Onderwerp: Re: Gefelectieerd Ayla Maaike do aug 19, 2010 4:07 am
Ghehe, ik ben gewoon sloom met dat soort dingen ^3^ En zat eraan te denken een tekening voor haar te maken, met haar Pokémon team en zo. Maar heb momenteel nog niet zoveel inspiratie XDD Maar alvast:
En de tekening komt later in een spoiler erbij ^3^
Laatst aangepast door Sakura op do aug 19, 2010 4:18 am; in totaal 3 keer bewerkt
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Gefelectieerd Ayla Maaike do aug 19, 2010 4:11 am
~Ik heb 'r al via de SMS & @ Prpg gefeliciteerd, maar ja.. hier voor de derde keer dan maar..~
Omdat je 16 wordt, feliciteer ik je 16 keer, elke keer in een andere taal:
x Tuuwt.
Neji
Aantal berichten : 31 Leeftijd : 34 Woonplaats : Alp Town Registration date : 12-08-10
Onderwerp: Re: Gefelectieerd Ayla Maaike do aug 19, 2010 4:15 am
omg...nu is mijn felicitatie niet speciaal Want iedereen kan zo leuk bewegen
Naja...toch Gefeliciteerd met je verjaardag =3 Heb je al leuke cadeau's gekregen? Tutu heeft alle leuke talen al gedaan dus dat hoef ik ook al niet meer te doen
Have fun vandaag
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Onderwerp: Re: Gefelectieerd Ayla Maaike do aug 19, 2010 8:51 am
Mijn tekening zo als beloofd:
Spoiler:
De vage tekst die niet te lezen is = Happy Birthday Maaike! En dat zwarte ding dat een vogel moet voorstellen is je Pidgeotto ^3^ Daar kijken ze ook naar xD Heb hem trouwens niet ingekleurt omdat ik daarin fail, en niet zo'n klein beetje o_o
Ayla Admin
Aantal berichten : 321 Registration date : 09-11-09