Onderwerp: On the way to Utah do aug 26, 2010 4:50 pm
Nadat Yuudai uit uit het revalidatiecentrum was ontslagen, besloot hij meteen zijn nieuwe missie op te pakken en samen met Vibrava en Chimchar op pad te gaan. De leider van de organisatie waar hij voor werkte, had een ticket voor Yuudai gekocht en de boot naar de nieuwe Regio, genaamd Utah, zou vandaag vertrekken. Na wat reizen kwam Yuudai eindelijk aan op de plek waar het grote schip zou vertrekken naar Utah toe. Even keek Yuudai in zijn tas, zoekend naar de ticket. "Hmm... Ik weet zeker dat ik het in deze tas heb gestopt. Aha, daar is ie." en de jongen haalde een papiertje uit de tas tevoorschijn. De jongen was best warm gekleed, voor zo op het oog, maar Yuudai liep er altijd zo bij, De jongen had een zwarte broek aan en droeg een blauwe jacket. Daarnaast droeg hij ook altijd een pet. Hij keek even op zijn zwarte Poketch hoe laat het was en vertrok toen richting de boot. "Ik ben mooi op tijd. Over twee uur vertrekt de boot, dus ik hoef me verder niet te haasten."
Eenmaal bij de boot aangekomen liet Yuudai de ticket zien en mocht hij de boot op. Hij had blijkbaar ook een eigen kamer, want de reis duurde langer dan een dag. Het was niet een gigantisch cruiseschip, maar het was zeker niet een slecht bootje om mee naar Utah te gaan. Het dek had nog wel een klein zwembad waar je even kon afkoelen en het had ook wel een bar en restaurant. Yuudai ging eerst naar zijn kamer om deze te checken. Het was een niet al te grote, maar wel een ruime kamer met een kleine badkamer erbij. De jongen vond het allemaal wel goed. Hij hoefde er immers niet te wonen, het was maar voor een paar dagen. Hij legde de tas even op het bed en besloot naar het dek te gaan. Er waren al wat mensen die al hun plekje hadden gepakt op het dek waar zij dan konden zonnebaden, want de zon scheen lekker. Yuudai had liever een plekje in de schaduw en ging dan ook op een ligstoel zitten onder een parasol. "Hmm, Vibrava en Chimchar zouden het vast leuk vinden om wat rond te lopen. Gezien er ook andere Pokémon zijn. Weetje wat? Kom er maar uit jongens." en Yuudai gooide twee ballen de lucht in. Uit de ene bal kwam een geel met groene Pokémon. Het was een Vibrava, een vibratie Pokémon en deze Pokémon was de eerste Pokémon van Yuudai. Yuudai vond hem wat jaren geleden in de woestijn waar ze samen wat roofden om te overleven en ze zijn goed terecht gekomen. Uit de andere bal verscheen een oranje Pokémon met een vlam op zijn achterste. Dit was een Chimchar, die Yuudai cadeau had gekregen van de organisatie waar hij informatie voor verzameld. Chimchar kon het meteen goed vinden met de trainer en Vibrava. De Pokemon moesten even wennen aan het feit dat ze niet meer in het revalidatiecentrum waren, want Yuudai is er sinds het ongeval bijna niet meer weg geweest. "Welkom aan boord Chimchar en Vibrava. We gaan op pad naar Utah, weten jullie nog waarom we daar heen gaan?" De twee Pokémon knikten, want ze hadden het al vaker besproken. Yuudai kreeg namelijk tijdens zijn verblijf in het revalidatiecentrum af en toe informatie over waar hij naar toe moest om informatie te halen. Ze hadden gehoord dat er zeldzame Pokémon voorkwamen en ze wilden daar informatie over, die Yuudai en zijn Pokémon ze konden geven.
"Over een uur of twee vertrekt de boot als het goed is. Dan wil ik graag dat jullie hier zijn. Je moet sowieso op de boot blijven, anders kom je er niet meer in. Tot die tijd morgen jullie wat rondlopen als jullie willen. Ik ga hier even bijkomen van het reizen." De Pokémon knikten en Vibrava vloog meteen weg. Chimchar bleef nog even bij Yuudai zitten. Yuudai was nog niet gewend aan het vele bewegen. Hij raakte nog snel moe. Zijn lichaam heeft dan ook een flinke klap gehad toen hij in de Sky Tower was. Voor de organisatie moest Yuudai informatie verzamelen over een legendarische Pokémon genaamd Rayquaza. Deze zou zich in de eerder genoemde toren bevinden, maar terwijl Yuudai en zijn Pokémon deze toren beklommen, zakte de vloer onder Yuudai weg en viel de jongen een paar verdiepingen naar beneden. Dankzij Vibrava en Chimchar kwam er snel een trauma team, wat Yuudai naar het ziekenhuis bracht. Daar duurde het een tijdje voor Yuudai weer wat kon bewegen. Eerst moest hij nog in een rolstoel rond bewegen, later kon hij weer lopen, dankzij therapie in het revalidatiecentrum. Chimchar was bij om te zien dat het goed ging met Yuudai. Hij twijfelde even, maar besloot daarna toch maar om het dek te verkennen.Yuudai keek Chimchar achterna en besloot daarna zijn ogen even dicht te doen om even in alle rust bij te komen.