met praten. 'Eeeeeh.... kunnen we hier niet weg zonder die helikopters? als we onze Pokemon terug laten keren. Zou Ralts ons dan kunnen verplaatsen naar het eiland of het gewone land?' Tyler schudde nee met zijn hoofd. ''Daar dacht ik ook eerst aan maar het is veel te ver voor mijn Ralts,'' zei Tyler. ''Als Ralts alleen zou zijn zou hij het makkelijk halen maar met 2 mensen erbij en zo'n afstand, sorry,'' zei Tyler waarna hij weer zich richtte op de Helikopter die bestormd werd.

~ Ben ook inspiloos, topic beëindigen? ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimeza aug 28, 2010 8:42 am

Kio keek naar de Pokemon die waren achter gebleven. Dit waren veel water pokemon. Maar sommige werden toch net in hun poke-ball gedaan deze had dan wel een lang bereik maar goed. ' Als de Helikopter zou landen zou het veel beter gaan,' Had Tyler gezegd “ Daar heb je gelijk in Tyler maar dan stort de boot in.’’ Sprak Kio toen 'Laten we ook maar gaan,' sprak Tyler waarna Tyler naar Kio keek.’’ Jah misschien zijn de mensen nu wat rustiger en anders moeten we nog heel even wachten.’’ Zei Kio rustig. Waarna Kio niet meer luisterde naar wat Tyler zei. En hij rustig naar de helikopters liep. Deze waren al een stuk rustiger de meeste mensen waren nu al boven. Er was nu geen gevecht meer om de touwen. Kio pakte een touw en klom omhoog. Toen hij in de Helikopter zat keek hij naar de boot zou Tyler al in een Helikopter zitten. En toen iedereen er ongeveer in zat na een minuut of 10 gingen de helikopters naar het vaste land. Waar Kio kon uitstapen. En naar het volgende landje kon lopen. Met zijn pokemon.

(Al gedaan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitimeza aug 28, 2010 2:11 pm

'Daar heb je gelijk in Tyler maar dan stort de boot in.' Tyler grijnsde dat was toevallig, hij dacht daar ook aan. 'Jah misschien zijn de mensen nu wat rustiger en anders moeten we nog heel even wachten.' Tyer knikte. De meeste mensen waren al aan boord van de helikopter geklommen zodat het nu veel minder druk zou zijn. Tyler liep naar een van de vele helikopters, het waren meerdere omdat er ook veel mensen waren. En klom aan boord van de helikopter. Deze helikopter zou een andere richting op gaan dan de ene waar Kio in was geklommen. De Helkikoter steeg op aangezien hij al vol zatn en draaiden toen een rondje in de lucht. Daarna gingen ze zo snel mogelijk naar het vaste land. Het duurde even voordat Tyler de land kon zien vanaf de raam, maar het was een mooie uitzicht. Bij het landen wou Tyler zo snel mogelijk weg gaan, maar de mensen moesten nog weten wat er was gebeurd. Het had Tyler geïriteerd maar hij had het snel uitgelegd. Daarna was hij naar de Pokécenter gegaan om zijn Pok'mon te genezen en daar zou hij ook overnachten.

~ Kortheid ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Catch Zigzagoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch Zigzagoon   Catch Zigzagoon Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Catch Zigzagoon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Catch the Croagunk..
» Gotta catch 'em all!
» First throw, first chance... First catch?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Zeegebied :: Cannary Island-
Ga naar: